home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 546 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  - Vi kan tabe, men aldrig besejres
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: - Vi kan tabe, men aldrig besejres  (Læst 3381 gange)
Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
- Vi kan tabe, men aldrig besejres
« : 23 Jun 2016, 20:41 »

Brøndby IF

- Vi kan tabe, men aldrig besejres



Sæson 1

På trods af et nederlag i første kamp, ude mod AGF på 0-3, kom holdet godt igen. De efterfølgende tolv kampe blev til syv sejr og fem uafgjort, inden det næste nederlag kom til OB, 1-2 i Odense. Efteråret bød på tre nederlag, seks uafgjort og ni sejr, hvilket var nok til at Brøndby kunne overvinter på første pladsen. Men som foråret skred frem, gemte Brøndby spillerne sig stadig for den kolde vinter blæst. Kun seks sejr i femten kampe, fire uafgjort og fem nederlag, kunne Brøndby se deres første plads blive erobret af FCK.

Slut stilling, efter 33 kampe

I pokal tuneringen blev det til tre kampe, 3-0 sejr over B 1908, 2-2 og en sejr i straffesparkskonkur r ence, mens den sidste blev tabt i Kvartfinalen til AaB efter 2-2 og 2-4 i forlænget spilletid.

Ude i Europa gik det dog heller ikke meget bedre. Vi kom dog hele vejen til Playoff runden hvor CSKA Moskva ventede. Kampen i Rusland gik det svære som alle havde regnet med, nemlig en sejr til hjemme holdet på 2-1. Det skulle vise sig at være nok da en 0-0 på hjemmebane ikke kunne bruges til noget. Undervejes blev det dog til sejr over Glenavon (9-0), H. Be'er-Sheva (3-1) og Vit. Guimarães (4-0).

Nu kommer vi til noget af det lidt mere spændende, nemlig vores salg og indkøb.
Der har været travlt i vores afdeling for salg og indkøb. Samlet set fik vi solgt for ca. 12 mio, mens der blev købt ind for ca. 8 mio. Af spiller der kan nævnes der er solgt er blandet andet Johan Elmander, Martin Albrechtsen, Magnus Eriksson, Christian Nørgaard og Thomas Kahlenberg.
Svensker, de kommer og går som man siger, og det har Brøndby bevist igen. Sebastian Holmén er eneste indkøb fra den svenske klub Elfborg. Dog fik vi lejet hele seks spiller, hvor af de bedste må siges at være Alex Iwobi for Arsenal, Erdal Rakip fra Red Bull Salzburg og Raffaele Bianco fra Carpi. Mens de sidste tre spiller fik en tilværelse som anden holds spiller. Kyle Walker-Peters fra Tottenham, Dové Womé fra SuperSport Utd. og Ibán Salvador fra Valencia.

Vores økonomi blev reddet af præmie pengene for at have ligget nr.1 og nr.2. Så den er i plus på omkring 40 mio, bestyrelsen er derfor gået med til at forbedre træningsanlæget.
Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: - Vi kan tabe, men aldrig besejres
« Svar #1: 24 Jun 2016, 16:29 »

Brøndby IF

- Vi kan tabe, men aldrig besejres



Sæson 1 - Sæson 2

Efter sidste sæsons anden plads, skulle vi ud og forstærke holdet, så vi kan spille med omkring første pladsen. Ind kom også hele femten nye spiller, bare på første holdet. Mens der blev solgt ti spiller fra første holdet.

De nye var Gustaf Nilsson fra Falkenbergs FF, Diego Llorente fra Real Madrid, Nicolai Boilesen fra Ajax, Andreas Maxsø fra FC Nordsjælland, Roger fra Levante, Stijn Schaars på fri, William Vainqueur fra Roma, Sokratis Dioudis på fri, Bassel Jardi fra Strømsgodset. Mens Ainsley Maitland-Niles fra Arsenal, Sheyi Ojo fra Liverpool, Demarai Gray fra Leicester, Oliver Shenton fra Stoke, Dion Cools fra Brügge og Mikel Balenziaga fra Athletic er blevet lejet for hele sæsonen. Mine indkøb er løbet op i samlet 20 mio.

Mine salg af førsteholds spiller er Frederik Holst, Kamil Wilczek, Christian Jakobsen, Rodolph Austin, Riza Durmisi, Andrew Hjulsager, David Boysen, Martin Ørnskov og Teemu Pukki for samlet 47 mio.

I ligaen blev det en tæt forstilling lige ind til anden sidste spillerunde, hvor vi kunne sikre os mesterskabet for FCK med en 2-0 sejr i SønderjyskE. Inden da havde Brøndby ligget nr.1 siden femte spillerunde. Mens FCK havde været en skygge af sig selv. De kom dog med i top 6 til sidst og kunne med stor stil vinde 9 ud af 10 kampe i mesterskabs puljen. På trods af alle de nye indkøb, kom Brøndby også godt for start i ligaen, og endnu en gang skulle det være AGF der skulle vinde som de første. Brøndby forsatte deres gode spil frem til vinterpausen og førte med ni point ned til Lyngby. Efter vinter kom der dog helt andre boller på suppen, da Brøndby kun tabte én kamp i hele foråret. Der med kunne de kalde sig for danske mester.

Stillingen

I pokal tuneringen blev det kun til to kampe og dermed en ende station i fjerde runde, til AGF.

Ude i Europa gik det heller ikke så godt i denne sæson, KR blev ellers slået samlet 4-3 efter et nederlag i første kamp. Næste runde bød på Levante, der også blev de to sidste kampe i Europa. De blev samlet tabt 1-3.

På trods at det overskud på 210 mio i denne sæson, har det ikke været muligt for bestyrelsen at kunne forbedre vores træningsanlæg efter de aflyste den i sommers. Dog er de gået med til at udvide Brøndby Stadion fra 29.000 til 33.500 tilskuere.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: - Vi kan tabe, men aldrig besejres
« Svar #2: 24 Jun 2016, 18:16 »

Baseret ud fra din økonomi efter to sæsoner, ville jeg nok sende en job ansøgning til vestegnen !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: - Vi kan tabe, men aldrig besejres
« Svar #3: 24 Jun 2016, 22:12 »

Baseret ud fra din økonomi efter to sæsoner, ville jeg nok sende en job ansøgning til vestegnen !

Min økonomi har været meget god i første 2. sæsoner, men her i 3. ser den ikke så god ud. Har lige nu en balance på små 37 mio i plus.
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: - Vi kan tabe, men aldrig besejres
« Svar #4: 25 Jun 2016, 17:54 »

spændende spiller i øjeblikket selv med BIF, overtog dem efter 3. sæson, kun Juelsgaard, Phiri og Nørgaard er tilbage.
Ellers tæller mit hold et par regens, og en masse udenlandsk kvalitet særligt Iheanacho er en vaske ægte bomber 56 kampe 56 mål.

Danskere i klubben pt. er Nørgaard, Juelsgaard, Kjær, Uffe Bech  og et par regens.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: - Vi kan tabe, men aldrig besejres
« Svar #5: 25 Jun 2016, 20:35 »

Jeg har også fået tyndt lidt ud af de dansker der heller ikke er gode nok til holdet, men har dog også hentet nogle ind igen.
Her er et billed af de dansker der er i min første holds trup lige nu.

Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: - Vi kan tabe, men aldrig besejres
« Svar #6: 26 Jun 2016, 22:50 »

mon ikke Jradi, Corlu og måske sidste 3. mand forsvinder? i takt med dit hold bliver bedre?
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010