home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 290 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Lower League Management
| | |-+  Journeyman
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Journeyman  (Læst 56025 gange)
rasmau5
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #30: 23 Okt 2016, 15:47 »

Har en Mac book
2.7Ghz Intel core i5
8Gb DDr3
Intel Graphics 6100 1536MB

Er godt klar over at Mac book ikke er egnet til at spille på, men havde ingen problemer i FM16, hvor jeg vel havde 2.5 - 3 stjerner når jeg loaded en del ligaer. Har lige sammenlignet, og loader jeg de samme ligaer nu i FM17  får jeg bare 0.5 stjerne.

Ser ud til jeg har fundet en løsning. Havde overset at jeg havde VLC åben, hvilket åbenbart trak en satans masse. Føler mig lidt dum nu  Grin  Men nu er jeg vidst good to go!
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #31: 23 Okt 2016, 15:48 »

Første job er nu sikret  Smiley

Jeg fik tilbudt en stilling i Ukraine, men det var ikke lige sagen, så snuppede jobbet i Stirling Albion i den skotske league 2  Thumbs Up

Målsætningen i klubben er at rykke op, så der er forventninger fra spids  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #32: 24 Okt 2016, 15:25 »

Det går rigtig fint i det skotske.

Halvejs i sæsonen indtager vi 2. plads 2 point efter føreholdet Montrose, som vi har i den kommende kamp.

Jeg har spillet 5-2-1-2 WB indtil videre og det fungere ganske fint. Det kan dog blive lidt for defensivt i perioder, så jeg overvejer at smide de 2 WB'er op som kanter på hjemmebane.

I løbet af de første 6 måneder er det lykkedes mig at få godkendt 2 trænerlicenser og håber på de også er villige til det tredje her om en lille måneds tid  Thumbs Up

Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

rasmau5
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #33: 24 Okt 2016, 22:03 »

Efter lidt opstart problemer med VLC der optog alle mine ram, er jeg nu endelig i gang!

Tilbudt flere stillinger men valget faldt på den kinesiske klub Guizhou Zhicheng som ligger i Kinesiske 1. Division B
Forventningerne er en placering i den øverste halvdel, og da jeg overtog dem lå de nr 8 ud af 16. Har nu spillet 8 liga kampe hvor det er blevet til 4 sejre, 3 uafgjorte og 1 nederlag. Hvilket betyder jeg er kravlet op på en 4. plads.

So far ser det lovende ud ift klubbens målsætning, har kontrakt frem til jul og så må jeg se på hvad der skal ske der Wink
Logged

blybzzer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #34: 25 Okt 2016, 09:40 »

Jeg hopper sgu også ud i udfordringen! Ser spændende ud, hvad I andre har opnået.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #35: 25 Okt 2016, 09:46 »

Lyder godt at flere er ved at være igang! Opstemt God kamp!

Sæsonen er endnu ikke startet i USA endnu, men jeg har været igennem flere drafts, og har efterhånden fået hentet lidt spillere - dog ikke af kvalitet fra draften (!) men fra ungdom og fri transfer - Renan fra Schalke er blandt andet kommet til for at styrke målmandsposten.

Derudover er jeg nu igang med at få taget kontinental B-licens, så det hjælper på kvalifikationerne! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

babs3
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #36: 25 Okt 2016, 14:02 »

Jeg er også startet en journeyman, hvor jeg er blevet tilbudt at være manager i Weston-Super-Mare, der spiller i den engelske vanarama conference South, som har en medieprognose til en 18 plads. Inden sæsonen gik jeg ikke ind med så store forventninger, men personligt så jeg gerne selv, at vi kom til at kæmpe 10 pladsen.

Økonomien er ikke så stor. Ingen transerbudget og en Løn budget på 31K om ugen betyder det, at jeg ikke har det store at gøre med.

Hentede et par ukendte spillere til klubben.

Dog er den første halvesæson gået over alt forventning! Der er spillet på nuværende tidspunkt 20 kampe, hvor jeg har vundet 12, 4 uafgjort og tabt 4 hvilket betyder at jeg ligger på førstepladsen med 4 point ned til Bath.

Det er første gang jeg prøver at spille i en lavere liga, og gælder mig til at se hvad fremtiden bringer! Opstemt
Logged

blybzzer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #37: 25 Okt 2016, 16:10 »

Kunne man være så fræk og spørge om hvilke taktikker der køres?

Jeg forventer ikke der er mange der spiller med Fluid og mange instrukser - eller hvad:)?
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #38: 25 Okt 2016, 16:45 »

4-3-3, kontra, fleksibel, Spil mere direkte, Søg overlap, bliv på fødderne (hader alle de kort der ellers kommer), Meget højere forsvarslinje, Højere tempo, og pres meget mere.

For mig handler det primært om at få bolden hurtigt og afslutte hurtigt, da materialet ikke nødvendigvis er til mere i de lavere divisioner. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

blybzzer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #39: 25 Okt 2016, 19:22 »

Vild start jeg har fået! Fik også tilbudt Weston-Super-Mare.

Spiller 4-4-2 - Alle spillere kender denne taktik, så der spilles ikke tid på at lære dem en eller anden vanvittig formation Smiley
Spiller struktureret, og der er kun 2 spillere der har lov at roame en smule på banen, hvilket selvfølgelig er mine to bedste spillere (angriber og wing).
Spiller ellers ikke med mange instrukser, kun arbejd bolden ind i feltet og pres en smule mere. Dette har givet super resultater, jeg har stort set altid over 60 % i possesion, og har vundet 5 og spillet 2 uafgjorte hvilket har placeret mig på en solid 1. plads. Begge mine angribere er nr. 1 og 2 på topscorer listen!

Jeg har ansøgt om det første trænerbevis hvilket er givet, så 4 mdr. så er den i hus!
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #40: 25 Okt 2016, 21:15 »

Jeg spiller med denne taktik, som er ny udgave af en taktik jeg brugte/lavede i FM16  Thumbs Up


Den kan være lidt defensiv til tider, men arbejder konstant på at forbedre den  Smiley

Hvis jeg jagter et mål bliver WB sat til attack og det samme bliver mentaliteten. Hvis jeg skal beskytte en føring bliver det tilbage til standard eller ned i defensiv indstilling.
« Seneste Redigering: 25 Okt 2016, 21:36 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #41: 25 Okt 2016, 21:35 »

Det går rigtig fint i det skotske.

Halvejs i sæsonen indtager vi 2. plads 2 point efter føreholdet Montrose, som vi har i den kommende kamp.

Jeg har spillet 5-2-1-2 WB indtil videre og det fungere ganske fint. Det kan dog blive lidt for defensivt i perioder, så jeg overvejer at smide de 2 WB'er op som kanter på hjemmebane.

I løbet af de første 6 måneder er det lykkedes mig at få godkendt 2 trænerlicenser og håber på de også er villige til det tredje her om en lille måneds tid  Thumbs Up


1. sæson er nu overstået og det lykkedes mig at få klubben til at betale endnu et licens, så er oppe på National A licens  Smiley

Selve sæsonen var fantastisk. Det lykkedes at sikre Stirling oprykning i allersidste spillerunde, da Montrose åbenbart havde fået gummiben funny


Jeg har endnu ikke besluttet om jeg bliver i klubben endnu, er mest til at finde en ny klub, da de 2 bedste spillere forlader klubben meget snart!

EDIT: Der er blevet underskrevet en 1 årig aftale med Stirling, da der ikke lige var nogle interessante der var villige til at hyre en ukendt manager  Wink
« Seneste Redigering: 25 Okt 2016, 22:28 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #42: 26 Okt 2016, 23:13 »

Så blev den Amerikanske Champions League vundet, og jeg har valgt at opsige min stilling i NYCFC, da holdsammensætningen og reglerne i USA betyder at jeg kun har 14 mand til hver kamp, grundet skader, karantæner og manglende spillere (en trup kun tællende 18 spillere i alt, grundet et par løntunge drenge).

Jeg har søgt videre og er endnu uden job - datoen siger 3. september 2019...
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #43: 27 Okt 2016, 21:41 »

2. sæson i Stirling er nu gået Smiley

Som oprykker var klubben noget overraskende spået en placering lige under playoff pladserne. Spillerne var fantastiske i hele sæsonen og vi kunne sikre endnu et trofæ i klubben og derved oprykning til Championship Cool



Jeg har besluttet at forlade klubben, da de 2 trofæer gerne skulle hjælpe mig til at sikre et job i højere række  Smiley

Tiden i klubben har været fantastisk, ikke mindst på grund af jeg har fået sikret mig hele 5 licenser. Jeg mangler derfor kun et enkelt licens for at være "fuldt" udannet  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #44: 27 Okt 2016, 23:38 »

Den nye klub bliver NK Zagreb  Smiley

Der er underskrevet en 2 årig aftale med klubben i den næstbedste kroatiske række. De er de seneste 2 sæsoner blevet henholdsvis nr. 3 og nr. 2. Bestyrelsen forventer derfor endnu en placering omkring toppen af rækken. Forhåbentlig er jeg manageren der kan skubbe dem det sidste stykke  Cool

Bestyrelsen har endvidere allerede godkendt "uddannelsen" til sidste licens  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 27 Okt 2016, 23:57 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010