home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 349 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Challenges
| | |-+  Kategori: Europæisk Outsider
| | | |-+  A.E.F - FC Vaduz
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: A.E.F - FC Vaduz  (Læst 11268 gange)
AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A.E.F - FC Vaduz
« Svar #15: 10 Nov 2016, 15:14 »

Challenge - Europæisk Outsider - #7


#7

Ak Ja.. eller faktisk Ak Nej... Bedst som vi troede at nu skulle det være, må vi desværre se Young Boys tage mesterskabet for næsen af os. Jeg var allerede begyndt at gribe ud efter trofæet, men vi må hive op i os selv og så gå efter det i næste sæson.

Vi formår i forårs-sæsonen at hente 1.94 point pr. kamp, hvilket dog ikke rækte da Young Boys formåede at få hente sindssyge 2.33 point pr. kamp i de 18 kampe. Vi må derfor bukke os i støvet for de gule fra Bern, som har vist sig at være ekstremt dygtige sidst på sæsonen.

Årets store succes kom dog i Europa League, hvor vi fik mulighed for at få hævn mod Young Boys, inden Shakhtar blev endestationen i kvartfinalen.. Et flot resultat som jeg dog er sikker på også gjorde spillere ekstremt trætte i ligaen. Det er dog et ekstremt flot resultat og især kampene mod CSKA står tilbage som et mesterværk.

Liechtensteiner Cup'en blev vundet.. Nuff said..

Nu gælder det endnu en gang om at få holdet oprustet, så vi er klar til at få den ultimate hævn på Young Boys..

Vi tilføjer udfra denne sæson hele 95 point for Sølv, Bronze, Ungdomsspiller på landsholdet og slutplacering over Zurich..
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

madso
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: A.E.F - FC Vaduz
« Svar #16: 10 Nov 2016, 22:47 »

Hvilke ligaer har du med?
Logged

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A.E.F - FC Vaduz
« Svar #17: 10 Nov 2016, 22:57 »

Hvilke ligaer har du med?

Stort set alle i Europa + USA, Mexico, Brasilien, og Argentina..
De er dog alle på vis kun undtagen Schweiz self..
I alt 66.000 spillere  Smiley
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A.E.F - FC Vaduz
« Svar #18: 11 Nov 2016, 13:37 »

Challenge - Europæisk Outsider - #8


#8

Nu kommer det mesterskab!! måske...


Jeg vil ikke lyve... sidste sæson gjorde ondt, og det gør det stadig.. Men... Nu kommer det mesterskab! Vi har i denne sæson været endnu mindre til at tale med, og det er blevet til 17 sejr og 1 nederlag som desværre kom i årets sidste kamp hmm.. Vi var milimeter fra et perfekt halvår, men det her skal ikke tage noget fra præstationen.

I Europa League er vi igen igen videre fra gruppespillet og skal nu møde et eller andet hold fra Ukraine kaldet Poltava. Jeg har aldrig hørt om dem og sådan skal det blive ved med at være, for de skal bare køres midt over.

Halvårets stjerne har klart været Jens Odgaard som kom til i vinterpausen sidste år. Sidste år blev dog ikke hans helt store gennembrud, men det er kommet i denne sæson må man sige.. 16 mål i 16 ligakampe vidner om knægtens potentiale og det bliver helt sikkert spændende at se hvad han kan drive det til. Jeg har dog lovet ham at acceptere næste bud fra Schalke eller andre storklubber. På trods af stor interesse fra Premier League, har jeg ingen intentioner om at holde det løfte. Han har skrevet under indtil 2022. BASTA!
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A.E.F - FC Vaduz
« Svar #19: 19 Nov 2016, 22:11 »

Challenge - Europæisk Outsider - #9


#9

Mestre!!


Beklager manglende updates, men det er eksamenstid så lidt læses skal der. Vi blev mestre!! og endda i overbevisende stil. Det var dog ikke os som rykkede os fra sidste år, men Young Boys som sluttede med langt færre point end året før.

I Europa League gik det helt vildt og vi bukkede først under i Semifinalen til mægtige, skræmmende, geniale og fantastiske Tottenham. Jeg har ikke lavet de store handler og håber at kontinuitet kan være nøglen til guldet.

Vi kan nu tilføje 140 point og mangler altså kun en sejr i Europa League for at rydde bordet!
« Seneste Redigering: 19 Nov 2016, 23:57 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A.E.F - FC Vaduz
« Svar #20: 30 Nov 2016, 23:14 »

Spillet stopper her...

Jeg er netop kommet gennem halvdelen af 5. sæson og vi er røget ud af Europa League... Der er derfor ikke mulighed for flere point.. Jeg vil godt sige tak til alle som læste med og på gensyn til december challengen... Det bliver for mit vedkommende nok først omkring midt i måneden..
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010