home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 597 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Minimalistic 2014
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Minimalistic 2014  (Læst 25780 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2014
« Svar #45: 27 Sep 2016, 16:36 »

SÅDAN! Så skal den også klares nu.. Smiley In g00n we trust! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2014
« Svar #46: 27 Sep 2016, 18:26 »

Ahem... Der er 8 point op til redning, og det antal kommer nok kun til at stige Tunge
Logged



Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2014
« Svar #47: 27 Sep 2016, 21:09 »

Arh, det må du få gjort noget ved! Det kan ikke passe at du ikke kan få noget som helst til at fungere! Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2014
« Svar #48: 29 Sep 2016, 20:41 »

2025/26 - Tamworth – Skrill North (13. sæson)


Jeg overtog som nævnt Tamworth på en sikker sidsteplads, 8 point under nedrykningsstregen, og det så ikke ud til at blive bedre med 1 point I de første 2 kampe. Men derefter var det som om at det klikkede, vi vandt 4 kampe i træk, og så var vi allerede fri af nedrykning.

Resten af sæsonen gik det stort set kun én vej i tabellen – opad, hvis nogle skulle være i tvivl – og selv med 10 point fratrukket endte vi til sidst på en fin 10. plads. Hvis ikke de 10 point havde manglet, havde vi rent faktisk endt på en 3. plads og skulle have spillet playoff om oprykning. Ganske opmuntrende.

Næste sæson er dog ganske ubekendt, først og fremmest fordi jeg i skrivende stund ikke har fået forlænget min kontrakt endnu (men mon ikke det sker), men også fordi økonomien ikke ligefrem er i en sund forfatning. Alle spillerne har kontraktudløb her til sommer, og det er kun et fåtal jeg har midler til at forlænge med pt.

Uanset hvad, skal jeg nu bare nyde den sjældne begivenhed det er at vi ikke er rykket ned!



« Seneste Redigering: 29 Sep 2016, 21:52 af g00n » Logged



Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2014
« Svar #49: 29 Sep 2016, 23:41 »

Både United og g00n succes på en og samme aften.. Sker ikke hver dag Wink
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2014
« Svar #50: 30 Sep 2016, 07:52 »

Både United og g00n succes på en og samme aften.. Sker ikke hver dag Wink
¨

Utroligt nok er førstnævnte det mest sandsynlige!
Logged



Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2014
« Svar #51: 30 Sep 2016, 10:22 »

Ser godt ud! Endelig lidt medgang.. Smiley Så håber vi på at du har været så langt nede som det kan være muligt uden at skulle starte forfra. Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2014
« Svar #52: 01 Okt 2016, 17:05 »

FC Midtjylland gør det i virkeligheden, men AaB er da meget godt med her i FM...

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2014
« Svar #53: 04 Okt 2016, 20:42 »

2026/27 - Tamworth – Skrill North (14. sæson)


Stort set alle andre spillere end de normalt startende 11 lod jeg gå efter kontraktudløb, og så hentede jeg erstatninger som forhåbentlig var endnu bedre. I realiteten var det stort set de samme spillere som sidste sæson som jeg gjorde brug af, og uden at få fratrukket 10 point gjorde de det faktisk lige så godt som i sidste sæson.

Faktisk så godt at jeg på et tidspunkt lå på 1. pladsen med et forspring på 6 point. Som det sædvanligvis sker i FM når det begynder at gå lidt for godt, så falder det hele fra hinanden. Så vi tabte ud af det blå 5 ud af 6 kampe. Når man er foran 2-0 på hjemmebane mod et lortehold, rammer træværket 3 gange og alligevel formår at tabe 2-3 hvor de har haft 2 skud på mål, ved man at det går skidt. Anyway, vi sikrede en 4. plads, og så skulle vi spille playoff-semifinale mod Southport, som vi i ligakampene slog 1-0 hjemme og 2-0 ude.

Så i den første kamp på hjemmebane blev min midterforsvarer selvfølgelig udvist efter 2 gule kort i 1. halvleg, og så tabte vi 1-4. Farvel 2 ugers løn. Og så tabte vi udekampen 0-3 efter deres 3 skud på mål. Lame.

I FA Cuppen blev vi ofre for det at hold uden for ligaerne groft overpræsterer, så vi fik smæk 4-0 mod upåagtede Kettering. Det gik lidt bedre i FA Trophy, hvor vi bl.a. slog Bradford PA fra rækken over os ud, inden vi måtte overgive os mod Macclesfield.

FA Cup 2. kvalifikationsrunde: Kettering 4-0 Tamworth
FA Trophy 3. runde: Macclesfield 4-0 Tamworth



Logged



Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2014
« Svar #54: 05 Okt 2016, 08:15 »

Endelig succes til g00n!! Smiley så krydser jeg fingre for at det bare er starten på en lang og gloværdig karriere! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2014
« Svar #55: 10 Okt 2016, 21:21 »

2027/28 - Tamworth – Skrill North (15. sæson)


8 spillere ud og 8 spillere ind, men den foretrukne startellever var den samme som i sidste sæson – og de startede sæsonen godt. Rigtig godt. Ud af de første 7 kampe blev de 6 vundet med en målscore på 20-0. Den sidste? Den blev tabt på hjemmebane med 1-2 mod samme lortehold som omtalt i sidste sæson, på trods af at vi ramte træværket 3 gange inden for de første 20 minutter og havde 20 skudforsøg mod deres 5. Jeg hader officielt Lowestoft.

Resten af sæsonen gik nu også meget godt, og bortset fra efter allerførste spillerunde lå vi aldrig lavere end nr. 2 i tabellen. Hele sidste halvdel af sæsonen var et tæt parløb mellem os selv og Lincoln, som var stukket af fra resten af holdene. Med 4 kampe tilbage havde vi et forspring på 4 point, men så tabte vi 0-3 både til Worcester og netop Lincoln, som så rykkede forbi os. Inden sidste kamp var vi 1 point efter, og det så skidt ud da vi efter 10 minutter var bagud 0-2 hjemme mod Redditch, mens Lincoln førte 2-0 ude over Vauxhall. Vi tog os dog sammen og vandt 4-2, og så var der kun tilbage at se hvordan det var gået Lincoln…

…som med 2 mål i de sidste 10 minutter havde smidt sejren og måtte nøjes med uafgjort! Første titel i hus!

Vi blev i øvrigt overtaget af et konsortium i løbet af sæsonen, og de kvitterede med at fjerne underskuddet i kassen – og reducere lønbudgettet yderligere, helt ned til ca. £7K om ugen. Tak for det, når jeg nu havde kæmpet for at få udgifterne ned på £9,5K om ugen, som det tidligere budget lød på.
Vi nåede helt til 1. runde af FA Cuppen, men det var ikke ligefrem noget der var store penge i alligevel, så fuck det. FA Trophy er selvfølgelig også aldeles ligegyldig.

FA Cup 1. runde: Tamworth 1-4 Blackpool
FA Trophy 3. kvalifikationsrunde: Vauxhall 2-1 Tamworth



Logged



Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2014
« Svar #56: 11 Okt 2016, 17:34 »

Hvad fanden sker der her. Vanvittigt! Cheat! E P O!.

Tillykke. Smiley
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2014
« Svar #57: 11 Okt 2016, 21:55 »

Hvad fanden sker der her. Vanvittigt! Cheat! E P O!.

Tillykke. Smiley

Saviola! Ja, mon ikke det er normal service resumed ganske snart igen Smiley
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2014
« Svar #58: 22 Okt 2016, 14:37 »

2028/29 - Tamworth – Skrill Premier (16. sæson)


Efter 15 sekunder af vores første kamp i Skrill Premier var vi bagud 0-1 hjemme mod Halifax, og så var stilen for sæsonen lagt. Helt omvendt af hvad vi plejer var det dog på hjemmebane vi fik store stryg, mens vi på udebane hentede ganske udmærkede resultater. Bedst illustreret da vi hentede to sejre i træk på 1-0 på udebane (bl.a. over netop Halifax), for derefter at tabe 0-6 på hjemmebane mod Farnborough som lå næstsidst.

I 2. halvdel af sæsonen fik vi lidt mere styr på det, men lå stadig og rodede rundt omkring nedrykningsstregen det meste af tiden. Mod slutningen tabte vi faktisk kun 1 ud af de sidste 5 kampe, men ganske typisk for min FM-karriere gik det selvfølgelig endnu bedre for lige netop de 3 hold vi skulle holde under os. Histon vandt deres sidste 4 kampe, Hereford vandt deres sidste 3 kampe, og Boreham Wood vandt 4 ud af de sidste 5 kampe – og så rykkede vi alligevel ned. Så lame.

Jeg gider ikke ned i Skrill North igen, og selvom mit reputation efter nedrykningen er faldet fra ’Regional’ til ’Obscure’ håber jeg at jeg kan få et eller andet andet job. Vi må se.

FA Cup 1. runde replay: Tamworth 0-3 Derby
FA Trophy 2. Runde replay: Dartford 3-2 Tamworth



Logged



Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2014
« Svar #59: 22 Okt 2016, 14:46 »

Jeg håber du finder noget mere interessant meget snart! Ingen grund til at gå baglæns! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010