home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 210 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  FM17 Deal/No Deal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12 Udprint
Forfatter Emne: FM17 Deal/No Deal  (Læst 72577 gange)
Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #120: 19 Mar 2017, 13:43 »

Hvis Rajkovic gør det godt, og han er blevet etableret i startopstillingen, så havde jeg beholdt tingene som de var nu.  Smiley
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

bettenelle
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #121: 19 Mar 2017, 13:48 »

Hvis Rajkovic gør det godt, og han er blevet etableret i startopstillingen, så havde jeg beholdt tingene som de var nu.  Smiley
Valgte at købe ham, da Subasic er blevet utilfreds som reserve og skal sælges til sommer. Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #122: 20 Mar 2017, 01:08 »

Rajkovic er ellers en du burde satse på, så kunne du måske have brugt pengene godt et andet sted?
Har selv haft glæde af Rajkovic, selvom han pt. er min andenmålmand.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #123: 20 Mar 2017, 23:52 »



Hvem af disse burde jeg beholde, og hvem burde jeg sælge? Normanden har jeg dog sat mig for at beholde.

Edit: Jeg benytter dem gerne som MC'ere i en offensiv 4-5-1 (med kanter og en playmaker foran dem), eller som DM og MC i en defensiv 4-5-1 hvor OMC fra min standard setup bliver til en DM. Jeg bruger dem ikke som spilfordelere eller alt for meget fremadrettet, da jeg der sætter min lid til andre folk.
« Seneste Redigering: 21 Mar 2017, 08:50 af Highbury » Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #124: 21 Mar 2017, 07:42 »

Det kommer selvfølgelig meget an på hvordan du spiller og hvilke egenskaber du gerne ser hos dine spillere. Personligt havde jeg som minimum sendt Xhaka afsted (såfremt der var nogen der ville byde hvad han er værd), og nok også Elneny - jeg synes Coquelin og Bazoer må være de bedste og med mest fremtid i, omend ikke så meget fremadrettet spil i disse to, men jeg går ud fra, da du må være Arsenal, at du har rigeligt med spillere fremadrettet. De øvrige spillere på lån er alle dygtige talenter, som vel formentlig alle har en fremtid, så dem ville jeg nok holde på hvis jeg kunne det. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #125: 21 Mar 2017, 08:59 »

Det kommer selvfølgelig meget an på hvordan du spiller og hvilke egenskaber du gerne ser hos dine spillere. Personligt havde jeg som minimum sendt Xhaka afsted (såfremt der var nogen der ville byde hvad han er værd), og nok også Elneny - jeg synes Coquelin og Bazoer må være de bedste og med mest fremtid i, omend ikke så meget fremadrettet spil i disse to, men jeg går ud fra, da du må være Arsenal, at du har rigeligt med spillere fremadrettet. De øvrige spillere på lån er alle dygtige talenter, som vel formentlig alle har en fremtid, så dem ville jeg nok holde på hvis jeg kunne det. Smiley

Tak for input Smiley
Ja jeg burde nok lade de to gå, men jeg er ikke sikker på jeg kan hente fuld valuta for de to.
Ja jeg har en god del spillere der kan tage hånd om det fremadrettede spil, så nogle knapt så offensive folk vil give en god balance. Det gør selvfølgelig ikke noget at de kan være med til andet end at sparke bolden væk.

Jeg overvejer at sende Soler afsted da hans stats ikke peger i retning af at blive en spiller med førsteholds potentiale.

Hvor billigt bør jeg slippe de to dyre herre hvis jeg skal have ryddet op i min midtbane? tror ikke jeg kan få fuld pris, selvom jeg betaler overpris for de spillere jeg henter.
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #126: 22 Mar 2017, 16:05 »



Kourt Zouma - Frikøbsklausul for CHL klubber 325 mio kr.

Fik ham på fri for 2 sæsonner siden og nu vil CHelsea købe ham tilbage efter han var den spiller med 1. højst gns. vurdering i PL. Chelsea endte på 10 .pladsen og jeg endte selv på 5. pladsen.

Chelsea bød 200 mio. + bonusser, jeg spurgte om 400 mio. kr ligeud for ikke at skræmme dem væk. Dog sagde de ja til de 400 med det samme.

Manden fylder 29 år til efteråret. Efter et par dyre fejlkøb, kan klubben godt bruge pengene. Men han har været klubbens bedste spiller og ligaens bedste cb.

Deal no deal?
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #127: 22 Mar 2017, 16:53 »

Den er faktisk virkelig svær! Hvad siger din mavefornemmelse? Og hvilke alternativer har du/kan du skaffe dig som erstatning? Der må løbe nogle lækre regens rundt derude taget i betragtning at du er i år 2023  Smiley



... Og kan man lokke screenshots ud af dig af de såkaldte fejlkøb?  Peace
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #128: 22 Mar 2017, 17:22 »

Jeg solgte ham. Han havde en 15 % videresalgsklausul, så fik "kun" 340 mio kr for ham. Han havde en frikøbsklausul der gjorde jeg ikke turde tag chancen for at beholde mig.

Mit problem er at mit netværk er ikke så godt, så kan ikke bare lige finde de bedste regens, og når jeg finder dem er de kommet til en storkub.

Men kan få en Ruben Semedo (29 år) til 162 mio kr. (175 mio kr. i værdi) plus sign on fee osv. blvier det nok 200 mio. Samtidig har jeg fundet en regen på 23 år, der koster 260 mio kr.
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #129: 22 Mar 2017, 17:34 »



Købte ham som 20-årig for 500 mio kr. fra Hoffenheim. Alt for dyrt. Igen blev han købt pga. mit scouting netværk ikke havde fundet gode regens. Han var den bedste regen på sin position, da jeg købte ham i mit netværk. Han har ikke levet op til prisskiltet og samtidig kan jeg nu finde regens, der er lige gode eller med bedre potentiale til billigere penge.

Den sæson brugte jeg i alt 900 mio. kr. uden at sælge.
« Seneste Redigering: 22 Mar 2017, 17:44 af Sutharam » Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #130: 22 Mar 2017, 18:09 »

EDIT: Det skal lige siges at jeg ikke har fået noget transferbudget i denne sæson. Transfer og lønbudgetet er det samme som da sidste sæson sluttede, nemlig 0 kr. Så jeg er nødt til at sælge hvis jeg vil købe.

Det endte sku med at jeg solgte begge af mine midterforsvar Jesus Vallejo og Kourt Zouma, for henholdsvis 300 mio kr og 400 mio kr. Var nødt til at Sælge Vallejo, da han i et år har været utilfreds og ville ikke forlænge med et år tilbage af kontrakten.

Jeg har Købt 3 cb'er som erstatning.



!62 mio kr.



257 mio. kr



150 mio kr.
« Seneste Redigering: 22 Mar 2017, 18:46 af Sutharam » Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #131: 26 Mar 2017, 16:24 »



Har lige vundet mesterskabet for første gang. Og har fået et bud på min 2. bedste angriber.

Man U har sagt ja til 900 mio kr. og har i forvejen købt en belgisk vidunderdreng.

Det skal lige siges at 220 mio. kriner ryger til forskellige klausuler

 Skal jeg sælge ham?
« Seneste Redigering: 26 Mar 2017, 16:48 af Sutharam » Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #132: 26 Mar 2017, 17:25 »

Ja, det skal du. 900 mio må du aldrig sige nej til for ham der.
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #133: 26 Mar 2017, 18:57 »

Enig med ovenstående. Han er god, men han bliver 24 om få dage og 900 millioner er virkelig mange penge!
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #134: 28 Mar 2017, 11:29 »

I slutningen af 3. sæson meldte Coquelin sin utilfredshed, og at han søgte nye udfordringer. Jeg har ikke forsøgt aktivt at sælge ham, men jeg har nu fået et bud ind, her i optakten til 4. sæson.

Buddet er 200 nu og 175 over 24 mdr.  (han er vurderet til 290 mio.) men det er West Ham der byder, og de gjorde det pokkers godt i sidste sæson hvor de længe lå med i toppen. Coquelin vil gerne dertil men jeg har lidt svært ved at se ham gå til en rival.

Jeg har dog andre spillere, men jeg forsøger aktivt at sælge Xhaka og Elneny som begge er vurderet til omkring 400 mio.

Skal jeg lade ham gå, eller skal jeg forsøge at tvinge ham til at blive og risikere at han er meget utilfreds?
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010