home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 521 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Greater Manchester
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Greater Manchester  (Læst 28028 gange)
whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #30: 26 Jul 2016, 11:39 »

Elsker virkelig denne blog Smiley keep the good work
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #31: 27 Jul 2016, 11:47 »

Elsker virkelig denne blog Smiley keep the good work

Det glæder mig! Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #32: 27 Jul 2016, 11:54 »

CHALLENGE: GREATER MANCHESTER
DECEMBER: NYTÅR SOM 1’ER

Decembermåned startede ikke efter planen. Everton skulle bruge en halvleg på at sende os ud af Capital One Cup. Liverpool-klubben førte 3-0 ved pausen, men jeg kunne trøste mig med to Rashford-mål i anden halvleg. Vi vandt imidlertid en fin 3-1-sejr over tophold West Ham, inden vi igen skuffede. Bayern tæskede os 3-0 og sendte os ned på 2. pladsen (Benfica venter i ottendedelsfinalen), mens vi ikke kunne fast i en 2-0-føring i Wales, hvor Swansea fik 2-2 i en kamp, hvor Michael Keane scorede sit første mål.
MÅNEDENS GM-SPILLER
MICHAEL KEANE
5 kampe / 2 mål / 61 intercep.

Keane var igen på tavlen, da vi kom tilbage på sejrskurs, men igen var tæt på at smide en føring. Denne gang en 4-0-føring. Clough var også blandt målscorerne, da vi førte 4-0 efter 37 minutter, men Watford fik kæmpet sig tilbage på 4-3.

Siden har to kampe imod Sunderland og en imod Crystal Palace givet syv point og tre clean sheets. Højdepunktet var Demetri Mitchells mål på Stadium of Light, som blev vores sidste i 2015.

Nu hedder året 2016, og jeg har valgt at hente Phil Jagielka (født i Manchester) ind. 10 millioner pund har jeg betalt for forsvarsspilleren, som skal ind og være en lederskikkelse på holdet og ikke mindst være tutor for mine unge forsvarsspillere.

Jeg har også kig på Ravel Morrison og Tom Ince, men jeg er meget i tvivl, om de kan begå sig…

Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #33: 27 Jul 2016, 12:06 »


Jeg har også kig på Ravel Morrison og Tom Ince, men jeg er meget i tvivl, om de kan begå sig…


Ravel Morrison kan godt anbefales  Thumbs Up
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #34: 29 Jul 2016, 22:58 »

CHALLENGE: GREATER MANCHESTER
JANUAR: TÆV PÅ EMIRATES

Et hattrick af Alexis, to mål af Walcott og et hver fra Bellerin og Luan, og så var det godnat og god tur hjem til mit mandskab. 7-2 til Arsenal. Efter en fin start på 2016 kom vi ned på jorden igen, da vi besøgte Emirates Stadium.

Vi startede det nye år med en 3-0-sejr over Aston Villa, hvor Keane scorede sit tredje sæsonmål. Vi skuffede et par uger senere ved kun at få 1-1 imod bundprop Everton.
MÅNEDENS GM-SPILLER
JOSH HARROP
1 (2) kampe / 18 nøgleafl. / 9 driblinger

Vi trøster os med to FA Cup-kampe, hvor jeg har kunne gøre brug af en masse Greater Manchester-spiller med succes. Ude imod Fulham i 3. runde fik hele 10 GM-spillere spilletid. Jagielka fik sin debut, og han skulle kun bruge 14 minutter på at score sit første mål. Rashford scorede også, og vi vandt 2-1.

Senest besejrede vi Sheffield United i 4. runde med 2-1. Igen fik 10 GM-spillere spilletid. Rashford var atter på scoringstavlen. Clough scorede det andet mål. Harrop var den største oplevelse med 12 nøgleafleveringer og seks driblinger.

Jeg jagede Danny Welbeck mod slutningen af transfervinduet, men Arsenal ville ikke af med ham, lige meget hvor meget jeg bød. Jeg håber meget, at han er til at få fat i til sommer, for han kan være en super tutor for Rashford med hans personlighed og foretrukne træk.

Logged

Bornholmeren
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Greater Manchester
« Svar #35: 31 Jul 2016, 10:33 »

Super fed blog!! Meget inspirerende!  Opstemt Opstemt

Hvordan er din taktik - holdinstukser osv? Jeg prøver selv kræfter med en 4-4-2, men det er bare ikke muligt at få den til at fungere..  Sur
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #36: 31 Jul 2016, 16:42 »

Super fed blog!! Meget inspirerende!  Opstemt Opstemt

Hvordan er din taktik - holdinstukser osv? Jeg prøver selv kræfter med en 4-4-2, men det er bare ikke muligt at få den til at fungere..  Sur

Super det kan inspirere!  Thumbs Up

Det er en 4-4-2. Offensiv højre back, standard venstre. Bred playmaker på højre side af midtbanen og en fløj på venstre. En dybtliggende angriber og en fremskudt.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #37: 31 Jul 2016, 16:47 »

CHALLENGE: GREATER MANCHESTER
FEBRUAR: UNITED NÆRMER SIG GULDET

Med fem sejre og en uafgjort kamp kan jeg være ganske tilfreds med udbyttet af februarmåned.

Måneden startede med en 3-3-kamp imod Chelsea, hvor vi spillede fantastisk, men var langt fra det mest effektive hold. I kampens allersidste minut blev Clough helten for os med et udlignende mål.
MÅNEDENS GM-SPILLER
ZACH CLOUGH
3 (2) kampe / 4 mål / 19 nøgleafl.

Fem dage senere var Clough igen på pletten med kampens eneste mål imod Norwich, mens han også bidrog med to kasser i 6-0-massakren af Bournemouth. Her scorede Rashford også, og den lynhurtige angriber fra Manchester scorede yderligere to, da West Ham blev sendt ud af FA Cuppens 5. runde.

Siden er Leicester blevet besejret, mens vi også har fået et glimrende udgangspunkt i Champions League med en 2-0-sejr hjemme over Benfica.

Vi bør avancere til kvartfinalen, mens vi ligger rigtig godt til i ligaen - og så ser vi frem imod det kommende youth intake, som ligger lige om hjørnet.

Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #38: 01 Aug 2016, 16:50 »

CHALLENGE: GREATER MANCHESTER
YOUTH INTAKE 2016

Mit første youth intake bød på en masse lovende spillere. Desværre var det langt fra alle, der var fra Greater Manchester.

Til stor glæde var den mest talentfulde fra Stockport. Venstre back Tyler Holland er spået en stor fremtid. Positivt er det, at han er venstre back, da jeg endnu ikke har haft en spiller til den plads, og han har potentialet til at blive en fremragende en af slagsen. Jeg har Warren, Nyambe og Love til højre back, og nu Holland til venstre side.

I midterforsvaret har jeg Ro-Shaun Williams, Michael Keane og Phil Jagielka og nu yderligere to efter indtaget: Ray Coleman  og Andy Vickers, begge fra Manchester. Førstnævnte har mest potentiale af de to med forholdvis gode kvaliteter og Fairly Professional som personlighed, mens Vickers trænger til en masse hjælp og vejledning, hvis han skal frem i fodboldverdenen.

Sidste spiller fra Greater Manchester er fra Manchester og hedder Anthony Holmes. Bestemt ikke noget at råbe hurra for, men han skal have chancen.

Indtaget havde også en angriber, en offensiv midtbanespiller og to fløje med stort potentiale. Desværre var de ikke fra Greater Manchester.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #39: 04 Aug 2016, 10:54 »

CHALLENGE: GREATER MANCHESTER
MARTS: BENFICA UDSLETTER UNITED I FORMIDABEL HALVLEG

Vi er med i FA Cup og er det bedste bud på ligavinder, men til gengæld har vi måtte sige farvel til Champions League efter en katastrofal anden halvleg imod Benfica.

Marts så ud til at blive en god måned. Clough var på scoringstavlen, da Southampton blev besejret med 2-0, vi fik et acceptabelt 0-0-resultat i den lyseblå del af Manchester, Newcastle rejste hjem fra Old Trafford med et 2-0-nederlag, inden vi for anden gang på otte dage krydsede klinger med City, denne gang i FA Cuppen, hvor Rashford med sit enlige mål blev helten.
MÅNEDENS GM-SPILLER
MARCUS RASHFORD
2 kampe / 1 mål

Men så brød helvede løs. Alt var i skønneste i orden i pausen af vores returopgør imod Benfica. Martial havde bragt os foran med samlet 3-0, og portugiserne skulle nu mindst score fire mål for at gå videre til kvartfinalen. Benficas Jonas bragte lidt liv på Estádio da Luz’ tribuner med sit mål til 1-1, inden der var spillet et minut af anden halvleg. Uret rundede 70 minutter, men så havde Benfica 10 fantastiske minutter, hvor de scorede yderligere tre mål, og Jonas fuldendte sit hattrick. 4-1 og farvel CL.

Fire dage senere tabte vi 2-0 på The Hawthorns.

Men hvis vi ender med ligatitlen og måske også FA Cup-titlen klager jeg bestemt ikke.

Noget, som jeg dog begræder, er vores skader. Ro-Shaun Williams er ude i seks måneder, og Tyrell Warren i fire måneder. Forhåbentlig går det ikke for meget udover deres udvikling.

Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #40: 08 Aug 2016, 10:18 »

Fantastisk blog og udfordring SirToby.  Følger alle dine blogs med glæde. Keep it up :-)
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #41: 09 Aug 2016, 13:26 »

Fantastisk blog og udfordring SirToby.  Følger alle dine blogs med glæde. Keep it up :-)

Mange tak - godt at høre!  Thumbs Up
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #42: 09 Aug 2016, 13:34 »

CHALLENGE: GREATER MANCHESTER
APRIL & MAJ: GUUUUUUUULD

Med en 3-2-sejr over Liverpool og en 2-0-sejr på White Hart Lane kom vi i den grad på guldkurs efter aprilmåneds to første kampe. Vi havde råd til at tabe point imod Stoke og West Ham, inden vi i de sidste tre runder med syv point hev mesterskabet hjem med 78 point - fem mere end Arsenal.
MÅNEDERNES GM-SPILLER
CALLUM GRIBBIN
1 (1) kamp / 1 mål

Semifinalen blev endestationen i FA Cuppen, efter Willian scorede et sent mål for Chelsea på Wembley og sendte os ud med 1-0.

Men jeg kan kun være tilfreds med sæsonens udnytte. Det gælder egentlig mest om at overleve og ikke blive fyret her i de første sæsoner, hvor jeg skal prøve at give mine unge spillere så meget spilletid som muligt. At det ender med et mesterskab er bare en bonus og lover positivt for fremtiden.
TOP 3 GM'ERE
1 // MARCUS RASHFORD
2 // ZACH CLOUGH
3 // RYAN NYAMBE

Spillere som Anthony Martial, Memphis Depay og Juan Mata var vigtige spillere i løbet af sæsonen, og jeg bliver nok nødt til at holde på dem lidt endnu, hvis jeg skal undgå fyringen.

Af Greater Manchester-spillerne tager Marcus Rashford prisen for den bedste i denne sæson. Han har udviklet sig meget, og jeg er ganske tilfreds med hans 33 optrædener og 12 kasser. Med 10 mål og 10 oplæg gjorde Zach Clough det også glimrende. Ryan Nyambe har også udviklet sig rigtig pænt.

Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #43: 10 Aug 2016, 21:54 »

CHALLENGE: GREATER MANCHESTER
NY SÆSON: TRE NY ANSIGTER

En ny sæson banker på døren, og det har betydet nye skikkelser på Old Trafford. Jeg har fået tre nye U18-trænere, men endnu vigtigere: Tre nye Greater Manchester-spillere.

Will Jääskeläinen (Bolton)
Søn af den tidligere mange årige Premier League- og Bolton-målmand Jussi Jääskeläinen (der som 41-årig stadig er aktiv for Wigan). Født i Bolton i 1998, kort efter farmand havde skrevet under med Bolton. Will er også målmand. Han har ikke det største potentiale, men han er en chance værd. Han kostede 300.000 pund.

Jordan Rhodes (Oldham)
Jeg har primært hentet Rhodes af den grund, at han skal være tutor for mine yngre angribere. Han er umiddelbart nummer fem i køen efter Martial, Rooney, Clough og Rashford. Til at starte med har jeg gjort ham til tutor for Mitchell, men med et Preferred Move som Likes To Try To Beat Offside Trap kan han være god for mine angribere også.

Danny Welbeck (Manchester)
Fairly Professional. Likes To Try To Beat Offside Trap. Ligesom Rhodes er Welbeck en god tutor, måske endnu bedre. Samtidig er han også en glimrende angriber, som har mange år i sig endnu. Jeg har jagtet ham siden januar, men Arsenal har ikke været til at tale med. Først nu skete der noget, og jeg måtte slippe 50 millioner pund. Mange penge men en nødvendig signing.

Morgan Schneiderlin er solgt for 22 millioner pund til Real Madrid (stiger højst sandsynligt med 4,6 millioner). Ashley Young er smuttet til Watford og Sergio Romero til Verona og tilslutter sig gruppen af spillere, jeg har skilt mig af med, der også tæller Marouane Fellaini og Jesse Lingard.

Dermed har jeg til starten af min anden sæson 23 spillere fra Greater Manchester.
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #44: 10 Aug 2016, 22:37 »

Dermed har jeg til starten af min anden sæson 23 spillere fra Greater Manchester.

Det satme stærkt gået  Thumbs Up Peace
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010