home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 334 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Den pengebegærlige manager
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Den pengebegærlige manager  (Læst 196006 gange)
Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #405: 12 Feb 2017, 20:44 »

Oktober 2027


1. oktober 2027
Premier League


Usvigelig sikker sejr hjemme mod Watford. Goyoneche har, med rette, vundet min tillid. Han er begyndt at blive fast straffesparksskytte for holdet, og denne fredag aften var angriberen skarp fra ellevemeterpletten, inden han lukkede kampen med sin scoring til 2-0 efter pausen.

16. oktober 2027
Premier League


15 dage senere og efter en landskampspause skuffede vi fælt ude mod Leicester. Ret skal dog være ret: Leicester har forstærket sig henover sommeren og har fået et ganske slagkraftigt mandskab. De skabte også problemer for os i Championship, og denne gang tabte vi 0-2 på scoringer af Matías Zamora og James Fox.

22. oktober 2027
Premier League


Lige så skidt præstationen var mod Leicester, lige så god var den mod Swansea. Spillerne elsker bare møderne med rivalerne. Lars Pedersens scoring inden pausen var utrolig vigtig, og det var muligvis det, der slog Swansea ud. Vi kom flyvende ud til anden halvleg og efter 66 minutter var kampen lukket. Devlin og Hughes havde gjort det til henholdsvis 2-0 og 3-0.

26. oktober 2027
EFL Cup 4. runde


Oktober bød ligeledes på en 4. runde-kamp i EFL Cuppen, og her formåede vi med et halvt reservehold at overvinde Huddersfield fra den næstbedste række. Ian Fox blev den store helt med sine to scoringer inden pausen, for blot tre minutter inde i anden halvleg måtte den talentfulde angriber nemlig udgå med en skade.

29. oktober 2027
Premier League


Månedens sidste kamp mod Brighton havde ikke mange højdepunkter at fortælle om, men en ting kunne jeg tage med fra kampen... Claus Gyldenøhr var med hos hjemmeholdet! For blot få år siden hentede jeg danskeren til AaB for omkring 20 millioner kroner, og nu spillede han i en af verdens bedste ligaer. Det var et skønt gensyn.

Oktober 2027
Premier League


Efter en blandet måned med både op- og nedture synes jeg, at det var fair at konkludere, at vi havde haft det bedst med større mandskaber. Vi havde ikke været gode nok til at have boldbesiddelse, og det blev udstillet mod Leicester og Brighton. Det er noget, jeg bliver nødt til at arbejde med den kommende tid - især hvis vi vil fastholde vores utrolige tredjeplads.
« Seneste Redigering: 12 Feb 2017, 20:46 af Roche » Logged

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #406: 13 Feb 2017, 12:18 »

Hold nu helt fast en start du har fået Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #407: 13 Feb 2017, 19:36 »

Hold nu helt fast en start du har fået Smiley

Det er helt sindssygt, ja. Det skal bare holde så længe som muligt Smiley

Update om lidt!
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #408: 13 Feb 2017, 20:00 »

November 2027





Efter en fremragende start på sæsonen med Cardiff var jeg naturligvis blevet et stort samtaleemne i England. Kunne jeg blive den næste manager for Manchester City, som havde skuffet under Massimiliano Allegri? Inden vi fik sparket månedens første kamp mod Stoke i gang, var der da også et bud, og det kom fra rækkens sidsteplads, Everton.

The Toffees havde skuffet gevaldigt, men jeg tog til jobsamtale med Meyserside-klubben. Cardiff ville selvfølgelig ikke have det til at ske, og kort efter tilbød klubben mig en ny kontrakt. Jeg accepterede og tjener nu 770.000 kroner om måneden. Snart tjener Mourinho kun ti gange mere end mig...

6. november 2027
Premier League


Der så ud til at være enighed om, at kontraktforlængelse n var en god nyhed, og det gode humør blev taget med ind til kampen mod Stoke. Sam Thompson var en sjælden gang med på grund af skader til Goyoneche og Fox, og han kvitterede med to scoringer. Måske bør jeg overveje at bruge ham noget oftere.

20. november 2027
Premier League


November bød samtidig på et opgør mod Manchester City, der, som sagt, havde skuffet gevaldigt i sæsonen. De fik tre point fra de første fem kampe, og selvom de siden var kommet en smule efter det, havde det på ingen måde været prangende. Det var det heller ikke, da vi gæstede Etihad, og vi tog derfra med et fint point. Måske bør de rent faktisk erstatte Allegri med mig...

27. november 2027
Premier League


Et andet mandskab, der havde skuffet, mødte vi også, og selvom Everton kom bedst fra land, blev det til sidst til en nogenlunde sikker sejr. Hughes er, heldigvis, om end det ikke er i lige så store mængder, blevet ved med at score i Premier League, og Kucera er bare en stjerne. Jeg er helt vild med den tjekkiske fløjspiller.

30. november 2027
EFL Cup kvartfinale


En ellers rigtig fin måned fik desværre en skuffende afslutning, da vi efter forlænget spilletid måtte se os slået ud af EFL Cuppens kvartfinaler af Stoke. Deres unge angriber, James Romein, blev helten efter 110 minutter.

November 2027
Premier League


Skuffelsen var dog ikke til at se på tabellen, hvor vi efter tre kampe og syv point fortsat kunne sætte os på tredjepladsen. Kun en dårligere målscore placerede os under Manchester United. Det var et skønt syn.
« Seneste Redigering: 13 Feb 2017, 20:02 af Roche » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #409: 15 Feb 2017, 23:28 »

December 2027


4. december 2027
Premier League


Vi mødte rækkens dukse, Chelsea, og de tillod os ikke at få et ben til jorden. Min gode ven, Andreas Christensen, var blandt målscorerne, og vi måtte tage fra Stamford Bridge med et 0-3-nederlag i bagagen. Ikke ligefrem optimalt.

12. december 2027
Premier League


Otte dage senere mødte vi endnu et godt London-mandskab, men denne gang blev udfaldet væsentligt bedre. Vi kom foran efter 23 minutter ved Devlin, og selvom vi senere måtte se James Mills udligne, var jeg godt tilfreds med resultatet og præstationen.

15. december 2027
Premier League


Det var en af sæsonens dårligste præstationer, da Abdou Diallo og det tidligere Leicester-talent, Demarai Gray, sikrede The Magpies en 2-0-sejr. Vi mødte dog endnu et formstærkt mandskab, og det var på forhånd en svær opgave.

18. december 2027
Premier League


Puha, hvor var det dejligt at se Ian Fox banke udligningen ind i kampens overtid. Vores angribere mangler selvtillid, og kan vi få bare én af dem i gang, skal det nok blive bedre. Scoringen var på alle måder vigtig, og pointet var også ganske fortjent.

26. december 2027
Premier League


Programmet var ikke godt mod os denne december måned. Vi havde en fjerde svær udebanekamp - denne gang mod West Ham. 36-årige Kevin De Bruyne er still going strong, og sammen med Stefan Crosby sikrede han The Hammers en sejr på 2-0.

28. december 2027
Premier League


Yes, endelig kom sejren. Hjemme mod Middlesbrough, der ligger nummer 18 og netop har fået Wayne Rooney som manager, var det dog også krævet, og det var rart at se Hughes komme på tavlen igen. Det eneste negative at tage med fra kampen var, at vi skulle have scoret på flere af vores chancer.

December 2027
Premier League


Nå, så gik den ikke længere. Eller hvad? Det blev kun til fem point i seks kampe, men fire af kampene var ude mod gode og utroligt formstærke mandskaber - og vi er oprykkere. Jeg vil ikke vænnes til at slå de store mandskaber, selvom det lykkedes mod Liverpool og Tottenham i starten af sæsonen. Sejren over Middlesbrough giver håb om, at de dårlige resultater kun skyldes svære modstandere. Nu venter et transfervindue, hvor der dog vil være penge til at forstærke truppen - og faktisk har jeg allerede hentet et stort midtbanetalent. Ham glæder jeg mig til at fortælle mere om...
« Seneste Redigering: 15 Feb 2017, 23:30 af Roche » Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #410: 16 Feb 2017, 18:27 »

Få ting varer evigt, men mon ikke du kommer efter det.

Har du lyst til at smide et billede af dine bedste 2-3 spillere?
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #411: 17 Feb 2017, 11:24 »

Få ting varer evigt, men mon ikke du kommer efter det.

Har du lyst til at smide et billede af dine bedste 2-3 spillere?

Statsmæssigt er de to bedste nok Ales Kucera og Roger. De to har også præsteret rigtig godt, men den, der har gjort det allerbedst, er Stuart Devlin!
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #412: 17 Feb 2017, 13:06 »

Du må endelig ikke tage det her som kritik, for sådan er det ikke ment, men hvis de 3 er dine bedste spillere, så er det virkelig imponerende hvad du har præsteret i denne sæson!  Smiley Især når man tager de andre topholds spilere i mente
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #413: 17 Feb 2017, 15:10 »

Tænker lidt det samme som Robberman

Du får virkelig det bedste ud af dine spiller  Thumbs Up

Når du søger efter spillere, går du efter nogle specifikke stats. Som du sætter stor værdi på?
Synes jeg lidt man kan se udfra de SS af dine spiller
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #414: 17 Feb 2017, 17:54 »

Du må endelig ikke tage det her som kritik, for sådan er det ikke ment, men hvis de 3 er dine bedste spillere, så er det virkelig imponerende hvad du har præsteret i denne sæson!  Smiley Især når man tager de andre topholds spilere i mente

Vi har helt sikkert overpræsteret, men i forhold til så mange af de andre bundhold/midterhold er truppen på papiret lige så god, så det er ikke fordi, at jeg har forvandlet en sikker nedrykker til en topklub.

Tænker lidt det samme som Robberman

Du får virkelig det bedste ud af dine spiller  Thumbs Up

Når du søger efter spillere, går du efter nogle specifikke stats. Som du sætter stor værdi på?
Synes jeg lidt man kan se udfra de SS af dine spiller

På nogle af positioner gør jeg, ja. Eksempelvis leder jeg efter kantspillere, der ikke kun er gode med et ben, og backs, der både kan forsvare og angribere - altså bl.a. gode stats i både indlæg og markering Wink men det afhænger selvfølgelig også af taktikken
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #415: 18 Feb 2017, 11:38 »

Til trods for at resultaterne i december ikke havde været så positive som tidligere på sæsonen, var jeg naturligvis mere end tilfreds, da jeg nogle dage efter sejren over Middlesbrough kunne fejre nytårsaften.

Jeg vidste på dette tidspunkt ikke, hvad der ventede i januar, for jeg havde ikke planer om ændringer i truppen. Hvorfor skulle jeg ændre på noget, der fungerede så godt?



... og der kom da heller ikke til at ske det store. Sam Thompson var ikke helt tilfreds efter en sæson uden megen spilletid, så han måtte atter en tur ned i Championship for at tørne ud for Sheffield United. John Souttar måtte vi også vinke hurtigt farvel til, da skotske St. Johnstone forlængede lejeaftalen med den centrale forsvarsspiller.

Salgene gav mig ikke nogen trang til at hente nye spillere ind, og en serbisk midtbanespiller endte også med at blive eneste indkøb - og han var endda hentet ind allerede tidligere på sæsonen. Han var for god til, at jeg kunne takke nej, selvom Lars Pedersen havde spillet en flot halvsæson.




Fra: SK Rapid Wien
Pris: 105 millioner DKK


For lidt over 100 millioner kroner fik vi nemlig fat i den blot 20-årige Jugoslav Babic. Han er central midtbanespiller, og han er helt vild. Han har gennem nogle år været fast mand hos østrigske Rapid Wien, og nu er han også blevet det på det serbiske landshold - og jeg må sige det igen: han er kun 20 år! Han kan blive en legende i Cardiff, hvis vi kan holde på ham. Jeg glæder mig virkelig til at se Babic udfolde sit talent i Premier League.
Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #416: 18 Feb 2017, 11:51 »

Det ser ud som en fremtidig kaptajn i Cardiff! Smiley

Stadigvæk den bedste blog på sitet! KIU
Logged

Kolo Abib Touré

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #417: 18 Feb 2017, 13:11 »

Det ser ud som en fremtidig kaptajn i Cardiff! Smiley

Stadigvæk den bedste blog på sitet! KIU
Nemlig, hans lederegenskaber er bestemt ikke dårlige Wink

Mange tak skal du have, det er jeg utrolig glad for at høre!
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #418: 18 Feb 2017, 16:08 »

Hvis du kan få ham under vingerne hos en anden spiller med mere målrettethed tror jeg det ville være glimrende. Så er han virkelig en fremtidig kaptajn.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #419: 18 Feb 2017, 21:21 »

Hvis du kan få ham under vingerne hos en anden spiller med mere målrettethed tror jeg det ville være glimrende. Så er han virkelig en fremtidig kaptajn.
Præcis, jeg skal lige have overvejet, hvem der er bedst at sætte ham sammen med. Jermaine Anderson har desværre kun 11 i målrettethed, men han ville ellers være oplagt...
Logged

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 41 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010