home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 392 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Minimalistic 2014
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: Minimalistic 2014  (Læst 25745 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2014
« Svar #60: 22 Okt 2016, 19:50 »

Job Update

For en gangs skyld skulle jeg ikke vente i månedsvis eller endda årevis på at få tilbudt et nyt job.

Jeg var endda i en position hvor jeg kunne tillade mig at sige nej til klubber i Nordirland, Portugal og Kina, inden der kom et tilbud som så lidt mere interessant ud. Tilbuddet kom fra AD Sanjoanense i Portugal, som i den netop overståede sæson endte på 4. pladsen i den tredjebedste portugisiske række.

Det er kun 6 sæsoner siden de var i den næstbedste række, så der skulle være potentialet til at få dem derop igen på et tidspunkt. Når man lægger det sammen med min evne til at få et hold nedrykket, skulle der være grobund for en spændende sæson. Lad os se hvordan jeg klarer mig  i et nyt land!

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2014
« Svar #61: 27 Okt 2016, 21:11 »

Job Update

FYRET!


Det som skulle være starten på noget godt, endte forudsigeligt nok i katastrofe. AD Sanjoanense var spået til en 1. plads i ligaen, og da vi startede med at vinde 3-1 på udebane over dem som vandt rækken i sidste sæson (dog uden at rykke op), anede jeg allerede en sjælden triumf.

Så tabte vi 1-4 hjemme mod dem der var spået til at blive nr. 9 ud af 10. Jeg endte med at blive fyret efter blot 15 kampe, hvoraf vi havde været det dominerende hold i 14 af dem. Vi kunne bare ikke finde ud af at omsætte overtaget til mål. Vi måtte ofte kæmpe for bare at opnå uafgjort efter modstanderne havde scoret på deres første og/eller eneste chance, og vi spillede netop uafgjort i hele 7 kampe.

Et hjemmebanenederlag på 0-1 mod ligaens nr. 8 var dråben, og så er det portugisiske eventyr slut allerede efter ½ år. Mit reputation står (så længe det varer) stadig på 'Regional', så forhåbentlig skal jeg ikke vente mange sæsoner på et nyt tilbud...

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2014
« Svar #62: 27 Okt 2016, 22:48 »

Job Update

Well fuck me, det var uventet.

Efter blot en måneds tid tikkede første tilbud ind - fra en klub som lå på sidstepladsen i en af de andre grupper på samme niveau som jeg før var på i Portugal. Det blev til et nej tak.

Et par dage senere kom det næste tilbud, og da jeg klikkede mig fremad i min inbox, håbede jeg bare på at det var en klub i et nyt land, som helst ikke lå håbløst til nedrykning. Kæmpeoverraskelse da jeg så at det var Swindon fra midten af the Championship i England, som åbenbart synes jeg var bedste bud efter at have fyret Sean Dyche.

Økonomien er så ringe at de har fået fratrukket 10 point, men det gik jo fint nok sidst jeg endte i sådan en klub. Hvis de havde haft de 10 point ville de ligge lige uden for playoff-pladserne, og det er da heller ikke mere end 5 år siden de rykkede ned fra Premier League. Det bedste ved Swindon er dog at deres trup tæller ingen ringere end en 34-årig Héctor Bellerín!

Logged



Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2014
« Svar #63: 27 Okt 2016, 23:57 »

Woot, det var noget af et spring taget din reputation i betragtning. Men fedt! Opstemt
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2014
« Svar #64: 28 Okt 2016, 08:25 »

Woot, det var noget af et spring taget din reputation i betragtning. Men fedt! Opstemt

Det er helt tosset, mit reputation er 'Obscure', så jeg ved ikke lige hvad de tænker på. Jeg kan nok hurtigt få dem på andre tanker alligevel! Tunge
Logged



Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010