home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 386 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Die Löwen - TSV 1860 München
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Die Löwen - TSV 1860 München  (Læst 12101 gange)
Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Löwen - TSV 1860 München
« Svar #15: 12 Sep 2016, 10:36 »

Fine resultater so far, fin længde på updates, jeg læser også med.
Tillykke med oprykningen Smiley
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Online Online


 
Sv: Die Löwen - TSV 1860 München
« Svar #16: 17 Sep 2016, 20:09 »

Fine resultater so far, fin længde på updates, jeg læser også med.
Tillykke med oprykningen Smiley

Mange tak :-) det altid dejligt med ris og ros.
Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Online Online


 
Sv: Die Löwen - TSV 1860 München
« Svar #17: 22 Sep 2016, 19:19 »



sommer transfer 2018


Transfer vinduet er netop lige lukket og der er da sket mere end jeg selv havde forventet.
Wanitzek og Yabadri har begge forladt klubben da de simpelthen ikke har hvad der skal til for at spille i 1. Bundesliga, eller er der blevet solgt spillere fra andenholdet.
Det kom dog et salg som jeg lidt havde set men havde håbet ikke ville ske i det min unge midtbane spiller Zoltan Kis nu er PSG spiller, PSG har købt ham for 295 Mio plus 40 % af den fortjeneste de har af et evt videresalg.
Det var klubben største salg indtil videre.
Der er også kommet et par spillere ind, og her vil jeg nævne 4 spillere som jeg er ekstremt glad for at have fået fingere i specielt til den pris de er hente til.
Arianit Ferati hentet i HSV som er rykket ned for 52,5 Mio, Pablo Piatti for 16 Mio i Valencia og Viktor Fischer for 62,5 i Middlesbrough som også var rykket ned.
Viktor og Pablo er hentet til venstre kanten da, jeg synes der manglede noget kvalitet der, Ferati er en god ung spiller som kan spiller begge kanter dog er han bedst centralt på den offensive midt, hvor hans evner som dribler, afleveringer og overblik vil blive udnyttet.
Med salget at Zoltan Kis manglede der en central midt som både kunne det styrer midtbanen og her er Gaston Gil Romero hantet for 82,5 Mio i Cruz Azul.
1 Bundesliga er begyndt, har spillet 2 kampe mod henholdsvis Leverkusen og Schalke 04 begge kampe er endt 2-2 og i begge kampe har vi været foran både 1-0 og 2-1.




Der har også været et lille skifte i forhold til de forskellige taktikker, kører stadig med 3 forskellige en 4411 som er standart, den lidt mere defensive er en asymmetrisk 4141 og den offensive er en 442.



« Seneste Redigering: 22 Mar 2017, 00:59 af szukizek » Logged


L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Löwen - TSV 1860 München
« Svar #18: 22 Sep 2016, 21:53 »

Spændende med Arianit Ferati, hvad måtte HSV gi' for ham da de hentede ham i Stuttgart?
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Online Online


 
Sv: Die Löwen - TSV 1860 München
« Svar #19: 22 Sep 2016, 22:04 »

Spændende med Arianit Ferati, hvad måtte HSV gi' for ham da de hentede ham i Stuttgart?

Spiller med en summer update database, ved at de har købt ham i virkeligheden ved stuttgart for ca 1 mio euro :-)
Logged


L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Löwen - TSV 1860 München
« Svar #20: 23 Sep 2016, 23:34 »

Spiller med en summer update database, ved at de har købt ham i virkeligheden ved stuttgart for ca 1 mio euro :-)
Nej det løgn  Shockeret

Fuck hvor vildt!  Opstemt
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Die Löwen - TSV 1860 München
« Svar #21: 23 Sep 2016, 23:35 »

skønt at se hvor godt det går med holdet og mange gode indkøb
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Online Online


 
Sv: Die Löwen - TSV 1860 München
« Svar #22: 09 Okt 2016, 00:32 »



Vinter pause


Endelig er jeg nået frem til vinter pausen og det ser da nogenlunde ud pt ligger vi på en 14 plads,
i et meget stærkt midterfelt, hvor det kun er 1 p ned til playoff pladsen og 3 p op til en 10 plads. Vi startede sæsonen godt, men da vi kom til midten af September fik vi nogle unøvendige nederlag, dog var det November som var der vi spillede dårligst og vi fik kun 1 p.
På transfer siden er der ikke sket det helt vilde, har hentet Oliver fra At.Madrid til midtbanen for 77,5 Mio, og er på nuværende tidspunkt ved at sælge Hermannsson til fransk fodbold, der er 3 klubber inde over ham hvor den største klub nok er Monaco som har budt 20 Mio, er også ved at sælge min ukrainske spiller Vladlen Yurchenko til Brøndby Yurchenko har ikke spillet nogen kamp for mig i denne sæson, så er meget villig til at sælge ham også pga at Oliver kommer.

Midt i det hele er jeg også blevet Dansk Landstræner, i det Lars Olsen sagde op, stod Danmark pludselig og manglede en til at styrer landsholdet fremover, og ja det har indtil videre været en stor succes,
6 kampe har jeg stået i spidsen og det er blevet til 6 sikre sejre og en mål scorer på 16-2.


Logged


Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010