home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 359 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Den pengebegærlige manager
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Den pengebegærlige manager  (Læst 195962 gange)
b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #390: 01 Feb 2017, 13:08 »

Nøj, nogle gode indkøb, og gode salg også.

Spændende om din tro på dit eget hold er naivt, eller om du har ramt spot on. Bliver spændende at følge sæsonen i PL Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #391: 02 Feb 2017, 10:08 »

Glæder mig helt vildt til næste opdatering Smiley

Men som man kunne se på dine resultater i de sidste kampe i PRL sidst, så tror jeg ikke din trup er så dårlig så du er sikker nedrykker.

Men hvis starten går godt, skal du hurtigt begynde at kigge mod den svære anden sæson.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #392: 02 Feb 2017, 22:54 »

Nøj, nogle gode indkøb, og gode salg også.

Spændende om din tro på dit eget hold er naivt, eller om du har ramt spot on. Bliver spændende at følge sæsonen i PL Smiley
Mange tak b0nb0n, det krydser jeg virkelig fingre for!

Glæder mig helt vildt til næste opdatering Smiley

Men som man kunne se på dine resultater i de sidste kampe i PRL sidst, så tror jeg ikke din trup er så dårlig så du er sikker nedrykker.

Men hvis starten går godt, skal du hurtigt begynde at kigge mod den svære anden sæson.
Det er jeg glad for at høre, QuesT Thumbs Up

Nej, da vi først kom i gang var det ikke helt elendigt med en væsentligt ringere trup, så jeg tror da på det. Jeg tror dog ikke, at det bliver før de allersidste kampe af sæsonen, at vi kan begynde at kigge mod den svære anden sæson.

Jeg når ikke update i dag eller i morgen, så de første PL-kampe kommer lørdag!
Logged

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #393: 03 Feb 2017, 11:54 »

En skam det først bliver lørdag de kommer Smiley

Det er jo tit de sidste kampe der redder en, men håber alligevel at du redder dig lidt inden Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #394: 04 Feb 2017, 20:19 »

August 2027


9. august 2027
Premier League


Så kom vi endelig i gang... og præstationen, der fulgte med, var faktisk ikke helt skidt. Vi manglede sådan set ikke andet end et mål. Måske har Sion Hughes lige brug for nogle kampe, inden han kommer i gang.

14. august 2027
Premier League


Nå, det skulle han så kun bruge en enkelt kamp til. Med to scoringer fra Hughes' fod og en enkelt fra Devlin tog vi en flot, og sæsonens første, sejr over Bournemouth. Den første af forhåbentlig mange.

21. august 2027
Premier League


Vi gjorde det så godt, men til sidst måtte vi alligevel gå slukøret hjem. Hughes var for en gangs skyld skurken, da han begik det straffespark, som Lautaro Martinez scorede på. Argentineren blev dobbelt målscorer med sin scoring i overtiden, hvor endnu en personlig fejl kostede. Peter Campbell fejlede med en aflevering, og det udnyttede Jose Mourinhos tropper.

25. august 2027
EFL Cup 2. runde


Et afbræk fra det svære kampprogram i Premier League blev det også til i august, og mod League Two-mandskabet fra Blackpool var der spilletid til en masse reserver og unge talenter. Den talentfulde angrebsduo, Andrés Goyoneche og Ian Fox, brillerede, og Goyoneche scorede to gange på to assists af Fox. Robbie Burns leverede desuden en pragtkamp og krydrede det med en flot scoring.

28. august 2027
Premier League


Nej, nej, nej, vi vandt over Liverpool! På Anfield! Det er så vildt og en af de fedeste kampe, jeg har været med til som manager. Det er slet ikke til at tro - og så var det endda Fox, som scorede det afgørende mål. Jeg er så stolt.

August 2027
Premier League


Sejren betyder også, at starten på sæsonen rent faktisk har været fuldstændig formidabel. Modstanderne var bestemt ikke de bløde af slagsen, men vi er helt oppe og blande os med ligaens giganter. Værd at notere sig er også, at Leicester er ubesejrede efter de første fire kampe af sæsonen. Kan det mon blive oprykkernes sæson?
Logged

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #395: 05 Feb 2017, 22:08 »

Jeg har læst en del blogs i tidens løb, og mistet interessen på omkring side 5. Men så sad jeg i torsdags og ikke rigtig havde noget at tage mig til, og gik i gang med din. Jeg sluttede ikke før side 27, og jeg er fan!

God historie, godt koncept, godt skrevet, godt overblik. Håber virkelig at blog fortsætter i lang tid endnu, og selvfølgelig at du når målet.

Keep it up!
Logged

Veni, vidi, vici

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #396: 06 Feb 2017, 12:54 »

Jeg har læst en del blogs i tidens løb, og mistet interessen på omkring side 5. Men så sad jeg i torsdags og ikke rigtig havde noget at tage mig til, og gik i gang med din. Jeg sluttede ikke før side 27, og jeg er fan!

God historie, godt koncept, godt skrevet, godt overblik. Håber virkelig at blog fortsætter i lang tid endnu, og selvfølgelig at du når målet.

Keep it up!

Det lyder søreme godt! Mange tak skal du have, Birkedahl Smiley Jeg kan godt love, at bloggen har mange gode sæsoner i sig endnu!
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #397: 07 Feb 2017, 15:38 »

September 2027


11. september 2027
Premier League


Det blev til mange gule kort og en ikke alt for sikker sejr, men i sidste ende lykkedes det at tage alle tre point mod Hull på en scoring af Hughes. Sejren er alt, der tæller, så jeg var tilfreds.

18. september 2027
Premier League


Vi er åbenbart helt vanvittige på udebane mod de store hold. Goyoneche scorede tidligt, og Kucera fordoblede føringen mod slutningen af opgøret. Thiagão reducerede lige efter 2-0-scoringen, men vi formåede at tage yderligere tre point.

21. september 2027
EFL Cup 3. runde


Alt kører for os i øjeblikket. Spillerne fik en ordentlig skideballe efter den forfærdelige første halvleg, men de tog den til sig, og efter pausen var de helt suveræne. Fox gjorde det først til 1-2, Hughes siden til 2-2, og fem minutter før tid afgjorde Fox kampen med sin anden scoring. Vi var klar til fjerde runde af EFL Cuppen efter et fantastisk comeback.

25. september 2027
Premier League


Vi har virkelig taget vores gode resultater fra Championship med op - eller så har jeg bare undervurderet mine spillere. Det er nok det første, men det her er helt utroligt. Vi leverede en af sæsonens dårligste præstationer, men alligevel vandt vi ude over et stabilt Premier League-hold. Kucera var manden bag målet.

September 2027
Premier League


Vi var også helt oppe som nummer fire i tabellen efter september. Gad vide, hvor længe det kan forsætte? Skal Cardiff virkelig spille kvalificere sig til europæisk fodbold som oprykker. Det ville næsten være for godt til at være sandt. Det handler om at holde stimen gående, for hvis det går galt, kan det sagtens gå helt galt.
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #398: 08 Feb 2017, 07:42 »

Fadme en flot sæsonstart Smiley Det tegner godt for din næste kontrakt, hvis du allrede nu kan komme i Eurupa Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #399: 08 Feb 2017, 08:33 »

Eminent blog Roche, er nået igennem samtlige sider på lidt under et døgn. Den har inspireret mig både til at give FMF lidt mere kærlighed, og til at starte en blog over mit eget game.

Jeg synes du har nogle spændende spillere på dit hold, især din højrefløj er en stjerne, og den australske forsvarsspiller skal også nok blive god. Umiddelbart ville jeg vurdere spillermaterialet til en plads under midten, men du har jo gang på gang overpræsteret, så der må jo være nogle taktiske evner bag der tvinger dine hold opad. Mon ikke du ender lidt over midten i stedet.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #400: 08 Feb 2017, 14:34 »

Fadme en flot sæsonstart Smiley Det tegner godt for din næste kontrakt, hvis du allrede nu kan komme i Eurupa Smiley
Det er helt vildt. Det betyder bare så meget, at man kan tage den gode moral efter med op efter en oprykning. Europa tvivler jeg dog nu alligevel på...

Eminent blog Roche, er nået igennem samtlige sider på lidt under et døgn. Den har inspireret mig både til at give FMF lidt mere kærlighed, og til at starte en blog over mit eget game.

Jeg synes du har nogle spændende spillere på dit hold, især din højrefløj er en stjerne, og den australske forsvarsspiller skal også nok blive god. Umiddelbart ville jeg vurdere spillermaterialet til en plads under midten, men du har jo gang på gang overpræsteret, så der må jo være nogle taktiske evner bag der tvinger dine hold opad. Mon ikke du ender lidt over midten i stedet.
Virkelig mange gange tak, KrookDale. Det er flotte ord!

Jeg synes selvfølgelig også, at det ser interessant ud. Der er i hvert fald masser af potentiale - og lige nu ser det jo meget godt ud mht. at ende omkring midten. Det er virkelig en spændende sæson og en vigtig en af slagsen for John Ravns fremtidige karriere.
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #401: 08 Feb 2017, 15:32 »

Kører du stadig den defensive 4-4-2? Jeg kunne godt tænke mig at prøve den af ved lejlighed. Spiller selv den komplet modsatte strategi, en offensivt formation med masser af pres, og har solid succes med det. At finde en formation der fungerer når man er underdog er altid guld værd i Manager dog.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #402: 09 Feb 2017, 19:30 »

Kører du stadig den defensive 4-4-2? Jeg kunne godt tænke mig at prøve den af ved lejlighed. Spiller selv den komplet modsatte strategi, en offensivt formation med masser af pres, og har solid succes med det. At finde en formation der fungerer når man er underdog er altid guld værd i Manager dog.

Jeg har brugt denne ret defensive taktik her i nogle år nu. Jeg tror, at den er blevet ved med at fungere, fordi vi har skiftet række to år i træk, så modstanderne har ikke helt kunne læse mig. Den holder nok ikke i næste sæson, så jeg regner med at finde en ny formation henover sommeren Wink
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #403: 09 Feb 2017, 20:30 »

Går ud fra at du kører direkte pasninger, højt tempo og dyb bagkæde eller?
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #404: 12 Feb 2017, 20:13 »

Går ud fra at du kører direkte pasninger, højt tempo og dyb bagkæde eller?
Pasningerne er faktisk blandede, og bagkæden er normal, men det er med højt tempo ja Smiley

Update om lidt!
Logged

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 41 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010