home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 363 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  FM17 Deal/No Deal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: FM17 Deal/No Deal  (Læst 72652 gange)
RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #90: 02 Feb 2017, 17:21 »

Jeg har lige afsluttet 1. sæson med Juventus og jeg har haft Kristoffer Ajer på lån siden Januar og har en købsoption på 35 mio. som jeg er i tvivl om jeg skal gøre brug af, da han ikke har præsteret overbevisende, men har dog også været 3/4 valg. Desuden er han kun 19 år og kan vel stadig udvikle sig meget?

Han har spillet 10 (10) kampe med 1 mål og 1 assist og gennemsnitskarakter på 6.93
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #91: 02 Feb 2017, 17:47 »

Jeg har lige afsluttet 1. sæson med Juventus og jeg har haft Kristoffer Ajer på lån siden Januar og har en købsoption på 35 mio. som jeg er i tvivl om jeg skal gøre brug af, da han ikke har præsteret overbevisende, men har dog også været 3/4 valg. Desuden er han kun 19 år og kan vel stadig udvikle sig meget?

Han har spillet 10 (10) kampe med 1 mål og 1 assist og gennemsnitskarakter på 6.93

Jeg er meget begejstret for ham på en defensiv midtbaneplads som dybdeliggende playmaker i både første og anden sæson indtil videre i United! Smiley 35 er jo ingenting for Juventus!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #92: 02 Feb 2017, 17:51 »

Jeg er meget begejstret for ham på en defensiv midtbaneplads som dybdeliggende playmaker i både første og anden sæson indtil videre i United! Smiley 35 er jo ingenting for Juventus!
Ja det er billige penge :-) Dog er fansene meget skuffet over hans præstationer og det gør mig lidt i tvivl.. :S
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #93: 02 Feb 2017, 17:53 »

35 mio. er jo super billigt. Hvis han ikke udvikler sig eller præsterer som du gerne vil have, så er jeg da sikker på, at du til hver en tid ville kunne sælge ham for mere end, hvad han er købt ind for.

Jeg ville sige deal. Smiley
Logged

Arsenal <3

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #94: 02 Feb 2017, 23:32 »

Jeg er Juventus og skal snart igang med 2.sæson. Har fået et 285 mio. kr bud accepteret på Thibaut Courtois. Men er i tvivl om jeg skal gennemfører handlen....

Har Pedrag Rajkovic som eneste målmand i truppen lige nu, da Buffon har stoppet sin karriere..

Btw. Det er simpelthen umuligt for mig at hente Donnarumma, som ellers var mit store transfermål :/
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #95: 03 Feb 2017, 01:59 »

Jeg har lige afsluttet 1. sæson med Juventus og jeg har haft Kristoffer Ajer på lån siden Januar og har en købsoption på 35 mio. som jeg er i tvivl om jeg skal gøre brug af, da han ikke har præsteret overbevisende, men har dog også været 3/4 valg. Desuden er han kun 19 år og kan vel stadig udvikle sig meget?

Han har spillet 10 (10) kampe med 1 mål og 1 assist og gennemsnitskarakter på 6.93

35 er en fin pris, og som de andre siger, så kan du helt sikkert sende ham afsted for mere hvis ikke han slår til. Men giv ham en chance.

Jeg er Juventus og skal snart igang med 2.sæson. Har fået et 285 mio. kr bud accepteret på Thibaut Courtois. Men er i tvivl om jeg skal gennemfører handlen....

Har Pedrag Rajkovic som eneste målmand i truppen lige nu, da Buffon har stoppet sin karriere..

Btw. Det er simpelthen umuligt for mig at hente Donnarumma, som ellers var mit store transfermål :/

Han er en god målmand, jeg har dog ingen ide om hvad han normalt går for, da jeg kun har spillet med en rivaliserende klub, så har ikke gidet at afgive et bud. Jeg ville dog hælde til en deal, så er du i hvert fald sikret på målmandsposten i en god del år frem.

Hentede selv Donnarumma, men endte med at betale dyrt for ham. Har så her en halv sæson senere fundet en regen der har potentialet til at blive lige så god, så han kom i hus for småpenge.
Logged

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #96: 03 Feb 2017, 09:21 »

35 er en fin pris, og som de andre siger, så kan du helt sikkert sende ham afsted for mere hvis ikke han slår til. Men giv ham en chance.

Han er en god målmand, jeg har dog ingen ide om hvad han normalt går for, da jeg kun har spillet med en rivaliserende klub, så har ikke gidet at afgive et bud. Jeg ville dog hælde til en deal, så er du i hvert fald sikret på målmandsposten i en god del år frem.

Hentede selv Donnarumma, men endte med at betale dyrt for ham. Har så her en halv sæson senere fundet en regen der har potentialet til at blive lige så god, så han kom i hus for småpenge.
Jeg endte også med at købe begge to  Thumbs Up

Hvor meget måtte du slippe for Donnarumma? og hvilken sæson hentede du ham i? Smiley

Malaga er lige kommet med et lejebud på Kristoffer Ajer... burde jeg leje ham ud?
I forvejen har jeg Marchisio, Khedira, Sturaro og Pjanic. Og bruger kun 2 CM Smiley
« Seneste Redigering: 03 Feb 2017, 09:28 af RasmusB95 » Logged

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #97: 03 Feb 2017, 12:22 »

Jeg endte også med at købe begge to  Thumbs Up

Hvor meget måtte du slippe for Donnarumma? og hvilken sæson hentede du ham i? Smiley

Malaga er lige kommet med et lejebud på Kristoffer Ajer... burde jeg leje ham ud?
I forvejen har jeg Marchisio, Khedira, Sturaro og Pjanic. Og bruger kun 2 CM Smiley

Hvis du ikke spiller med ham fast, og Malaga vil det, så vil jeg leje ham ud.

Og som du siger, du har 4 andre der er foran ham i køen.
Gør så du kan kalde ham tilbage fra leje hvis det er.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #98: 04 Feb 2017, 11:41 »

Jeg endte også med at købe begge to  Thumbs Up

Hvor meget måtte du slippe for Donnarumma? og hvilken sæson hentede du ham i? Smiley

Malaga er lige kommet med et lejebud på Kristoffer Ajer... burde jeg leje ham ud?
I forvejen har jeg Marchisio, Khedira, Sturaro og Pjanic. Og bruger kun 2 CM Smiley

God ide Smiley

Jeg hentede ham i vintervinduet i første sæson, for der havde jeg lige sluppet Ospina, da han var utilfreds. Med hensyn til målmænd så var der kun en af dem jeg ville hente, så endte med at smide 350 mio for ham.

Hvis du kan få Malaga til at give ham førsteholdsfodbold så ville jeg sende ham afsted, gør jeg gerne med mine talenter som jeg ikke selv kan give nok tid på førsteholdet.  Med 4 mand foran ham i køen bliver det jo nok svært, selvom jeg formentlig snart ville skifte en eller flere af dem ud.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #99: 04 Feb 2017, 23:30 »



Er det helt skævt at mig at jeg gerne vil hente denne regen til Arsenal.
Jeg er bestemt kommet i tvivl da hans klub ser ud til ikke at vil lade sig nøje med mindre end 300+ mio for ham, hvilket jeg finder absurd. Bør jeg droppe ham, eller have is i maven og vente på han måske bliver billigere at få fat i ved at blive utilfreds, eller skal jeg bar sende pengene afsted til portugal?  (Ps. har pt lidt over 300 til transfers, men intet stort ønske om at brænde dem af lige med det samme)

Vurderingen af ham er baseret på flere rapporter samt at jeg har fulgt ham den seneste mdr. Så en mulighed for at han kan forbedre holdet, som pt. på den position udgøres af Özil og Fekir.
« Seneste Redigering: 04 Feb 2017, 23:32 af Highbury » Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #100: 05 Feb 2017, 00:43 »

Is i maven vil jeg mene.. Han bliver træt af at spille i Portugal og vil på et tidspunkt brokke sig over ikke at må skifte.. Du kan måske hjælpe det lidt på vej, ved at byde lidt under så det bliver afvist - det kan jo nogle gange godt hjælpe lidt.. Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #101: 20 Feb 2017, 23:56 »

Anden sæson, vinter vinduet er netop gået igang, og Liverpool har valgt at starte ud med et bud på Iwobi hvor de samlet set ender med 400 mio for ham. Der er dog godt 120 af dem der er bundet op på nogle obskure klausuler, men hvis jeg kan få lavet det om til noget der vil give penge i kassen, bør jeg så overveje at lade ham gå?
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #102: 21 Feb 2017, 22:12 »

Anden sæson, vinter vinduet er netop gået igang, og Liverpool har valgt at starte ud med et bud på Iwobi hvor de samlet set ender med 400 mio for ham. Der er dog godt 120 af dem der er bundet op på nogle obskure klausuler, men hvis jeg kan få lavet det om til noget der vil give penge i kassen, bør jeg så overveje at lade ham gå?

Liverpool er nu efter lidt forhandling villige til at smide 250 nu og 255 over 24 mdr samt 10 % af en fremtidig transfer.
Nu nærmer det sig vel en deal, selvom han er egen avl og et ganske fornuftigt talent?
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #103: 21 Feb 2017, 22:38 »

Havde sagt deal - på trods af at han er egen avl, så har jeg endnu ikke oplevet ham til at blive det vilde. Så 505 mio. kr. for ham er ganske godt, og så har kan du samtidig hente en der er bedre + 1/2 regens hjem for samme pris.
Logged

fernando
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #104: 23 Feb 2017, 14:50 »

Er FCK i starten af 2. sæson og har et transferbudget på 130 mio. Skal jeg hente disse?

Mario Pasalic
49 mio kr

Max Kruse (skal konkurrere med Kuki, santander, corner og pavlovic) - Tænker at sælge en af dem, hvem skulle det være? Tænker selv Corner/Santander
15 mio

Filip Novak (Backup for Boilesen)
4 mio
« Seneste Redigering: 23 Feb 2017, 15:07 af fernando » Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010