home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 350 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #32 - Vest Skinke & The Three Lions
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: #32 - Vest Skinke & The Three Lions  (Læst 20550 gange)
chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke #16
« Svar #30: 24 Okt 2016, 18:23 »



Vest Skinke

- En Blog af chackpercom

#17
Godkendt sæsonstart
Efter de store ændringer i truppen, gik jeg spændt ind til den nye sæson. Pre season var gået rigtig fint og spillet havde set godt ud. Derfor var det noget af en skuffelse at vi tabte den første kamp i sæsonen til Southampton 2-3.

Efter den skuffende sæsonåbner skulle vi gerne have point og allerhelst en sejr i sæsonens første hjemmekamp mod Watford. Jeg var en smule nervøs inden kampen, da jeg helst så vi kom flyvende ud til start i ligaen i denne sæson, så vi ikke kom ind i hele det cirkus vi var igennem i sidste sæson. Det blev til en kamp med masser af mål, men heldigvis gik det vores vej. 4-3 blev resultatet.

Vi fortsatte de gode takter fra Watford kampen og sikrede os en 3-1 sejr imod Wolves i ligaen, en 2-1 sejr over Cardiff i EFL Cuppen og en 3-1 sejr over Swansea i ligaen.

Efter kampen mod Swansea var den næste kamp på programmet årets første store test. Liverpool kom på besøg og efter en meget lige kamp endte det hele 1-1 på mål af Andy Carroll og Adam Lallana.

Liverpool kampen blev efterfulgt at to ligeså dygtige modstandere i henholdsvis Manchester City og Tottenham. Desværre gik vi ud af kampene med nul point, da City slog os 3-1 mens Tottenham og især Harry Kane tæskede os 4-0.

Imellem de to kampe mod City og Tottenham spillede vi os også videre i EFL Cuppen med en sejr over Brighton efter straffesparkskonkur rence.

Vi kom tilbage på sporet i ligaen efter de to nederlag med en 2-1 sejr over oprykkerne fra Newcastle. Runden efter fik vi uafgjort imod Chelsea. I tiende runde af årets Premier League løb vi ind i en overraskende 3-0 Nederlag til Crystal Palace.

Tre dage efter det overraskende nederlag til Palace, spillede vi igen i EFL Cuppen og her blev det til en 1-0 sejr over Norwich.

Her efter de første ti runder af årets Premier League sæson ligger vi på en godkendt niende plads. Den eneste bekymring jeg har på nuværende tidspunkt er vores defensiv. Jeg synes vi lukker for mange mål ind, men jeg er nu sikker på at vi nok skal få forbedret dette. Jeg er sikker på at vi nok skal nå målsætningen om at slutte i den øverste del af tabellen i år.



Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke #17
« Svar #31: 24 Okt 2016, 21:34 »



Vest Skinke

- En Blog af chackpercom

#18
Stabile West Ham
Vi nærmer os slutningen af året 2017 og har nu spillet de første tyve runder af årets Premier League. Vi ligger pt. på en godkendt ottende plads i en meget tæt liga. 5 point er der imellem Bournemouth som ligger på en overraskende fjerdeplads og Crystal Palace på tiendepladsen.

I den seneste periode har vi leveret nogle flotte resultater. Den bedste af disse var vores 5-1 sejr over Norwich og vores 2-0 sejr over Leicester. Der har dog også været nogle skuffelser heriblandt. Vores 0-1 Nederlag til Crystal Palace og vores 0-2 Nederlag til Sunderland var dog de værste kampe.

Desværre er vi ude af EFL Cuppen efter vores 0-1 nederlag til netop Crystal Palace, så vores endestation i årets første cupturnering blev desværre kvartfinalen. Forhåbentlig kan vi nå længere i FA Cuppen senere i sæsonen.



Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke #18
« Svar #32: 24 Okt 2016, 22:46 »



Vest Skinke

- En Blog af chackpercom

#19
Årets overraskelser og skuffelser
Da vi nu er nået et godt stykke ind i den igangværende sæson, syntes jeg det ville være en god idé at nævne nogle af de spillere som har leveret godt og nogle af dem som har spillet under niveau.

De tre positive:

Calum Chambers
Chambers har for det meste af sæsonen spillet på den ene af de centrale forsvarspositioner og har gjort et fremragende stykke arbejde. Han hare været den klart mest stabile af vores forsvarsspillere i denne sæson. Indtil videre har han spillet 18 kampe fra start samt en enkelt som indskifter. Hans gennemsnitlige bedømmelse ligger på nuværende tidspunkt på 7.33

Aaron Cresswell
Efter sommerens transfervindue stod Cresswell egentlig til at skulle være en del af vores b-kæde. Jeg havde hentet Kieran Gibbs ind som nyt førstevalg til venstreback positionen. Men i løbet af efteråret har Cresswell slået Gibbs af med nogle overbevisende stærke præsentationer. Cresswell har været i spil i 11 kampe fra start samt 2 som indskifter med 4 assist til sit navn.  Hans gennemsnitlige bedømmelse ligger på nuværende tidspunkt på 7.29

Adnan Januzaj
Adnan blev ligesom Chambers hentet til klubben denne sommer. Han har siden første dag været med i mange af vores scoringer i løbet af sæsonen og har for alvor sat sig på vores højrekant i A-Kæden. Han står noteret for 3 mål og 8 assist i de 15 kampe som han indtil videre har spillet.

De tre negative:

Kieran Gibbs
Gibbs blev ligesom Chambers og Januzaj hentet til klubben denne sommer, og som skrevet tidligere stod han til at blive klubbens nye venstreback. Men der er selvfølgelig en årsag til at Cresswell fik sin chance på backpladsen i løbet af efteråret. Gibbs har været rigtig dårligt især defensivt og har også været utrolig anonym offensiv. Gibbs har ikke imponeret i de 13 kampe fra start samt hans ene indskiftning som han står noteret for indtil videre i sæsonen. Forhåbentlig kan han finde formen i løbet af foråret.

Dimitri Payet
Payet har i denne sæson spillet på en ny position i forhold til hvad han spillede i sidste sæson for klubben. Dette kan meget være én af årsagerne til den svage form han har haft i år. I sidste sæson blev Payet primært brugt på venstrekanten, men i denne sæson har han spillet på den offensive midt position. Han har i glimt vist fantastisk spil, men desværre har han for det meste i hans 16 kampe fra start samt ene indskiftet været totalt anonym. Jeg håber vi kommer til at se en Payet tilbage i topform i foråret.

Ángel Correa
Correa har været en del af B-Kæden i denne sæson på grund af beslutningen om at rykke Payet ind på den offensive midt. Derfor har Correa fået en masser chancer til at gøre en forskel i kampene som indskifter i denne sæson. Desværre har Correa dog heller ikke fået spillet til at fungere i de 6 kampe fra start samt 9 indskiftninger som det er blevet til.


Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke #19
« Svar #33: 25 Okt 2016, 00:36 »



Vest Skinke

- En Blog af chackpercom

#20
Stille transfervindue i West Ham
I sidste sæson var der gang i svingdøren i klubben i januar transfervinduet. Vi havde haft en svær sæson og havde brug for nogle markante forstærkninger. Heldigvis er det ikke det samme i denne sæson. Jeg er mere end tilfreds med balancen i holdet og derfor ville jeg heller ikke ud og købe stort ind i dette vindue.

Jeg var meget bevidst om ikke at hente nye spillere ind uden nogen større årsag til det. Jeg sørgede for at have et vågent øje på spillere der var sat til salg eller utilfreds for at se om jeg kunne lave et scoop på markedet, men ellers ville jeg kun hente spillere som erstatning til et eventuelt salg.

Dette blev der behov for, for efter et rigtig velspillende efterår var Mattia De Sciglio en eftertragtet herre. Bayern var særdeles interesseret og bød hele 250 mio kr. for De Sciglio. Dette var for godt til at sige nej til og derfor blev jeg nødt til at sikre mig en erstatning til højreback positionen. Jeg var fint tilfreds med Wisdom som blev hentet til klubben i sommers og derfor besluttede jeg mig for at hente en backup til Wisdom.

Heldigvis havde Manchester United en utilfreds højreback i klubben sat til salg for næsten ingen penge. Han var også meget interesseret i at komme til klubben og havde intet imod en backup kontrakt. Så Antonio Valencia er ny spiller i klubben. Han har fået en toårig kontrakt. Vi skulle give et lille beløb på 5 mio kr. for Valencia.


Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke #20
« Svar #34: 25 Okt 2016, 11:35 »



Vest Skinke

- En Blog af chackpercom

#21
Champions League fodbold til West Ham?
Vi er nu nået ind til den allersidste fase i denne sæson og i den seneste tid har vi for alvor spillet noget fantastisk fodbold. Med blot otte kampe tilbage i sæsonen ligger vi på en utrolig flot fjerdeplads i ligaen. Dermed står vi på nuværende tidspunkt til at skulle spille Champions League fodbold for første gang i klubbens historie.

syv sejre og tre nederlag er det blevet til siden sidst. Ligesom sidste år fik i endnu engang en storsejr over vores rivaler fra Chelsea. På hjemmebane smadrede vi fuldstændig Chelsea med hele 4-0. Vi har også mødt Tottenham igen og ligesom alle de andre gange var Harry Kane ustyrlig imod os og sikrede Tottenham en 2-0 sejr imod os. Harry Kane har i alle kampe imod mod mig spillet fantastisk og vi har bare ikke kunne finde ud af at lukke ham ud af kampene.

Desværre blev årets femte runde af FA Cuppen vores endestation med en smertefuld nederlag til Stoke på hele 3-0. Forhåbentlig kan vi gøre det bedre i næste sæson.

Der sker ting og sager i baglokalerne i klubben lige for tiden. Vores Ejer David Gold er i gang med at sælge klubben og de bliver spændende at se hvad der sker. Lige Nu forlyder det på at en rigmand kigger på klubben. Det kunne være utroligt sjovt at få en rigmand i ryggen og jeg glæder mig til at se hvad det bliver til. Forhåbentlig lader den nye ejer mig beholde mit job når han engang kommer til klubben.

Jeg glæder mig utroligt meget til at spille de sidste otte kampe af sæsonen og forhåbentlig kan vi holde fast i en af de fire pladser der giver adgang til næste års champions league.


Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke #21
« Svar #35: 25 Okt 2016, 15:21 »



Vest Skinke

- En Blog af chackpercom

#22
Sæsonen er slut - Skal West Ham spille Chl i næste sæson?
Vi gik ind til de sidste otte kampe i sæsonen på en flot rigtig flot fjerdeplads og jeg var rigtig spændt på at se om vi kunne holde denne flotte position resten af sæsonen.

Vi havde nogle svære kampe foran os, blandt andet et opgør mod de suveræne mestre fra Manchester United samt et opgør mod ligaens andenplads fra Arsenal.

Allerførst vil jeg dog nævne at klubben har fået ny ejer. Det blev desværre ikke en rigmand der tog over, men derimod et konsortium ledet af Ralph Kreuger der har overtaget klubben. Heldigvis blev der aldrig skrevet om at erstatte mig med en anden manager efter overtagelsen.

Vi startede de sidste otte kampe ud med en hjemmekamp imod Leicester. Til trods for en dårlig start hvor Jamie Vardy gjorde det til 1-0 til gæsterne, så kom vi tilbage og vandt kampen 2-1. Runden efter spillede vi skuffende 1-1 imod Burnley. Vi tog en flot udesejr imod et stærkt Everton hold på 2-1 og begyndte så småt at skabe et hul ned til femtepladsen. Runden efter skulle vi så møde de allerede sikrede mestre fra Manchester United. Vi var utrolig tæt på at tage en utrolig sejr i en meget lige kamp. Desværre scorede Gonzalo Hiquain to mål i de sidste ti minutter så kampen endte 3-3.

Runden efter skulle vi så møde Arsenal. Efter en utrolig lige kamp, hvor begge hold havde chancerne til at vinde trak vi det længste strå og fik os en rigtig flot 2-1 sejr. Dette betød at vi med tre runder igen stod til at få medaljer, da vi gik forbi Tottenham på tredjepladsen.

Desværre spillede vi de næste to kampe lige imod henholdsvis Bournemouth og Sunderland. Dette betød at Tottenham trak fra os og havde et fem points forspring inden sidste runde. Til gengæld havde vi sikret os en utrolig flot fjerdeplads inden sidste runde og skal dermed spille Champions League i næste sæson!

I sidste runde imod Stoke stillede jeg derfor op med flere ungdomsspillere for at give dem noget værdifuldt erfaring. Utroligt nok spillede vi rigtig flot og endte med at vinde kampen 2-0.

Jeg glæder mig utroligt meget til den kommende sæson nu. Det bliver vigtigt at have en god bred førsteholdstrup, med de ekstra europæiske kampe. Jeg håber at vi kan fastholde det flotte spil og resultater til trods for et tættere kampprogram, for mit mål for næste sæson i ligaen bliver at gentage årets sæson. Champions League skal ikke være en engangsforestilling for os!

Af andre gode nyheder så er klubben gået igang med at opkøbe det Olympiske stadion. Vi har igennem de sidste to sæsoner haft en gennemsnits tilskuerantal på 97 % og derfor vil klubben gerne opkøbe stadionet så vi kan udvide det.

Efter den flotte sæson blev jeg også kåret til Årets Manager i Premier League, hvilket er utroligt dejligt eftersom jeg var tæt på at blive fyret i første sæson.


Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke #22
« Svar #36: 25 Okt 2016, 16:16 »

Du får virkelig smidt nogle opdateringer ud!

Dejlig letlæselig blog, bliver et spændende transfervindue du går i møde! Både da du kan lokke bedre spillere til klubben grundet Champions Leauge deltagelse, men også med den nye rigmand som forhåbentligt giver dig et sjovt budget!

Følger stadig Smiley
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke #22
« Svar #37: 25 Okt 2016, 16:32 »

Du får virkelig smidt nogle opdateringer ud!

Dejlig letlæselig blog, bliver et spændende transfervindue du går i møde! Både da du kan lokke bedre spillere til klubben grundet Champions Leauge deltagelse, men også med den nye rigmand som forhåbentligt giver dig et sjovt budget!

Følger stadig Smiley

Jeps, det er et rigtig spændende transfervindue jeg går i møde. Wink
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke #22
« Svar #38: 25 Okt 2016, 18:01 »

Du får virkelig smidt nogle opdateringer ud!

Dejlig letlæselig blog, bliver et spændende transfervindue du går i møde! Både da du kan lokke bedre spillere til klubben grundet Champions Leauge deltagelse, men også med den nye rigmand som forhåbentligt giver dig et sjovt budget!

Følger stadig Smiley

Enig - virkelig utroligt så hurtigt du får sendt dem ud Smiley
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke #22
« Svar #39: 26 Okt 2016, 03:24 »



Vest Skinke

- En Blog af chackpercom

#23
Sommeren 2018 - Silly Season i West Ham
Der er sket ting og sager i løbet af denne sommer. Grundet sidste sæsons flotte resultater var flere af vores spillere eftertragtet af nogle af de helt store klubber. Derfor var det bare et spørgsmål om tid inden vi ville begynde at modtage nogle store tilbud.

Af de absolut største salg vi lavede denne sommer tager Domenico Berardi klart førstepladsen. Nyrige Everton kom med et bud på hele 580 mio kr. Dette var simpelthen for godt til at sige nej til og derfor vil han fremover trække i den blå everton trøje.

Af andre store salg kan jeg nævne at Will Hughes, der havde et rigtig godt forårssæson er taget til Liverpool for 300 mio kr. Andy Carroll er taget tilbage til Newcastle for 270 mio kr.

Disse var klart de største salg i denne sommer vi lavede, men de resterende førsteholdsspillere der har skiftet klub er: Axel Witsel (Everton), André Ayew(Cagliari), Marouane Fellaini(Everton), Yann M’Vila (Shakhtar) og Terence Kongolo (Lyon)

Grundet det store udsalg havde vi selvfølgelig et rigtig stort transferbudget. Dette ville selvfølgelig også blive nødvendigt, for med både Premier League, Fa Cuppen, EFL Cuppen og Champions League/Europa League på programmet, så er der ikke plads til at have en smal trup i denne sæson. Vi havde brug for nye kræfter og det fik vi så sandeligt også hentet.



Første indkøb denne sommer blev Wayne Rooney. Han var blevet sat til salg af United og han kommer fremover til at blive en del af vores B-kæde. Indkøbspris 9 mio kr.

Danny Welbeck er blevet hentet til fra Arsenal. Han går direkte ind i A-kæden på angrebspladsen. Indkøbspris 100 mio kr.

Ross Barkley blev det tredje indkøb og kommer også til at blive en del af A-Kæden på den ene af de centrale Midtbanepladser. Indkøbspris 375 mio kr.

Fjerde indkøb kommer til at agere makkerpar med Barkley. James Ward-Prowse blev hentet i Southampton. Indkøbspris 210 mio kr.

Michael Keane er klubbens nye forsvarsgeneral. Han kommer til at spille ved siden af Calum Chambers i vores A-kæde. Indkøbspris 152 mio kr.

Til vores centrale midtbane har jeg også hentet en spiller til vores B-kæde. Lewis Cook er hentet til klubben i Bournemouth. Indkøbspris 295 mio kr.

Sidste Indkøb er en reserve til vores to angribere Welbeck og Balotelli. James Wilson er hentet til klubben til at agere backup for de to førnævnte. Mest af alt fordi jeg er bekymret for Welbeck og Balotelli’s skadeshistorik. Indkøbspris 16 mio kr.



Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke #23
« Svar #40: 26 Okt 2016, 15:56 »



Vest Skinke & The Three Lions

- En Blog af chackpercom

#24
Ny Engelsk Landstræner
Denne sommer var det ikke kun klubholdene der havde travlt. Det var nemlig også sommeren hvor Rusland tog imod de bedste landshold verden rundt til sommeren Verdensmesterskab.

Det blev en turnering med mange overraskelser og da finalen var færdig kunne Cristiano Ronaldo løfte det prestigefyldte trofæ efter en finalesejr på 3-0 over Ukraine.

Imens Portugal jublede var der til gengæld stor skuffelse i England. England havde ikke formået at spille sig videre fra Grp. E i årets slutrunde. En gruppe der bestod af Portugal, Australien og Colombia.

Den skuffende slutrunde fik Dick Advocaat til at trække sig som Engelsk landstræner lige efter slutrunden var færdig. Blot en uge efter blev jeg tilbudt rollen som ny engelsk landstræner. Dette tilbud tog jeg imod og derfor skal jeg fremover stå i spidsen for både West Ham og England.

Jeg glæder mig til at se om jeg kan få gang i et engelsk landshold, der i hvert fald selv synes de altid skuffer til de store mesterskaber.

De første to landsholdssamlinger har allerede fundet sted. 4 kampe er det blevet til indtil videre og vi har fået en rigtig god start som landshold under min ledelse. 3 sejre og en enkelt uafgjort er det blevet til. Vi fører vores gruppe i European Nation League Div. A med fire point. Bosnien ligger på andenpladsen med tre. Det sidste hold i gruppen er Tyskland der har et enkelt point.

England ligger på nuværende tidspunkt på en tolvteplads på verdensranglisten. Danmark er ligger helt nede på en 46. plads.




Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke & The Three Lions #24
« Svar #41: 26 Okt 2016, 19:29 »



Vest Skinke & The
Three Lions

- En Blog af chackpercom

#25
Truppen Anno 18/19
Vi er nu gået igang med min tredje sæson i spidsen for West Ham og derfor syntes jeg det ville være en rigtig god idé at give jer et større indblik i min samlede trup. Derfor vil jeg også vise jer de store talenter jeg har samlet på mit u23 hold som jeg regner med kommer til at spille en stor rolle i fremtiden. Disse er spillere som jeg har hentet i de foregående transfervinduer, men som jeg ellers ikke har nævnt her i bloggen.

Men til at begynde med lad mig vise jer min A-Kæde og min B-Kæde

Jeg er rigtig fint tilfreds med begge kæder. Der er masser af talent i både A-kæden og B-kæden. Spillere som jeg især glæder mig til at se udviklingen i er Michael Keane, Calum Chambers, Ross Barkley, Ward-Prowse og Correa i A-Truppen samt Lewis Cook Reece Oxford og Joe Gomez fra B-Kæden. De rutinerede spillere som Dimitri Payet, Wayne Rooney og Antonio Valencia bliver også spændende at følge om de kan holde deres nuværende niveau og hjælpe de yngre spillere.

Jacob-Bruun Larsen og James Wilson kommer selvfølgelig også til at få rigeligt med spilletid i denne sæson.

På U23 holdet er der også masser af talent. Det klart største er dog David Barkley. Den syttenårige kantspiller kom til klubben sidste sommer fra Crewe og spillede en fantastisk sæson for ungdomsholdet. Jeg gav ham debut på førsteholdet i en FA Cup kamp i denne sæson. Måske for han flere chancer på førsteholdet i løbet af denne sæson, men han kommer primært til at spille for U23 holdet denne sæson.

Af andre spændende ungdomstalenter kan jeg nævne Adrian Reece, Barry Brown, Dominic Hurlstone, Sean Murphy, Aston Wallis og Alex Woolley


Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke & The Three Lions #25
« Svar #42: 27 Okt 2016, 11:39 »



Vest Skinke & The
Three Lions

- En Blog af chackpercom

#26
Champions League Eventyret er begyndt
Med vores flotte fjerdeplads i sidste sæson, kvalificerede vi os til os til kvalifikationen til Champions League. Vi trådte ind i turneringen i den sidste runde af kvalifikationen til Champions League.

Vi trak Shakhtar Donetsk i lodtrækningen og dermed skulle vi en tur til Ukraine og spille imod vores tidligere spiller Yann M’Vila og resten af det stærke Shakhtar hold. I en meget lige første kamp trak Shakhtar dog det længste strå og vandt kampen 2-1.

I returopgøret op hjemmebanen i London, var vi dog klart overlegne og vandt 3-1, hvilket betød at vi kvalificerede os til gruppespillet i årets udgave af Champions League.

Til lodtrækningen af gruppespillet var vi fjerde seedet, hvilket selvfølgelig betød at vi kom til at trække nogle svære modstandere. Vi endte i gruppe H med FC Barcelona, A.C. Milan og Bayer Leverkusen.

I første runde af årets Champions League gruppespil tog vi imod sidste års italienske sølvvindere fra A.C. Milan. Vi spillede noget rigtig flot fodbold og takket være mål af Michael Keane, Ross Barkley og Danny Welbeck sikrede vi os en flot 3-0 sejr.

Dermed gik vi ind til udekampen mod Barcelona med den bedst tænkelige start vi kunne få. Barcelona var dog desværre lige det lille smule bedre end os og vandt kampen på en tidlig scoring af Luis Suarez.

I den tredje gruppekamp skulle vi en tur til Tyskland og se om vi kunne få nogle flere point på kontoen. Vi fik en rigtig god start på kampen og gik til halvleg med en 2-1 fyring efter en Welbeck scoring og et selvmål. Desværre fik Reece Oxford rødt kort i første halvlegs tillægstid og det kom til at koste i anden halvleg. For Leverkusen fik scoret to gange i anden halvleg imod vores hårdtkæmpende drenge og sikrede sig en 3-2 sejr over os.

Det betyder at efter de tre første kampe indtager vi sidstepladsen i gruppe H. Jeg er dog fortrøstningsfuld og og tror sagtens vi kan få skrabet nogle point sammen i vores hjemmebanekampe. Om det bliver nok til at gå videre må tiden vise. 


Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke & The Three Lions #26
« Svar #43: 28 Okt 2016, 12:52 »



Vest Skinke & The
Three Lions

- En Blog af chackpercom

#27
Premier League sæsonen er skudt igang
Premier League sæsonen er skudt igang og vi er gået i gang med en meget spændende sæson her i West Ham. For det første er der kommet mange nye spillere til og for det andet skal vi også konkurrerer i hele fire turneringer.

Derfor var jeg meget spændt på at se om vi kunne fortsætte de gode takter i sidste sæson og endnu engang konkurrere om en plads i top fire som er målet i denne sæson.

Og vi er bestemt kommet godt fra start i denne sæson. Efter de første 10 kampe er vi stadigvæk ubesejret i Premier League. Vi er det eneste hold som ikke har tabt en kamp endnu. Det er blevet til 5 sejre og 5 uafgjorte resultater.

B-Kæden har gjort det rigtig fint indtil videre, men det har dog været tydeligt at det er i kampene som B-Kæden har spillet at vi ikke har vundet. Jeg er dog stadig rigtig fint tilfreds med deres præsentationer og spil. B-Kæden har spillet i de fleste ligakampe indtil videre, da A-Kæden har spillet Champions League kampene.

Desværre er vi også slået ud af årets første cupturnering. Fjerde runde blev endestationen i år for os i EFL Cuppen. Arsenal slog os desværre 3-2 i en rigtig fin kamp, der kunne være gået begge veje.

Her til sidst vil jeg dog lige fremhæve Wayne Rooney for hans præsentationer her i starten af sæsonen. Jeg var noget nervøs over om han ville blive en succes. Han er ikke den spiller han var engang og jeg må indrømme at han nok heller ikke var blevet hentet hvis det ikke var fordi jeg er stor Manchester United fan i virkeligheden.

Men med 4 mål og 2 Assist i 6 startende kampe samt to indskiftninger på den offensive midt har han gjort sit til vores gode sæsonstart.

Vi ligger pt. på andenpladsen i ligaen med fem point op til de forsvarende mestre fra Manchester United, som allerede nu ser ud til at trække fra de øvrige hold. Men det er heller ikke så mærkeligt når man har profiler som Paul Pogba, Antoine Griezmann, Marcus Rashford, Gonzalo Higuain og David De Gea.


Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #27 - Vest Skinke & The Three Lions
« Svar #44: 28 Okt 2016, 14:03 »

Fin start på sæsonen! Dejligt med så mange engelske spillere i din trup Smiley

Kan man lokke et SS af Rashford ud af dig siden du fremhæver ham på række med Pogba, Higuain etc.? Har ikke spillet endnu og vil gerne se hvor god han kan blive Smiley

Men ellers fortsæt det gode arbejde!
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010