home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 440 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2016
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vinder Tour de France 2016
Froome
Dan Martin
Contador
Bardet
Porte
Aru
Quintana
En anden

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2016  (Læst 49081 gange)
Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #30: 07 Jul 2016, 22:25 »

Jeg er ikke i tvivl om, at Tinkoff har et hold der kan støtte Contador. Spørgsmålet er mere om de vil støtte ham. Der er mange interne problemer på holdet, hvilket også forklarer, hvorfor Majka cykler hovedløst rundt i udbruddet igår, som var dødsdømt(hvert fald hans del af udbruddet) istedet for at tage tilbage og hjælpe Contador. Samtidig kunne Kreuziger sagtens hjælpe Contador, men vælger at køre egen chance, hvilket nok også er smartest, da Contador har været en væltepeter af en anden verden. Lige nu er jeg rimelig sikker på, at planen er at de kører for både Kreuziger og Contador. Contador giver nok ikke op, men hans uheld(lad os bare give det skylden) har hvert fald ødelagt alle chancer for et podium.

Quintana vinder forhåbentlig..
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #31: 07 Jul 2016, 23:03 »

Contador er jo tydeligt hæmmet og bør vel stå af så han kan køre spanien rundt istedet hvis han ligesom i går ikke kan stå og kører pga skulderen i morgen.
Logged

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #32: 08 Jul 2016, 00:43 »

Før TdF troede jeg absolut ikke på Quintana men jeg må indrømme at han har kørt stærkt og virker i kontrol og så virker det som om Movistar holdet virkelig bakker op og selv Valverde ligner en super hjælpe rytter.

Men lad os nu se, om han kan stå distancen i tredje uge. Det er stadig tidligt!
Logged

jens4353
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #33: 08 Jul 2016, 10:25 »

Men lad os nu se, om han kan stå distancen i tredje uge. Det er stadig tidligt!

Det er vel i tredje uge, at Quintana tidligere har markeret sig ift. Froome. Sidste år, tabte Quintana jo over 2 minutter i den første uge, men kørte siden fra Froome - specielt den tredje uge - hvor Froome konsekvent har set svagere ud og været i problemer. Så holdbarhed har han vist, at han besidder i stor stil.

At Froome så har været ude og sige, at han har timet sin form anderledes i år, så han vil være stærkere i den tredje uge er en helt anden sag.
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #34: 08 Jul 2016, 11:31 »

Det er vel i tredje uge, at Quintana tidligere har markeret sig ift. Froome. Sidste år, tabte Quintana jo over 2 minutter i den første uge, men kørte siden fra Froome - specielt den tredje uge - hvor Froome konsekvent har set svagere ud og været i problemer. Så holdbarhed har han vist, at han besidder i stor stil.

At Froome så har været ude og sige, at han har timet sin form anderledes i år, så han vil være stærkere i den tredje uge er en helt anden sag.

Jeg tror, BB's indlæg var et lille skud ud til DeBuur, der inden Touren betvivlede Quintanas evner i den tredje uge - til trods for, at flere netop påpegede, at colombianeren som regel er bedst lige dér.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

jens4353
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #35: 08 Jul 2016, 12:07 »

Jeg tror, BB's indlæg var et lille skud ud til DeBuur, der inden Touren betvivlede Quintanas evner i den tredje uge - til trods for, at flere netop påpegede, at colombianeren som regel er bedst lige dér.

Der kan man jo bare se hvad uopmærksomhed kan medføre... Min kommentar kan jo selvfølgelig så bare ignoreres Smiley
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #36: 12 Jul 2016, 18:03 »

Her midtvejs i Tour de France kan det vel godt konkluderes at:

Tinkoff holdet virker som et hold der er på vej til opløsning og Contador var på ingen måde 100 % da han startede og med 2 styrt de første dage var der reelt ingen muligheder for Contador i TdF.

Jeg kommer ikke til at savne Team Tinkoff men håber at de Danske ryttere finder gode hold hvor de kan få lov at udfolde deres talent.

Michael Valgren rygtes til Team Sky og Jesper Hansen bør vel satse på et lidt mindre hold hvor han kan få muligheden i Giroen eller Vueltaen inden han går efter at deltage i TdF.

Froome og Sky er suveræne og Quintana har end ikke forsøgt at angribe Froome og jeg tror ikke på han har klassen til det - selvom jeg hver dag håber det vil ske  Peace

De Franske talenter har desværre ikke udviklet sig yderligere og de har ikke formået at tilføje TdF ekstra krydderi.

Cavendish og Dimension Dat holdet er gjort det imponerende o så må jeg indrømme at Sagan bliver en bedre og bedre rytter og fik han et et hold der ville satse på ham så ville han vinde flere løb.

Indtil nu syntes jeg TdF har været noget middelmådigt - der skal virkelig ske noget hvis det indtryk skal ændres og jeg håber vi har noget tilgode i de kommende uger 
Logged

YNWA

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #37: 13 Jul 2016, 18:47 »

Astana har fortalt, at de har skrevet under med to danske ryttere. En bjergrytter og en klassiker rytter. Ikke svært, at gætte sig til, at det er Michael Valgren(selvom det lignede han havde en aftale med SKy på etapen igår) og Jesper Hansen.

Jeg håber og tror på, at Froome ødelægger sig selv ved de her små stunts, som giver ham 20-30 sek i alt. Virker til Quintana nok skal tage ham i bjergene. Ærgeligt med Mount Ventoux i morgen, kunne ellers have givet flere minutter i top 10.

Håber Adam Yates forsætter formen.

Modsat dig, DeBuur, synes jeg faktisk Touren har været rigtig spændende i år. Det er ikke bare en rytter, der fra første gang det stiger i vejrs, kommer i gult og så bare holder den hele vejen. Det har været utrolig spændende, blandt andet takket være Van Avermaets eventyr i gult og Sagans evige angreb. Jeg elsker den rytter, tror aldrig der har været en rytter der været så stor en personlighed, samt så stor en cykelrytter som ham. Han er simpelthen fænomenal. Dog er jeg enig i, at det har været kedelig på bjergetaperne, at de alle bare sidder og kigger på hinanden (- D. Martin som faktisk tør udfordre). Håber på spænding de næste dage.
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #38: 14 Jul 2016, 00:08 »

Etapen idag viste at Team Sky og Froome var vågne og det var der en hel del der ikke var - Quintana kunne ikke svare på dagens sidste angreb eller ville ikke - svaret komme imorgen hvor jeg tror der kommer et udbrud afsted også vil Quintana og Froome komme til at køre mod hinanden på Mont Ventoux

Peter Sagan var sgu suveræn idag og jeg elsker når en såkaldt sprinter etape slutter med at nogen stikker af inden mål flot gennemfør
Logged

YNWA

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #39: 14 Jul 2016, 00:36 »

Hvis I skal se bort fra oddsene på papirerne hvem tror I så tager etapen i morgen? Overvejer at smide lidt mønt på det nemlig Smiley

Jeg har fidus til Quintana
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #40: 17 Jul 2016, 11:19 »

 Thumbs Up så rammes alperne og nu drømmer jeg om at "nogen" forsøger at angribe team sky og Froome - egentlig har jeg fået en utrolig respekt for Froome men alligevel håber jeg at vi får drama for alle pengene at se idag og jeg håber Valverde og Quintana har mere end bare til at følge med.

Etapen kunne også være muligheden for at stærke klassement ryttere som Aru og Bardet gik i angreb tidligt for at få testet Team Sky men jeg tror ikke de har formen til at gennemføre det fuldt ud.

Moelma gætter jeg på sætter sig bag team Sky toget og først forsøger at angribe på det sidste bjeg.

Stigningerne idag er i antal og sværhedsgrad dræbende især hvis der bliver lagt ud med agressivt kørsel og desuden vil nedkørslerne komme til at kunne gøre en forskel - hvis ikke TdF åbner sig idag så tror jeg ikke det kommer til at ske - god løb til alle Thumbs Up
Logged

YNWA

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #41: 17 Jul 2016, 12:07 »

BIG BAUKE MOLLEMA er som altid overlegen.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #42: 23 Jul 2016, 17:54 »

 Thumbs Up Team Sky var ganske enkelt for gode og med deres defensive taktik så kunne ingen true Froome.

IMO så har det været en skuffende TdF hvor der ikke har været de vilde angreb og selve løbet har været som et "tørt samleje"

Sagan, Pantano og Bardet har været de positive oplevelser og Astana og Movistar har godt nok ikke været særlige heldige med deres taktik.

TdF 2017 bliver ikke bedre hvis ikke de andre hold bliver væsentlig stærkere for i år har Team Sky været klasser over alle andre og hvem gider egentlig blive ved med at se et så defensivt løb ?
Logged

YNWA

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #43: 23 Jul 2016, 20:56 »

Tror vi havde fået et helt andet løb hvis ikke Contador var væltet, da han generelt ikke er bleg for at sætte de store angreb ind. Hatten af for Team Skys fantastiske dødsmaskine som læber med endnu en tour sejr.
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #44: 24 Jul 2016, 08:13 »

Tror vi havde fået et helt andet løb hvis ikke Contador var væltet, da han generelt ikke er bleg for at sætte de store angreb ind. Hatten af for Team Skys fantastiske dødsmaskine som læber med endnu en tour sejr.

Jeg har været fan af Contador mange år efterhånden, men tror desværre ikke på, at han for alvor kommer til at true Froome i touren igen.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010