home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 255 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Home of Football
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Home of Football  (Læst 37963 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Youth Intake '18
« Svar #45: 21 Dec 2016, 08:24 »


Home of Football
Youth Intake ‘18

Så blev det igen enhver FM-entusiasts juleaften, og det er tid til Youth Intake endnu engang. Lig sidste år vil jeg gennemgå de fem største talenter efter min egen vurdering, startende med den jeg vurderer med mindst potentiale først.

5. Daniel Ward – En målmand som jeg indtil nu har haft lidt problemer med at finde. Ward er ikke den bedste og er kun spået til 2 guld- samt en sort stjerne, men jeg har alligevel en forhåbning, baseret på hans mentale egenskaber, om at han kan udvikles til at blive bedre end Joe Walker. Derfor vil han formentlig være at finde på førsteholdet, dog tilgængelig for reserveholdet. Det er lidt et sats, men som situationen ser ud i klubben på den position, så er der behov for at tage en risiko lige netop her.

4. Pierce Gaul – den spiller min assistent vurderer som det som det største talent, samt den med de bedste nuværende evner. Jeg er dog ikke helt af samme holdning, men han har et potentiale der gør at han ikke skal afskrives. Jeg mener dog ikke at han på nogen måde erstatter den nuværende højre back, så indtil videre må han tage til takke med en plads på reserveholdet.

3. Simeon Forrester – grunden til at Simeon ikke vurderes højere er for mit vedkommende at hans favoritposition ikke er at finde i min taktik. Heldigvis kan han spille den offensive midt, men der skal han kæmpe med den sikreste mand på holdkortet, så det bliver i første omgang svært. Derfor er hans plads på bænken i første omgang, hvor han ligeledes også kan se frem til kampe for reserveholdet.

2. Roger Young – da Harry Lewis blev langtidsskadet tog Ben Partridge over I de første ti kampe, hvor han leverede godt. Lige siden da har det været lidt længere mellem målene, hvorfor jeg glæder mig over at der er kommet en spiller ind der kan spille på denne plads. Han ryger direkte på førsteholdet og vil komme til at spille en rolle allerede indenfor den nære fremtid.

1. Ben Hood – jeg er ret så begejstret for denne spiller. Ikke nok med at vi har fået vores egen Mr. Hood kun 60 kilometer fra Sherwoodskoven, men her har vi også fået en venstre back der er bedre end de fleste i rækken allerede nu som 16-årig. Det vil nok ikke vare længe før Ben Smalley bliver sat på bænken, på trods af at jeg tidligere har sagt at han er den bedste spiller i truppen. Jeg tror at Hood kan blive vores bedste spiller meget hurtigt!

Og til slut lige en hurtig gennemgang af sidste års talenter og hvordan deres udvikling går:

5. Carl Hutton – er på reserveholdet hvor han får godt med kamptræning, er stadig kun akavet som venstre back hvor jeg forventer at kunne bruge ham, skulle han udvikle sig pænt.
4. Owen Jones – reserve på førsteholdet, og spiller dermed ikke så meget. Er ligeledes tilgængelig på reserveholdet. Der er ikke de store ændringer med ham.
3. Josh Everitt – har fået et god håndfuld kampe på førsteholdet i denne sæson, og er trådt en plads frem i hierarkiet da vi sendte Ollie Colman videre i transfervinduet.
2. Ashley Barnard – har spillet samtlige kampe for førsteholdet – jeg forventer mig store ting!
1. Luke Williams – ligesom Barnard er han fast mand på førsteholdet (læs. Sikreste mand ovenfor) – Han bliver vild (niveauet taget i betragtning)!
« Seneste Redigering: 04 Jan 2017, 11:10 af Broen13 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sæsonafslutning '18
« Svar #46: 22 Dec 2016, 13:50 »


Home of Football
Sæsonafslutning ‘18

Så nåede vi slutningen på sæsonen og det er tid til status. Vi rykkede ikke op – lad det være sagt med det samme. I de sidste tre kampe fik vi kun hentet ét point, hvilket betyder at vi endte på en tiendeplads langt fra playoff-pladserne. Endnu en sæson hvor jeg til sidst sidder med en fornemmelse af at vi kunne have gjort det så meget bedre, og igen var vi slet ikke klar i slutningen af sæsonen. Et pointsnit på 1,48 er bestemt ikke godkendt, og der skal forbedres meget til næste sæson. Vi taber simpelthen for mange kampe på manglende koncentration og personlige fejl, og det skal der virkelig til at laves om på!


På trods af min egen holdning til resultaterne har ledelsen endnu engang valgt at tilbyde mig en ny kontrakt – denne gang på 26.000 kr. om måneden så igen en mindre stigning. Jeg burde vel egentlig bede om mindre når nu det går dårligere end forventet, men det er altså ikke gjort. Der er tale om en etårig kontraktforlængelse .

Kyle Riley blev den bedste spiller i sæsonen bedømt på gennemsnitsbedømmel se med Gary Pelling på tredjepladsen. Specielt de sidste par kampe gjorde at Gary holdt ved, og han blev kampens spiller hele ni gange i sæsonen – altså en delt førsteplads på dette parameter. Ret godt gået i hans første hele sæson i professionel fodbold! Kyle Riley lavede ingen assists i de sidste tre kampe, men ender alligevel øverst på denne tabel med 22 styk.

Hvis man tager et kig på truppen over hele sæsonen er der et par ting der springer i øjnene for mig. 1. for mange der ikke har præsteret over syv i gennemsnitsbedømmel se. 2. For få spillere scorer mål. Det er positivt at vores angribere scorer så meget som de gør, men er en eller flere af dem skadet eller i karantæne, så har vi et problem. 3. Vi har RIGTIG mange unge spillere, og det betyder mange gange svingende resultater, og det skal jeg gøre op med mig selv om jeg stadig vil acceptere. 4. De bærende kræfter bør præstere hver kamp hvis det skal fungere, og der har jeg bare ikke været tilfreds med hverken Ben Smalley, Brandon Potts eller Jamie Hadfield. Jeg er bange for at det nok snart betyder at i hvert fald to af de tre forsvinder fra klubben inden alt for længe.

På den positive side er det jo tilfredsstillende at vi har tre angribere der er så gode til at score mål og ligge op til mål, samt at vi har flere unge spillere der virkelig træder i karakter – her tænker jeg primært Ashley Barnard med 13 assists i 46 kampe samt selvfølgelig ovennævnte Gary Pelling med 48 kampe fra start med tidligere nævnte præstationer til følge.

PS. Til dem der har fulgt med har jeg nævnt at Gary Pelling tidligere ikke havde så godt potentiale, og at det ikke harmonerer med det der er på trupoversigten her i indlægget, hvor han har fire guldstjerner og en sort. Dette skyldes at jeg har skiftet assistenttræneren ud, da den tidligere assistenttræners kontrakt udløb. Nu passer vurderingerne bedre i forhold til det jeg selv forventer.

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Efteråret '18
« Svar #47: 23 Dec 2016, 14:06 »


Home of Football
Efteråret ‘18

Træningskampene er forløbet som forventet – I år har jeg taget lidt stærkere modstandere for at få presset mine spillere lidt yderligere end de har været vant til – Vi skal op i gear nu! Det er klart at det kan have en stor indflydelse på moralen, men heldigvis er spillerne godt klar over at resultaterne mod disse større udfordrere ikke betyder andet end meter i benene. Vores kamp mod Blackburn var et af højdepunkterne, hvor vi præsterede at komme tilbage fra 0-3 til 3-3 inden de til slut satte stærkere kræfter på banen. Derudover er en sejr mod AFC Wimbledon altid en kæmpe fornøjelse for en klub som Sheffield i de lavere rækker!


Det var tilsyneladende lige nøjagtig den tilgang vi skulle bruge til en pre-season, for hold nu op en start altså! Efter otte kampe i ligaen er vi fortsat ubesejrede med fem sejre og tre uafgjorte. Det betyder at vi ligger på en delt førsteplads! Udover dette er vi avanceret til FA Cup 3. kvalrunde, som allerede er over ledelsens forventninger, så bedre start kunne vi ikke have fået.


Harry Lewis har leveret seks scoringer og er nummer to på topscorerlisten (syv scoringer er det højeste antal – to der har scoret dette), hvilket har gjort at han nu har scoret flere mål for klubben end nogen anden, og altså derfor allerede efter godt to år har skrevet sig ind klubbens historiebøger!


Gary Pelling fortsætter sidste års imponerende præstationer og han er den bedst bedømte spiller med længder ned til nummer to på listen – jeg går fortsat og forventer på han falder helt sammen men jeg må sige at jeg er ret benovet over hans indsats.

Alt i alt en periode over al forventning hvor alt mere eller mindre har været lige i skabet! Jeg håber denne udvikling kan fortsætte, men må også være realistisk og vurdere sidste års resultater med i vores udvikling, velvidende at vi vil få svært ved at holde den nuværende stime. Jeg er dog meget tilfreds med det nuværende pointsnit på hele 2,25 og om ikke andet har vi givet os selv et rigtig godt udgangspunkt til resten af sæsonen!

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Vinteren '18
« Svar #48: 25 Dec 2016, 12:14 »


Home of Football
Vinteren ‘18

Lige som jeg troede vi var lige der hvor vi skulle være, kom vi på andre tanker og vinterkvartalet har derfor ikke været prangende – i hvert fald ikke så godt som jeg gerne så det var. Vi er ikke spillet ud af tabellen, men moralen har lidt et mindre knæk. Vi har dog stadig mulighed for at ende på førstepladsen, da vi på nuværende tidspunkt er tre kampe bagud i forhold til denne, men det kræver tre sejre. Af lyspunkter for denne sæson i forhold til sidste år er primært at vi nu ikke taber så mange kampe men derimod spiller uafgjort i stedet for. Desværre er vi på det seneste rendt ind i en dårlig stime på fem kampe uden sejr og heriblandt altså sæsonens eneste tre nederlag i ligaen.


Derudover er vi røget ud af FA Cuppen samt FA Trophy-turneringen efter 3. kvalrunde, men det var forventeligt da vi mødte bedre modstand i begge turneringer. Vi har dog præsteret det vi skulle og lidt til i disse, så både jeg og ledelsen er tilfredse. Vi mangler fortsat at blive bedre til at lukke ned i slutningen af kampene, men som tidligere nævnt går det den rigtige vej. Jeg er dog ret meget i tvivl om hvor nemt det lige bliver at vende den seneste stime af dårlige resultater, men jeg håber at en moralsk prædiken til truppen kan hjælpe lidt på det, og det har jeg altså endt 2018 med at gøre, inden de fik lov til at åbne champagneflaskerne til nytårsaften.

Med de resultater ligger vi altså på en sjetteplads, men dog ikke længere væk fra de sjove pladser end at en enkelt uafgjort i tre kampe sørger for at vi er tilbage i playoffkampene og på højde med nummer to i ligaen. For perioden har vi et pointsnit på 1,59 hvilket bestemt ikke er optimalt, men dog på højde med sidste år, dog er vi fortsat på højde med mit mål med 1,85 for hele sæsonen, så indtil videre er det nogenlunde godkendt. Boston på førstepladsen har et snit på 2 og vi har som sagt mulighed for at matche det med tre sejre i de tre kampe vi mangler, så jeg håber.

Harry Lewis fortsætter med at bombe løs, og Gary Pelling er fortsat vores bedste mand, dog er niveauet faldet lidt, men han er fortsat med i toppen hvad angår titler som kampens spiller, så det tegner stadig fornuftigt.

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Foråret '19
« Svar #49: 26 Dec 2016, 14:14 »


Home of Football
Foråret ‘19

Et acceptabelt forår med et pointsnit på 1,77 har medført at vi ligger på en flot andenplads med syv point op og fem point ned til nummer tre. Det er desværre kun nummer et der rykker direkte op, så medmindre vi skal ud i playoffkampe, så skal vi til at hente noget ind på Boston Town, som har virket ret suveræne i denne sæson. Deres snit er bedre end sidst, så de er virkelig stærke og det bliver svært. Jeg vil dog også være godt tilfreds med den nuværende placering, som vil være den bedste placering Sheffield FC nogensinde har fået siden klubben blev stiftet.

Gary Pelling fortsætter hvor han slap og er igen bedste spiller i ligaen dømt på gennemsnitsbedømmel se, og Harry Lewis bomber kasser ind efter behag, så der kan jeg ikke klage. Jack Ward (endnu en regen fra første youth intake jeg ikke har præsenteret før) har præsteret bedre end Joe Walker, som efter en skade har måtte se til fra bænken, og Jack er nu oppe på 11 clean sheets, hvilket er næstbedst i ligaen. Kun Bostons målmand har gjort det bedre.


Vores kampe i perioden har egentlig været lidt svingende efter min smag, men har trods alt givet os den nuværende placering, komfortabelt i toppen af rækken, så jeg kan ikke klage voldsomt meget. Det seneste nederlag til Boston var fuldt fortjent, men de øvrige er dog ikke godt nok, så der er stadig lidt at gøre. Den dårlige stime fra sidste kvartal blev heldigvis brudt med det samme vi kom ind i 2019, så det er jeg meget tilfreds med. Dog virker det til at der i perioder er større udfald, der varer mere end bare lige en enkelt kamp, og det er min næste store hovedpine. Jeg tror dog på at vi på nuværende tidspunkt ikke er i en af disse, og at nederlaget til Boston bare var et enkeltstående tilfælde mod en bedre modstander.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Youth Intake '19
« Svar #50: 27 Dec 2016, 17:03 »


Home of Football
Youth Intake ‘19

 Igen er det den tid på året hvor vi kan se frem til at få nogle friske spillere på holdet, men til forskel fra de to tidligere år er der ikke rigtig så mange spillere der tiltaler mig i forhold til en fremtidig plads på holdet. Det er blevet til fire spillere jeg tænker har muligheden for at udvikle sig til noget brugbart og dem vil jeg gennemgå herunder:

4. Peter Dean – Han er en spiller med højt flair og mulighed for udvikling af de rigtige egenskaber, men som det var sagen med Carl Hutton fra tidligere, så passer han desværre ikke ind i taktikken, og jeg ser ikke mange muligheder for ham som en mulig højre back i forhold til hans egenskaber, så jeg vil formentlig gøre hvad jeg kan for at få ham sendt videre til en anden klub der kan se udviklingspotential e og betale lidt for ham.

3. Sam Caine – Målmænd kan jeg aldrig få for lidt af, så endnu en er velkommen. Jeg ser dog ikke de samme positive ting i ham som sidste års Daniel Ward, så det kan være han heller ikke bliver til noget, men jeg håber.

2. Kieran Tomlinson – Han er helt sikkert en spiller jeg godt kunne gå hen og få brug for på sigt. Han er godt nok kantspiller som udgangspunkt, men kan også spille en central midtbane, hvor jeg hellere ser ham på mit hold. Hans fysiske egenskaber er fornuftige, og så længe han vil arbejde for og med holdet, så er jeg godt tilfreds. Der er ligeledes tale om en af de regens med en højere målrettethed, så man kan håbe på han udvikler sig bedre end de fleste andre regnes her fra byen.

1. Luke Bell – Jeg tror vi her har fundet afløseren til Jamie Hadfield og altså Gary Pellings nye forsvarskammerat. Jeg er godt tilfreds med de mentale egenskaber mens de fysiske nok godt kunne bruge lidt hjælp, men der er noget at arbejde med, og jeg kan se potentialet i denne spiller.

Og til slut en gennemgang af sidste års talenter og hvordan deres udvikling går:

5. Daniel Ward – På bænken og reserve for Jack Ward – han bliver nok ikke til ret meget mere end reservemålmand for os – han har dog slået Joe Walker definitivt af pladsen.
4. Pierce Gaul – Har ikke udviklet sig siden sidste år – forventer mig ikke ret meget af ham.
3. Simeon Forrester – Er sendt på reserveholdet – udvikler sig slet ikke
2. Roger Young – Sidder på bænken og får del I førsteholdskampene
1. Ben Hood – Fast mand på venstre back – har fået den succes der er behov for, for at komme til at være en del af holdet i fremtiden.

All-time regentalenter:

5. Carl Hutton – Bliver nok ikke til noget, men fortsætter i klubben.
4. Owen Jones – Bliver nok ikke til noget, men fortsætter i klubben.
3. Josh Everitt – Får mindre og mindre spilletid grundet taktikændring.
2. Ashley Barnard – Er stadig fast mand, men er begyndt at få konkurrence fra William Parry, som kom fra samme youth intake som ham selv.
1. Luke Williams – Den eneste spiller jeg vil forsætte med at skrive om næste år – han er stadig helt vild!

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sæsonafslutning ‘19
« Svar #51: 28 Dec 2016, 15:32 »


Home of Football
Sæsonafslutning ‘19

Med tolv point tilbage at spille om og en mulig oprykning i sigte, gik vi ind til den næste måned med stor optimisme og gåpåmod, og det kunne virkelig mærkes. De vigtigste fire kampe i klubbens historie indtil videre skulle spilles, og det var alle i og omkring klubben klar over. Det resulterede da også i rigtig stærke præstationer, men det er jo desværre ikke altid garanti for mål og sejre.


Heldigvis for vores vedkommende var der gode præstationer på hele banen og de tre af de fire kampe endte med sejre til os, hvilket betød at den sidste tabte kamp trods alt kun havde indflydelse på det kosmetiske – vi havde sikret os en plads i playoffkampene, samt præsteret den bedste placering i klubbens historie, ved at sikre os en flot tredjeplads i ligaen! Et snit på 1,74 point per kamp endte vi på, hvilket ikke helt var det jeg gerne ville, men dog kun tre point fra mit håb om 1,8.

I semifinalen skulle vi op mod Carlton, som vi tidligere har slået med hele 7-0, så der skulle arbejdes med spillernes selvsikkerhed, da det helt sikkert ville blive en kamp meget anderledes end dengang – vi måtte absolut ikke undervurdere dem! Kampen blev meget låst, med få chancer og meget spil på midten af banen for begge hold. Det betød at der efter 90 minutter fortsat stod 0-0. Det ændrede sig ikke i den forlængede spilletid, hvilket betød straffesparkskonkur rence og lotteri om hvem der stadig havde muligheden for at rykke op. Heldigvis var mine spillere mere kolde og friske i hovederne, og vi scorede på vores tre første spark, alt imens at Jack Ward nappede to af deres og den tredje spiller sparkede langt over mål, hvilket betød vi var i finalen om oprykning – aldrig havde klubben været så tæt på at rykke op fra Northern Premier League First Division South!

Finalen blev en mærkelig kamp. Northwich Victoria havde haft krammet på os flere gange, og denne kamp var ingen undtagelse – i hvert fald i store dele af kampen. De kom hurtigt på 1-0 ved Godwin Abadaki, som i øvrigt blev topscorer, og jeg øjnede endnu en sæson i ligaen. Vi var dog heldige inden pausen og fik udlignet på et lykketræf af Fahad Ismail, og var tilbage i kampen. Der gik dog ikke mange minutter af anden halvleg før den var gal igen, og endnu engang var det Abadaki der stod for scoringen. En lang bold i dybden, og så var han kold som is foran mål. Men så efter 65 minutter skete der noget med spillerne, og det virkede til at Victoria var tilfredse. Vi fik mere spil og flere chancer, og jeg skubbede alt frem i jagten på endnu en scoring. Det lykkedes heldigvis, og med fem minutter igen fik Harry Lewis en bold i det lille felt og udplacerede sikkert Victorias målmand til stor tilfredsstillelse for hele holdet. Forlænget spilletid var endnu engang en realitet, men jeg ville meget gerne undgå straffesparkskonkur rencen, så vi fortsatte med det angrebsivrige spil og beholdt momentum i kampen, og det gav pote efter fem minutter. Et hjørnespark blev sendt til forreste stolpe hvor bolden blev afvist, men den havnede for fødderne af Ashley Barnard i højre side, som kunne ligge et millimeterpræcist indlæg ind i hovedet på Jamie Hadfield, som kunne heade bolden forbi målmanden – 3-2!! Der blev lavet et par taktiske ændringer og en enkelt udskiftning og en halv time senere var vi rykket op!

Sæsonen igennem har Gary Pelling været helt fantastisk og det blev understreget af hans gode gennemsnit og i alt syv gange kampens spiller (tredjebedst i ligaen), samt kåringen som årets spiller i klubben (årets indkøb var eneste indkøb overhovedet i sæsonen, så det var en nem titel at vinde). Ashley Barnard stod for 17 assists (næstbedst i ligaen) og Jack Ward klarede 15 kampe uden at lukke mål ind (næstbedst i ligaen), så jeg er meget tilfreds med vores præstationer i denne sæson.

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Home of Football
« Svar #52: 29 Dec 2016, 08:23 »

Tillykke med oprykningen, super klaret, fortsæt stilen, det er super læsning  Smiley
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Home of Football
« Svar #53: 29 Dec 2016, 12:31 »

Sådan  Thumbs Up
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Home of Football
« Svar #54: 30 Dec 2016, 22:50 »

Tak tak - jeg er også meget godt tilfreds - spændende at se hvordan det kommer til at gå!

Jeg har været et smut i Oslo så derfor der ikke er sket så meget - jeg lover det kommer først i det nye år! Wink

Godt nytår til alle der læser med! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Home of Football
« Svar #55: 02 Jan 2017, 10:17 »

Tillykke med oprykningen, virkelig flot Smiley

Spændende unge spiller, og dejligt at Pelling er en kommende star Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Efteråret '19
« Svar #56: 05 Jan 2017, 20:26 »


Home of Football
Efteråret ‘19

Så er første kvartal af den nye sæson I en højere række gået, og det er tid til at der skal gøres status over hvad er har været en rigtig spændende tid for klubben.

Af træningskampe har jeg i år valgt at vi skal møde hård modstand, således vi var klar til den nye række med bedre hold end vi har været vant til, hvilket har betydet at Hearts, Norwich og Sheffield Wednesday har været forbi ”Coach & Horses Ground” i Sheffield. Der har været en blandet pose bolscher hvor jeg har været meget tilfreds trods nederlag, glad for sejre over hold vi skulle slå, samt rasende over at vi er faldet totalt fra hinanden specielt i kampene mod Norwich og Sheffield Wednesday. De resultater betød at jeg ikke følte mig helt sikker på hvordan vi var stillet mod stærkere klubber, men der var ikke andet for end at se tiden an og håbe på det bedste.


Det skulle dog vise sig at vi var klar til udfordringen, hvilket kom til udtryk i de første fem kampe hvor vi sikrede os tre sejre og en enkelt uafgjort, hvilket virkelig var medvirkende til at roen faldt over truppen inklusiv jeg selv, og håbet om at overleve var ny lysegrønt!


De øvrige kampe frem til 30. september var en blandet omgang men knap så positivt, men vi er dog placeret på en fornuftig 19. plads 7 point fra en mulig nedrykningsplads, så jeg er på nuværende tidspunkt ikke urolig. Vi har allerede nu præsteret bedre end forventet, så det skulle undre mig meget hvis vi ikke klarer den. Som jeg ser det er der væsentligt ringere hold i ligaen end os! Jeg håber dog stadig at vi kan overraske endnu mere og arbejde os længere op i tabellen – det er altid sjovere at være på den sikre side, og ikke være i risiko for nedrykning i tilfælde af et par dårlige kampe.

PS – kæresten og jeg flyver lige en tur til de varme lande i en uge fra lørdag, så der vil ikke komme flere indlæg i den periode. Kan I hygge jer hjemme i det kolde nord! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Home of Football
« Svar #57: 06 Jan 2017, 07:56 »

I er placeret på en 10.plads, og ikke en 19.plads Smiley

God rejse Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Home of Football
« Svar #58: 06 Jan 2017, 08:15 »

I er placeret på en 10.plads, og ikke en 19.plads Smiley

God rejse Smiley

Arh, noget L***!! Opstemt Jeg glemte at skjule oversigtsbilledet.. . Det var den placering vi havde på det tidspunkt hvor jeg lavede billedet - placering nummer 10 er væsentligt længere henne i sæsonen! Wink

Jo tak! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Vinteren '19
« Svar #59: 16 Jan 2017, 14:12 »


Home of Football
Vinteren ‘19

Tilbage fra sydens sol, med varme i kroppen og en solbrun kæreste der ligner en million! Bedre motivation for at komme hjem igen findes ikke, og det hjælper alt sammen i denne triste vintertid med kulde, blæst og mørke tider. Det skulle også vise sig at have en effekt på mit Sheffield-hold, som hen over min ferie havde taget skeen i den anden hånd, og virkelig kæmpet for at komme længere op i tabellen igen, trods de dårlige odds imod os.


Kun to nederlag ud af 14 mulige er det blevet til i ligaen i de tre måneder det næste kvartal dækker over, hvilket er meget acceptabelt efter min målestok. Vi er røget ud af FA-cuppen, FA-Trophy og Challenge cuppen, men vi overpræsterede i den første og sidste turnering, så der kan jeg heller ikke være utilfreds. Alt i alt har det været i alles interesse at jeg lige tog en smuttur til varmen. Vi ligger nu øjeblikkelig 12’er, hvilket inden sæsonen var ønsketænkning, og jeg håber denne udvikling fortsætter. Med et par kampe i undertal har vi endda mulighed for at kravle endnu højere op i tabellen, men jeg forholder mig pessimistisk i forhold til dette, bare for at være på den sikre side. De kan dog betyde at vi kæmper om oprykning i denne sæson allerede!

Vi har i denne sæson hentet en enkelt spiller der kan styrke holdet med det samme – der er tale om Geoff Bowen, som egentlig ikke har vildt gode egenskaber, men 15 i arbejdsstyrke, teamwork og naturlig form har gjort at jeg tror på han kan være en god bolderobrer på midtbanen, alternativt felt-til-felt slider. Han kommer ikke til at være en del af truppen de næste ti år, men han er god for holdet på nuværende tidspunkt. Han er 20 år, men har formentlig ikke de store udviklingsmulighede r i sig.

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010