home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 408 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Manchester United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 65529 gange)
whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #90: 13 Dec 2016, 22:02 »

Er jeg den eneste der har problemer med at hente unge talenter fra Sydamerika til England?
Her op til 2. sæson hentede jeg Thiago Maia (Bra) og Max Romero (Arg), ingen af dem kunne jeg få en arbejdstilladelse til - På trods af at de er nogle af de største talenter i spillet og Maia er wonderkid!
Prøvede at appellere og forsøgte igen efter de 120 dage, men der var ingen kære mor!

Umiddelbart gør det spillet lidt kedeligt hvis man kun kan få allerede etablerede spillere, der har spillet 75% af de seneste landskampe til England.
Sjovt du nævner det. En kammerat har klaget over præcis det samme med United. Han mener at det ikke kan lade sig gøre før de unge spillere har spillet landskampe.
Logged

Allstarxd
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #91: 14 Dec 2016, 08:04 »

Er jeg den eneste der har problemer med at hente unge talenter fra Sydamerika til England?
Her op til 2. sæson hentede jeg Thiago Maia (Bra) og Max Romero (Arg), ingen af dem kunne jeg få en arbejdstilladelse til - På trods af at de er nogle af de største talenter i spillet og Maia er wonderkid!
Prøvede at appellere og forsøgte igen efter de 120 dage, men der var ingen kære mor!

Umiddelbart gør det spillet lidt kedeligt hvis man kun kan få allerede etablerede spillere, der har spillet 75% af de seneste landskampe til England.

Det er træls, men England har sindsyg høje krav til at få arbejdstilladelse.. Så FM har bare gjort det realistisk ..
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #92: 14 Dec 2016, 13:21 »

Det kan vel også have noget at gøre med Brexit kan det ikke at det er blevet sværere?
Men ellers skal de vel bare lejes ud til en rugeklub?



Linket kunne jeg desværre ikke få med..
« Seneste Redigering: 14 Dec 2016, 13:25 af Fresse94 » Logged

Tårn29
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #93: 13 Jan 2017, 17:38 »

Zlatan bomber for mig i første sæson <3 14 mål i 13 kampe, hvor af 11 af dem er i PL. Og er fortsat ubesejret i alle turneringer, hvor alle kampe er vundet undtagen 2 uafgjorte! Det lover fint. Har kun tilføjet Jonathan Tah til truppen og Kuki til u23holdet (18 årig angriber)
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #94: 20 Jan 2017, 14:14 »

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at komme igang med klubben der står mit hjerte nærmest, og jeg har satset på at det bliver en omgang talentudvikling, alt imens de spillere der er i klubben, er gode nok til at føre os mod bedre tider end de seneste par sæsoner.

Min start-ellever lyder som følgende:

Keeper (Forsvar): David DG (der kan vel ikke være andre). Leder efter en backupspiller, for vil gerne af med Romero og Johnstone.
Højre back (Angreb): Antonio Valencia - bedste højre back efter min mening - synes han er vild. Forsøger at finde en lignende men synes det er svært. Har købt Callum Paterson fra Hearts som har de rigtige egenskaber, nu må vi se om han kan overraske alle (heldigvis kun 20 mio.kr.). Jeg ved godt han ikke er det bedste talent, men jeg ser noget i ham! Han bliver med det samme sat under Valencias vinger!
Venstre Back (Angreb): Luke Shaw - Blind skal sælges hurtigst muligt, og Rojo er midterforsvarer i mine øjne.
Centralt (forsvar): Phil Jones og Chris Smalling tager de to startende (Phil Jones er tæt på at være min yndlingsspiller) - Bailly og Rojo på bænken i forsvaret.
Defensiv midt - dybdeliggende playmaker (Forsvar): Den plads jeg har sværest ved tror jeg. Carrick spiller der så længe han præsterer. Det er min plan at omskole Herrera til denne.
Central midt - flydende playmaker (Support): Paul Pogba - efter min mening er han født til denne plads og rolle. Herrera er backup sammen med Fosu-Mensah, som jeg godt tror kan udfylde denne rolle senere.
Højre wing - fremskudt playmaker (Support): Juan Mata styrer denne plads, men Miki som reserve. Det er kun et spørgsmål om tid, før jeg forventer at sælge Mata, og så har Miki alle forudsætninger for at spille denne plads.
Venstre wing - Indvendig angriber (Angreb): Martial får chancen fra start, da han umiddelbart er den jeg tror kan bidrage med mest til at starte med. Memphis er jeg ikke klar til at sende videre som i virkeligheden  Græder så han vil være reserve - både her samt i angrebet. Rashford har spillet fremragende de gange han har været på banen, men mangler lidt udvikling, hvilket jeg satser på han nok skal få. Lingard må lejes ud i første omgang.
Angreb centralt - Defensiv angriber (Forsvar/Support): Wayne Rooney. Jeg synes der skulle være plads til ham, selvom jeg sjældent har set ham have nævneværdig succes. Pre-season lover godt, hvor han har scoret fornuftigt.
Angreb centralt - Komplet Angriber (Support/Angreb): Ingen over, ingen ved siden af - ZLATAN selvfølgelig.

Mentalitet er "Kast Alle frem" og med "Fri" tilgang til spillet. holdinstillinger er der kun "spil ind i feltet" da jeg ved der bliver mange skud udefra ellers (hvilket der alligevel gør), så det skal begrænses lidt.

Datoen siger 27. august, og vi har spillet omkring 16 kampe i alt, inklusiv Charity Shield mod Leicester, tre kampe i ligaen (Everton, Southampton og Chelsea), og ellers mod flere mindre klubber i træningskampene, som dog også indeholdt Bayern München og Everton (Testemonial for Rooney).

Bayern måtte tage hjem med et nederlag på 3-0
Everton (træningskamp) nøjedes med 2-1, uden der dog var tvivl om resultatet
Øvrige træningskampe var sikre sejre

Leicester fik deciderede bank 3-0, hvor de aldrig fik et ben til jorden.
Everton (ligaen) tabte igen til os, denne gang 3-0.
Southampton vandt vi 5-1 over.
Chelsea slog os på Stamford Bridge med 2-1, men det var bestemt ikke fordi de fortjente det. Som i starten af sæsonen i virkeligheden var der bare intet der ville ind - vi havde 24 skud mod mål, mens de nøjedes med 11 i alt. Jeg er dog fortrøstningsfuld, da vi spillede klart bedst.

Af spillere der er kommet til er der:
.. ... Berge fra Norge (kan ikke huske hvad han hedder), som er et stort talent på den centrale midtbane.
Colidio (Boca) - kommer når han fylder 18 - han skal nok blive stor
Andre Dozzell (Ipswich) - ungt talent på midtbanen
Callum Paterson (Hearts) - tidligere nævnt fremtidig højre back for United!

Jeg forventer at tilføje ihvertfald to spillere mere til truppen inden transfervinduet lukker, herunder en backupmålmand, samt en decideret angriber til at tage over efter Zlatan engang, da der mangler en efter min mening. Derudover vil der nok også komme et par unge spillere til.

Solgt er kun Darmian indtil videre (Jeg har aldrig syntes at han havde de kvaliteter United manglede).

Derudover er følgende sat til salg uden held indtil videre:
Sergio Romero
Sam Johnstone
Daley Blind
Schweinsteiger
Schneiderlin
Fellaini (kan bruges som targetman hvis der er behov for det)
Ashley Young

Scholes og Phil Neville er tilføjet til trænertemaet, Roy Keane er for dyr (endnu), men ham vil jeg virkelig gerne have, med den mentalitet han render rundt med!

Nicky Butt er smidt ud (for dårlig som leder af ungdomsudvikling), Giggs og Gary Neville vil ikke, og Beckham er self ikke i spillet, men ellers forsøger jeg at samle det gamle hold som inspiration for de unge håbefulde gutter. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #95: 24 Jan 2017, 08:53 »

Jeg prøvede mig frem med en angriber og et par indvendige, men det fungerede slet ikke - vi skabte tusind chancer og scorede på to af dem i gennemsnit.. .. Til gengæld fløj boldene omkring ørene på David De Gea, så der skulle ændres lidt. derfor er der nu flere midtbanespillere og to angribere, så Zlatan ikke var så alene, og det har hjulpet - vi var nede som 11'er på et tidspunkt - nu er vi heldigvis i top 6 med få point til nummer 4 (har spillet til januar).

Fellaini (100), Blind (190), Young (34) og Schneiderlin (Kan jeg ikke huske) er solgt - derudover er både Schweini og Carrick på vej til at skifte, da LA Galaxy bød på dem begge. Carrick har spillet fast, men da han fik udsigt til større løn ville han væk. Jeg tilbød ham at give ham mere i løn, men så var jeg uprofessionel, og nu har Everton så i stedet budt på ham i stedet for (jeg afviste LA). Hans kontrakt udløber om et halvt år, så jeg kan ikke holde på ham hvis han accepterer Everton.

For at imødekomme savnet af Carrick har jeg købt Ward-Prowse for 167 mio.kr. og han kvitterede i første kamp med at score et vildt mål - mod Southampton.. .. Peace derudover er Sessegnon hentet fra Fulham og Donnarumma fra AC Milan.

Til trænerstaben er Roy Keane tilføjet - Ipswich var også ude efter ham (Ryan Giggs er blevet manager for dem), men jeg havde bestemt mig for at hente ham, så han er nu i Man U igen. Opstemt

Efter en periode hvor det ikke er gået så godt, herunder exit i EFL Cuppen (ikke så vigtig så det går nok), så er det vendt lidt igen. Jeg har rodet med et par taktikker, og er ved at finde frem til noget brugbart. Det er nu en 4-4-2 diamant, men wingbacks, altså:

M
    CF      CF   
KWB      DP      KWB
    DP      FP   
    FP   
    KA      FA   


M (support): De Gea, Donnarumma reserve
CF1 (stopper): Jones, Bailly reserve
CF2 (forsvar): Smalling, Rojo reserve
KWB - højre (support): Valencia, Paterson reserve
DP (forsvar): Carrick - sælges han bliver det Hererra der bliver rykket ned i stedet for
KWB - venstre (support): Shaw, Rojo reserve
DP (support): Pogba, Berge reserve
FP (support): Hererra - sælges Carrick bliver det Ward-Prowse eller Rooney
FP (angreb): Mata - skifter med Miki eller Rooney
KA (support): ZLATAN, Rooney reserve
FA (angreb): Martial - skifter med Rashford og en sjælden gang i mellem Memphis

Mentalitet: Offensiv/fleksibel, holdinstrukser = Pres mere, Høj forsvarslinje, Bliv på benene og få bolden ind i feltet.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bornholmeren
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #96: 25 Jan 2017, 15:29 »

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at få startet et ordentligt save med Manchester United  Opstemt Opstemt Opstemt

Jeg er pt. over halvvejs i 3. sæson, hvor de 2 første sæsoner har budt på 3 Charity Shield, 2 Premier League trofæer, 1 Europa League, 1 EFL Cup og 1 FA Cup.

Jeg startede min første sæson med at rydde op i personalet. Ikke at det daværende var dårligt, men fordi jeg ville hente mine egne folk ind. Disse folk gik jeg efter skulle have haft en connection til United. Derfor blev der hentet følgende folk ind:

Roy Keane - Assisterende manager
Paul Scholes - 1. holds træner
Phil Neville - 1. holds træner
Nemanja Vidic - u18 holds træner
Ruud van Nistelrooij - u18 holds træner
Rio Ferdinand - u18 holds assisterende manager

I anden sæson kom følgende trænere til:
Gary Neville - 1. holds træner
Teddy Sheringham - 1. holds træner
Wes Brown - 1. holds træner

Op til tredje sæson kom følgende trænere til:
Michael Carrick (stoppede som spiller) - u18 holds træner
David Fevre (tidligere ansat i 5 år under Ferguson) - Leder af sportsvidenskab
Paul McGuinness (tidligere ansat i over 25 år under Ferguson) - 1. holds træner
John O'shea - u23 holds assisterende manager
Dimitar Berbatov - u18 holds assisterende manager (Rio blev forfremmet til u18 holds manager)

Grunden til jeg er gået så meget op i personalet er fordi de kender United traditioner og historie, hvilket vil hjælpe de unge talenter med at blomstre og blive bedre.  Thumbs Up

Nok om personalet. Nu til taktikken og spillerne:

Til sæsonstart i første sæson lod jeg holde træne 2 formationer; den ene magen til den Mourinho bruger i dag, og den anden magen til den Ferguson brugte i 1995/96

Jeg spillede hele 1. sæson med Mourinhos formation, da det var den mine spillere passede bedst til, men lod dem træne Fergusons i mens, sådan så jeg kunne begynde at bruge den fra 2. sæson af. Jeg har brugt RIGTIG mange penge på spillere, men det har så også resulteret i, at her i 3. sæson, så fører jeg ligaen med 14 point ned til nr. 2 (City), og har kun tabt 1 kamp i 24 kampe.

Mine handler ser således ud:

1. sæson:
Udgående:
Fellaini - Monaco - 150 mio
Valencia - Southampton - 50 mio
Schneiderlin - Everton - 200 mio
Schweinsteiger - NYCFC - 25 mio

Indgående:
Kondogbia - 300 mio
Bazoer - 150 mio
Ademola Lookman - 40 mio
Ryan Sessegnon - 80 mio

2. sæson:
Udgående:
Daley Blind -  Arsenal - 185 mio
Marcos Rojo - West Ham - 140 mio
Ander Herrera - Bayern - 200 mio
James Wilson - Brighton - 75 mio
Cameron Borthwick-Jackson - Stoke - 40 mio

Indgående:
Antoine Griezmann - 1,04 mia.
Renato Sanches - 700 mio
Ousmane Dembele (januar) - 350 mio
Niklas Sule (januar) - 240 mio

3. sæson:
Udgående:
Darmian - Monaco - 150 mio
Mkhitaryan - Real Madrid -  300 mio
Eric Bailly - AC Milan -  200 mio
Bazoer - Deportivo La Coruna - 175 mio

Indgående:
Eden Hazard - 400 mio
Mauro Icardi - 780 mio
Alessio Romagnoli - 500 mio
Youri Tielemans - 150 mio
David Alaba - 600 mio

Som sagt, så har jeg brugt rigtig mange penge, men har også fået et drømmehold op at køre - ungt og modbydeligt!!!

Startopstilling
David De Gea
Fosu-Mensah - Romagnoli - Sule - Alaba

Dembele - Pogba - Renato Sanches - Eden Hazard

Icardi - Griezmann

Jeg ved at der ikke er en eneste engelsk spiller i startopstillingen, men de er på udskiftningspladser ne. Jeg har i tidligere saves gjort meget ud af at beholde det engelsk, men i dette save gik jeg efter at få det ultimative hold, og der har jeg ikke kunne få plads til så mange englændere.

Mine roller i min 4-4-2 er som følgende:
Målmand - forsvar

Back - angreb -- Centerback - forsvar -- Centerback - forsvar -- Back - support

Kantspiller - support -- Flydende playmaker - support -- Felt-felt - support -- Kantspiller - angreb

Komplet - angreb -- Komplet - support

Mine holdinstruktioner er som følgende:
Spil mere direkte
Spil bolden i dybden
Clear bolden ud til fløjene
Udfordrer forsvarsspillerne
Søg overlap
Skub højere op
Marker tættere
Brug offside-fælden
Højere tempo
Spil meget bredere



Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #97: 26 Jan 2017, 07:53 »

Synes det er mega fedt med dit personale, det er ret sejt! Smiley

Jeg er dog stor modstander af engelske hold uden englændere, men som du selv skriver, så var det noget andet du ville, og det er jo helt fair Smiley

Fedt Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Bornholmeren
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #98: 26 Jan 2017, 12:05 »

Synes det er mega fedt med dit personale, det er ret sejt! Smiley

Jeg er dog stor modstander af engelske hold uden englændere, men som du selv skriver, så var det noget andet du ville, og det er jo helt fair Smiley

Fedt Smiley

Jo tak! Smiley

Jeg forstår dig godt - det er jeg også normalt. Jeg fik bare lyst til at prøve Wink



Jaap Stam er forresten blevet en del af staben som 1. holds træner - den bedste til at træne de defensive spillere  Opstemt Opstemt Wayne Rooney og Zlatan er blevet en del af u18-trænerstaben efter de begge valgte at ligge støvlerne på hylden.

3. sæson er færdig, og det endte med at jeg vandt EFL Cup, Premier League & Champions League  funny

Op til 4. sæson er Neymar og Varane blevet hentet til trupppen, imens at Mata, Depay og Kondogbia er blevet solgt for samlet 900 mio
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #99: 26 Jan 2017, 13:30 »

Er din trænerstab ikke noget løntung, specielt med de spillere der er gået på pension i løbet af spillet? Synes jeg ofte har oplevet at de tidligere spillere kræver absurde lønninger - specielt når man ser på hvor dårlige/gode de er.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #100: 26 Jan 2017, 17:46 »

Er din trænerstab ikke noget løntung, specielt med de spillere der er gået på pension i løbet af spillet? Synes jeg ofte har oplevet at de tidligere spillere kræver absurde lønninger - specielt når man ser på hvor dårlige/gode de er.
Jeg har altid undret mig over om det er en slags bug i spillet, især spillere der går på pension i PL, som er vant til høj løn, kræver vanvittig høj løn som træner også.
Logged


Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #101: 26 Jan 2017, 18:29 »

Nej jeg oplever det alt for ofte - hvorfor jeg aldrig har nogle af dem som trænere, da det er helt sindssygt at give dem 50-150.000 kr. i løn om ugen.
Logged

Bornholmeren
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #102: 27 Jan 2017, 13:03 »

Er din trænerstab ikke noget løntung, specielt med de spillere der er gået på pension i løbet af spillet? Synes jeg ofte har oplevet at de tidligere spillere kræver absurde lønninger - specielt når man ser på hvor dårlige/gode de er.

Nej det vil jeg faktisk ikke mene at den er. Selvfølgelig var f.eks. Zlatan dyr til at starte med, fordi hans kontrakt hed sig at være spiller / træner, men efter han stoppede som spiller kom han "kun" til at koste 44K om ugen, hvilket jeg vil sige er ok. Der er helt sikkert billigere løsninger for hele personalet, men jeg har valgt at se bort fra det, da jeg gik efter at få tidligere spillere/trænere Smiley
Logged

DonJakobsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #103: 28 Jan 2017, 12:05 »

Hvad tænker i andre om Januzaj? Jeg har lige fået ham tilbage fra udlån og er i tvivl om jeg skal forlænge hans kontrakt. Hans stats er jo ganske fine, men han kommer nok ikke til at blive fast spiller
Logged

Hvor der satses der vindes - William Shakespeare

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #104: 28 Jan 2017, 19:25 »

Han er vel en udemærket bredde spiller. Det er han hvertfald hos mig, og jeg er i 2020 Wink
Logged

Supra Societatem Nemo

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010