home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 388 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Den pengebegærlige manager
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Den pengebegærlige manager  (Læst 195967 gange)
KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #435: 09 Mar 2017, 13:40 »

Solid præstation, må se om det bliver starten på noget endnu større, enten i Cardiff eller i en anden klub.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #436: 10 Mar 2017, 18:28 »

Personligt håber jeg du tager skridtet op hvis det er muligt! Synes hr. Ravn er blevet "lidt blød" på sine "gamle dage", og ikke længere er så ivrig og pengegrisk som inden tilværelsen i det walisiske Smiley

Enig med Robberman, den "gamle" pengegriske manager skal tilbage! Opstemt

Ja vi skal have det dumme svin tilbage som kun tænker på egen pengepung!!

Money talks og de siger fuck Cardiff!

Flotte resultater. Flot blog!

Solid præstation, må se om det bliver starten på noget endnu større, enten i Cardiff eller i en anden klub.

Tak for kommentarerne og de flotte ord, gutter! Hvis alt går vel, kommer der er en update i aften
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #437: 10 Mar 2017, 22:50 »

Sommerpausen startede fantastisk og gav mig masser af optimisme. Tre hold henvendte sig kort efter sæsonens sidste kamp mod West Ham. FC Lorient, FC Porto og Espanyol var alle interesserede, og jeg sagde ja til at komme til jobsamtale med dem.

FC Lorient var første destination, og selvom jeg tog fra mødet med en god fornemmelse, valgte franskmændene ikke at tilbyde mig jobbet, og spørgsmålet var også, om de overhovedet ville kunne hamle op med de store, engelske penge. Afslaget ramte mig derfor ikke så hårdt, og jeg vidste, at større klubber i form af Porto og Espanyol ventede...

Men heller ikke samtalerne med disse blev en succes. Porto kunne ikke betale kompensationen, og Cardiff var ikke klar til at nedsætte den - naturligt nok. Espanyol, som havde udviklet sig til en fast top 7-klub, valgte siden at sige nej, og pludselig stoppede alle muligheder for et jobskifte. Jeg gik ikke til en eneste jobsamtale efter spaniernes afslag, og så stod det klart, at jeg skulle finde spillere, som kunne forstærke Cardiff City.



Flere reserver måtte således også lade livet, hvorfor Eddie Morris, Cedric Graziani, Charlie Davis og Brendan Ruthven var blandt spillerne, vi måtte vinke farvel til. Specielt Graziani havde jeg store forventninger til, da jeg hentede ham, men da jeg henover sommeren besluttede mig for, at jeg ville praktisere en taktik uden kanter, var det nødvendigt at skære ham fra.



Som I nok har bemærket, fandt knap så bekendte navne sig dog også på listen, og Jorge Martin samt Filip Jezek var to unge spillere, som jeg hentede ind henover sommeren, men som jeg ikke ville kunne give mange minutter i den kommende sæson.

Den unge duo var blandt mine første indkøb, men det var bestemt ikke de bedste. Spillere med et exceptionelt niveau blev hentet ind, og en spiller fra allerøverste hylde valgte at forlade det hektiske storbyliv til fordel for Cardiff.


Fra: Patronato
Pris: Fri transfer


Første mand på listen over indkøb var, som sagt, den unge argentinske stopper, Jorge Martin. Jeg fik anbefalet Martin af en af mine talentspejdere, og da jeg fandt ud af, at han kunne hentes på en fri transfer, tog jeg chancen. Martin kan blive en fin backup, men lige nu er han ikke god nok til Premier League, og derfor er han øjeblikkeligt blevet udlejet til Brøndby.



Fra: Sparta Prag
Pris: 22 millioner DKK


Andet indkøb var den også føromtalte Filip Jezek. Jezek blev hentet ind, inden jeg besluttede mig for at skifte formation og undlade kantspillerne. Han er et stort talent og var begyndt at etablere sig på Sparta Prags mandskab og på det tjekkiske U/21-landshold inden skiftet, men han har brug for spilletid, og derfor er han blevet sendt tilbage til Tjekkiet og Viktoria Plzen.



Fra: Bayern München
Pris: 62.5 millioner DKK


Tredje indkøb var derimod i den helt anden ende af skalaen. Østrigste Lukas Ramspacher var kommet i overskud hos mægtige Bayern München, og det udnyttede jeg til at gøre lidt af et scoop. Midtbanespilleren har stor erfaring fra det østrigske landshold, og han var i sidste sæson udlejet til Villarreal med stor succes. Han bliver den nye styrmand på midtbanen.



Fra: AS Monaco
Pris: 87.5 millioner DKK


Fjerde indkøb var også en mand direkte til startelleveren. Jeg havde brug for en god offensiv midtbane til min nye formation, og det kunne Tiago Dias give mig. Portugiseren havde gennem flere år været ude og inde af AS Monacos stjernespækkede mandskab, og det var blevet for meget for ham. For en ganske fin pris fik vi en rigtig god spiller.



Fra: Uden klub
Pris: Fri transfer


De fire spillere ankom alle samme dag, og selvom jeg var en smule stolt over købene af Ramspacher og Dias, var det først ti dage senere, at sommerens helt store handel skulle komme i hus. Claudinei Oldra havde bombet for Tottenham gennem flere sæsoner, men London-klubben valgte overraskende ikke at forlænge med angriberen, som altså dermed stod uden klub. Jeg så muligheden for at hente en verdensklasse spiller, men til at starte med troede jeg på ingen måde på, at det ville kunne lade sig gøre. Efterhånden som forhandlingerne skred frem, blev jeg dog mere og mere optimistisk, og pludselig kunne vi præsentere en spiller med 17 brasilianske landskampe og masser af Premier League-kasser på cv'et. Jeg kunne ikke fatte det. Claudinei Oldra blev den største spiller, jeg hidtil havde arbejdet sammen med



Fra: Angers SCO
Pris: 187 millioner DKK


Det var derfor også en smule misvisende, da Benoit Mercier senere blev sommerens sidste og dyreste indkøb. Mercier havde som blot 18-årige slået sit navn fast på Angers SCO's hold i Ligue 1, og to år senere var han nu som 20-årig en af de mest spændende, unge forsvarsspillere i verden. Jeg ville rigtig gerne arbejde sammen med franskmanden, og klubben havde heldigvis pengene til, at det kunne lykkedes.
« Seneste Redigering: 10 Mar 2017, 22:54 af Roche » Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #438: 11 Mar 2017, 09:48 »

Det er sgu en meget fin brasilianer du har fået dig der.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #439: 11 Mar 2017, 15:38 »

Det er sgu en meget fin brasilianer du har fået dig der.

Han er slet ikke dårlig, nej - og han har jo stadig flere gode år i sig endnu!
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #440: 12 Mar 2017, 09:12 »

Ekstra flot update igår, virkelig af høj klasse! Håber du kan holde motivationen og finde tiden til at holde den kørende længe endnu  Smiley
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #441: 13 Mar 2017, 07:51 »

Super gode indkøb Smiley Lækkert at se Smiley

Havde dog gerne set dig i en ny klub, men når det ikke skulle være sådan. Så må du give Cardiff det mesterskab Wink

Glæder mig til næste update!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #442: 13 Mar 2017, 20:55 »

Ekstra flot update igår, virkelig af høj klasse! Håber du kan holde motivationen og finde tiden til at holde den kørende længe endnu  Smiley

Ekstra mange tak, Robberman Wink Som sagt før: nu er jeg nået så langt, at jeg ikke har i sinde at stoppe

Super gode indkøb Smiley Lækkert at se Smiley

Havde dog gerne set dig i en ny klub, men når det ikke skulle være sådan. Så må du give Cardiff det mesterskab Wink

Glæder mig til næste update!
Mange tak b0nb0n. Der er ikke andet for end at give Cardiff et mesterskab Wink
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #443: 14 Mar 2017, 12:21 »

Til info vil jeg ikke være hjemme den næste uge, og der bliver derfor ingen updates før begyndelsen af næste uge
Logged

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #444: 14 Mar 2017, 12:55 »

Til info vil jeg ikke være hjemme den næste uge, og der bliver derfor ingen updates før begyndelsen af næste uge

Noooooooooooooooooo ooooooooooooooooooo ooohhhhhhhhhhhhhhh

Du vil være savnet.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #445: 21 Mar 2017, 14:43 »

Juli 2028


27. juli 2028
Europa League 3. kvalrunde


Med et nyt og klart forstærket mandskab var vi klar til sæsonens første gældende kamp. Pre season havde budt på en række mindre mandskaber, og hver gang endte vi som sejrherrer. Spal blev slået 2-0, Crewe med 3-0, Braintree med 6-0 og Varzim med 2-0. Sidst, men ikke mindst, tog vi fra tyske Darmstadt med en 4-2-sejr i bagagen.

Det så således lovende ud inden kvalifikationskampe ne til Europa League, hvor vi i tredje kvalrunde havde trukket tjekkiske FK Pribram. Vi var på forhånd udnævnt til store favoritter, og anført af legendariske Sion Hughes kunne vi køre modstanderen over. Oldra var dog manden, der åbnede scoringen allerede efter tre minutter, og efter et lille kvarter scorede Babic sit første mål for klubben. Det eneste negative at tage med var, at Glasspool blev udvist fuldstændigt unødvendigt med omkring ti minutter tilbage. Det var jeg ikke helt tilfreds med.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #446: 21 Mar 2017, 14:45 »

Ovenstående er en lille teaser for den kommende sæson Wink næste update kommer senere i dag eller i morgen
Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #447: 21 Mar 2017, 16:24 »

Utrolig spændende!! Smiley
Logged

Kolo Abib Touré

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #448: 22 Mar 2017, 23:13 »

August 2028


3. august 2028
Europa League 3. kvalrunde


Efter vores overbevisende sejr i Tjekkiet skulle reserverne naturligvis have chancen hjemme på Cardiff City Stadium i returopgøret mod Pribram. Vi var dog ikke mindre overbevisende af den grund, og Goyoneche bragte os foran allerede efter 44 sekunder. Ramspacher var også med fra start, eftersom han døjede med en mindre skade i første kamp, og den nye østriger kvitterede således også med to scoringer. Opgøret blev lukket af Craig Davies, og så var vi klar til playoff-runden, hvor modstanderen skulle blive Qarabag fra Aserbajdsjan.

12. august 2028
Premier League


Først og fremmest ventede dog første spillerunde af 2028/29-udgaven af Premier League, og her ventede en svær udebanekamp mod Tottenham. Begge mandskaber leverede en godt spillet fodboldkamp, men efter 83 minutter kunne Hughes sikre os sejren. En smule heldigt, men det tager vi med.

17. august 2028
Europa League playoff


Knap så meget svinger i valsen var der fem dage senere mod Qarabag, da vi så godt som kvalificerede os til Europa Leagues gruppespil. Fox og Davies fik begge scoret deres andet mål i sæsonen, og så kom Tiago Dias for første gang på tavlen som Cardiff-spiller - og så endda hele to gange. Det var dejligt at se.

20. august 2028
Premier League


Vi tabte snævert til et godt spillende Liverpool-mandskab, og efter kampen kunne vi ikke rigtigt tillade os at være utilfredse. De var bedre end os på dagen, og de havde måske nok fortjent mere end Gascóns ene scoring.

24. august 2028
Europa League playoff


Der var igen mulighed for at spare nogle spillere, og det blev udnyttet, da vi tog vores fjerde overlegne Europa League-sejr i træk. Duffy, Fox og Pedersen nettede, og så var vi klar til turneringens gruppespil.

27. august 2028
Premier League


Vi sluttede måneden af ude mod Hull, og her endte det med at blive til en fin indsats og et endnu flottere resultat. Vi spillede en god kamp, bevares, men det var bestemt ikke sådan, at vi bare var tre mål bedre end Hull. Vi scorede på vores chancer, og det er det, det handler om. Vores to angribere var kyniske på de chancer, de fik.

August 2028
Premier League


Den reelle åbning på sæsonen kan umiddelbart se lidt bedre ud, end den egentlig har været. Resultaterne har været bedre end spillet. I Europa League har vi simpelthen bare mødt ringere modstandere, men mod Tottenham var vi heldige med at vinde, og mod Liverpool kunne vi sagtens have tabt større. Opgøret mod Hull fortjente vi at vinde, men skal vi være ærlige, fortjente vi nok ikke at vinde 3-0. Jeg glæder mig dog over, at vi scorer på vores chancer, for det gjorde vi ikke altid i sidste sæson. Jeg glæder mig samtidig også over, at de nye spillere med det samme er gået ind på holdet og har løftet niveauet og gjort en forskel. Det var lige hvad, jeg havde håbet på.


Kigger vi uden for landets grænser, er vi kommet i en overkommelig, men alligevel halvsvær, gruppe i Europa League. Det er i hvert fald min mening... men måske kan Deportivo La Coruña, Feyenoord og Malmö FF ændre min holdning. Umiddelbart er det dog en gruppe, vi bør kunne spille os videre fra, og det forventer jeg også, at vi gør. Første kamp er på De Kuip mod Feyenoord.
« Seneste Redigering: 22 Mar 2017, 23:16 af Roche » Logged

Glenn0606
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #449: 24 Mar 2017, 14:54 »

Fantastisk blog!! forsæt endelige det fornemme arbejder, Er kæmpe fan af den pengebegærlige manager !
Logged

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 41 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010