home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 402 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Home of Football
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: Home of Football  (Læst 37980 gange)
b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Home of Football
« Svar #60: 17 Jan 2017, 07:32 »

Velkommen hjem Smiley

Dejligt at det går fremad for holdet, lidt mere stabilitet ville nok ikke være dumt, hvis du skal opad i rækkerne Smiley

Hvor langt er der egentlig til Conf. South/North?
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Home of Football
« Svar #61: 17 Jan 2017, 18:17 »

Velkommen hjem Smiley

Dejligt at det går fremad for holdet, lidt mere stabilitet ville nok ikke være dumt, hvis du skal opad i rækkerne Smiley

Hvor langt er der egentlig til Conf. South/North?

Tak tak! Desværre med en lille madforgiftning i kroppen, men ellers en rigtig god ferie med høj sol og masser af kolde øl (og selvfølgelig med en ny fodboldtrøje fra Las Palmas (Prince - hvem ellers!). Wink

Der mangler helt sikkert stabilitet, men det er nok svært så længe spillerne ikke er ældre, og jeg ikke forsøger at hente mere rutinerede spillere.

Jamen klubben starter i den ottende bedste række(nedenstående navne er fra FM):

1. Premier League
2. Championship
3. League 1
4. League 2
5. Vanarama National
6. Vanarama National North/South (nok det du kalder conference)
7. Regional Premier Divisions (hvor vi er nu)
8. League First Divisions (hvor vi startede)

Jeg håber det var det svar du søgte - ellers må du lige sige til. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Home of Football
« Svar #62: 18 Jan 2017, 07:18 »

Takker for info Smiley (Ikke om maveforgiftningen, det var træls Skuffet)

Ja, Det er rigtigt at den 6.bedste ikke hedder Conference mere Smiley Bare mig der er gammeldags!

Jeg glæder mig til næste update!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

frederiksr
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Home of Football
« Svar #63: 18 Jan 2017, 10:27 »

Virkelig en fed blog!

Der er bare en charme over de lavere engelske rækker må man sige Smiley

Stor ros herfra. Følger flittigt med!
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Foråret '20
« Svar #64: 19 Jan 2017, 21:20 »


Home of Football
Foråret ‘20

Altid fedt med folk der læser med og kan lide det man skriver, så stor ros til alle der kommenterer på diverse blogs - det er helt sikkert med til at motivere! Smiley

Nu til bloggen - 14 kampe har første kvartal af 2020 budt på, hvilket har givet et afkast på seks sejre, tre uafgjorte, samt 5 nederlag. Jeg er stadig tilfreds med holdets resultater, der på nuværende tidspunkt betyder at vi ligger nummer otte
, dog med risiko for at falde en placering.


Vi er på nuværende tidspunkt 21 point fra nedrykningspladsen, og med otte kampe tilbage og altså 24 point at spille om, er jeg sikker på at det ikke bliver aktuelt at vi skal ende med at bekræfte bookmakernes dom før sæsonen, hvor vi i øvrigt skulle ende sidst, hvilket ikke længere er teoretisk muligt. Vi går selvfølgelig altid efter at ende så godt som muligt, men uanset resultatet af de sidste kampe af sæsonen har vi skrevet historie med det bedste resultat i klubbens levetid. Vi har syv point til playoffkampene, og selvom det kan lade sig gøre, vil jeg synes at en placering omkring nummer 10 vil være mere end godkendt efter vores første sæson nogensinde i rækken.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Youth Intake '20
« Svar #65: 21 Jan 2017, 10:26 »


Home of Football
Youth Intake ‘20

Inden vi kommer til sæsonafslutningen skal vi som altid lige igennem endnu et Youth Intake, hvor klubben forhåbentlig får et par kommende stjernespillere. Jeg kan dog allerede nu fortælle at det ikke bliver denne gang, da der har været lidt langt mellem de rigtig gode spillere, hvilket nedenstående oversigt også bærer præg af med kun tre spillere til gennemgang.

Bailey Drowning
Position: Højre midt
Bedste ben: Kun højre
Potentiale: 2½x*1x*
Højde: 172 cm
Vægt: 62 kg


Bailey Brookes
Position: Venstre midt/kant
Bedste ben: Kun venstre
Potentiale: 3½x*1x*
Højde: 175 cm
Vægt: 65 kg



Conor Watson
Position: Central midt
Bedste ben: Kun højre
Potentiale: 3½x*1x*
Højde: 181 cm
Vægt: 77 kg


3. Vi har fået en del kantspillere denne gang, og derfor skal en af de tre bedste spillere også findes blandt disse. Desværre for Bailey bruger jeg helst ikke kanter i mine opstillinger, så det vil blive et mirakel, hvis han skal få spilletid i klubben her. Der er dog habile udviklingsmulighede r, og måske en omskoling som højre back, men ellers er det svært at se hvor han skal passe ind på holdet.

2. Ligesom den ovenstående Bailey er denne også kant, dog godt nok på venstre side. Der er dog de samme problemer for ham, og han vil derfor heller ikke have de store muligheder for at blive til noget i Sheffield. Han er lige en tand bedre end ovenstående, og han kan muligvis omskoles som venstre back, hvor vi har sværere ved at finde en reserve end på højre back. Dette er årsagerne til at han er vurderet som den næstbedste i dette års Youth Intake.

1. Heldigvis for vores Youth Intake er den bedste spiller central midbanespiller, og kan altså dække hele to pladser som jeg jævnligt bruger i mine taktikker. Jeg tror på at vi kan udvikle Conor til at blive en spiller vi kan regne med i førsteholdstruppen, om et par år, og jeg kan se nogle lighedspunkter mellem ham og Luke Williams fra første Youth Intake. Dog er Conor lige niveauet under Luke, men med den rette træning kan han altså godt blive til noget.


Sidste års regentalenter:

4. Peter Dean – Jeg har stort set glemt jeg havde ham i truppen – han bliver ikke til noget.
3. Sam Caine – Reserve på førsteholdet med mulighed for at blive udtaget til reserveholdet. Jeg har endnu ikke besluttet om han er værd at satse på. Eneste spiller fra dette kuld jeg vil kigge på til næste år.
2. Kieran Tomlinson – Har været reserve i et år uden på nogen måde at udvikle sig som jeg gerne vil have. Han ryger nok i glemmebogen inden længe.
1. Luke Bell – Umiddelbart en rigtig god midterforsvarer – til ungdomsrækkerne vel at mærke. Jeg er ikke sikker på han nogensinde bliver klar til at spille seniorbold.

All-time regentalenter:

4. Daniel Ward – Har ikke udviklet sig optimalt og er langt fra spilletid – vil snart være fortid i klubben. Sidste gang han bliver nævnt i forbindelse med Youth Intake.
3. Roger Young – Har været på bænken rigtig meget i denne sæson med enkelte indhop. Er stadig overbevist om at der er noget talent i ham, og jeg vil fortsat berette om ham til næste år.
2. Ben Hood – Har overrasket de fleste ved at tage pladsen som venstre back fra ellers så sikre Daniel Smalley. Jeg følger hans udvikling nøje, og han vil fortsat være i mine YI-opdateringer.
1. Luke Williams – Fast mand og udvikler sig fortsat – en perle fra egne rækker – han er selvsagt stadig med på listen her næste år.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Home of Football
« Svar #66: 23 Jan 2017, 09:30 »

Kom så med den sidste update for denne sæson, så vi kan se om du snupper en Play Off plads Smiley

Knap så gode talenter i år, men måske kan Watson blive til noget. De 2 andre tror jeg ikke på.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sæsonafslutning '20
« Svar #67: 23 Jan 2017, 09:49 »


Home of Football
Sæsonafslutning ‘20

Hvad du ønsker skal du få b0nb0n - vi er igen ved sæsonens afslutning, og med alt på spil ved sidste sæsonopdatering, har jeg glædet mig til at skrive dette indlæg. Hvis vi starter med det personlige, så er jeg nu i gang med at tage en kontinental C-licens og har fået forlænget min kontrakt med endnu et år. Qua klubbens pressede økonomi og mit ønske om at minimere spillernes lønninger, har jeg taget det valg at sænke min egen løn ligeså, sådan den nu er helt nede på minimum som er 3.500 kr. om måneden. Bestyrelsen var selvfølgelig hurtig til at acceptere dette, men det betyder heldigvis at der er lidt flere penge i kassen end der ellers ville være, og budgettet er knap så hårdt spændt for. Vi har siden savets start ligget omkring 0 kr. i balance, og det er da også der vi nu er på vej hen (ledelsen har været god til at smide penge i kassen løbende).


Nu til det lidt mere resultatorienterede – fodbolden. Vi kunne ikke helt holde sæsonens gode form, så med to sejre, tre uafgjorte og tre nederlag endte vi altså hermed på en 11-plads med 25 point til nedrykning og 10 point til playoffkampene, så altså i den bedre halvdel, hvilket er meget tilfredsstillende. Vores spillere har ikke udmærket sig væsentligt i forhold til de øvrige holds spillere, men det betyder ikke så meget for mig.

Til gengæld betyder de interne priser en del, da det er fans og ansatte der stemmer om disse, hvilket er vigtigt for et sammenhold. Her har Gary Pelling endnu engang taget årets spiller – ret klart endda med 77% af stemmerne hvor nummer to kun har 13%, så der var aldrig nogen tvivl. Derfor var årets unge spiller heller ikke svær at finde, hvorfor Gary også tog denne titel. Årets mål blev lavet af en anden af vores første regens, Luke Williams, mens årets indkøb blev Geoff Bowen foran de øvrige tre indkøb vi har lavet, herunder vores nye målmand, James Hunt som til gengæld spiller fast på førsteholdet.


Hvad næste sæson skal byde på er spændende, sikkert er det dog at jeg vil gå efter at forbedre vores resultat i denne sæson, hvilket betyder at vi går efter en playoffplads og mulig oprykning allerede næste år.

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Efteråret '20
« Svar #68: 24 Jan 2017, 14:57 »


Home of Football
Efteråret ‘20

Træningskampene op til sæsonen I år har været en blandet omgang, med vægt på at komme i form og få nogle succesoplevelser. Ulig sidste år er det vigtigere for mig i år at vinde nogle kampe frem for at møde hård modstand, da jeg føler at vi er et stærkere hold i år, samt at vi er et etableret hold i rækken efter vores gode første sæson – ”anden sæson er sværest” – nu må vi se.


Et knebent nederlag til Aston Villa på 1-3 var et af højdepunkterne udover de sejre vi hev hjem sidst i preseason. Kampen mod Wolves vil vi dog gerne glemme hurtigst muligt, men det var nok det forventede resultat, og det kunne trods alt være gået meget værre end det reelt endte med.


En fornuftig preseason kan være med til at vise vejen for truppen, og det var lige nøjagtig hvad der skete – efter 10 kampe har vi kun tabt en enkelt og ligger på nuværende tidspunkt hvor vi gerne vil være – en placering som nummer fem, med en kamp i hånden til fjerdepladsen, så indtil videre ser det godt ud efter de første 10 kampe. Vi kunne dog godt have hentet flere point, men med fem uafgjorte kampe er der en årsag til at de mangler. Det er dog gældende for flere af dem at vi lige så godt kunne have tabt, så til forskel fra sidste år leverede vi hvad vi skulle i slutningen af kampene, og sikrede det ene point.

Udover de gode resultater i ligaen har vi også allerede overgået vores mål for FA Cuppen og er nu i tredje kvalifikationsrunde . Det skal blive spændende at se om vi kan hente nogle flere gode indtægter i denne turnering.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Vinteren '20
« Svar #69: 26 Jan 2017, 11:50 »

 

Home of Football
Vinteren ‘20

Det er som om at tredje runde af de sideløbende turneringer ofte er endestationen for vores klub, i hvert fald er det tilfældet i år igen med både FA Cuppen, FA-Trophy, samt Challenge-Cuppen. Det er overpræsteret i alle turneringer, så jeg er godt tilfreds – vi var aldrig forventet længere end anden runde.


Derudover har vi spillet femten kampe i ligaen siden sidst – tre nederlag, endnu engang fem uafgjorte, men til gengæld har vi vundet syv kampe, hvilket har sendt os direkte til en flot andenplads, med kun tre point til nummer et, men også tre point til nummer seks. Det er bittert at have ti uafgjorte kampe ud af 25 mulige og vide at to af disse kunne have givet en øjeblikkelig førsteplads, men der er heldigvis mange kampe tilbage – på nuværende tidspunkt er vi over håbet, så jeg er stadig meget tilfreds. Som det også kan se ved tabellen er Harry Lewis gået målamok i denne periode, og topper lige nu topscorerlisten med 19 mål – tre scoringer over nummer to, hvilket helt sikkert har været medvirkende til at vi ligger hvor vi gør.

Jeg har ikke ønsket at hente en masse nye spillere men der har været mulighed for at hente et par stykker med væsentligt højere klasse (i forhold til vores nuværende spillere), så jeg har ikke helt kunnet lade være. Det drejer sig om en ny midterforsvarer (Grant Law), en ny defensiv midtbanespiller (Luke Palmer), samt en central tekniker med masser af kilometer i benene (Keith Hancox). Fælles for dem alle er at de går direkte i startopstillingen, og sender nogle andre spillere videre. Her drejer det sig om vores to tidligere vigtige spillere – Fahad Ismail og Brandon Potts, som ikke længere har kvaliteten til at være med på dette niveau. Derudover er den tidligere førsteholdsmålmand, Joe Walker, sendt på fri transfer, da vi efterhånden har fået flere målmænd fra egne rækker, der er bedre end ham.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Home of Football
« Svar #70: 26 Jan 2017, 12:42 »

Nøj, det tegner til en god sæson. Håber du kan holde ved resten af sæsonen, så du kan få den fortjente oprykning Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Home of Football
« Svar #71: 27 Jan 2017, 07:55 »

Nøj, det tegner til en god sæson. Håber du kan holde ved resten af sæsonen, så du kan få den fortjente oprykning Smiley

Ja indtil videre er jeg også rigtig godt tilfreds med hvordan holdet præsterer! Smiley Jeg har tweaket mig frem til at 4-3-1-2 er opstillingen for holdet, og det virker som om at vi er blevet meget bedre til at lukke af for kontraangreb over kanterne. Hvad det skyldes ved jeg ikke, men et ekstra års erfaring til spillerne, samt især Grant Law og Luke Palmer (nyindkøbene) har styrket defensiven væsentligt!

Jeg håber oprykningen kommer i hus, selvom det måske er lidt urealistisk med tanke på at det kun er vores anden sæson nogensinde på dette niveau! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Foråret '21
« Svar #72: 28 Jan 2017, 17:30 »

 

Home of Football
Foråret ‘21

Det er blevet til 18 kampe siden sidst – med blandet succes. Heldigvis for os har det været lige så blandet for de øvrige hold i toppen af ligaen, så vi ligger fortsat nummer to og nu kun med et point op til førstepladsen med tre kampe tilbage. Hvis vi skal undgå at komme i playoff skal vi tabe samtlige tre kampe der er tilbage og alle fire hold der har mulighed for at hente os, skal vinde resten af deres kampe, så jeg vil godt love at vi som minimum skal spille playoffkampe om at rykke op, som var mit eget mål helt fra starten af sæsonen. Når det så er sagt, så går vi selvfølgelig efter at tage den direkte oprykning, og med en kamp mod nummer 17 og 23 som to af de sidste tre kampe, er der god mulighed for at det kan lade sig gøre, deri medregnet at den næstsidste runde indeholder et topbrag på vores hjemmebane mod netop nummer et.


Kyle Riley har genfundet formen og er begyndt at score mål og ligge op som for et par sæsoner siden, og Harry Lewis scorer fortsat en god omgang mål også, og det er klart at deres samarbejde har været meget medvirkende til at vi ligger så godt til som vi gør. Jeg ville elske at rykke op endnu engang med de samme to angribere som vi startede med at hente helt tilbage i 2016. Så må vi se hvor meget længere de kan drive det til – de virker begge til at være ved at have nået deres optimale potentiale, så det er nok bare et spørgsmål om hvor længe de kan blive ved med at score mål for os, samt om der skulle være nogle af vores øvrige angribere der begynder at presse lidt på for mere spilletid. Her vil jeg tro at Roger Young nok snart er et godt bud som afløser for Kyle Riley.

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Home of Football
« Svar #73: 30 Jan 2017, 07:38 »

Nøj, det er spændende Smiley Det tegner rigtig godt.

Glæder mig til den sidste update, som jeg forventer kun indeholder 3 kampe Wink
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Home of Football
« Svar #74: 30 Jan 2017, 10:48 »

Nøj, det er spændende Smiley Det tegner rigtig godt.

Glæder mig til den sidste update, som jeg forventer kun indeholder 3 kampe Wink

Jeg forstår ikke helt det sidste du skriver - jeg har da ikke skrevet andet end "3 kampe" nogen steder? Opstemt Har jeg..? Eller det er måske ikke en hentydning til noget?  Tunge
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010