home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 555 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  FM17: Søger spiller-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: FM17: Søger spiller-tråden  (Læst 60613 gange)
KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #60: 08 Feb 2017, 21:16 »

Manolas er konsekvent mit første køb i forsvaret, han er fuldstændig uovertruffen, har absolut ingen svagheder, og er så hurtig at han snildt kan spille et par år ind i 30'erne. Herudover kan man se efter Rugani eller Rudiger.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #61: 09 Feb 2017, 01:53 »

Jeg søger en central forsvarer (boldspillende forsvarspiller) til Liverpool. Jeg er ved vintertransfervindu et i første sæson.
Jeg har Lovren og Matip som er mine 2 faste. Klavan er desværre ude resten af sæsonen med skade og Sakho og Illori er solgt. Og Joe Gomez er udlejet (kunne evt. kalde ham tilbage?!..) Har Reece Oxford, som dog ikke er god nok til premier league endnu...
Jeg har overvejet at hente Romagnoli (Pris mellem 235-425 mio.) men ved ikke om der findes andre som er bedre og evt. billigere? Der er selvfølgelig Niklas Sule og Jonathan Tah, dog ved jeg ikke hvad prisen for dem er... men personligt kan jeg rigtig godt lide Romagnoli. :-)

Goldaniga er billigere end Sule, og Goldaniga er absolut et fornuftigt valg, hvis du kan bruge en alsidig centerforsvarer Thumbs Up
Logged

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #62: 11 Feb 2017, 21:25 »

Søger en angriber til mit Liverpool hold inden jeg starter 2. sæson. Jeg har virkelig prøvet alt for at hente Dybala, men han er ikke interesseret i at skifte da han lige har forlænget sin kontrakt med Juventus (selvom de blev nr. 4 og "kun" skal spille Europa League)

Jeg har tænkt på enten at hente Icardi eller Andre Silva, men aner ikke hvem af dem jeg skal hente? eller om det skal være en helt tredje.. Smiley
Logged

Arny
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #63: 11 Feb 2017, 21:41 »

Søger en angriber til mit Liverpool hold inden jeg starter 2. sæson. Jeg har virkelig prøvet alt for at hente Dybala, men han er ikke interesseret i at skifte da han lige har forlænget sin kontrakt med Juventus (selvom de blev nr. 4 og "kun" skal spille Europa League)

Jeg har tænkt på enten at hente Icardi eller Andre Silva, men aner ikke hvem af dem jeg skal hente? eller om det skal være en helt tredje.. Smiley

Iheanacho kunne være en mulighed, jeg har haft stor succes med ham i mit Leeds save Opstemt
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #64: 15 Feb 2017, 16:05 »

Jeg er lige starte et save med Valencia, og er på udkig efter nogle unge talenter som også skal kunne fungere som reserve.

Primært søger jeg efter centrale midtbanespiller, Central Forsvar og fløje.
De må meget gerne være fra Sydeuropa, men andre bud er også velkomne! Wink
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #65: 15 Feb 2017, 16:34 »

Jeg er lige starte et save med Valencia, og er på udkig efter nogle unge talenter som også skal kunne fungere som reserve.

Primært søger jeg efter centrale midtbanespiller, Central Forsvar og fløje.
De må meget gerne være fra Sydeuropa, men andre bud er også velkomne! Wink


Tobias Svendsen, Kuki, Buitink, Andrei Ivan, Maximiliano Romero, Fran Villalba og Andres Cubas. Det er umiddelbart lige de første, der falder mig ind Wink
Logged

Arny
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #66: 15 Feb 2017, 17:00 »

Jeg er lige starte et save med Valencia, og er på udkig efter nogle unge talenter som også skal kunne fungere som reserve.

Primært søger jeg efter centrale midtbanespiller, Central Forsvar og fløje.
De må meget gerne være fra Sydeuropa, men andre bud er også velkomne! Wink

Til CM og CB har du allerede Carlos Soler og Carlos Badal
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #67: 16 Feb 2017, 08:11 »

Til CM og CB har du allerede Carlos Soler og Carlos Badal

I know Wink Men der mangler stadig lidt ekstra bredde, og Badal mangler lige det sidste.
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #68: 16 Feb 2017, 08:36 »

I know Wink Men der mangler stadig lidt ekstra bredde, og Badal mangler lige det sidste.

Du burde også inkludere Villalba i førsteholdstruppen med det samme. Wink
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #69: 17 Feb 2017, 08:49 »

Du burde også inkludere Villalba i førsteholdstruppen med det samme. Wink

Toni Lato til VB skal også hives op efter sæsonen, så der er masser af talent i Valencia.. dog søger jeg stadig flere Smiley
Logged

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #70: 18 Feb 2017, 10:54 »

Hey Freaks!

Jeg er igang med et Liverpool save hvor mit helt store mål var at hente Dybala til klubben. Efter 1. sæson mislykkedes da han forlængede med Juventus... Men her efter 2.søson var muligheden der, dog valgte han at skifte til Man UTD..... Så nu ved jeg ikke om jeg skal satse på at hente en ny verdensklasseangrib er eller satse på dem jeg har? Det er ikke fordi mine angribere har været dårlig, jeg vil bare rigtig gerne have en verdensstjerne på holdet.

Mine angribere's statistik:

Daniel Sturridge - 41 (8) kampe - 46 mål - 18 assist - 7.82 Gns bed.
Roberto Firmino - 38 (6) kampe - 33 mål - 17 assist - 7.83 Gns bed.
Divock Origi - 28 (10) kampe - 27 mål - 17 assist - 7.59 Gns bed.
Saido Berahino - 16 (9) kampe - 19 mål - 8 assist - 7.52 Gns bed. - Blev dog skadet i Januer måned og var ude resten af sæsonen...

Jeg overvejer at udleje Berahino, da det kan være svært at komme tilbage efter et halvt års skadeforløb... Men har derudover Maximiliano Romero (som dog skal udlejes igen, så han kan få arbejdstilladelse)

Skal jeg hente en verdensklasseangrib er? Og hvem evt.?
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #71: 18 Feb 2017, 12:08 »

Hey Freaks!

Jeg er igang med et Liverpool save hvor mit helt store mål var at hente Dybala til klubben. Efter 1. sæson mislykkedes da han forlængede med Juventus... Men her efter 2.søson var muligheden der, dog valgte han at skifte til Man UTD..... Så nu ved jeg ikke om jeg skal satse på at hente en ny verdensklasseangrib er eller satse på dem jeg har? Det er ikke fordi mine angribere har været dårlig, jeg vil bare rigtig gerne have en verdensstjerne på holdet.

Mine angribere's statistik:

Daniel Sturridge - 41 (8) kampe - 46 mål - 18 assist - 7.82 Gns bed.
Roberto Firmino - 38 (6) kampe - 33 mål - 17 assist - 7.83 Gns bed.
Divock Origi - 28 (10) kampe - 27 mål - 17 assist - 7.59 Gns bed.
Saido Berahino - 16 (9) kampe - 19 mål - 8 assist - 7.52 Gns bed. - Blev dog skadet i Januer måned og var ude resten af sæsonen...

Jeg overvejer at udleje Berahino, da det kan være svært at komme tilbage efter et halvt års skadeforløb... Men har derudover Maximiliano Romero (som dog skal udlejes igen, så han kan få arbejdstilladelse)

Skal jeg hente en verdensklasseangrib er? Og hvem evt.?

Bestemt ikke.

Dine angriber præstere rigtig godt. kig andre steder hvor du kunne forbedre dig Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #72: 19 Feb 2017, 15:41 »

Jeg er lige startet op med FCN og søger lidt spillere til alle positioner, dog ikke angrebet.
Jeg spiller med en transfer update.

fyr løs Opstemt
Logged

H A L A   M A D R I D!

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #73: 19 Feb 2017, 18:15 »

Jeg har for nyligt stoppet mit ret lange FCN save hvor jeg endte med at vinde Champions Leauge, og vil særligt anbefale de 4 øverste spillere (på nær Robert Skov):

http://billedeupload.dk/images/3rDf.jpg

De leverede virkelig varen for mig  Smiley
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM17: Søger spiller-tråden
« Svar #74: 19 Feb 2017, 21:27 »

Jeg har for nyligt stoppet mit ret lange FCN save hvor jeg endte med at vinde Champions Leauge, og vil særligt anbefale de 4 øverste spillere (på nær Robert Skov):

http://billedeupload.dk/images/3rDf.jpg

De leverede virkelig varen for mig  Smiley
Tak skal du have. Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010