home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 434 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 121794 gange)
kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #195: 30 Nov 2016, 15:51 »

Nogen der har samme problem...?



Logged

Odense Boldklub - Arsenal

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #196: 30 Nov 2016, 15:53 »

Har du ventet en dag med at kigge..?
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #197: 30 Nov 2016, 17:19 »

Har du ventet en dag med at kigge..?

Det er anden gang, han har anmodet om at komme af... Men virker desværre ikke 🙁
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #198: 30 Nov 2016, 17:21 »

Hmm.. Okay, det har jeg alligevel aldrig oplevet.. ..
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

g33z
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #199: 02 Dec 2016, 11:17 »

Er der andre der har oplevet at en eller 2 spillere brokker sig over bredden på holdet? Jeg forlængede med min stjerneangriber inden sæsonen, med lovning på at jeg ville hente offensive kræfter. Jeg har hentet 2 angribere, 2 Offensive fløje samt 2 Offensive midtbane spillere - alligevel brokker han sig nu, hvor transfer vinduet er lukket.. (det eneste sted jeg ikke har super meget bredde er mine backs samt målmand)...
Og da han brokker sig, og samtidig er min stjernespiller, så giver det udslag på moralen i truppen, da de andre syntes jeg er unfair over for spilleren... Hvordan dælen kommer jeg ud af den?
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #200: 02 Dec 2016, 11:25 »

"Er der andre der har oplevet at en eller 2 spillere brokker sig over bredden på holdet? Jeg forlængede med min stjerneangriber inden sæsonen, med lovning på at jeg ville hente offensive kræfter. Jeg har hentet 2 angribere, 2 Offensive fløje samt 2 Offensive midtbane spillere - alligevel brokker han sig nu, hvor transfer vinduet er lukket.. (det eneste sted jeg ikke har super meget bredde er mine backs samt målmand)...
Og da han brokker sig, og samtidig er min stjernespiller, så giver det udslag på moralen i truppen, da de andre syntes jeg er unfair over for spilleren... Hvordan dælen kommer jeg ud af den?"


Ja det gør en del af mine spillere også konstant... Men det er ikke noget jeg gør noget ved... Har endnu ikke oplevet at de bliver så sure at de ikke vil forlænge kontrakt osv..
Logged

g33z
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #201: 02 Dec 2016, 11:56 »

Ja det gør en del af mine spillere også konstant... Men det er ikke noget jeg gør noget ved... Har endnu ikke oplevet at de bliver så sure at de ikke vil forlænge kontrakt osv..

Det er vildt irriterrende, spilleren har lavet 10 mål i 6(1) kampe, men har dårlig moral...  Shockeret
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #202: 02 Dec 2016, 12:41 »

Det er vildt irriterrende, spilleren har lavet 10 mål i 6(1) kampe, men har dårlig moral...  Shockeret

Så ros hans træningsindsats og seneste kampe osv.. Så kan du nok få den til at blive god eller meget god..
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #203: 02 Dec 2016, 14:26 »

Da ikke hvis han er utilfreds? Så kan man vist slet ikke samtale med spilleren Smiley

Der er i hvert fald ændret lidt på tilfredshedsalgorit merne i denne version, udfordrende og frustrerende, men også forfriskende at man ikke konsekvent kan manipulere hver og en af sine spillere...
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #204: 02 Dec 2016, 14:52 »

Da ikke hvis han er utilfreds? Så kan man vist slet ikke samtale med spilleren Smiley

Der er i hvert fald ændret lidt på tilfredshedsalgorit merne i denne version, udfordrende og frustrerende, men også forfriskende at man ikke konsekvent kan manipulere hver og en af sine spillere...

Hver gang truppen er utilfreds, skal du bare sige, at det er for holdets bedste, også er de tilfredse igen.

Jeg oplevede for første gang en spiller der præsterede rigtig rigtig dårligt efter jeg ved en fejl havde nægtet at tale med ham. Min Cb valgte først at heade bolden upresset til en friløber for modstanderen som scorede og senere lavede han et straffespark. Han fik 5 i rating og manden blev ellers udtaget til årets hold osv.

Det er jo godt at se det har en stor inflydelse på en efterfølgende kamp.
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #205: 03 Dec 2016, 18:41 »

Hvordan finder jeg personale (trænere, managers, fysser) til reserve- og u19-holdet?? Man kan ikke søge på reserve managers, og det er da godt nok de færreste der gider være det....
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #206: 03 Dec 2016, 18:48 »

Under Personale -> Jobcenter kan du søge efter u-trænere og alt andet som du så får tilbudt efter en uge eller to.
Logged

Arsenal <3

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #207: 03 Dec 2016, 19:08 »

Fedt, tak!
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #208: 04 Dec 2016, 10:56 »

Nogen der spiller fm touch der ved hvordan man træner et nyt spillertræk? (preferred move) Muligheden er med i FM touch og nogen gange gør assistent manageren det men jeg kan ikke personligt vælge det?
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #209: 04 Dec 2016, 12:24 »

Jeg har en spiller der gerne vil have ny kontrakt, og jeg vil rigtig gerne give ham én. Jeg kan dog ikke få lov at tilbyde ham ny kontrakt, jeg kan kun sætte ham på fritransfer eller ophæve kontrakten efter gensidig aftale. Nu er han så blevet sur fordi han ikke har fået tilbudt ny kontrakt.

Er det en kendt bug i spillet eller gør jeg noget forkert?
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010