home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 332 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #32 - Vest Skinke & The Three Lions
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: #32 - Vest Skinke & The Three Lions  (Læst 20548 gange)
chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke #5
« Svar #15: 19 Okt 2016, 21:38 »

Noget fysisk pragteksemplar er han jo ikke Opstemt

Helt bestemt ikke Opstemt

Men helt klart en ganske billig løsning på en backup til førsteholdstruppen Wink
Logged

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke #4
« Svar #16: 20 Okt 2016, 10:04 »

Mon det kan være ham her ?



Det ligner det til en forveksling. Mon ikke det bare var en tastefejl fra min side Wink
« Seneste Redigering: 20 Okt 2016, 10:33 af Coldice » Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke #5
« Svar #17: 20 Okt 2016, 11:17 »

Noget fysisk pragteksemplar er han jo ikke Opstemt

Dog bedre end forventet Opstemt
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke #5
« Svar #18: 20 Okt 2016, 15:35 »



Vest Skinke

- En Blog af chackpercom


Personale


Da jeg kom til klubben var noget af det første jeg tog et kig på trænerstaben og resten af personalet. Til min store ærgrelse var der her mange områder der skulle forbedres. Blandt andet havde vi kun 2 talentspejdere og ingen chefanalytiker, så jeg gik straks igang med at forbedre dette. Det første område der skulle forbedres var efter min mening talentspejderne. Siden transfersvinduet var åben, følte jeg at det var vigtigt at kunne scoute flere spillere, da jeg regnede med at miste profiler som Payet og Reid. Reid endte med at smutte, men jeg var heldig med at Payet blev. Efter dette gik jeg straks igang med vores lægestab. Vi er midt i en skades krise og derfor håber jeg på at med min større fokus på en kvalitets lægestab kan hjælpe med en fremtiden at vi får færre skader.

Desuden har jeg også fundet det nødvendigt at nedjustere vores træningsprogram så spillere for en ekstra hviledag om ugen nu end tidligere.

Som sagt er jeg ganske tilfreds med min stab i klubben nu, da jeg er ved at have fået udfyldt alle roller i staben nu. Mit næste mål er at få bestyrelsen til at gå med til at ansætte flere trænere til førsteholdet så trænernes arbejdsbyrde kan blive mindre, da deres nuværende byrde er endte meget hårdt eller hårdt på næsten alle områder. Indtil videre har bestyrelsen ikke været særligt begejstret for idéen, så dette må jeg kæmpe videre med.




Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke #6
« Svar #19: 20 Okt 2016, 17:36 »



Vest Skinke

- En Blog af chackpercom


Resultaterne er begyndt at komme


Efter vores uheldige start på sæsonen er resultaterne så småt begyndt at komme. Spillet bliver bedre og bedre og vi er også så småt ved at være ovre det værste af vores skader. Vi har stadigvæk nogle længerevarende skader til vores venstrebacks Aaron Creswell Arthur Masuaku samt vores angriber Jonathan Calleri. De er ude i henholdsvis 3-7 Uger, 2-5 Uger og 3-4 måneder, men ellers er alle andre tidligere skadede spillere allesammen til rådighed igen.

Dette betyder også at de unge engelske nyindkøb Teddy Bishop og Viv Solomon-Otabor begge er blevet sendt ned til u23 holdet igen, efter at have været en del af førsteholdet den seneste tid på grund af de tidligere nævnte skadesproblemer. Jeg har til gengæld valgt indtil videre at holde forsvarsspilleren Scott Wharton på førsteholdet, indtil videre.

Nu bliver det spændende at se om resultaterne kan fortsætte i et tætpakket program med svære modstandere som Liverpool, Chelsea, Arsenal samt to gange Fiorentina i Europa League.


Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke #7
« Svar #20: 21 Okt 2016, 13:58 »



Vest Skinke

- En Blog af chackpercom


Krise


Jeg havde håbet efter de seneste resultater at vi kunne fortsætte og begynde for alvor at vise tænder. I stedet er det gået helt igennem forfærdeligt. Nederlag på nederlag er øjebliksbilledet i West Ham.

Intet ser ud til at ville fungere i øjeblikket, forsvaret sejler og vi scorer ingen mål. Spillerne er utilfredse med resultaterne og det samme er jeg egentlig. Jeg er begyndt at frygte for mit job i klubben og håber på en snarlig forbedring, når modstanderne ikke længere hedder Liverpool, Chelsea og Arsenal.

Jeg giver mine nuværende taktikker en 5-10 kampe mere, hvis der ikke sker nogen forbedring i spillet må jeg begynde at overvejer mine taktiske idéer og måske begynde at spille noget mere primitivt form for fodbold.




Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke #8
« Svar #21: 21 Okt 2016, 19:38 »



Vest Skinke

- En Blog af chackpercom


Sidsteplads og Europæisk succes


Vi er slet ikke ude af krisen endnu i West Ham. Til trods for mere overkommelige modstandere i de seneste par kampe i Burnley og Bournemouth kan vi simpelthen ikke finde ud af at vinde i ligaen. Vi er nu 8 kampe i streg gået ud af en ligakamp uden sejr. Dette betyder at vi nu ligger suverænt sidst i ligaen med kun 6 point i 13 kampe.

Så utroligt dårligt det går i ligaen, lige så fantastisk går det i Europa League. Her er vi ubesejret med 4 sejre og en enkelt uafgjort og sikker videre til næste runde. Vi er i gruppe af med Celta Vigo, Fiorentina og FC Rostov.

Jobsikkerheden ligger på nuværende tidspunkt på meget usikker, så jeg håber virkelig på snarlig opblomstring, ellers må man da kunne sige at jeg har fået den værst tænkelige start på FM17! Jeg må håbe på forbedring her i de sidste par måneder af 2016, for bestyrelsen har nemlig lige stillet 250 mio kr. ekstra til rådighed på transfermarkedet, så mit budget nu er på 374 mio kr. Med disse skulle jeg gerne kunne forstærke holdet på nogle områder. I første omgang gerne på den centrale midt og på målmands fronten




Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke #9
« Svar #22: 22 Okt 2016, 04:02 »



Vest Skinke

- En Blog af chackpercom


Solid defensiv og gode resultater


Sejre! Vi er endelig kommet ind i en god stime med masser af sejre. Den største årsag til dette har været en solid defensiv. I de seneste 5 kampe har vi kun lukket et mål ind og dette var på et straffespark.

Jeg lavede nogle taktiske justeringer og det ser så sandeligt ud til at have virket. Jeg lagde mærke til at mange af vores modstanderes mål kom fra enten indlæg eller hjørnespark. Så jeg valgte at mine spillere altid skulle markere kanterne tæt og tvinge dem til det svage ben. Jeg ændrede også vores instrukser på hjørnespark, hvilket også har hjulpet.

De seneste kampes success har også betydet at spillernes moral er blevet betydeligt bedre og min jobsikkerhed er nu på stabil. De næste par kampe bliver en stor mundfuld, da vi skal møde Manchester United og Tottenham. Forhåbentlig kan vi forsætte vores gode spil og få nogle gode resultater. Vi er endelig kommet ud af nedrykningspladsern e og ligger pt på en 17. plads.

Jeg har også sikret mig min første januar signing. Ángel Correa fra Atlético Madrid kommer til klubben. Han var blevet sat til salg for 46 mio kr. Jeg glæder mig til at få ham og forhåbentlig kan jeg når vi når hen til januar måned få hentet nogle flere forstærkninger.

Desværre er ikke alt godt. Dimitri Payet blev skadet i den seneste kamp og er ude med sin skade i 3-4 måneder. Forhåbentlig kan nogle træde i karakter på hans position i mellemtiden.




Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke #10
« Svar #23: 22 Okt 2016, 13:27 »



Vest Skinke

- En Blog af chackpercom


Av Av Av


Jeg var optimistisk gående ind til de hårde kampe imod United og Tottenham. Vi havde spillet noget rigtig godt fodbold og fået skabt os nogle resultater på det seneste.

Det gik også meget fint imod United til at begynde med. Vi kommer flot foran i første halvleg og spiller rigtig flot. Vi holder United fra store chancer og i pausen for holdet stor ros for deres indsats. Desværre for os spiller United på et helt andet niveau i anden halvleg og udligner. I overtiden skete det absolutte værste da kunne, da United på hjørnespark tager alle tre point.

Det var som om at dette resultat og måden det kom på fuldstændigt ødelagde vores hold. I runden efter scorede Harry Kane 4 mål og vi tabte 5-0. De dårligere resultater fortsatte og i de næste tre runder imod Sunderland, Leicester og stoke spiller vi tre gange 1-1. Imellem disse runder tabte vi også 2-0 til Aston Villa i FA Cuppen.

Vi er virkelige presset for tiden og det begynder at se sort ud. Min jobsikkerhed er igen Meget Usikker og jeg er begyndt at frygte for mit job i West Ham. Forhåbentligt vender heldet snart til vores fordel.

Vi er også noget ind i Januar transfervinduet og i næste update vil i få det fulde overblik over transfervinduet.




Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke #11
« Svar #24: 22 Okt 2016, 14:02 »

Håber virkelig du får resultaterne med dig i de næste par kampe!! Smiley
Logged

Kolo Abib Touré

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke #11
« Svar #25: 22 Okt 2016, 15:37 »



Vest Skinke

- En Blog af chackpercom


Januar Transfers


Efter en dårlig sæson har det været vigtigt for mig at få udnyttet dette transfersvindue. Som sagt har vi allerede hentet Ángel Correa som var sat til salg af Atletico. Han var dog ikke den eneste spiller rundt omkring i europa der var sat til salg.

Det første jeg gjorde var dog at skille mig af med et par spillere som simpelthen ikke kommer til at have nogen fremtid i klubben. Den første var Jonathan Calleri som har været skadet hele sæsonen og ikke har spillet et eneste minut i Premier League. Så der Munchengladbach kom med et tilbud på 90 mio kr. så takkede jeg pænt ja tak til dette.

Arthur Mausako har også været skadesplaget. Da han kom tilbage fra sin skade på samme tid som Aaron Creswell stod kampen imellem disse to om en plads på venstrebacken. Den vandt Creswell og derfor er Arthur sendt på en lejeaftale til Leverkusen.

Pedro Obiang havde spillet en forfærdelig halvsæson, så han er sendt afsted til West Bromwich Albion for 60 mio kr.

Af nye spillere, så slog jeg hurtigt til og sikrede mig Axel Witsel og Yann M’vila til midtbanen. Begge havde kun 6 måneder tilbage af deres kontrakter og derfor fik jeg dem begge til billige penge. Det var vigtigt for mig at få styrket midtbanen og derfor var det dejligt hurtigt at få hentet nogle nye spillere ind til disse positioner.

Mario Balotelli har i spillet ikke fundet samme kærlighed til Nice som han har i virkeligheden. Han var sat til salg af Nice og var utilfreds. Jeg kan derimod godt bruge ham og derfor slog jeg til og hentede ham til klubben for 52.5 mio kr.

Domenico Berardi fra Sassuolo ville til en større klub og havde bedt om at blive solgt. Efter en hård forhandling med Sassuolo lykkedes det mig at hente ham for ca. 150 mio kr. Glæder mig til at se om han bliver ligeså god som han gjorde i FM 16.

På transfervinduets sidste dag blev Will Hughes hentet ind fra Derby for 90 mio kr.

Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke #12
« Svar #26: 23 Okt 2016, 14:57 »



Vest Skinke

- En Blog af chackpercom


Krisen Fortsætter


Jeg er for alvor under pres nu i klubben. De dårligere resultater bliver ved med at komme 1-3 imod Crystal Palace, 1-1 mod Watford og et 3-0 nederlag til City har fået bæret til at flyde over hos min bestyrelse. De forlanger bedre resultater den næste måned ellers bliver jeg fyret.

Vi er også ude af Europa League, Mainz vandt på hjemmebane 2-0 og da vi i kamp nummer to ikke formåede at score gik Mainz derfor videre.

Det bliver en utrolig svær Marts måned jeg går ind i. Jeg er tvunget til at skabe resultater nu, hvilket ikke gør det bedre af at mine næste modstandere hedder. Liverpool, Arsenal, Southampton og Chelsea. 

Hele sæsonen igennem har min defensiv set rigtig skidt ud. Jeg har prøvet at spille et meget balanceret taktik mellem forsvar og defensiv. Jeg har prøvet at ligge dybt med forsvaret med direkte fodbold i håb om bedre resultater. Det eneste jeg ikke har prøvet er en taktik baseret på ‘’gegenpressen’’ ala det vi ser Klopp lave og i den seneste tid også Brøndby lave. Derfor har jeg besluttet at prøve med en offensiv spillestil med højt presspil. Hvis jeg alligevel bliver fyret kan jeg ligeså godt prøve på at spille noget flot offensivt fodbold og forlade det olympiske stadion med et brag!


Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke #13
« Svar #27: 23 Okt 2016, 20:09 »



Vest Skinke

- En Blog af chackpercom


Er det endelig ovre?


Som skrevet i den seneste update, så gik jeg ind til marts måned med et utroligt svært kampprogram og et krav fra bestyrelsen om bedre resultater. Derfor valgte jeg til de kommende kampe et nyt system passeret på offensivt højt presspil, for hvis jeg skulle fyres skulle det gøres med manér!

Vi startede med en hjemmekamp imod Liverpool. Jeg var parat til et festfyrværkeri med et hav af chancer til begge hold men også parat til at se realiteten i øjnene, jeg fortalte mig selv inden kampstart at jeg højest sandsynlig ville få et nederlag og bare komme tættere på den eventuelle fyring der lagde rundt om hjørnet. Derfor var til min store glæde en fantastisk kamp fra vores side. Det høje konstante pres gjorde at Liverpool aldrig kom frem til noget farligt. I den anden ende kom vi frem til massere af chancer og derfor kunne vi fortjent gå fra kampen med en 1-0 sejr.

Det gode spil fortsatte i udekampen imod Arsenal. Arsenal lagde inden kampen på en tredjeplads og har været en af de bedste hold i sæsonen. Derfor var jeg i ekstase da vi gik fra Emirates Stadium med et point i bagagen. Kampen endte 2-2 og ret komisk scorede vi selv alle fire mål i kampen, da begge Arsenal’s mål var  selvmål fra vores side.

Kriseramte Southhampton blev slået 4-1 og jeg begyndte at få troen tilbage på at jeg kunne overleve denne måned. Den sidste kamp var imod rivalerne fra Chelsea. Da kampen var slut hoppede jeg op af min computerstol i ren glæde over hvor fantastisk holdet havde spillet. Vi havde vundet 5-0 FEM - NUL! Vi spillede fantastisk, det høje pres har fungeret fantasisk.
Efter kampen fortalte bestyrelsen mig at de har valgt at beholde mig som træner grundet de seneste gode resultater. For anden gang i sæsonen er jeg gået fra en Jobsikkerhed på meget usikker til stabil.

Jeg ser frem til de sidste 8 kampe i sæsonen med stor tro på at vi kan vinde samtlige kampe og dermed redde lidt ansigt i denne ellers kriseramte sæson!

Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke #14
« Svar #28: 24 Okt 2016, 01:37 »



Vest Skinke

- En Blog af chackpercom

#15
Hvilken afslutning!
Det har været noget af en rutschebanetur i denne sæson. Gennem stort set hele sæsonen har jeg været fyringstruet og jeg må være ærlig og sige at jeg var sikker på det ville ske her imod slutningen af sæsonen da bestyrelsen krævede bedre resultater i marts hvor jeg skulle møde flere stærke modstandere.

Som skrevet i tidligere update så skiftede jeg til en mere offensiv taktik med højt presspil, da alle andre taktiske justeringer ikke have lykkedes gennem sæsonen. Som vi ved så gik det helt fantastisk i Marts og det har det så sandelig også gjort de sidste otte kampe i sæsonen.

Efter Marts måneders resultater blev jeg kåret til månedens manager i Premier League og det føltes fantastisk endelig at have heldet på sin side.

6 sejre, 1 uafgjort og et enkelt nederlag sluttede vi sæsonen af med. Med dette sluttede vi på en 11. plads. Før sæsonen ville jeg være skuffet over en 11. plads, men efter den sæson vi har været igennem er jeg helt igennem tilfreds med vores placering.

Nu ser jeg frem til næste sæson, hvor vi forhåbentlig kan fortsætte det stærke spil fra slutningen af denne sæson.


« Seneste Redigering: 24 Okt 2016, 01:39 af chackpercom » Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vest Skinke #15
« Svar #29: 24 Okt 2016, 14:51 »



Vest Skinke

- En Blog af chackpercom

#16
Sommeren 2017
Efter sidste sæsons drama, gik jeg ind til Juli måneds transfersvindue med et klar mål om at få forbedret truppen. Jeg ledte efter klare forstærkninger til både bredden i truppen men også til startopstillingen.

Vi ved allesammen at jeg havde store problemer med at få en taktik til at fungere i sidste sæson, faktisk skulle vi helt frem til Marts måned før resultaterne begyndte at afspejle evnerne på holdet.

Heldigvis går jeg ind til denne sæson med en klar idé om hvad min taktik er, hvilket selvfølgelig betyder at jeg ved hvilke slags spillere jeg leder efter.

Jeg var ikke tilfreds med bredden i sidste sæson og havde store problemer med at få nogen form for effekt ved at udskifte spillere der havde spillet dårligt. Derfor var noget af det første jeg gjorde at sikre mig nogle offensive spillere der kan spille både på kanterne og på den offensive midt.

Heldigvis for mig havde Manchester United sat to af deres store offensive talenter til salg. Derfor blev mine to første indkøb offensivspillerne Adnan Januzaj og Jesse Lingard. Jeg skulle slippe ca.  150 mio kr. samlet for de to spillere.

Grundet stor efterspørgsel på mine forsvarsspillere Jamaal Lascelles, Angelo Ogbonna og Sam Byram, blev mit næste mål at sikre mig nogle nye spillere til bagkæden.  Heldigvis for mig var flere spændende engelske spillere utilfredse i deres klubber. Derfor lykkedes det mig at købe hele 4 spillere til bagkæden. Kieran Gibbs og Calum Chambers kommer begge fra Arsenal for et samlet beløb på 280 mio kr. Chambers var det eneste rigtig dyre indkøb denne sommer, men grundet hans store potentiale valgte jeg at betale de 200 mio som Arsenal krævede.

To forsvarsspillere fra Liverpool er også kommet til klubben. Andre Wisdom og Joe Gomez ankom for et samlet beløb på 150 mio kr.

Jeg havde siden Januar Måned ledt efter en ideel Keeper til holdet. Adrian havde som sådan ikke gjort det dårligt, men var bestemt ikke på samme niveau som resten af holdet. Derfor blev jeg utroligt glad da Jaspar Cillessen blev træt af at være
reservekeeper i Barcelona og bad om at blive solgt. Barcelona ville have 60 mio kr. for keeperen som jeg glædeligt betalte.

I slutningen af vinduet hentede vi en tredje spiller fra Manchester United. Jeg ledte efter en god felt til felt midtbanespiller til billige penge som backup til Axel Witsel. Derfor blev jeg utrolig glad da Witsels afropartner fra det belgiske landshold var sat til salg i United. Som i nok kan regne ud blev det sidste indkøb Marouane Fellaini for et beløb på 70 mio kr.

Som nævnt før var der stor efterspørgsel på forsvarsspillerne Jamaal Lascelles, Angelo Ogbonna og Sam Byram. Men disse var ikke de eneste spillere til at forlade klubben denne sommer. Ronaldinho valgte at stoppe karrieren, det samme gjorde Alvaro Arbeloa. Feghouli smuttede til Everton, Lanzini til Leicester, Nordtveit til Stoke, Emner Valencia til Swansea, Adrian til Marseille, Lascelles til Crystal Palace, Arthur Masuaku til Bordeaux, Ogbonna til Ajax og sidst men ikke mindst Byram til Wolverhampton.


Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010