home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 360 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Søger FM-gamere til artikel
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Søger FM-gamere til artikel  (Læst 2792 gange)
Chrillefar
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Søger FM-gamere til artikel
« : 24 Aug 2016, 10:53 »

Hej FM Freaks!

Jeg leder efter 5-10 Football Manager-gamere, som på den ene eller den anden måde har haft et legendarisk save i Football Manager. Har du ført en Serie 4-klub til Champions League-trofæ? Er du blevet fan af en klub på grund af et save i FM? Har du hentet Ronaldinho til Brøndby? Hvis du kan svare ja til et af ovenstående spørgsmål, eller fortælle en historie om noget der ligner, så hører jeg meget gerne fra dig!

Som tak for deltagelse i artiklen, vil du/I modtage en lækker PDF hvor jeres artikel indgår, samt et eksemplar af en kommende bog om en Bundesliga-klub. Andet kan desværre ikke tilbydes pt, men opstår der mulighed for yderligere "gaver", så får deltagerne i artiklen besked.

Skriv herinde, eller send mig en mail på christianlundewald@gmail.com, og beskriv kort hvad din historie går ud på. Så tager jeg fat i de af jer, som jeg finder relevant.


MVH
Christian
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Søger FM-gamere til artikel
« Svar #1: 24 Aug 2016, 13:28 »

Hvad skal disse "interviews" bruges til specifikt? for jeg har da et par historier jeg kunne dele ud af, Ronaldinho i Brøndby kan jeg ikke levere, men C. Ronaldo som en afdanket spiller, 2-3 CHL titler inden 2020 med BIF eller at tage et save langt nok frem til at jeg fik en søn (FM15) som faktisk var latterligt god (fik Pogba til at ligne en middelmådig MC!)...

Men ja, ville gerne vide hvad de skal bruges til specifikt før jeg tager en beslutning.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger FM-gamere til artikel
« Svar #2: 24 Aug 2016, 14:56 »

Enig med overstående ^
Har tidligere vundet CL med Allesø (serie 2 klub på daværende tidspunkt) som uden tvivl er det største jeg har leveret.
Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Søger FM-gamere til artikel
« Svar #3: 24 Aug 2016, 15:27 »

Ja information om hvad det skal bruges til og hvor er påkrævet for vi kan havde sådan en tråd her på siden
Logged

Chrillefar
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Søger FM-gamere til artikel
« Svar #4: 24 Aug 2016, 16:47 »

Beklager den manglende information i første opslag, I har helt ret.

Jeg er igang med, at starte en platform (en blog, om man vil, men det lyder bare så hipster-smart..), hvor vi en gang om ugen vil fortælle en god historie fra fodboldverdenen. Vi har blandt andet en historie om et reservehold, som næsten vandt en stor pokalturnering, et langt interview med en gut, som har set +500 fodboldkampe rundt omkring i verden osv. Det er i den forbindelse, at Jeg godt kunne tænke mig, at lave en artikel/et indlæg, hvor FM-gamere fortæller deres historier, da det er en sjov og skæv vinkel, og samtidig noget, som mange ville elske at læse.

Det er ren og sker spas og sjov, og I ryger ikke ind på side 24 i Ekstra Bladet eller lignende Smiley
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Søger FM-gamere til artikel
« Svar #5: 24 Aug 2016, 17:02 »

Så er det lidt jeg tænker, at det jo kunne være pissefedt for os at se noget af det tidligere i har lavet, selvom jeg godt ved man ikke normalt er tilhænger af at reklamere osv. her på siden. så mit forslag ville være at sende et link til det tidligere, tin Sunbao, og så afvente hans respons. Hvis han siger god for projektet kunne han jo snildt lige smide jeres link til os andre her i tråden Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Chrillefar
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Søger FM-gamere til artikel
« Svar #6: 24 Aug 2016, 17:05 »

Vi er slet ikke gået online endnu, så selv om jeg hjertens gerne ville sende links osv, så bliver det svært Smiley vi vil gerne have færdigskrevet et par artikler før, at vi går online, og Football Manager-artiklen var en af dem.
Logged

cartoon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Søger FM-gamere til artikel
« Svar #7: 24 Aug 2016, 18:38 »

Har 17 eller 18 liga titler i streg med Paris Fc i FM15, husk de er ikke PSG, selvom de har haft tætte forbindelser i slut 70erne start 80erne.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Søger FM-gamere til artikel
« Svar #8: 24 Aug 2016, 19:05 »

Har 17 eller 18 liga titler i streg med Paris Fc i FM15, husk de er ikke PSG, selvom de har haft tætte forbindelser i slut 70erne start 80erne.

I sådan et tilfælde vil jeg måske vove at sige selve præstationen i det, er at du ikke er kørt død i savet endnu. Ved fra mit save i 2060'erne fra FM15 at jeg havde overordentligt svært ved at holde mig fast i en klub når først vi vandt noget stort. Hvilket var en af grundene til jeg kom forbi Randers, BIF et par gange og Bornholm.. samt et lille smut til Frankrig som blev ødelagt af en rig stodder der overtog klubben :p funny respekt herfra!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger FM-gamere til artikel
« Svar #9: 24 Aug 2016, 23:28 »

Et FM spil på der først fik ende i 2102. (FM10 udgaven)
Ført Røde Stjerne Beograd til 3 CHL titler i træk, i 2021, 2022, 2023.
CSKA - rammer altid en spil på omkring 10 sæsoner med dem - har jeg gjort siden fm06 udgaven.
Ført Palermo til tops i et ryk. Rangers i et ryk. F.C. United of Manchester til premier league (top 6 her og europa league) i et ryk.
Og rigtig meget andet.

med omkring 1500 timer spillet om året i de seneste 10 år, burde der vel være en historie eller to at hive frem.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

cartoon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Søger FM-gamere til artikel
« Svar #10: 25 Aug 2016, 00:23 »

I sådan et tilfælde vil jeg måske vove at sige selve præstationen i det, er at du ikke er kørt død i savet endnu. Ved fra mit save i 2060'erne fra FM15 at jeg havde overordentligt svært ved at holde mig fast i en klub når først vi vandt noget stort. Hvilket var en af grundene til jeg kom forbi Randers, BIF et par gange og Bornholm.. samt et lille smut til Frankrig som blev ødelagt af en rig stodder der overtog klubben :p funny respekt herfra!

Takker, tror jeg ramte 30 sæsoner før jeg gik død i det save og omkring 1800 timer, udover Paris Fc nåede jeg ca. 3/4 sæsoner med Juventus i FM15. Smiley første gang nogensinde jeg har hadedet at spille FM. Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010