home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 534 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  FM17 Beta fejl
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: FM17 Beta fejl  (Læst 35967 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM17 Beta fejl
« Svar #45: 21 Okt 2016, 18:08 »

hmm og der sker intet hvis du lader det stå og komme tilbage "senere" ? same tidspuntk i spillet eller
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM17 Beta fejl
« Svar #46: 21 Okt 2016, 18:16 »

hmm og der sker intet hvis du lader det stå og komme tilbage "senere" ? same tidspuntk i spillet eller
Tror faktisk begge gange har været lige efter jeg satte kampen igang. Lod den stå 10 min uden der skete noget.
Logged

khede
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM17 Beta fejl
« Svar #47: 22 Okt 2016, 04:55 »

Hmm det er nok ikke en bug, men stadig underligt at det er så svært at sælge spillere, jeg prøver at sælge Sturrigde og Sahko til prisen og Mignolet til 50, han er vurderet til 135, men ikke så meget som en klub har interesse i nogen af dem, det er jo bare dybt urealistisk og latterligt.Havde samme frustration i 16, efter 3 sæsoner var det nærmest umuligt at sælge spillere, til trods for succes på alle parametre som burde gøre spillerene mere interessante :-( Må indrømme at den del og det faktum at de gør ens taktik værdiløs hver gang de patcher spillet for noget der gør jeg mister glæden ved spillet. Jeg forstår det ganske enkelt ikke.
Logged

cartoon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM17 Beta fejl
« Svar #48: 22 Okt 2016, 10:39 »

Det virker som om selvmål er den nye måde at score på, har oplevet 4-5 gange på cirka 20 kampe for at der er blevet scoret på selvmål både for og imod, klassikeren er p.t målmanden der skal sparke bolden ud, for at at sparke bolden ind i en medspiller uden der nogen modstander omkring sig.
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM17 Beta fejl
« Svar #49: 22 Okt 2016, 10:48 »

Hmm det er nok ikke en bug, men stadig underligt at det er så svært at sælge spillere, jeg prøver at sælge Sturrigde og Sahko til prisen og Mignolet til 50, han er vurderet til 135, men ikke så meget som en klub har interesse i nogen af dem, det er jo bare dybt urealistisk og latterligt.Havde samme frustration i 16, efter 3 sæsoner var det nærmest umuligt at sælge spillere, til trods for succes på alle parametre som burde gøre spillerene mere interessante :-( Må indrømme at den del og det faktum at de gør ens taktik værdiløs hver gang de patcher spillet for noget der gør jeg mister glæden ved spillet. Jeg forstår det ganske enkelt ikke.

i mine 2-3 spil med Liverpool sidste år, formåede jeg at komme at med Sturridge til 700+ hver gang. En god sæson og så ville alle have ham. Så det forstår jeg ikke  Skuffet
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM17 Beta fejl
« Svar #50: 22 Okt 2016, 10:52 »

Når jeg under indstillinger smider et flueben i "Vis kun sidemenu-ikoner" fungere det rigtigt fint. Teksten forsvinder og ikonerne står alene tilbage.  Tilgengæld bliver det rum hvor teksten har stået, hvor det hele tiden har været, nu bare tomt/gråt. Fejl?

https://gyazo.com/9d3763f51e597b4be318aec8dcb5e90d

EDIT: Det er fixet nu. Efter at have tabbet ind og ud et par gange, gjorde den det pludseligt.
« Seneste Redigering: 22 Okt 2016, 10:55 af Sirstaal » Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM17 Beta fejl
« Svar #51: 22 Okt 2016, 11:28 »

godt du fik løst det Smiley
Logged

khede
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM17 Beta fejl
« Svar #52: 22 Okt 2016, 12:42 »

i mine 2-3 spil med Liverpool sidste år, formåede jeg at komme at med Sturridge til 700+ hver gang. En god sæson og så ville alle have ham. Så det forstår jeg ikke  Skuffet

Det er aldrig lykkedes mig at få gode penge for ham, i mit sidste spil i 16 fik jeg kun 200 selvom han havde lavet 39 mål i sæsonen, men til gengæld købte jeg så Lewandowski og han lavede i alt 70 mål i den næste og så en til bænken, en ung Brasilianer Henrique og efter en sæson på bænken fik jeg solgt ham til Shitty for 950 mill, mit største salg ever, det bedste var jeg fik en tilbagekøbsklausul i der var billigere end deres køb  Opstemt
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Beta fejl
« Svar #53: 22 Okt 2016, 14:24 »

Er jeg den eneste der oplever at folk ikke vil snakke kontrakt, selvom de er vildt interesserede i at komme til klubben?

Har scoutet 2-3 nordmænd i mit OB save hvor alle vildt gerne vil til klubben og de kan få 10 gange höjere lön.

Men så når budet er accepteret, vil de ikke snakke kontrakt? Andre der oplever det? Opstemt
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Beta fejl
« Svar #54: 22 Okt 2016, 14:55 »

Derudover passer star ratings heller ikke overens med Superligaens niveau ..

En spiller med 3 stjerner har "Egnet til 1. division" hvorimod en spiller med 3,5 stjerne er "Stjernespiller i Superligaen" Opstemt!

Og her mener jeg bare ability og ikke potentiale.
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Beta fejl
« Svar #55: 22 Okt 2016, 14:59 »

Der er en fejl når man skal tilbyde kontrakt, man skal enten sætte et år ned eller op for at kunne tilbyde kontrakt.
Logged


Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM17 Beta fejl
« Svar #56: 22 Okt 2016, 15:22 »

Der er en fejl når man skal tilbyde kontrakt, man skal enten sætte et år ned eller op for at kunne tilbyde kontrakt.
Er du sikker? Jeg troede også det var en fejl i starten, men der hvor foreslår vilkår nu står var det gamle tilbyd. Du kan nu trykke afslut handle eller ændre også forseslår vilkår. Lidt svært at forklare.

Du kan ikke forslår vilkår hvis du ikke har ændret noget, så er det afslut handel som er helt ude til højre. Håber du forstår, den er i hvetfald ikke bugget ved mig.
« Seneste Redigering: 22 Okt 2016, 15:29 af Boerre » Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Beta fejl
« Svar #57: 22 Okt 2016, 15:39 »

du har måske ret ja Smiley

fejl - Etihad stadium er fuldt ved City kampe.
Logged


Bybech
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM17 Beta fejl
« Svar #58: 22 Okt 2016, 23:29 »

Jeg er HIK og er i den Danske 2. Division, og har spilet den ene halvdel af sæsonen. Og jeg har ikke haft en tilskuer på de stadioner jeg har spillet på. Er der andre der har prøvet det samme? Grin

For der står inden kampen at der er blevet solgt billetter.. Men jeg ved jo så ikke om folk bare vælger at blive hjemme til hver eneste kamp. xD
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM17 Beta fejl
« Svar #59: 22 Okt 2016, 23:45 »

Jeg er HIK og er i den Danske 2. Division, og har spilet den ene halvdel af sæsonen. Og jeg har ikke haft en tilskuer på de stadioner jeg har spillet på. Er der andre der har prøvet det samme? Grin

For der står inden kampen at der er blevet solgt billetter.. Men jeg ved jo så ikke om folk bare vælger at blive hjemme til hver eneste kamp. xD

Det er nok nærmere din computer der ikke kan trække spillet godt nok til at tilskurerne kan simuleres
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010