home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 394 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Brexit
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Brexit  (Læst 27360 gange)
bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brexit
« Svar #30: 28 Jul 2016, 22:36 »

Velkommen til.. Hyggeligt at der er godt gang i denne challenge når man tænker på tidspunktet af FM-sæsonen.
Ja, der er lidt stille herinde pt
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

bacigo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brexit
« Svar #31: 29 Jul 2016, 12:58 »

Muligvis et dumt spørgsmål, så på forhånd beklager jeg min manglende viden om editormulighederne. Men er begrænsningerne lavet for alle hold i ligaen eller er det kun ens eget?
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Brexit
« Svar #32: 29 Jul 2016, 15:27 »

Kun for ens eget.. har ikke undersøgt om man kan lave det i Editoren
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Brexit
« Svar #33: 29 Jul 2016, 16:21 »

Helt efter planen topper jeg ligaen efter første halvdel af 2. sæson. Målet er selvfølgelig at vinde mesterskabet. Januars transfervindue er åbent men forventer ingen større handler hverken ind eller ud.


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brexit
« Svar #34: 29 Jul 2016, 17:54 »

alt+f9-gennemvejen til at lave screenshots er tilsyneladende ude af drift på min computer, så I får bare lige min sæsonafslutning (det der mangler) på tekst.

Top-5 i Premier League:

Tottenham 72 point.
Man. United 71 point.
Man. City 69 point.
Chelsea 68 point.
Leiceister 68 point.

Der resterer to kamp. Jeg skal personligt til henholdsvis Bournemouth OG Leiceister, hvorfor jeg overhovedet ikke anser mig selv for at være favorit til at nappe titlen. Men nu må vi se :-)

Champions League. Ja, der ville jeg ønske, at jeg kunne være leveringsdygtig med et billede, MEN jeg er fandeme i finalen mod PSG, efter at have slået Moskva, Bayern og Arsenal ud i nævnt rækkefølge!

Jeg glæder mig til i morgen, hvor jeg får tid til at spille disse tre kampe....
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Brexit
« Svar #35: 30 Jul 2016, 22:24 »

Sæsonen 16/17 blev en succes. Jeg vandt Premier League i suveræn stil og vandt også Champions League efter finale sejr over Real Madrid. Inden da havde jeg slået Bayern og Barcelona ud i knockoutrunderne. Så det var en hård omgang og derfor var glæden stor, da pokalen med de store øre kom i hus. Det var tæt på det The Treble men fejlede i FA Cup semifinalen mod Aston Villa.

I løbet af sæsonen gik jeg mere og mere over til 4-4-1-1 formationen og det var en stor succes. Så det bliver også den formation, som jeg bygger holdet op omkring til den nye sæson. Jeg råder stadig over 7 ikke britiske spillere. Målet er, at skifte 2-3 af dem ud med britiske spillere og om muligt, så begynde jagten på challenge målet allerede i den kommende sæson.

Udfordringen bliver at finde gode nok erstatninger, for prisen for etableret spillere er vanvittig og det er store navne jeg skal skifte ud. Jeg er fast besluttet på at beholde De Gea og Pogba. Spørgsmålet er hvem der mere får lov at blive. Martial og Memphis har begge været helt suveræne. Mata og Januzaj står med de svageste kort på hånden pt.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Brexit
« Svar #36: 30 Jul 2016, 23:25 »

Jeg er nede på 4 ikke britiske spillere heraf 2 målmænd. Så jeg er klar til at angribe challengen. Jeg havde en mere eller mindre blankocheck at handle for, så har brug 293 mio. £ og kunne bruge 150 mere hvis jeg havde lyst. Jeg har dog også solgt for 163 mio. £. - David De Gea og Paul Pogba var sikre på deres plads og den 3. blev Memphis Depay. Jeg kunne simpelthen ikke finde en god nok erstatning til hans position. Jeg vil kort gennemgå truppen.

På målmandsposten har jeg som sagt De Gea og jeg har Romero som back up.

På mine backs har jeg Chambers og Shaw med Robertson og Kyle Walker som back up. Så her er status quo.

I det centrale forsvar er der sket en enkel ændring. John Stones er hentet ind for 45 mio. £ i Chelsea og spiller sammen med Smalling i A-kæden. Som back up for de to har jeg Phil Jones og Easah Suliman som har udviklet sig fint, han kan måske i fremtiden kæmpe med om en plads i A-kæden.

Eric Dier er skubbet fra det centrale forsvar op på den centrale midtbane som holdet balancespiller. Ved siden af ham har jeg Pogba. Som back up har jeg James Ward-Prowse og en regen ved navn Gabriel N’Guele, som jeg har hentet i Chelsea for 9 mio. £ og ham forventer jeg mig meget af i fremtiden.

På kanterne har jeg Memphis og den dyreste spiller nogensinde. Jeg har købt Gareth Bale for 160 mio. £. Jesse Lingard er back up og det samme er nyindkøbte Patrick Roberts som kostede mig 23 mio. £.

I angrebet har jeg stadig Rooney som den dybe angriber og nyindkøbte Ross Barkley som den offensive midtbane. Barkley kostede mig 57 mio. £. Som back up til de to har jeg de to unge talenter Rashford og Dominic Solanke.


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brexit
« Svar #37: 31 Jul 2016, 09:50 »

Så blev jeg færdig med sæsonen 16/17, som jeg vil huske tilbage på, som gennembrudssæsonen - en Champions League-titel og en Premier League-titel. Jeg kan næsten ikke få armene ned igen. Jeg efterlod jer med en MEGET tæt top-5, med kun to spillerunder tilbage, hvor jeg skulle møde Bournemouth og Leiceister på udebane. Jeg vandt dem begge. Slutstillingen:



Jeg vil ikke just kalde det er overlegent mesterskab. Pointforskellen mellem 1 og 4 er nærmest ikke-eksisterende, og med til historien hører også, at ligaen i denne sæson ikke er vundet med specielt mange point. Et Leiceister-mesterskab om man vil....



Kyle Walker dukkede scorede sit første, men klubbens vigtigste sæsonmål i finalen mod PSG og blev dermed matchvinder i en kamp uden de store chancer.

Jeg føler mere og mere, at mit hold er klar til at nappe The Treble, og jeg regner lidt med at lave den sidste udrensning dette transervindue og hente én, måske to, store signings til 18/19-sæsonen. Det betyder, at Vertonghen, Bentaleb og muligvis Vlasic skal ud og finde nye klubber. Yarmolenko overrasker mig virkelig meget, som indvendig angriber, og jeg ville være ked af at afhænde ham til fordel for Vlasic, der slet ikke har rutinen, men talentet.

Jeg vender tilbage, når jeg er færdig med denne lille kabale. Modsat Wester, så har jeg kun en lille milliard at handle for, så jeg skal tænke lidt mere over mine transfers ;-)
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brexit
« Svar #38: 31 Jul 2016, 10:02 »

Vores kampe bliver fremover spillet på Wembley, hvor der er plads til hele 90.000 tilskuere. Det kommer til at give godt i klubkassen. Jeg ved ikke, om det er standard i alle spil med Tottenham - jeg har i hvert fald ikke ansøgt om noget - så det formoder jeg.

Men fedt er det bestemt.
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brexit
« Svar #39: 31 Jul 2016, 20:29 »

Tillykke med mesterskaberne, boys! Imponerende i begge vandt Champions League Smiley
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Brexit
« Svar #40: 01 Aug 2016, 15:43 »

Ren britisk klub..

Det går ganske godt og jeg nyder Brexit challengen. Jeg har valgt at gå skridtet videre og vil satse på en ren britisk klub. og ikke kun på spillerfronten men også i staben. Så alle spillere, trænere, scouts mm. skal være britiske. Jeg er så småt i gang med at skifte ud i staben men forventer ikke ændringer i truppen i den igangværende sæson.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brexit
« Svar #41: 02 Aug 2016, 08:59 »

Spændende med det rene britiske opsæt. Jeg er faktisk også tilfreds med de engelske talenter, som kommer op hist og her - der er voldsomt meget talent, men nu og her holder jeg mig til mine fem ikke-britere i truppen.

Jeg har pt. 15 udlændinge i min stab. Det er faktisk ret mange. Så måske man skulle gå i dine fodspor og skifte lidt ud..... hvis kvaliteten er til det.




En lille status

Jeg har desværre ikke ferie længere, så er spændt på, om jeg når at færdiggøre denne challenge. Det er trods alt mit mål. Heldigvis er der en rum tid endnu til deadline....

Jeg skriver medio august 2017 i mit save, og jeg forventer ikke mere transferaktivitet. Jeg har 330 millioner kr. tilbage på kistebunden, hvilket ikke er nok til at hente en verdensstjerne, hvorfor jeg holder lidt igen til andre aktiviteter i klubben. Derfor får I lige et lille transfer- og trupoverblik:

Jeg solgte spillere for lidt over 500 millioner kr. Sarabia, Robertson, Vertonghen og Bentaleb var de mest prominente navne, som ikke længere havde en fremtid i klubben.

Jeg købte spillere for ca. 800 millioner kr. Barkley, Joe Gomez, Solanke og det store midtbanetalent Elis Caton er alle nye ansigter i truppen, som er barberet ned til fem ikke-engelske spillere. Jeg har smidt et par udlændinge på udlån, som jeg ikke lykkedes at sælge. Dem regner jeg med at sælge til vinter eller sommer. Det giver dette øjebliksbillede af truppen:



Vi vandt Charity Shiled 3-2 over Manchester City og tabte 2-1 til selv samme Manchester City i den europæiske Super Cup.
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brexit
« Svar #42: 02 Aug 2016, 15:46 »

Anden sæson blev meget interessant i London-klubben, hvor det blev til intet mindre end 5 trofæer. Premier League, Europa League, FA Cup, Capital One Cup og Charity Shield blev alle vundet, hvilket er helt vildt.
Desværre kunne jeg i starten af sæsonen se mig slået ud i Champions League-gruppespillet, hvor Leverkusen og Atletico overmandede os totalt.

I ligaen var vi meget dominerende. Harry Kane lavede 33 mål i 34 ligaoptrædender, 5 mål mere end forrige sæson. Han modtog også Årets spiller i Premier League.

Ligesom Wester, et år før tid, kan jeg gribe challengen, da jeg i truppen kun har 4 ikke-britiske spillere. I det kommende vindue, vil jeg skille mig af med Mousa Dembele, som har været skadet stort set hele indeværende sæson.
For at øge konkurrencen, vil jeg, hvis muligt, gå efter Ross Barkley og Gareth Bale - sidstnævnte vil jeg utrolig gerne hente hjem til Tottenham. Allerede omkring jul erklærede jeg offentlig interesse for ham, da han spiller under halvdelen af ligakampene i Real Madrid!

Håber på endnu en fremragende sæson i 2017/18  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 02 Aug 2016, 15:49 af whapz » Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Brexit
« Svar #43: 03 Aug 2016, 06:13 »

Efter to Premier League titler og en CHL triumf og rekordkøbet af Bale, så har jeg simpelthen mistet lysten. Jeg er gået helt død i savegamet og kan mærke jeg ikke kommer videre. Så jeg er ude. Jeg følger dog spændt med hos jer andre.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brexit
« Svar #44: 03 Aug 2016, 09:53 »

Jeg giver mig i kaste med denne.

Dog mest for hyggens skyld, og tvivler på jeg når det inden d. 31. august. Derudover har jeg valgt at spille med Newcastle, og da de er rykkede ned IRL har jeg valgt at starte med Pr0's update: http://www.fm-base.co.uk/forum/football-manager-2016-transfer-updates-custom-leagues/351340-%5Bfm16%5D-transfers-data-update-packs-pr0.html - hvilket vel allerede dér diskvalificere mig. 
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010