home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 316 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Den pengebegærlige manager
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Den pengebegærlige manager  (Læst 195954 gange)
Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #330: 08 Jan 2017, 17:40 »

Jeg bliver lige imponeret over hvert opslag. Bedste blog i længe, du her har gang i. Du kan ikke få ros nok Opstemt
For søren, sådan en kommentar er jeg virkelig glad for. Den skal du have mange tak for, whapz!
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #331: 09 Jan 2017, 19:53 »

Marts 2026


27. marts 2026
Premier League


Debut i verdens største liga! Jeg havde store forventninger, men det hele blev lidt spoleret af, at vi akkurat ikke kunne tage noget med fra opgøret mod Sunderland. En hjemmekamp mod The Black Cats er en af sæsonens lettere kampe, men vi havde en bundklubs uheld, og det blev til et skuffende nederlag. Selvtilliden hos spillerne er i bund.

Marts 2026
Premier League


Én kamp nåede jeg i marts. Håbet om overlevelse skrumpede efter nederlaget, men vi kæmper til det sidste. Hull er umiddelbart holdet, vi skal spejde efter, men med 13 point op til The Tigers ser det naturligvis svært ud.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #332: 10 Jan 2017, 16:09 »

April 2026


1. april 2026
Premier League


Det var slet, slet ikke nogen dårlig præstation. Vi var ikke langt fra at tage noget med fra Stamford Bridge. Straffesparket, vi begik blot ti minutter efter Duffys udligning, viste sig muligvis at blive afgørende for kampens udfald. Det var et hårdt slag så kort efter, at vi var kommet tilbage i kampen.

6. april 2026
Premier League


West Ham har udviklet sig helt vildt, siden jeg begyndte min trænerkarriere. De er ved flere lejligheder sluttet blandt de øverste fire, mens det endda også er blevet til to mesterskaber undervejs. Ian Hamilton havde været holdets talisman, og i denne sæson var den engelske angriber ligeledes fænomenal. Han blev noteret for mål nummer 34 og 35 i sæsonen.

12. april 2026
Premier League


Jeg fik mit første Premier League-point! Det var en ganske jævnbyrdig kamp indtil det sidste kvarter, hvor Watford dominerede. Vi havde håbet på en sejr, men i sidste ende var et enkelt point tilfredsstillende.



17. april 2026
Premier League


Nedrykningen blev endegyldigt en realitet efter opgøret mod Watford, men det fik ikke den store betydning for hverken økonomien eller spillet. Med 332 millioner kroner til transfers næste sommer kommer det ikke til at blive et problem at sammensætte en ordentlig trup, og mod rivalerne fra Swansea leverede vi den bedste præstation, mens jeg har været manager for klubben. Vi kunne spille fuldkommen frit til, og det udnyttede spillerne. Samtidig havde vi det nødvendige held, som har manglet tidligere i sæsonen. Det var dejligt at kunne give fansene en sejr over rivalerne.

22. april 2026
Premier League


Nedrykningen gjorde åbenbart noget ved mine spillere, og pludselig kunne vi også vinde ude over Newcastle, som på daværende tidspunkt lå solidt placeret på tabellens niendeplads. Sion Hughes blev matchvinder for anden kamp i træk.

April 2026
Premier League


Trods nedrykningen kan jeg glæde mig over, at vi har spillet os væk fra sidstepladsen, Derby, og som vi har spillet de sidste to kampe, kan det måske endda blive muligt at tage 18. pladsen fra Norwich. Lykkedes det ikke, vil det på ingen måde være jordens undergang.
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #333: 11 Jan 2017, 11:14 »

Fantastisk skifte til PL. Sejt gået altså!

Mega spændende trup, glæder mig til at hører om forberedelserne til sæsonen i Championship Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

andersnomanni
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #334: 11 Jan 2017, 11:19 »

Fantastisk blog! savner dog flere updates, da det er dem der får mig igennem arbejdsdagen Peace
Logged

Glory Glory Man Utd!

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #335: 11 Jan 2017, 12:35 »

Fantastisk skifte til PL. Sejt gået altså!

Mega spændende trup, glæder mig til at hører om forberedelserne til sæsonen i Championship Smiley
Tak b0nb0n. Der kommer til at ske ting og sager henover sommeren Wink

Fantastisk blog! savner dog flere updates, da det er dem der får mig igennem arbejdsdagen Peace
Tak! Jeg gør alt, hvad jeg kan, for at få smidt så mange updates ud som muligt Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #336: 11 Jan 2017, 12:58 »

Maj 2026


3. maj 2026
Premier League


Vi led et ikke overraskende nederlag til Manchester United. De Røde Djævle sikrede sig mesterskabet med sejren og de tre point. Marcus Rashford og Raphaël Varane har efterhånden været med i en evighed, og de viste klassen denne søndag eftermiddag.

11. maj 2026
Premier League


Det kan ligne, at vi stjal point fra Norwich, og det gjorde vi måske også, når udligningen faldt så sent, men efter 90 minutter var uafgjort mere end fortjent. Vi havde chancerne til at vinde kampen, men først to minutter før tid kunne Shaun Iles sparke hul på bylden.

17. maj 2026
Premier League


Sæsonens sidste opgør, og min sidste kamp som Premier League-manager... i denne omgang! Jeg vender stærkere tilbage. Det er jeg sikker på. Arsenal vandt fortjent på scoringer af Francisco Serrano og James Mills, som også var afgørende, da vi mødte The Gunners med AaB i Champions League.

Maj 2026
Premier League


Jeg nåede aldrig at sætte mit helt store præg på Cardiff, og vi endte på det, man vidst godt kan kalde en stensikker næstsidste plads. Norwich gjorde det fint mod slutningen af sæsonen, men det var for sent, og de følger os ned i Championship sammen med Derby. I den anden ende leverede Jose Mourinho atter varen for Manchester United, som tager mesterskabet foran Manchester City og Arsenal. Chelsea tager den sidste Champions League-plads, mens West Ham, Everton og Liverpool skal spille Europa League.
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #337: 11 Jan 2017, 13:35 »

Jeg er dybt fascineret over denne blog, og jeg overvejer derfor også selv at starte en blog med dette koncept :-)
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #338: 11 Jan 2017, 13:42 »

Nu har jeg efterhånden fulgt med på sidelinjen i et stykke tid, og du skal virkelig have ros for den her blog. Det er faktisk den eneste grund til, jeg er begyndt at komme tilbage til FMF (og selv får lyst til at spille FM, men min computer er for langsom og tiden for knap). Jeg er stor fan af den minimalistiske opsætning, der sikrer, at man som læser (eller forfatter) ikke går død, og opdateringerne kan komme i en lind strøm.

Ligesom det blev bemærket af en anden fast læser, så er det efterhånden den lille "treat", der får mig igennem hverdagen, der ellers i øjeblikket er tætpakket med eksamenslæsning.

Desuden fedt arbejde med de forskellige klubber! Og mon ikke du kan bounce direkte tilbage til PL med det transferbudget (Y)

Slutteligt skal det lige siges, at du skal stoppe med at svare på kommentarer. Bliver så ufatteligt skuffet, når det ikke er en opdatering ;-)
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #339: 11 Jan 2017, 16:40 »

Jeg er dybt fascineret over denne blog, og jeg overvejer derfor også selv at starte en blog med dette koncept :-)
Mange tak skal du have Jepze, det er dejligt at høre. Jeg ville med glæde følge med, hvis du startede en blog med samme koncept!

Nu har jeg efterhånden fulgt med på sidelinjen i et stykke tid, og du skal virkelig have ros for den her blog. Det er faktisk den eneste grund til, jeg er begyndt at komme tilbage til FMF (og selv får lyst til at spille FM, men min computer er for langsom og tiden for knap). Jeg er stor fan af den minimalistiske opsætning, der sikrer, at man som læser (eller forfatter) ikke går død, og opdateringerne kan komme i en lind strøm.

Ligesom det blev bemærket af en anden fast læser, så er det efterhånden den lille "treat", der får mig igennem hverdagen, der ellers i øjeblikket er tætpakket med eksamenslæsning.

Desuden fedt arbejde med de forskellige klubber! Og mon ikke du kan bounce direkte tilbage til PL med det transferbudget (Y)

Slutteligt skal det lige siges, at du skal stoppe med at svare på kommentarer. Bliver så ufatteligt skuffet, når det ikke er en opdatering ;-)
Først og fremmest mange tak for den utrolig flotte kommentar! Det er fantastisk at høre, at bloggen kan inspirere så mange og hjælpe jer gennem arbejdsdagen eller eksamenslæsningen.

Jeg havde også regnet med, at vi ville være blandt favoritterne til at rykke direkte op igen, men jeg har spillet lidt frem, og det viser sig, at vi kun er seedet til at blive nummer syv. Det kan være, at det ikke bliver en lige så let opgave, som man skulle tro, men jeg krydser selvfølgelig fingre for, at det lykkedes.

Svar på kommentarer stopper jeg nok ikke med. Jeg bliver nødt til at takke jer for alle de flotte ord Wink
Logged

lortengert
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #340: 12 Jan 2017, 08:39 »

Jeg tjekker hver morgen for nye opslag! - det er det første jeg gør når jeg møder ind på jobbet Peace

Men Roche, vil du ikke prøve at skrive lidt om dine spillere, evt dine 3 forventede nøgle spillere til den kommende sæson, og evt hvad du forventer af dem?
Og igen, kommer der nogle indkøb eller salg til den nye sæson? Smiley
Logged

Allstarxd
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #341: 12 Jan 2017, 10:15 »

 Det er fuldstændig det samme her -  Dagen starter bare bedst hvis det har været en update  Thumbs Up

Keep up the good work Grin
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #342: 12 Jan 2017, 15:00 »

Jeg tjekker hver morgen for nye opslag! - det er det første jeg gør når jeg møder ind på jobbet Peace

Men Roche, vil du ikke prøve at skrive lidt om dine spillere, evt dine 3 forventede nøgle spillere til den kommende sæson, og evt hvad du forventer af dem?
Og igen, kommer der nogle indkøb eller salg til den nye sæson? Smiley

Det er fuldstændig det samme her -  Dagen starter bare bedst hvis det har været en update  Thumbs Up

Keep up the good work Grin
Mange tak, gutter!

Jeg regner med en update eller to, når jeg kommer hjemme senere i dag. Planen var, at den ene skulle blive en opsummering af sæsonen og den anden med nye transfers, inden det så ville være tid til de første kampe, men jeg skriver gerne lidt om truppen. Jeg finder lige ud af, om det bliver som en del af transferupdaten eller en update for sig selv Wink
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #343: 12 Jan 2017, 15:23 »

3 updates på en aften, fantastisk! Wink
Logged

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #344: 12 Jan 2017, 15:52 »

Det er sgu en stærk blog du har fået stablet sammen her! Altid en fryd at læse om din 'rejse'!
Dejlig meget fakta i dine indlæg, og lækkert med mange in-game-billeder.

Jeg er kæmpe fan!
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 41 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010