home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 596 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Poole Town to Premier League
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Poole Town to Premier League  (Læst 14088 gange)
Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Poole Town to Premier League
« Svar #30: 07 Jan 2017, 17:09 »



- Hvordan ser Poole Town F.C.’s hold ud nu? -


Lad os starte med taktikken. Efter en katastrofal start på sidste sæson, gik jeg væk fra mit trofaste fokus på en 4-4-2. I stedet spiller jeg nu en relativt simpel 4-3-3 eller 4-1-2-3. Kald den hvad du vil. Mentaliteten er offensiv, holdstrukturen er fleksibel og eneste instruktion er at aflevere i dybden. Det er ganske simpelt.

Pat Lakeland
På mål har jeg Pat Lakeland, der lige er blevet hentet til klubben fra Middlesbrough. Han ser i mine øjne solid ud, men der kan stadig udvikles på ham. Med en alder på kun 22 har han dog fremtiden for sig. Med fast spilletid skal han nok udvikle sig pænt.

Ramon Trulls
På højrebacken har jeg endnu en ny spiller. Ramon er ikke noget vidunder, men en solid spiller. Kan især godt lide hans fysiske egenskaber og så kan han nå at udvikle sig endnu.

Jaz Broadbelt
Endnu en ny spiller. Jaz Broadbelt er en bomstærk midterforsvarer med et fint potentiale. Vi ser hvad det bliver til.

Rory Erskine
Hvis Jaz er stærk, så er Rory Erskine et monster. Uhyrligt stærk og med solide defensive egenskaber.

Robbie Kavanagh
Ikke iøjnefaldende ved første blik, men tag ikke fejl. Formidable fysiske egenskaber og en solid mentalitet. Tre sæsoner og 127 ligakampe for Poole. Han er endnu ikke faldet igennem.

Danny Harvey
Harvey har med 118 kampe vist sig som en bundsolid skraldemand på midtbanen. Intet flashy over ham, og hans tid i klubben løber nok snart ud. Indtil videre er han dog et sikkert valg foran forsvaret. Gør ikke tingene sværere end de er.

Didier Normand
Klubbens nye stjerne. Playmakeren. Det er ham der skal styre spillet fra midtbanen. Dirigere. Lægge guldboldene til min offensiv. Store forventninger her.

Jérémy Charles-Vernus
Et af holdets svagere led. Solid og hårdtarbejdende midtbanemand. I start-11’eren i mangel på bedre. Fint potentiale, men vil nok rotere med andre spiller på pladsen.

John Garlick
Stjernen over dem alle. Tryller på højrekanten, hvor han jævnligt tørrer modstanderens backs. Ni mål og 24 oplæg i sidste sæson. Desuden sparker han nogle giftige frispark. Klubbens dyreste indkøb med sin pris på 15 mio. kr.

James Burgess
Anfører og klublegende. Har været med siden Vanarama National League og har spillet 234 kampe for Poole Town. Jeg er en romantiker og han skal være med helt oppe i Premier League.

David Soley
Australsk stjerneskud. Ny i klubben. Trods de mange landskampe har han aldrig spillet seniorfodbold på klubniveau. Derfor er han lidt af et wildcard, men jeg tror på ham.
Logged

Isolation

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Poole Town to Premier League
« Svar #31: 09 Jan 2017, 20:12 »



- Poole Town to Premier League? -


Det har været en lang og begivenhedsrig sæson, men nogle gange siger billeder og video mere end ord kan - og nogle gange handler det i sidste ende bare om en kamp. Et øjeblik. Derfor har jeg komprimeret min seneste sæson ned til to screenshots og en enkelt video med en enkelt kamp.





<a href="https://www.youtube.com/v/fMgs8yuCmPU&amp;feature=youtu.be" target="_blank">https://www.youtube.com/v/fMgs8yuCmPU&amp;feature=youtu.be</a>
Logged

Isolation

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Poole Town to Premier League
« Svar #32: 09 Jan 2017, 20:56 »

Imponerende...

Dog lidt ondt at dine spillere absolut skal juble der hvor modstanderens målmand står..

Det burde give 2-ugers bøder til alle mand... Smiley
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Poole Town to Premier League
« Svar #33: 11 Jan 2017, 09:31 »

Haha! Stærkt du er tilbage!

Tillykke med oprykningen, super fedt Smiley Stærkt målmandsspil i straffesparkskonkur rencen!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Poole Town to Premier League
« Svar #34: 11 Jan 2017, 22:39 »



- Den svære start -


Premier League. Verdens stærkeste liga. Pengene flyder, men kravene er også uendeligt meget højere. Også til vores stadion, der er blevet erklæret uegnet til fodbold på dette niveau. 3250 tilskuerpladser er simpelthen ikke nok. Så mens Killick Stadium bliver udvidet til 12500 pladser, spiller vi hjemmekampene på Dean Court i nabobyen Bournemouth.

Her har vi fået en svær, men dog godkendt start på tilværelsen i Englands bedste række. Her halvvejs gennem sæsonen holder vi os akkurat fri fra nedrykningspladsern e. 20 point er det blevet til i de første 19 kampe, men for at være helt sikre skal vi nok skaffe flere i sæsonens anden halvdel.

Den helt store oplevelse har været den nyindkøbte angriber Paul Baldwin. Lige over to mio. kr. kostede han og det er lidt af et scoop. For med 12 mål i 15 kampe og to pointgivende hattricks undervejs, har han virkelig været en forstærkning.

De økonomiske gevinster ved Premier League er i øvrigt ikke overraskende helt enorme. Pengene strømmer ind og med vores beskedne udgifter kan de ses på bundlinjen. Derfor kan det godt tænkes at der handles en spiller eller to ind i januarvinduet.



« Seneste Redigering: 11 Jan 2017, 23:23 af Sarl » Logged

Isolation

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Poole Town to Premier League
« Svar #35: 12 Jan 2017, 07:49 »

Hvor finder man sådan en lækker sag til så billige penge?

Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Poole Town to Premier League
« Svar #36: 12 Jan 2017, 20:43 »

Hvor finder man sådan en lækker sag til så billige penge?

Baldwin er hentet i West Bromwich, men er virkelig ikke specielt god, når man kigger på niveauet i Premier League. Der bliver brugt nogle vanvittige summer og der render nogle ufatteligt gode spillere rundt. Han gør det dog fint, så det gør intet.
Logged

Isolation

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010