home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 429 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 121573 gange)
fc-andeby
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #30: 23 Okt 2016, 16:58 »

Det vil sige hvis der er lag er det højst sandsynligt net hastigheden? Min kammerats computer er ret god så det burde ikke være det i hvert fald.. Synes altid bare der har været en del lag i kampene på min computer når vi har spillet Lan game

Jeg har spillet rigtig mange timer over Lan med en kammerat. Jeg har en god computer og hurtig net, så det er mig der er hoster spillet. Min kammerat har en gammel computer og jeg oplevede ikke lag.
Bare husk at gemme når i mødes indbydes, har oplevet flere gange at spillet går ned under kampen Sur
Logged

Gildam
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #31: 24 Okt 2016, 09:29 »

Er der nogle der har spillet med FCK i beta versionen og haft sammen problem som mig at man ikke kan bruge Okore og Boilsen selvom man registerer dem til alle turneringer?
Logged

amadeo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #32: 24 Okt 2016, 09:33 »

Hvordan tilføjer man sin custom database? Jeg ser ikke denne mulighed nogle steder i BETA-udgaven.
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #33: 24 Okt 2016, 10:09 »

Hvordan tilføjer man sin custom database? Jeg ser ikke denne mulighed nogle steder i BETA-udgaven.

You need to wait until the game (including editor) is released, as the beta does not support any editor files.

Så det kan man ikke.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

amadeo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #34: 24 Okt 2016, 10:53 »

You need to wait until the game (including editor) is released, as the beta does not support any editor files.

Så det kan man ikke.

Tak for svaret!
Logged

turbo
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #35: 24 Okt 2016, 16:05 »

--------------------------------------------------------------------------------
Undrer mig en del over, at når jeg starter et nyt spil op, så står de brasilianske klubber med deres rigtige navne, som fx Flamengo. Når jeg så skal loade spillet ind igen, har alle fået deres 3 bogstaver navne igen, som fx FLA. Har real name fix fra fmscout, og alt er ellers korrekt. Spiller med 42 nationer, i alt samlet 82 divisioner, og alle ligaer har originale navne, det tyske landshold, samt klubnavne derfra ligeså. Har brugt TCM logopakke her fra siden. Så spørgsmålet er hvordan kan de brasilianske klubnavne først have originale navne, for derefter at forsvinde til 3 bogstaver igen ?. Har startet 4-5 saves op og det sker HVER
Logged

Myrna
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #36: 24 Okt 2016, 17:38 »

Er der nogle der har spillet med FCK i beta versionen og haft sammen problem som mig at man ikke kan bruge Okore og Boilsen selvom man registerer dem til alle turneringer?

Nej jeg har haft samme udfordring.
Du kan først bruge dem oktober / november
Logged

Gildam
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #37: 24 Okt 2016, 19:48 »

Tak for svar Myrna!

Jeg har spillet et par måneder med FCK også stoppet fordi jeg blev så irreteret over det haha, men jeg prøver at forsætte betaen ud så (y)
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #38: 27 Okt 2016, 13:51 »

Hey folkens..

Jeg har problemer med at komme ud af spillet på skrivebordet ved at bruge windows knappen på tastaturet.. er der andre der har det problem?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #39: 27 Okt 2016, 13:53 »

Hvad er problemet i det ? bruger selv ctr+tab til formålet
Logged

DonJakobsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #40: 27 Okt 2016, 14:04 »

Hey folkens..

Jeg har problemer med at komme ud af spillet på skrivebordet ved at bruge windows knappen på tastaturet.. er der andre der har det problem?
Som Sunbao skriver så kan man bruge alt+tab(pc). Ellers kan du vel ændre spillet til at være i windowed mode.
Logged

Hvor der satses der vindes - William Shakespeare

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #41: 27 Okt 2016, 14:21 »

Det går strygende for mig ved at have lavet det window mode og så alt+tab på samme tid. Der er ingen forsinkelser.
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #42: 27 Okt 2016, 18:26 »

Det den måde jeg altid har brugt så vidste ikke lige hvilke andre muligheder jeg havde.. jeg må lige afprøve det i skriver  Thumbs Up tak
Logged

Alex-abbott
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #43: 27 Okt 2016, 22:53 »

Hvordan ser det ud med Facepack? Syntes personligt, er det er vildt bøvlet at man skal hente facepack og installere, især når jeg har en macbook med ikke så meget plads. Er der spilleransigter på Superligaen fx? Smiley
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #44: 27 Okt 2016, 23:07 »

Hvordan ser det ud med Facepack? Syntes personligt, er det er vildt bøvlet at man skal hente facepack og installere, især når jeg har en macbook med ikke så meget plads. Er der spilleransigter på Superligaen fx? Smiley

Om de er med i spillet eller ej, så fylder de jo det samme så det gør jo ingen forskel
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010