home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 266 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Valencia C.F tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 Udprint
Forfatter Emne: Valencia C.F tråden  (Læst 82143 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Valencia C.F tråden
« Svar #195: 20 Aug 2009, 23:02 »

Ja, så blev det til en sikker 3-0 sejr i Stabæk, og selv på en lidt anden bane end vi er vant til, så sætter vi dem helt på plads. En kamp der har været lidt ballade omkring, da vi ikke måtte spille med Unibet på trøjen for det Norske fodboldforbund. Ekstremt unfair, og de bør oppe sig i Norge, og noget endnu mærkeligere var, at polske Lech Poznan godt måtte bruge deres sponsor, som også er et spillefirma, da de slog Frederikstad ud. Nå, men vi vandt, og jeg mener iøvrigt at Unibet vil ligge sag an mod Norge.

Men 0-3 blev den altså til os.
Pablo H
David Villa
Joaquin
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Valencia C.F tråden
« Svar #196: 20 Aug 2009, 23:05 »

Ja, så blev det til en sikker 3-0 sejr i Stabæk, og selv på en lidt anden bane end vi er vant til, så sætter vi dem helt på plads. En kamp der har været lidt ballade omkring, da vi ikke måtte spille med Unibet på trøjen for det Norske fodboldforbund. Ekstremt unfair, og de bør oppe sig i Norge, og noget endnu mærkeligere var, at polske Lech Poznan godt måtte bruge deres sponsor, som også er et spillefirma, da de slog Frederikstad ud. Nå, men vi vandt, og jeg mener iøvrigt at Unibet vil ligge sag an mod Norge.

Men 0-3 blev den altså til os.
Pablo H
David Villa
Joaquin

Hvorfor er det unfair at I ikke måtte bruge jeres trøjesponsor?
Det er jo ikke noget der hjælper jer mere.
Valencia puster den her sag alt for meget op.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Valencia C.F tråden
« Svar #197: 20 Aug 2009, 23:07 »

Hvorfor er det unfair at I ikke måtte bruge jeres trøjesponsor?
Det er jo ikke noget der hjælper jer mere.
Valencia puster den her sag alt for meget op.

Fordi det er ekstremt latterligt at man ikke bare må bruge den sponsor. Det er en uefa-godkendt trøje, og derfor kan Norge ikke bare bestemme at det må vi ikke. Kom ind i kampen! Og nej, det betyder ikke noget for spillet på banen, men det betyder noget for pengekassen, og jeg kan godt forstå at Unibet og Valencia er sure. Nej, den bliver ffs ikke pustet for meget op, det er jo ikke fordi den ryder forsiderne vel? Det er en latterlig sag normændende har skabt, og selvfølgelig skal der gøres protest, og den skal føres ud i livet. Giver man dem bare lov til at bestemme, uden at svare tilbage, giver man dem unødig magt.
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Valencia C.F tråden
« Svar #198: 20 Aug 2009, 23:10 »

Fordi det er ekstremt latterligt at man ikke bare må bruge den sponsor. Det er en uefa-godkendt trøje, og derfor kan Norge ikke bare bestemme at det må vi ikke. Kom ind i kampen! Og nej, det betyder ikke noget for spillet på banen, men det betyder noget for pengekassen, og jeg kan godt forstå at Unibet og Valencia er sure. Nej, den bliver ffs ikke pustet for meget op, det er jo ikke fordi den ryder forsiderne vel? Det er en latterlig sag normændende har skabt, og selvfølgelig skal der gøres protest, og den skal føres ud i livet. Giver man dem bare lov til at bestemme, uden at svare tilbage, giver man dem unødig magt.

Ej come on, stop med at whine.
Det er en fucking trøjesponsor, den er fuldstændig ligegyldig for kampen, og at de blæser det så meget op, er helt til grin.
Men det er vel hvad man kan forvente sig af Valencia..
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Valencia C.F tråden
« Svar #199: 20 Aug 2009, 23:13 »

Ej come on, stop med at whine.
Det er en fucking trøjesponsor, den er fuldstændig ligegyldig for kampen, og at de blæser det så meget op, er helt til grin.
Men det er vel hvad man kan forvente sig af Valencia..

Det er jo på ingen måde whine? Forstår du intet? Det har intet med kampen at gøre, og det er ikke bare en fucking sponsor, det er penge vi snakker her. Det er jo ikke for sjov de render rundt med en på normalt vel? Selvfølgelig skal den være på, ISÆR når den er godkendt af Uefa. Det kan nogle mærkelige norske regler ikke lave om på. Den er ikke pustet op, denne sag. Der er bare blevet brokket sig som der skulle. Igen - hvis man ikke brokkede sig, så ville de andre bare få følelsen af at de kunne rive alt og alle rundt som det passede dem. Nej, det er ikke spillet på banen, men nu er fodbold mere end det.

Peace

EDIT: og hvad mener du med det sidste? Rullende Øjne Grin
« Seneste Redigering: 20 Aug 2009, 23:14 af Ghertesteas » Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Valencia C.F tråden
« Svar #200: 20 Aug 2009, 23:14 »

Det er jo på ingen måde whine? Forstår du intet? Det har intet med kampen at gøre, og det er ikke bare en fucking sponsor, det er penge vi snakker her. Det er jo ikke for sjov de render rundt med en på normalt vel? Selvfølgelig skal den være på, ISÆR når den er godkendt af Uefa. Det kan nogle mærkelige norske regler ikke lave om på. Den er ikke pustet op, denne sag. Der er bare blevet brokket sig som der skulle. Igen - hvis man ikke brokkede sig, så ville de andre bare få følelsen af at de kunne rive alt og alle rundt som det passede dem. Nej, det er ikke spillet på banen, men nu er fodbold mere end det.

Peace

Ja desværre..
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F tråden
« Svar #201: 19 Dec 2011, 13:12 »

Uh, så skulle Gregory van der Wiel være sikret fra januar! Såfremt det er sandt, så synes jeg det er et yderst fornuftigt indkøb. Han passer godt ind i spillestilen, er dejlig offensiv, og så er det på en position, hvor vi godt kunne bruge en yngre udgave Smiley Super indkøb!
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F tråden
« Svar #202: 19 Dec 2011, 16:36 »

Lidt random, men hvor fanden har alle Valencia fansene været i to år? Smiley

Ellers glimrende køb af Van der Wiel. Som glødende Real Madrid fan, håber jeg virkelig snart at der kommer flere hold op i toppen af La Liga, så hver gang de andre hold køber gode spillere, jamen så forbedrer det også bare ligaen, så det er super.
Logged

Hala Madrid!

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F tråden
« Svar #203: 19 Dec 2011, 16:42 »

Lidt random, men hvor fanden har alle Valencia fansene været i to år? Smiley

Her. Wink
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F tråden
« Svar #204: 20 Dec 2011, 01:13 »

Min fejl at bringe den gamle tråd op så. Så må jeg jo hellere få JKJ til at opdatere sin klubtråd...
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: Valencia C.F tråden
« Svar #205: 20 Dec 2011, 01:22 »

Du kan nu som crewmedlem gøre en af to ting:

1. Lave en sammenfletning af de to tråde.
2. Gå ind og opdatere den officielle oversigtstråd.
3. Ja der kom en 3'er også, for såfremt du benytter dig af den første løsning skal du nok ind og bruge den anden løsning også såfremt en ny adresse skulle dukke op.

Ikke at du skal selvfølgelig, du kan bare.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F tråden
« Svar #206: 11 Apr 2014, 15:31 »

En fantastisk aften igår, hvor alle spillerne virkelig leveret varen! Basel kæmpede godt imod, indtil Paco fik scoret.
Paco kan gå hen og blive virkelig giftigt, håber vi kan holde på ham i et par sæsoner.

Nå, men vi trak så Sevilla tidligere på dagen. Det er svært og sige hvem der havde været bedst og trække af, udover Juve. Men jeg tror sgu det var meget godt vi trak Sevilla, dem kender vi bedre fra ligaen. + Benfica har vist sig at være utrolig giftige i denne sæson. Ligaen er helt skidt i år, så en finale i Euro League ville være klasse!
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F tråden
« Svar #207: 13 Dec 2014, 20:23 »

Vigtig 3-0 sejr idag, hvilket stadig holder os med i toppen og kampen om 4 pladsen.
Logged


Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F tråden
« Svar #208: 08 Maj 2015, 16:24 »

http://www.bold.dk/nyt/gaya-i-valencia-til-2020 Dagens bedste nyhed! Nu behøver vi ikke slippe ham for håndøre, hvis han smutter til sommer! Opstemt
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F tråden
« Svar #209: 25 Jul 2016, 20:40 »

Siden sommerferien, havde jeg overvejet og få næste sæsons trøje med Gomes på. Jeg ville vente til vinduet lukkede, da jeg var bange for andre klubber fik øjnene op for ham, hvilket de to største klubber i La liga så gjorde.. øv! men han var også rigtig, rigtig dygtig, så det var kun et spørgsmål om tid, heldigvis fik vi en masse penge for ham.

Samtidig er Nani, en tidligere United spiller kommet til, efter at vundet EM. Jeg har altid godt kunne lide ham, så jeg glæder mig til at se ham i min anden klub.

I dag er vi blevet rygtet sammen med Tello & Montoya, begge er to spillere med en god "uddanelse" fra FCB, som vi har set kan begå sig i la liga. Hvis prisen er god, håber jeg vi henter dem, især Montoya er spændende og kan gå direkte ind på højreback efter Barraganan smuttede til England.

Vores tidligere angriber Jonas, bliver også rygtet stærkt væk fra Benfica og til Real Madrid/Barca, bliver spændende og se hvad han ender med at vælge.
Medran tiltræder også fra Real Madrid, efter en god tid i Getafe. Vi har også mistet et par kant spillere, så håber der kommer 1 mere ind der kan dække begge kanter og måske toppen.
Logged


Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010