home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 411 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 121880 gange)
DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #345: 14 Mar 2017, 17:33 »

Hej tæller mine spillers frikøbsklausul til champions league klubber, hvis man selv er i CHL? eller er uaktiv imens jeg er i CHL?

Andre champions leagueklubber kan sagtens hente ham, selvom du er med i CHL Smiley
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #346: 18 Mar 2017, 20:22 »

Hej folkens.
Ja det er nok ikke så meget fm relateret.
Men jeg har en laptop som bliver ved med at opdatere Windows, fordi den ikke kan gennemføre opdateringen.
Der er en fejl, jeg tror den opdatere omkring 2 timer hvergang men gennemføre ikke. Så derfor ligger den hele tiden og er klar til at opdatere.
Det er 1607 version, som jeg kan læse mig frem til. Det er noget jubilæums værk. Er der en herinde der ved om jeg manuelt kan fjerne den opdatering?
Logged

jens4353
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #347: 19 Mar 2017, 19:36 »

I forbindelse med, at jeg var BIF oplevede jeg ikke at kunne skrive kontrakt med spillere fra engelske klubber når de havde under 6 måneder tilbage af deres aftale. Kan det passe?

Jeg har også et save game, hvor jeg er Crewe. Jeg synes at huske, at mellem to engelske klubber, kan man først skrive kontrakt med spillerne når de har under 3 måneder tilbage. Er det korrekt? I dette spil er jeg dog over den første maj og kan stadigvæk ikke anmode om at skrive kontrakt.

Er der nogen regler jeg ikke er helt opdateret på, som kan begrunde det?
Logged

STAAL
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #348: 19 Mar 2017, 22:01 »

I forbindelse med, at jeg var BIF oplevede jeg ikke at kunne skrive kontrakt med spillere fra engelske klubber når de havde under 6 måneder tilbage af deres aftale. Kan det passe?

Jeg har også et save game, hvor jeg er Crewe. Jeg synes at huske, at mellem to engelske klubber, kan man først skrive kontrakt med spillerne når de har under 3 måneder tilbage. Er det korrekt? I dette spil er jeg dog over den første maj og kan stadigvæk ikke anmode om at skrive kontrakt.

Er der nogen regler jeg ikke er helt opdateret på, som kan begrunde det?

Svar på dit første spg.
Dette er en bug som dog er blevet rettet. Men jeg ved ikke om rettelsen virker på et igang værende save game.

Svar på dit andet spg.
Jeg er ret sikker på at engelske klubber først kan skrive kontrakt med spillere fra andre engelske klubber når der mangler omkring 3 måneder. Så det er som det skal være Smiley
« Seneste Redigering: 19 Mar 2017, 22:05 af STAAL » Logged

jens4353
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #349: 20 Mar 2017, 19:52 »

Svar på dit første spg.
Dette er en bug som dog er blevet rettet. Men jeg ved ikke om rettelsen virker på et igang værende save game.

Svar på dit andet spg.
Jeg er ret sikker på at engelske klubber først kan skrive kontrakt med spillere fra andre engelske klubber når der mangler omkring 3 måneder. Så det er som det skal være Smiley

Mange tak for det hurtigere svar! :-) Så giver mit først spørgsmål god mening. Mit andet spørgsmål havde jeg så tildels ret i, hvilket også var fint.
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #350: 24 Mar 2017, 13:12 »

Engelske klubber kan først skrive kontrakt med en spiller fra en anden engelsk klub, når sæsonen er slut eller når der er 1 måned tilbage.

Er sikker på at alle andre end Engelske klubber kan hente spiller fra England 6 måneder før deres kontrakter udløber
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #351: 24 Mar 2017, 13:14 »

Jeg er Engelsk landstræner og har oplevet at en Engelsk/portugisisk regen har sagt nej til at blive udtaget til landsholdet. Han bliver ikke udtaget pga. skader, men midt i kvalifikation til em. han har spillet ungdomsfodbold for England og har spillet/spiller i Man U.

Hvordan kan jeg overtale ham eller få en forklaring for hans afvisning?
Logged

jens4353
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #352: 24 Mar 2017, 21:01 »

Engelske klubber kan først skrive kontrakt med en spiller fra en anden engelsk klub, når sæsonen er slut eller når der er 1 måned tilbage.

Er sikker på at alle andre end Engelske klubber kan hente spiller fra England 6 måneder før deres kontrakter udløber

Super. Mange tak! Smiley
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #353: 27 Mar 2017, 11:34 »

Når den spejder jeg har sat til at lave kamprapporter, den ene gang snakker om fokus på opdækning ved standard situationer, for så at snakke om fokus på defensive dødbolde, så vil han i begge tilfælde have mig til at vælge 'def. standardsituationer' som kamptræning, eller hvad?
Logged

Quando
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #354: 30 Mar 2017, 00:19 »

Har de fjernet det punkt under kluboversigten som viste "lovende talent"? Eller er det kun hos mig?
Logged

Vejle Boldklub!

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #355: 30 Mar 2017, 08:42 »

Når den spejder jeg har sat til at lave kamprapporter, den ene gang snakker om fokus på opdækning ved standard situationer, for så at snakke om fokus på defensive dødbolde, så vil han i begge tilfælde have mig til at vælge 'def. standardsituationer' som kamptræning, eller hvad?
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #356: 30 Mar 2017, 09:23 »


Når den spejder jeg har sat til at lave kamprapporter, den ene gang snakker om fokus på opdækning ved standard situationer, for så at snakke om fokus på defensive dødbolde, så vil han i begge tilfælde have mig til at vælge 'def. standardsituationer' som kamptræning, eller hvad?

Det lyder rigtigt i mine ører, da det primære fokus må være at forsvare på de standardsituationer der vender mod eget mål. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Quando
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #357: 08 Apr 2017, 19:31 »

Hej!

Jeg skal lige høre hvordan man får det til at køre mest optimalt med mange ligaer og lande tilføjet. Er der nogle specielle tricks eller andet?
Logged

Vejle Boldklub!

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #358: 09 Apr 2017, 12:26 »

Hej Freaks
er der nogen der kan pege mig til den korrekte tråd angående kits/logoer.??

eller alternativt smide et link med en KITS megapack.?

På forhånd tak.
Logged

Love the Blues

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #359: 23 Apr 2017, 10:41 »

Hey folkens.

Kan det passe at en spiller i superligaen, kan miste egen avl status? og istedet kun være landets egen avl? er ret sikker på jeg havde en af mine angriber som egen avl fra start denne sæson. Men nu er han kun landets egen avl?

Han har ikke været lejet ud. Dog har han været langtids skadet
Logged

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010