home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 473 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Den pengebegærlige manager
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Den pengebegærlige manager  (Læst 196265 gange)
b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #360: 17 Jan 2017, 07:56 »

Dejligt at komme tilbage fra forlænget weekend, og læse to dejlige updates. Havde gerne set flere Wink

Men udmærket start i Championship Smiley
Han er da for vild ham Sion Hughes! Spændende om han holder ved!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #361: 17 Jan 2017, 08:22 »

Kunne man få lidt spillerstatistik? Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #362: 17 Jan 2017, 14:23 »

Dejligt at komme tilbage fra forlænget weekend, og læse to dejlige updates. Havde gerne set flere Wink

Men udmærket start i Championship Smiley
Han er da for vild ham Sion Hughes! Spændende om han holder ved!
Mange tak! Jeg prøver selvfølgelig at få skrevet så mange updates som muligt, men jeg er lidt presset på tiden for tiden...

Han har også overrasket mig, for hans stats er ikke noget specielt Wink

Kunne man få lidt spillerstatistik? Smiley
Her er fra de vigtigste spillere Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #363: 17 Jan 2017, 15:52 »

November 2026


7. november 2026
Championship


For anden gang i sæsonen havde vi ikke mange problemer med at slå Reading. Faktisk slet ingen problemer. Hughes og Thompson scorede to gange hver, og så kunne vi gå glade på landskampspause.

21. november 2026
Championship


Det var ikke første gang, at vi havde problemer efter en landskampspause. Spillerne har åbenbart lidt svært ved at finde sig til rette igen. Dennon Lewis sikrede os denne gang et enkelt point hjemme mod Bristol City.

28. november 2026
Championship


Norwich var den bedste af Premier League-nedrykkerne i sidste sæson, men Kanariefuglene har ikke været helt oppe og ringe i Championship endnu. Inden kampen lå de dog alligevel på ottendepladsen, og derfor var jeg også godt tilfreds med det ene point, selvom Lasse Rasmussen fik scoret i sin første kamp mod os efter skiftet til Norwich. Lewis reddede atter et point.

November 2026
Championship


En stille og rolig måned startede så fremragende, men endte ganske middelmådigt. I december bliver det anderledes med masser af kampe på programmet mod slutningen af året. Det bliver en vital måned for klubben, for mig og for spillerne.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #364: 18 Jan 2017, 09:40 »

December 2026


5. december 2026
Championship


Vi fik den start på måneden, vi havde forventet, mod Preston. Sam Thompson blev ramt af en skade, der holder ham ude de næste 4-5 uger, mod Norwich, så Ian Fox spillede fra start, og det gjorde han godt. Den nu 18-årige angriber kom på tavlen sammen med Anderson og Hughes.

11. december 2026
Championship


Det tog spillerne lidt tid at komme i gang. Lars Pedersen var første gang tilbage efter sin lange skade, og han scorede på et fremragende frisparksmål efter at være blevet indskiftet kort efter pausen. Sion Hughes sikrede os efterfølgende alle tre point.

15. december 2026
Championship


Så kom nederlaget og dét fra en noget uventet front. Coventry lå på daværende tidspunkt under nedrykningsstregen, men vi havde en offday på Cardiff City Stadium. En utrolig skuffende præstation.

19. december 2026
Championship


Meget professionel indsats. Vi skulle tilbage på sporet efter nederlaget mod Coventry, og det var heller ikke noget problem at slå Bradford. Hughes fortsatte målformen, og Fox blev noteret for sin fjerde scoring for klubben.

22. december 2026
Championship


Virkelig flot sejr over Derby, der også rykkede ned fra Premier League. The Rams havde en endnu dårligere sæson end os, men de er stadigvæk et godt hold på dette niveau. Hughes slog rekorden for flest mål i én sæson... og vi er altså kun i December. Det er helt vildt. 26 mål stod angriberen noteret for.

26. december 2026
Championship


Åh Boxing Day... Jeg havde savnet Boxing Day, og det blev atter en positiv oplevelse. Hughes scorede sit 27. sæsonmål, mens Burns lukkede opgøret til sidst med sin første scoring i sæsonen.

29. december 2026
FA Cup 3. runde


Sikke en kamp! Måske sæsonens bedste. Det vildeste var næsten, at vi scorede fire mål uden, at Hughes kom på tavlen. Campbell fik scoret sit første mål for klubben, van den Boomen lavede selvmål, Lewis nettede til 3-0 inden pausen, og midt i anden halvleg slog Fox sejren fast. Jeg var meget stolt af spillerne efter opgøret.

December 2026
Championship


I England er det ofte omkring juletid, at fårene skilles fra bukkene, og vi leverede en næsten fejlfri måned. Nederlaget til Coventry var eneste plet på en suveræn måned, og det kan også ses på tabellen. Vi har ni point og en kamp i hånden ned til Wolverhampton på tredjepladsen, og med 21 kampe tilbage af sæsonen begynder oprykningen at kunne anes i horisonten.
« Seneste Redigering: 18 Jan 2017, 09:42 af Roche » Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #365: 18 Jan 2017, 09:57 »

Nøj, det er spændende! Det bliver tæt parløb mellem dig og Leicester Smiley

Og hvor er Hughes vild altså! Hans rating var ikke engang ret god da du kom til klubben, men en række ned, og fast spilletid kan hjælpe på alle.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #366: 18 Jan 2017, 16:46 »

Nøj, det er spændende! Det bliver tæt parløb mellem dig og Leicester Smiley

Og hvor er Hughes vild altså! Hans rating var ikke engang ret god da du kom til klubben, men en række ned, og fast spilletid kan hjælpe på alle.
Jeps, Leicester ser ud til at være de eneste, der kan udfordre os!

Jeg bliver også bare mere og mere imponeret over Hughes. Hans stats er vel egentlig ikke gode nok til Premier League, men det ville også være forkert at hente en anden ind efter sådan en sæson, hvis vi skulle rykke op Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #367: 19 Jan 2017, 23:10 »

Cardiff City indtog førstepladsen i The Championship ved årsskiftet, men spørgsmålet var, om jeg alligevel ville justere truppen en smule henover januar måned?

Svaret var nej.

Jeg ville ikke ændre på noget, der allerede fungerede. Jeg hentede ikke en eneste spiller ind, og ikke en eneste førsteholdsspiller forlod klubben. Newcastle var kort ude og forhøre sig om Glasspool, men interessen blev aldrig konkret. Vi går dermed ind til anden halvdel af sæsonen med en næsten identisk trup.



Det største navn, der er blevet sagt farvel til, er tredjekeeper, George Alexander. Alexander ville med al sandsynlighed ikke få et eneste minut på banen, og så blev han skippet afsted til Derby, der betalte lidt mere end en million kroner.

To andre spillere forlod desuden klubben på en permanent aftale: Daniel Kayode og Craig Stone. Kayode og Stone rendte begge utilfredse rundt på reserveholdet, og så blev de solgt til League One-klubberne, Oxford og Accrington.

Det unge målmandstalent, Dylan Harris, blev siden sendt på lån i Colchester for resten af sæsonen, mens svenske Mattias Wallin, som blev hentet ind i sommer, røg til Kalmar for resten af sæsonen. Ingen af disse handler kommer til at få nogen nævneværdig betydning for vores sæson.

Sunderland forsøgte sig tidligt på Deadline Day med et bud på Sam Field, men det blev afvist, og The Black Cats vendte aldrig tilbage. Vi holder dermed på alle vores profiler, og nu er der ingen undskyldning for ikke at rykke op i Premier League...
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #368: 21 Jan 2017, 12:48 »

Januar 2027


2. januar 2027
Championship


Vi kom flyvende fra start i det nye år, og der blev taget revanche for nederlaget til The Owls tidligere på sæsonen. Sam Thompson startede for første gang siden sin skade, og han gjorde det fremragende med to hurtige scoringer. Robbie Burns cementerede sejren med sin scoring til 3-0 små ti minutter inden pausen.

9. januar 2027
Championship


Det var kampen, vi ikke ville tabe, og selvom Leicester pressede på og vel nok havde fortjent alle tre point, lykkedes det os heldigvis at holde stand. Hughes bragte os tidligt foran, inden den tidligere Chelsea-spiller, Kenedy, udlignede kort efter.

16. januar 2027
Championship


Det var bestemt ikke prangende, men vi fik, hvad vi kom efter: de tre point. Hughes scorede atter et mål og sikrede atter tre point. Peacock-Farrell holdt buret rent, og defensiven så stærk ud.

23. januar 2027
Championship


Vi kom lynhurtigt foran 3-0 på scoringer af Hughes, Devlin og Lewis, og efter 38 minutter gjorde Morris det så til stillingen 4-0. Pludselig gav scoringer af Brehaut og Wind dog håb for Blackburn, som dog alligevel måtte se Devlin gøre det til 5-2 kort inde i anden halvleg. Taylor gjorde det til 5-3 mod slutningen af opgøret, og selvom det var skuffende at se så mange mål gå ind, endte vi med en nogenlunde sikker sejr.

27. januar 2027
Championship


Det var en forfærdelig, forfærdelig indsats. Spillerne leverede på et horribelt plan, og vi tabte fuldt fortjent. Det var lige ved at blive spændende til sidst, da Graziani reducerede, men Murphy slog sejren fast i overtiden.

30. januar 2027
FA Cup 4. runde


Det lignede endnu en katastrofekamp, da Simon Roberts bragte Cheltenham foran med første halvlegs eneste scoring. Efter pausen kom scoringerne fra en noget uventet front i form af backen, Charlie Davis, mens også Ian Fox kom på tavlen. Vi fik dermed sejren og var videre til 5. runde, men præstationen var ikke specielt god.

30. januar 2027
Championship


Januar endte med at blive en meget blandet måned med både gode og dårlige ting. Vi fik en helt perfekt start, men præstationerne blev nærmest dårligere og dårligere, og vi endte med skidt nederlag til Q.P.R. og en smal sejr over et League One-mandskab. Vi holder et godt forspring til Leeds på tredjepladsen, men der skal andre boller på suppen i februar.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #369: 23 Jan 2017, 22:53 »

Februar 2027


2. februar 2027
Championship


Ikke ligefrem den perfekte start på februar. Ipswich var faktisk det bedre mandskab, og hvis kampen skulle have fundet en vinder, havde de nok fortjent det. Hughes sikrede os dog et point.

6. februar 2027
Championship


Præstationen mod Fulham var blot minimalt bedre, men på en scoring af Ian Fox lykkedes det denne gang at tage alle tre point. Sam Thompson blev skadet i nogle uger igen, og angriberens mange skader er efterhånden begyndt at bekymre mig. Vi skal være glade for, at Fox indtil nu har kunne udfylde hullet.

13. februar 2027
Championship


Præstationen mod Huddersfield mindede utrolig meget om den, vi leverede mod Ipswich. Til trods for hjemmebanefordelen spillede vi langt fra vores bedste niveau, og gæsterne havde fortjent de tre point.

17. februar 2027
Championship


Det her, det var meget bedre. Vi dominerede, som jeg gerne vil have det, og sejren over et kriseramt Aston Villa-mandskab var aldrig i fare. Sejren var flot, og vi fik de tre vigtige point.

20. februar 2027
FA Cup 5. runde


Fodboldguderne havde været på spil. Vi havde mulighed for at møde rivalerne fra Swansea to gange i denne sæson, og vi trak dem i begge turneringer, hvor det var muligt. Det første opgør var en fed oplevelse, og det blev kampen denne lørdag også. Vi leverede månedens hidtil bedste præstation og fik 1-1 med fra Liberty Stadium. En omkamp venter nu i begyndelsen af marts.

23. februar 2027
Championship


Efter to mere end godkendte præstationer var vi tilbage på det lave niveau, vi har været på det meste af februar. Netop som vi troede, at vi kunne gå til pause med et godt resultat, udlignede Ivan Fiolic. George Walker blev udvist efter 74 minutter, men lige lidt hjalp det os.

27. februar 2027
Championship


Crystal Palace lå og rodede rundt i bunden af tabellen, da vi mødte dem midt i oktober, men kort efter fyrede de deres manager og ansatte den tidligere United-stopper, Chris Smalling, og siden da har London-mandskabet ikke set sig tilbage. De havde ikke tabt siden begyndelsen af december, og heller ikke jeg kunne forpurre deres stime.

Februar 2027
Championship


Februar har ikke været nogen god måned. Lad os slå det fast. Præstationerne har været alt for svingende, de uafgjorte resultater har været for mange, og nederlaget til en af de store konkurrenter, Crystal Palace, var ikke godt. Måske hænger det sammen med, at Hughes ikke helt har ramt formen. Angriberen blev blot noteret for tre scoringer i syv kampe i februar.
« Seneste Redigering: 23 Jan 2017, 23:03 af Roche » Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #370: 24 Jan 2017, 08:18 »

Øv for en træls måned Skuffet Men du ligger da stadigvæk ret sikert nr.1. Selvfølgelig skidt med Crystal Palace stime, men håber de snart får gummiben Smiley

Håber stadigvæk du har lysten til denne blog, jeg nyder ihvertfald hver eneste update Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #371: 24 Jan 2017, 14:54 »

Øv for en træls måned Skuffet Men du ligger da stadigvæk ret sikert nr.1. Selvfølgelig skidt med Crystal Palace stime, men håber de snart får gummiben Smiley

Håber stadigvæk du har lysten til denne blog, jeg nyder ihvertfald hver eneste update Smiley
Ikke den bedste måned, nej Skuffet det ser dog stadig fint ud...

Mange tak - og jeg har bestemt stadigvæk lysten! Nu er jeg nået så langt, at jeg ikke kommer til at stoppe bloggen, før jeg når mit mål Opstemt
Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #372: 24 Jan 2017, 14:56 »

Lad os håbe på at se Cardiff i PL igen! Smiley

Forventer du at blive i Cardiff i lang tid? Smiley
Logged

Kolo Abib Touré

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #373: 24 Jan 2017, 14:58 »

Ikke den bedste måned, nej Skuffet det ser dog stadig fint ud...

Mange tak - og jeg har bestemt stadigvæk lysten! Nu er jeg nået så langt, at jeg ikke kommer til at stoppe bloggen, før jeg når mit mål Opstemt

Lyder bare rigtig godt Smiley Jeg ser frem til ferle updates Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #374: 24 Jan 2017, 15:35 »

Lad os håbe på at se Cardiff i PL igen! Smiley

Forventer du at blive i Cardiff i lang tid? Smiley
Jeg tror godt det kunne blive et sted, hvor jeg bliver nogle sæsoner. Jeg skal næsten til en af det helt store for at få en bedre løn, og der kan sagtens gå nogle år, før de melder sig på banen og vil have mig.
Logged

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 41 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010