home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 259 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Chelsea FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea FC  (Læst 27740 gange)
havndrup
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #15: 01 Dec 2016, 16:17 »

Som kæmpe fan af the blues. så er et Chelsea save selvsagt et must i fm17.

jeg har allerede prøvet lykken engang før, hvor jeg var alle 3 mulige trofæer i første sæson, med et 5-2-2-1 system. hvilket lykkedes meget godt. problemet i mit daværende save var at jeg gik all in på indkøb af store spillere op mod anden sæson. så mistede jeg lidt lysten til spillet og gad ikke mere. Da jeg synes det er sjovest at udvikle spillere og stadigvæk spille med i toppen.

nu er jeg så startet et nyt spil med Chelsea. hvor jeg gerne vil prøve et andet system end conte's 5-2-2-1 eller den klassiske 4-2-3-1.
ville høre om der var nogen der havde prøvet andre muligheder med taktiske med chelsea og lykkedes med det?

er faktisk ude i en 4-3-1-2, hvilket med tiden gerne skulle gå over og udvikle sig til et 4-3-3 system. men vil ikke skippe hazard!! så skal have et taktisk alternativ udover 4-3-3 systemet.
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #16: 02 Dec 2016, 17:04 »

Jeg har spillet en enkelt sæson med Chelsea - og er netop gået igang med anden sæson. Jeg har ligeledes adopteret Contes taktik og forsøger at spille 3-4-3. Det gik ganske fint i første sæson, som endte med en 2. plads. I anden sæson ligger jeg efter 4 kampe nr. 1 med sejre over City, Liverpool og Arsenal.


I første sæson hentede jeg Gimenez (340 mio) i Atletico, mens jeg i anden har købt Alex Sandro (375 mio), Guiseppe Rossi (fri), Saul (300 mio) og Ben Foster (fri) - samtidig har jeg solgt Azpi, Pedro, Rahman, Moses, Van Ginkel, Mikel, Begovic og Ivanovic.

Opstillingen ser nogle gange ud på følgende måde (dog spiller Batshuayi ofte sammen med Costa på toppen i stedet for Willian - hvor Oscar så agerer højre midt):



Hey.
Din taktik har et spændende setup i forhold til min "CONTE-formation"
Har der været udsving med den.? Jeg synes det er imponerende med en sølvmedalje i 1.sæson - men igen din taktik er anderledes opsat end min ( se tidligere indlæg )

Hvordan ser dine instruktioner ud.??
Har du kørt med samme taktik hele sæsonen uanset modstander og hjemme/ude kampe.?

Off topic..:
Hvordan kan du sælge DAVE.?? det er næsten ikke til at bære  Græder Græder - i min optik er han den bedste back i spillet.
Logged

Love the Blues

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #17: 04 Dec 2016, 19:25 »

Hvis jeg skal hente 2 målslugere til klubben som bare sparker RØV Wink hvem vil i så forslå det skal være.. ps. icardi, dybala, higuain er alle taget... (online med venner) Jeg har virkelig brug for nogle forreste angribere der virkelig score mange mål..... har pt. michy, lukaku, kuki og mandzukic og de imponere på ingen måde!!! øv
Sandro Wagner.
Logged

matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #18: 04 Dec 2016, 21:01 »

Hey.
Din taktik har et spændende setup i forhold til min "CONTE-formation"
Har der været udsving med den.? Jeg synes det er imponerende med en sølvmedalje i 1.sæson - men igen din taktik er anderledes opsat end min ( se tidligere indlæg )

Hvordan ser dine instruktioner ud.??
Har du kørt med samme taktik hele sæsonen uanset modstander og hjemme/ude kampe.?

Off topic..:
Hvordan kan du sælge DAVE.?? det er næsten ikke til at bære  Græder Græder - i min optik er han den bedste back i spillet.

Der har ikke været de store udsving - tabte fem kampe i første sæson, men tre af dem til City, Arsenal og United. Havde lige et par svage kampe med et sløvt angreb. Costa er slet ikke så skarp som i den eventyrlige virkelighed, men Michy scorede til gengæld 20+ i Premier League.

Mine instruktioner ser således ud:


Jeg havde i øvrigt også store issues med at sælge Dave.. Men han passede simpelthen ikke ind i systemet - og har var en del dårlige end Gimenez, Luiz og Zouma i forsvaret. Desuden kom AC tilbage.

Logged

COYI
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #19: 20 Jan 2017, 14:56 »

Jeg har netop overstået første sæson hvor jeg med nød og næppe endte som vindere med Arsenal LIGE i røven.. Desuden nuppede jeg FA-cuppen, men røg ud af den lille cup til City! Nu gælder det ChL og lidt flere penge i kassen..

Hvordan har I andre taklet situationen med Hazard? Real Madrid er ellevilde efter at få ham, og han bliver rætti sur hvis man ikke lader ham skifte. Indtil videre er det dog lykkedes at holde på ham..

Her op til 2.sæson er følgende transfers lavet:

IND:
Dybala 580 mio (800 mio)
Moise Kean 65 mio (140)
Axel Witsel gratis

UD:
Remy 10 mio
Kalas 36 mio
Chalobah 45 mio
Atsu 70 mio

Håber på at kunne få solgt Pedro for omkring 300 mio til Barca, da han ikke passer super ind i mit spilsystem..
Logged

Come On You Irons!

B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #20: 20 Jan 2017, 15:56 »

Jeg har netop overstået første sæson hvor jeg med nød og næppe endte som vindere med Arsenal LIGE i røven.. Desuden nuppede jeg FA-cuppen, men røg ud af den lille cup til City! Nu gælder det ChL og lidt flere penge i kassen..

Hvordan har I andre taklet situationen med Hazard? Real Madrid er ellevilde efter at få ham, og han bliver rætti sur hvis man ikke lader ham skifte. Indtil videre er det dog lykkedes at holde på ham..

Her op til 2.sæson er følgende transfers lavet:

IND:
Dybala 580 mio (800 mio)
Moise Kean 65 mio (140)
Axel Witsel gratis

UD:
Remy 10 mio
Kalas 36 mio
Chalobah 45 mio
Atsu 70 mio

Håber på at kunne få solgt Pedro for omkring 300 mio til Barca, da han ikke passer super ind i mit spilsystem..

Godt klaret!

Håber du kan holde på Hazard, hvor mange penge havde du til at starte med og hvilken formation kører du med de blå? Smiley
Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

COYI
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #21: 20 Jan 2017, 16:17 »

Godt klaret!

Håber du kan holde på Hazard, hvor mange penge havde du til at starte med og hvilken formation kører du med de blå? Smiley

Så vidt jeg husker startede jeg kun med omkring 130 mio, og så solgte jeg lidt hist og pist for at få råd til Michael Kean og Thago Maia..

Jeg har faktisk benyttet en taktik, der ligner den der tidligere er lagt op i denne tråd ala Conte Style og så med lidt ændringer.. Men jeg synes det er super fedt at spille med 3 i bagkæden, så det er jeg fortsat med i Chelsea Smiley
Logged

Come On You Irons!

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #22: 25 Jan 2017, 15:46 »

Så lykkedes det at komme igennem 1.sæson..
Og den blev spændende. Shockeret Shockeret

Jeg er desværre ikke på min egen pc og kan derfor ikke smide SS op lige nu..

Liverpool vinder mesterskabet.
Jeg bliver 2er med 2 points forskel - det irriterende er at både Liverpool og jeg har en supervigtig kamp i næstsidste runde og her har Liverpool og jeg begge 71point..

Her skal Liverpool møde ManCity hjemme og jeg skal møde ManU på udebane.
Liverpool vinder over City og jeg spiller X med ManU ( efter at have været foran 2-0 ticked off ticked off )

Jeg er bedre indbyrdes imod Liverpool hvilket betyder, hvis L´Pool spiller X i sidste runde og jeg vinder min - så napper jeg guldet.
L`pool skal møde Sunderland på udebane og her skal det siges at Sunderland har haft en fantomsæson og ligger nr 7 og kan med lidt held gå på 5.pladsen - så det er ikke en walkover for L´Pool.

Lang historie kort, både jeg og L´Pool vinder vores kampe og jeg må nøjes med sølvmedaljer i 1.sæson.

Sæsonen har virkelig budt på udfordringer for at få holdet til at præstere kontinuerligt.
Som tidligere post giver udtryk for har jeg spillet med "Conte-formation" 3-4-3 med forskellige tweaks.

Det var først da jeg i slutningen af januar taber ude til Arsenal at jeg kaster håndklædet og går over til 4-1-2-3 med kanter.
Herefter kører holdet bare og jeg smider kun 5point resten af sæsonen ( 1 tabt og 2X ) og går fra en 7plads til at guldet faktisk er inden for rækkevidde.

Alt i alt er jeg meget godt tilfreds pga jeg startede meget dårligt ud og i lang tid lå nede omkring 15-16pladsen og nu skal jeg opruste til ChL og sælge ud af overskuddet...

Følgende spillere skal sælges / er allerede solgt:
Ivanovic til Kina 40mil
Huntelaar ( købt ved spilstart for 10mil som backup og har ikke leveret )
Jetro Willems ( købt ved spilstart for 80mil og har ikke leveret )
Lascelles fra Newcastle ( købt for 95mil og har ikke leveret )
Oscar ( utilfreds med spilletid )

Jeg overvejer stadig om jeg skal sælge:
Kante 6,73 i rating over en hel sæson.
Michy Bats ( Costa er bare kongen og Bats spiller næsten ikke )
Victor Moses
Begovic ( utilfreds med spilletid )
Cesc ( manglende fysik og flere skader )

Jeg har givet følgende 1 års forlængelse:
Terry ( han har accepteret lønnedgang og backup status )
Cahill ( lige som Terry, dog som rotations spiller )
Eduardo ( Begovic vil jo gerne videre og skal bruge en keeper som ikke klager )
Matic ( forlænget 2år og han har været rigtig god hele sæsonen )

Jeg vil i 2.sæson prøve at integrere flere unge på holdet herunder:
AC - skal være fast mand i forsvaret, så må Zouma og Luiz rotere.
Solanke
Jay Dasilva
Chalobah ( har iøvrigt spillet en del i 1.sæson )
RLC ( har spillet alle cup kampe og gjort det fint )
Ola Aina ( spillede HB i 6uger + cupkampe under en skade til Dave )

Jeg har indtil videre kun 1 reelt transferønske og det er Dolberg.. Jeg har scoutet ham i mere en 6mdr og mine scouts er fan af ham.

Jeg vender tilbage til "august"

KTBFFH
Logged

Love the Blues

STAAL
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #23: 16 Mar 2017, 00:03 »

28 December 2019 skrev jeg kontrakt med Chelsea, efter 3,5 sæson i FC København. Chelsea havde ikke vundet nogen pokalen i de forgående sæsoner, og de lå på en 13 plads i ligaen, da Joachim Löw blev fyret d. 1 December.


Transfer Ind:

André Gomes £6.750.000 Fra Barcelona (var på lån da jeg overtog klubben)
Raheem Sterling £14.000.000 Fra Manchester City
Max Edwards £25.000.000 Fra Southampton
Marcus Rashford £50.000.000 Fra Manchester United


Nogen dyr handler, da truppen manglede engelske spillere.
Raheem Sterling spillede 9 kampe fra start og 9 kampe som indskifter med 7 mål, 3 assists og et snit på 7,17.
Max Edwards spillede 1 kamp fra start og 10 som indskifter med kun 1 mål og et snit på 6,79. Han er kun 18 år.
Marcus Rashford spillede 14 kampe fra start og 2 som indskifter med 10 mål, 5 assists og et snit på 7,47.
André Gomes spillede 25 kampe fra start og 2 som indskifter med 11 mål, 2 assists og et snit på 7,39.


Transfer Ud:

Oscar £36.000.000 Til PSG
Nemanja Matic £2.500.000 Til AS Roma
Miguel Layún £19.750.000 Til Juventus
Izzy Brown £9.750.000 Til Hull
Cesc Fàbregas £1.500.000 Til Al-Ain


Turneringer:

Caretaking Manager havde fået holdet op på en 9 plads, og dermed også fået moralen lidt op hos spillerne.
Efter en rigtig god periode med en masse sejre og noget held med de andre holds resultater sluttede vi på en 2 plads, som kom i hus på sidste spilledag, da Man City og Man Utd begge spillede uafgjort,

EFL Cuppen blev vundet 1-0 over Man Utd. Hele denne turnering blev brugt til at give reserverne nogen minutter i benene, da vi prioriterede Premier League og Europa League.

FA Cuppen blev vundet i ekstra spilletid, da Franco Vázquez scorede i det 102 minut, på vores kun 3 skud indenfor rammen.
Tottenham som lige havde vundet Premier League, total domineret os total i hele kampen, men kunne til vores held ikke score på deres chancer.

Chelsea havde kvalificeret sig til Europa League knockout runderne da jeg overtog.
I første knockout runde stod vi overfor Porto som blev besejret med samlet 3-0. I anden knockout runde skulle vi op imod Ajax, vi tabte den første kamp i Holland med 1-0, men i retur kampen blev de sat til vægs da vi vandt 5-0.
I kvartfinalen mødte vi Olympiakos som vi slog samlet 6-3.
Semi finalen skulle vi op imod hvad lignede vores klart sværeste modstander Schalke 04, men til min store overraskelse vandt i 5-0 i Tyskland.I retur opgøret sparede vi en del spillere som nok var oversagen til at vi tabte 1-0.
Shakhtar ventede i finalen, vi kom foran på en mål af Eden Hazard i det 41 minut. Anden halvleg var uden de store chancer til nogen af os, men i det 89 minut scorede Budkivskyi for Shakhtar. Vi ende helt ud i straffesparks konkurrence, da ingen af os havde meget energi tilbage i forlænget spilletid. Vi vandt straffesparks konkurrence med 6-5.

Efter 3 pokaler i min første halv sæson i Chelsea, venter der noget af en udfordring i næste sæson. 
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #24: 04 Maj 2017, 16:47 »

28 December 2019 skrev jeg kontrakt med Chelsea, efter 3,5 sæson i FC København. Chelsea havde ikke vundet nogen pokalen i de forgående sæsoner, og de lå på en 13 plads i ligaen, da Joachim Löw blev fyret d. 1 December.


Transfer Ind:

André Gomes £6.750.000 Fra Barcelona (var på lån da jeg overtog klubben)
Raheem Sterling £14.000.000 Fra Manchester City
Max Edwards £25.000.000 Fra Southampton
Marcus Rashford £50.000.000 Fra Manchester United


Nogen dyr handler, da truppen manglede engelske spillere.
Raheem Sterling spillede 9 kampe fra start og 9 kampe som indskifter med 7 mål, 3 assists og et snit på 7,17.
Max Edwards spillede 1 kamp fra start og 10 som indskifter med kun 1 mål og et snit på 6,79. Han er kun 18 år.
Marcus Rashford spillede 14 kampe fra start og 2 som indskifter med 10 mål, 5 assists og et snit på 7,47.
André Gomes spillede 25 kampe fra start og 2 som indskifter med 11 mål, 2 assists og et snit på 7,39.


Transfer Ud:

Oscar £36.000.000 Til PSG
Nemanja Matic £2.500.000 Til AS Roma
Miguel Layún £19.750.000 Til Juventus
Izzy Brown £9.750.000 Til Hull
Cesc Fàbregas £1.500.000 Til Al-Ain


Turneringer:

Caretaking Manager havde fået holdet op på en 9 plads, og dermed også fået moralen lidt op hos spillerne.
Efter en rigtig god periode med en masse sejre og noget held med de andre holds resultater sluttede vi på en 2 plads, som kom i hus på sidste spilledag, da Man City og Man Utd begge spillede uafgjort,

EFL Cuppen blev vundet 1-0 over Man Utd. Hele denne turnering blev brugt til at give reserverne nogen minutter i benene, da vi prioriterede Premier League og Europa League.

FA Cuppen blev vundet i ekstra spilletid, da Franco Vázquez scorede i det 102 minut, på vores kun 3 skud indenfor rammen.
Tottenham som lige havde vundet Premier League, total domineret os total i hele kampen, men kunne til vores held ikke score på deres chancer.

Chelsea havde kvalificeret sig til Europa League knockout runderne da jeg overtog.
I første knockout runde stod vi overfor Porto som blev besejret med samlet 3-0. I anden knockout runde skulle vi op imod Ajax, vi tabte den første kamp i Holland med 1-0, men i retur kampen blev de sat til vægs da vi vandt 5-0.
I kvartfinalen mødte vi Olympiakos som vi slog samlet 6-3.
Semi finalen skulle vi op imod hvad lignede vores klart sværeste modstander Schalke 04, men til min store overraskelse vandt i 5-0 i Tyskland.I retur opgøret sparede vi en del spillere som nok var oversagen til at vi tabte 1-0.
Shakhtar ventede i finalen, vi kom foran på en mål af Eden Hazard i det 41 minut. Anden halvleg var uden de store chancer til nogen af os, men i det 89 minut scorede Budkivskyi for Shakhtar. Vi ende helt ud i straffesparks konkurrence, da ingen af os havde meget energi tilbage i forlænget spilletid. Vi vandt straffesparks konkurrence med 6-5.

Efter 3 pokaler i min første halv sæson i Chelsea, venter der noget af en udfordring i næste sæson. 


det er sgu meget godt gået. Thumbs Up Thumbs Up
spiller du med 3 eller 4 mand i bagkæden.?

Hvordan med Costa.? Var han solgt da du overtog.?
Du nævner ham ihvertfald ikke og du køber jo Rashford ind  - kunne man få et SS af ham.?
Logged

Love the Blues

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #25: 04 Maj 2017, 17:14 »

Nå, februar i 2.sæson..

Jeg har lige været igennem januar vinduet, hvor jeg helt bevidst ikke handler ind..
Dels fordi jeg kun har 118mil ( dog med et kæmpe overskud i lønbudgettet ) men også dels fordi jeg ikke syntes jeg havde brug for nogle nye.

Så begyndte jeg at spekulere i at jeg ville bruge mine egne og iøvrigt fantastiske talenter fremadrettet.
Jeg synes det er så vanvittigt med de priser jeg ser, både i spillet men også når jeg læser rygter fra real life.

Så når 2.sæson er slut og sommervinduet åbner har jeg en plan om at jeg ikke må sige nej til bud på mine spillere, med den undtagelse af de 4-5 spillere jeg vil bygge holdet på

De 5 som jeg ikke sælger ( med mindre buddet er for godt til at være sandt ) er:
Courtois
AC ( er  HG, men tæller med i "ikke til salg")
Luiz ( anfører )
Kante
Hazard.

Her efter skal holdet stort set fyldes ud med egne talenter, som efterhånden har været nok på udlån og som er inde i en god udvikling.

En mulig startopstilling kunne se således ud:

                                       Courtois
                     Zouma           A.C          Luiz
Dave                                                           Ake
                        RLC                  Pasalic
           Solanke                                    Hazard
                                 Dolberg ( han er HG i 2019 )

7 spillere af 11 mulige er dermed HG i Chelsea:
Oven i hatten vil der på bænken kunne findes spillere som:
Chalobah
Lewis Baker
Jeremie Boga
Nathan ( HG i 2019 )
Jay Dasilva
Izzy Brown
Bertrand Traore.

Jeg er virkelig spændt på om det kan holde vand at gøre dette. Eller om det er for mange stjerner af fjerne på en gang.
Også fordi spillere som Pedro, Costa, Cesc, Willian, Matic, Cahill, Begovic vil kunne skifte uden det store problem. Og det er vel at mærke meget bærende kræfter.
Jeg vil naturligvis ikke sælge for hver en pris - men hvis markedsprisen bliver budt + 50/100mil så er det planen jeg vil acceptere.

« Seneste Redigering: 07 Maj 2017, 09:26 af Roberto_Baggio » Logged

Love the Blues

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #26: 05 Maj 2017, 21:55 »

Hold os endelig opdaterede. Det er et utroligt spændende projekt, som du har gang i. Jeg har bestemt mine tvivl, men også fordi jeg ikke synes, at hverken Loftus-Cheek eller Solanke bliver særlig gode i FM. Dolberg har jeg heller ikke set som en verdensklasseangrib er endnu.
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #27: 06 Maj 2017, 10:30 »

Hold os endelig opdaterede. Det er et utroligt spændende projekt, som du har gang i. Jeg har bestemt mine tvivl, men også fordi jeg ikke synes, at hverken Loftus-Cheek eller Solanke bliver særlig gode i FM. Dolberg har jeg heller ikke set som en verdensklasseangrib er endnu.

Jeg er ret sikker på Dolberg nok skal klare sig  Opstemt Wink
http://imgur.com/B4noU1L
Logged

Love the Blues

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #28: 07 Maj 2017, 10:55 »

Så kom jeg igennem 2.sæson og er nu fremme ved Community Shield.

Sæsonen kastede den engelske treble af sig:
Guld i PrL - 6 point ned til ManU.
Guld i Carling Cuppen: 3-0 mod Leeds i finalen
Guld i FA Cuppen: 2-0 mod ManU.

Med sæsonen vel overstået var det jo tid til at sætte mit ungdomprojekt i søen ( Læs ovenstående indlæg )

Det vil helt sikkert give udfordringer med at hive guld hjem i 3.sæson. Men på nogle områder er jeg også ret fortrøstningsfuld.
Eks. Jeg vinder Community Shield med 2-0 mod et ManU hold i "næsten" stærkeste opstilling. Målene blev at ind af Dolberg og Abraham. Opstemt Opstemt  http://imgur.com/IRkt1ye

Projekt undgom:
Ideen lå jo i at jeg var for nærig til at betale mellem 5-800mil for en spiller, så på de pladser hvor jeg havde talenter ville jeg hive dem på 1.holdet og integrere dem.

Følgende spillere er kommet op:
Tammy Abraham
Chalobah ( var der allerede )
RLC
Pasalic
Izzy Brown
Ake (var der lidt allerede)
AC ( var der også allerede )
Jamal Blackman ( Begovic er solgt, mere om det senere )

Følgende spillere er solgt, som en del af min plan ikke at afvise bud på ca markedsprisen:
Diego Costa til PSG  - 400mil
Dave til PSG - 340mil  Græder Græder Græder det var meget modvilligt jeg solgte ham, men projekt er projekt
Miguel Layun - 117 mil til ManC ( købt i 1.sæson for 80mil i Porto )
Begovic til Ajax - 100 mil
Remy til Hull - 30mil
Tomas Kalas til WBA - 25mil
Marco Van Ginkel til Newcastle - 90mill
+ et par små-transfers mere
I alt har jeg fået 1,04 milliard ind i tranfers- oven i et budget på 435mil.

Salget af Dave og Layun efterlader min højre back ret tyndt besat så jeg måtte handle lidt.

- Dani Alves fra Juve - 15mil Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up ( han er åndsvagt god endnu, selvom han er gammel )
- Mason Holgate fra Everton - 120mil
- plus 2 ungdomspillere som ikke kommer på hold endnu
I alt har jeg brugt 155mil på indgående transfers.

Nye kontrakter til:
Coutois
- PSG var på rygtebasis ude efter ham, så jeg spurgte hvad det ville kræve for han blev / ny bedre kontrakt  Thumbs Up
Willian
- Vandt begge priser som året spiller i England / har nu en bedre kontrakt end Hazard Huh
Ake
- Han er jo egen avl og udvikler sig rigtig godt
Zouma
- Lige pt, mit stærkeste kort i bagkæden

Om der bliver solgt flere spillere inden vinduet lukker vil jeg ikke udelukke:
Pedro er ønsket af Barca
Baba Rahman er et fysisk monster - men Ake og Alonso kommer til at sidde tungt på den VB
Bats kan jeg personligt godt lide, men han har ikke grebet chancen når han fik den.
Solanke er ganske vist eget talent, men er faldet i rating de 2 sidste måneder af sæsonen, så jeg er ikke sikker på han bliver.

På den taktiske side leger jeg med både en 3back og en 4back formation:
http://imgur.com/ZZXTY15
http://imgur.com/p5jGZ09

Første kamp i den nye sæson er mod Hammers ude.
Dem vil jeg ( forhåbentlig ) smadre nu og så vender jeg tilbage med en update når vinduet lukker 1/9

Hvis i har nogle spørgsmål - så sig endelig til..

« Seneste Redigering: 07 Maj 2017, 12:02 af Roberto_Baggio » Logged

Love the Blues

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #29: 11 Maj 2017, 21:18 »

Så er jeg nået til februar..
Januarvinduet er netop slut og det blev til en enkelt signing: Tim Krul fra Newcastle for 19mil.

Eduardo forlod klubben til fordel for spansk fodbold og mere spilletid. Det var faktisk lidt vemodigt fordi op til januarvinduet bænkede jeg Courtois fordi han (IGEN) ville rykke til PSG fordi de giver bedre løn. Og det er til trods for han fik ny kontrakt tilbage i august af netop samme årsag. Så jeg bænkede ham i 6-7 kampe og Eduardo spillede fuld tid med Jamal Blackman på bænken. Courtois var helt ude.!
Eduardo spillede helt fantastisk og hold buret rent i 494min før der gik mål..

Anyway, jeg havde lovet ham at jeg vil forsøge at sælge ham og han forlod klubben for 1,5mil kr.

Transfers:
http://imgur.com/HVIPzwJ

Projekt Chelseas undgom:

Truppen: http://imgur.com/5Q9RQGW
De unge drenge for relativt meget spilletid, men i de store kampe er det stadig de tunge drenge der stepper op.
Men som trup-billedet siger, så har de unge drenge spillet mellem 12-20 kampe alle sammen.
Undtagelsen er desværre Solanke, som MBJ tidligere nævnte, ikke rigtigt slår til.
Abraham har primært været indhopper for Dolberg/Bats og det er desværre heller ikke blevet til så mange mål som håbet.

Jeg kan godt mærke på spillet at jeg mangler Costas 30+ mål
Dolberg og Bats har begge lavet 14 mål her i starten af februar. Så de halter lidt efter, men jeg er ikke utilfreds

"Tabellen lyver aldrig"
http://imgur.com/K537PIB

Jeg er rigtig tilfreds med stillingen her i februar.
Hen over første halvsæson med ChL, har de unge spillet PrL og stjernerne spillet ChL
Overraskende nok brokkede ingen af stjernerne over manglende spilletid.

Der er dog ingen regler uden undtagelse.
Ungdommen er et sats og jeg var simpelthen for meget en wuss når jeg skulle møde de andre top 6 hold i PrL
Så mod top 6 holdene spillede de stjerner som ikke var for trætte efter en ChL kamp.
Til gengæld har jeg, med undtagelse af keeperen, stillet med et af de yngste Chelsea hold nogensinde i CarlingCuppen.

Ældste spiller var Courtois, som stadig kun er 25 år.

Det hjælper naturligvis på scenariet at Dolberg leverer på ret højt niveau
http://imgur.com/xHZo0Gh

Han har ganske vist ikke lavet 20+ mål ( endnu ) men mange af hans mål har været vigtige/kampafgørende.
Dette her opsummerer det meget godt:  Opstemt Jeg forventer mig meget af denne knægt
http://imgur.com/Ivrybjt

Jeg håber naturligvis på jeg kan vinde PrL igen, men det er ChL der har mit primære fokus, så længe min top 4 placering ikke er i fare.
CarlingCuppen er jeg røget ud af - på straffe med Fulham.

Her til slut vil jeg blot lige poste et SS af et talent som DoF fandt i Holland.. Opstemt Opstemt
http://imgur.com/2yG1M7s


Logged

Love the Blues

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010