home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 339 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Den pengebegærlige manager
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Den pengebegærlige manager  (Læst 195970 gange)
Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #420: 21 Feb 2017, 17:35 »

Januar 2028


1. januar 2028
Premier League


Ganske godkendt start på det nye år. Som det gik gennem december, er alle point velkomne lige nu, og tre point luner bestemt. Der faldt tre scoringer i kampen, og de blev alle sat ind inden for otte minutter. Hughes og Kucera var mændene bag vores.

8. januar 2028
FA Cup 3. runde


Vi var ikke ligefrem heldige, da det stod klart, at vores modstander i FA Cuppens 3. runde var West Ham, og det blev ikke bedre af, at London-klubben ikke sparede spillere, selvom det endnu var tidligt i turneringen. Ian Fox fik en tiltrængt kasse, men vi endte med at tabe 1-3. På den lyse side smadrede The Hammers dog Southampton nogle dage senere med 7-0 i EFL Cuppens første semfinale, og så var vores resultat pludselig ikke så skidt.

15. januar 2028
Premier League


Liverpool er bare ikke, hvad de har været. The Reds frister en tilværelse i den nederste del af tabellen, og vores sejr var også fuldt fortjent. Vladan Kostic fik scoret sit første mål for klubben, og så scorede Fox for anden kamp i træk.

19. januar 2028
Premier League


Manchester United er derimod ikke faldet af på den, og de fortsætter med at buldre derudaf under Jose Mourinho. Vi blev kørt fuldstændig over denne onsdag aften, og mens United nettede hele fire gange, havde vi blot et enkelt skud på mål. Et enkelt skud! Det var forfærdeligt at se på.

22. januar 2028
Premier League


Vi var på vej imod en flot udesejr ovenpå skuffelsen mod Manchester United, men det skulle selvfølgelig spoleres til sidst. Hughes scorede ganske vidst også forholdsvis sent, men når udligningen sættes ind efter 88 minutter, kan man aldrig være helt tilfreds.

25. januar 2028
Premier League


Årets første måned sluttede med endnu en deling i porten, og denne gang var det heldigvis os, der scorede det sene mål. Devlin blev helten med sin straffesparksscorin g ovenpå et føringsmål af Alex Iwobi, der tilsyneladende har taget det forbudte skifte fra Arsenal til Tottenham. Ham ville jeg hade som Arsenal-fan!

Januar 2028
Premier League


En måned med blandede resultater betød, at vi efter 25 kampe kunne finde os selv på femtepladsen med 43 point. Det var langt mere, end jeg havde håbet på, da sæsonens første kamp mod Southampton blev fløjtet i gang. Champions League er stadig en ikke urealistisk mulighed, men det begynder at se svært ud. Europa League må være det nye mål. Skulle dette heller ikke lykkedes, vil det dog ikke irritere mig. Vores sæson er allerede godkendt.
« Seneste Redigering: 21 Feb 2017, 17:38 af Roche » Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #421: 21 Feb 2017, 18:58 »

Nu skal jeg ikke komme med gode råd, da en 5. plads er ca. 10 pladser højere end spillermaterialet er til..

Men med udebane-statistikken in mente, ville det så ikke være en ide at prøve en anden taktik på udebane..

Ved ikke om du bruger den samme taktik hjemme og ude, men hjemmetaktikken virker i hvert fald bedst...

Og så til det mere seriøse: Vil du ikke være venlig at poste mindst et nyt indlæg pr. dag... Min livsglæde daler når der ikke er kommet nyt om Hr. Ravn...
Logged

claus-vest
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #422: 21 Feb 2017, 20:26 »

Bloggen holder et højt niveau, og fantastiske resultater du er ved at udrette Smiley

Har inspireret mig til at starte fra bunden også, dog uden en blog Peace

Har indtil videre udmøntet sig i et job i den skotske "stor" klub Stirling Albion League two, og nu i LEMANS i Frankrig, som jeg har fået op i Ligue 2, må indrømme det giver lidt liv til manager igen...Smiley

Fortsæt det gode arbejde Opstemt
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #423: 22 Feb 2017, 15:44 »

Nu skal jeg ikke komme med gode råd, da en 5. plads er ca. 10 pladser højere end spillermaterialet er til..

Men med udebane-statistikken in mente, ville det så ikke være en ide at prøve en anden taktik på udebane..

Ved ikke om du bruger den samme taktik hjemme og ude, men hjemmetaktikken virker i hvert fald bedst...

Og så til det mere seriøse: Vil du ikke være venlig at poste mindst et nyt indlæg pr. dag... Min livsglæde daler når der ikke er kommet nyt om Hr. Ravn...

Jeg bruger den samme hjemme- og udebanetaktik, ja. Jeg kan godt se, at mine resultater har været bedst på hjemmebanen de seneste måneder, men jeg ved ærligt talt ikke, hvor meget det siger, da de fleste af udebanekampene har været mod de bedste hold! Jeg fortsætter lidt endnu med taktikken, og så ændrer jeg lidt, hvis det ikke fungerer.

Jeg vil hjertens gerne opdatere en gang hver dag, men det har jeg bare ikke tid til lige nu...

Du skal dog have mange tak for kommentaren, Forlan. Jeg har savnet at høre fra dig Wink

Bloggen holder et højt niveau, og fantastiske resultater du er ved at udrette Smiley

Har inspireret mig til at starte fra bunden også, dog uden en blog Peace

Har indtil videre udmøntet sig i et job i den skotske "stor" klub Stirling Albion League two, og nu i LEMANS i Frankrig, som jeg har fået op i Ligue 2, må indrømme det giver lidt liv til manager igen...Smiley

Fortsæt det gode arbejde Opstemt

Mange tak skal du have, claus-vest. Fedt, at bloggen har inspireret dig - og en fed klub i LEMANS, du er kommet til. Held og lykke med dit spil Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #424: 25 Feb 2017, 22:08 »

Februar 2028


5. februar 2028
Premier League


Vi var helt ekstremt ringe og tabte fortjent hjemme til West Bromwich. Det var ikke rart at se på spillerne levere sådan noget møg. Dante Roskopf blev matchvinder for The Baggies.

12. februar 2028
Premier League


Den efterfølgende udekamp mod Watford var straks meget bedre. Hughes scorede to flotte mål i første halvleg, og efter pausen kørte vi bare sejren hjem. Watford spillede sig tættere på nedrykning, og vi spillede os tættere på europæisk fodbold.

26. februar 2028
Premier League


Vi skulle aldrig, aldrig, aldrig nogensinde have tabt den her kamp. Det var pissefedt at se Goyoneche endelig komme på tavlen igen, ikke siden den første oktober havde han scoret, men scoringerne til Leicester var personlige fejl. Caden Glasspool begik straffesparket, som Marko Grujic kunne omsætte til 1-2. Jeg var ikke tilfreds med drengene efter kampen!

Februar 2028
Premier League


Februar var en rolig måned med kun tre kampe og til trods for dårlige resultater, er vi dermed også fortsat med i kampen om europæisk fodbold. Det begynder dog at spidse til, og mandskaberne bag os haler ind på os. Næste modstander er Swansea. Det bliver virkelig en interessant kamp.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #425: 28 Feb 2017, 16:30 »

Marts 2028


5. marts 2028
Premier League


Vi spillede på ingen måde nogen god kamp, og udligningen var nok heller ikke helt fortjent. Swansea-forsvaret begik en fejl, og så kunne vi tage fra rivalerne med et enkelt og fint point i bagagen. Jeg var godt tilfreds efter kampens forløb.

10. marts 2028
Premier League


Vi fik, hvad vi kom efter: 3 point. Præstationen var også langt bedre, og sejren skulle have været større. Goyoneche scorede for anden kamp i træk, og jeg vil utrolig gerne se angriberen fortsætte sin målform. Han kan blive virkelig god.

17. marts 2028
Premier League


Det var en ganske lige og enormt chancefattig kamp. Jeg kedede mig, og det gjorde fansene på Bet365 Stadium nok også. Det irriterer mig, at vi ikke scorer flere mål...

Marts 2028
Premier League


Syv kampe mangler der af sæsonen. Min første hele sæson i Premier League. Vi ligger nummer seks, men subtoppen er alt for tæt. Vi kan nå fjerdepladsen, der indtages af West Bromwich, men vi kan også ryge helt ned på niendepladsen, som indtages af Liverpool, der er kommet tilbage i kampen om europæisk fodbold efter nogle gode måneder. Det bliver vigtigt at få angriberne i gang.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #426: 04 Mar 2017, 10:45 »

April 2028


1. april 2028
Premier League


Det var ikke nogen god kamp af drengene. Slet ikke... men Manchester City er et godt hold, og de har virkelig spillet godt siden deres dårlige start på sæsonen. Erfarne Breel Embolo afgjorde kampen med sin scoring midt i anden halvleg.

8. april 2028
Premier League


Everton har skuffet fælt i denne sæson, og Liverpool-klubben er så godt som rykket ned allerede. De var med inden pausen, men Devlin og Kucera sikrede os sejren efter pausen. Vi tog tre vigtige point i kampen om europæisk fodbold, men den dårlige nyhed var, at Hughes blev skadet og er ude de næste 3-4 måneder. Det betyder, at vi kommer til at sætte vores lid til den unge duo, Goyoneche og Fox, de sidste fem kampe af sæsonen. Jeg er ikke helt tryg.

15. april 2028
Premier League


Vi spillede en rigtig, rigtig god kamp. Vi var bedre end Chelsea, førerholdet i Premier League - og Fox kom på tavlen! Det var dejligt at se. Vi havde fortjent alle tre point, men jeg var virkelig fornøjet over vores præstation.

19. april 2028
Premier League


Så kom vi ned på jorden igen. Arsenal, og især James Mills, gjorde det af med os, da vi måtte tage fra Emirates med et nederlag og en skidt præstation i bagagen. Goyoneche blev skadet inden opgøret og er ude resten af sæsonen, så Dennon Lewis bliver smidt op ved siden af Fox, men det skal blive bedre, hvis vi vil med i Europa League.

29. april 2028
Premier League


Puha, vores offensiv så virkelig dårlig ud. 11 mod 11 kunne vi ikke skabe noget, og 11 mod 10 kunne vi heller ikke spille os frem til noget. Det var foruroligende at se på.

April 2028
Premier League


36 kampe er spillet, to mangler. En dårligere målscore betyder, at vi lige nu er på ottendepladsen og uden for de europæiske pladser, men alt kan ske, og Tottenham har en svær udekamp mod Manchester United i sidste spillerunde. Vi møder Middlesbrough og West Ham i maj.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #427: 04 Mar 2017, 11:55 »

Maj 2028


8. maj 2028
Premier League


Det var det bedste, jeg har set fra spillerne, i lang tid. Jermaine Anderson fik en sjælden kamp fra start, og han greb muligheden ved at score allerede efter tre minutter. Fox scorede desuden to gange, og Devlin kom på tavlen. Vi holdt dermed også liv i håbet om top 7.

14. maj 2028
Premier League


Vi fik ikke scoret, men vi holdt nullet mod en rigtig god modstander. Det ene point gav os mulighed for at avancere til syvendepladsen, men spørgsmålet var, hvordan Tottenham havde klaret det mod Manchester United? Kunne jeg føre oprykkerholdet Cardiff i Europa League?

Maj 2028
Premier League


Ja, det kunne jeg minsandten! Tottenham blev ødelagt af Mourinhos tropper i sidste spillerunde og tabte med 1-4 på Old Trafford, hvorfor vi kunne tage os af syvendepladsen. John Ravn er tilbage i europæisk fodbold. Manchester United tog sig endnu en gang af titlen foran Chelsea, mens Everton, Middlesbrough og Brighton med min gode ven, Claus Gyldenøhr, måtte lade livet i den anden ende af tabellen. Jeg håber på at se Gyldenøhr i Premier League igen snart.

Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #428: 06 Mar 2017, 08:51 »

Tillykke med den flotte placering i PL. Flot som oprykker.
Det er sgu godt arbejde.

Og dejligt med nogle updates fra dig, de har været savnet Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #429: 07 Mar 2017, 14:46 »

Tillykke med den flotte placering i PL. Flot som oprykker.
Det er sgu godt arbejde.

Og dejligt med nogle updates fra dig, de har været savnet Smiley
Mange tak b0nb0n! Der kommer en mere senere i dag Wink
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #430: 07 Mar 2017, 21:30 »

2027/28-sæsonen har nået sin ende. Det hele går stadigvæk enormt godt.

På lidt mere end to sæsoner har jeg forvandlet en bundklub til et mandskab, der kæmper med om europæisk fodbold, og pengene bliver flere og flere. Allerede kort efter sæsonens afslutning er de første følere fra andre klubber begyndt at komme.

Skal jeg snart tage det sidste og afgørende skridt mod toppen?



Det kan godt blive svært, når hverken Jardim, Simeone eller Mourinho har tænkt sig at miste deres job.

Jose Mourinhos Manchester United tog, som bekendt, endnu en Premier League-titel foran Diego Simeones Chelsea. Manchester United tog sig også af Champions League-trofæet, da De Røde Djævle blandt andet slog netop Chelsea ud af semifinalerne, inden AS Monaco blev besejret i finalen.

Arsenal endte helt uden for Champions League-pladserne, og det blev til et tidligt exit i Europa League, men Leonardo Jardim førte holdet til en sejr i FA Cuppen, og det var tydeligvis nok for Arsenal-bestyrelsen.

Og hvordan står det så til for mig selv rent lønmæssigt?



I min kontrakt med Cardiff er en klausul, som efter hver sæson giver mig en lønstigning. Det betyder, at jeg er gået fra 770.000 kroner om måneden til 850.000 kroner om måneden. Det luner en smule.

Inden sæsonstart ser det måske anderledes ud. Der er en mulighed for, at jeg finder et bedre betalt job ...

... men der er bestemt også en mulighed for, at jeg bliver i Wales. Jeg kan godt lide Cardiff. Jeg kan godt lide mine spillere - og jeg har lyst til at arbejde videre med dem. Vi har ikke scoret nok mål, og det vil jeg gerne lave om på!
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #431: 07 Mar 2017, 22:02 »

Personligt håber jeg du tager skridtet op hvis det er muligt! Synes hr. Ravn er blevet "lidt blød" på sine "gamle dage", og ikke længere er så ivrig og pengegrisk som inden tilværelsen i det walisiske Smiley
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #432: 07 Mar 2017, 23:20 »

Enig med Robberman, den "gamle" pengegriske manager skal tilbage! Opstemt
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #433: 08 Mar 2017, 16:42 »

Ja vi skal have det dumme svin tilbage som kun tænker på egen pengepung!!
Logged


Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #434: 08 Mar 2017, 19:34 »

Money talks og de siger fuck Cardiff!

Flotte resultater. Flot blog!
Logged

Isolation

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 41 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010