home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 359 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2016
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vinder Tour de France 2016
Froome
Dan Martin
Contador
Bardet
Porte
Aru
Quintana
En anden

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2016  (Læst 49101 gange)
Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #15: 12 Jun 2016, 19:20 »

Froome viste skræmmende styrke på dagens etape og med det hold bliver det svært for nogen at ryste Froome.

Men jeg håber at vi ser en masse ryttere angribe tidligt på bjerg etaperne for selv med et stærkt hold så vil det lykkedes for nogen at slippe afsted og det bliver måden at slå Froome og Sky teamet på.

Contador har ikke de voldsomme ryk tilbage og når han angriber ser det let ud at få det lukket ned.

Quintana har et flot antrit men er han holdbar nok over 3 uger ?

Jeg tror det bliver et interessant løb af følge  Opstemt

Nairo Quintana kørte sidste år fra Froome på både 19. og 20. etape. Endda med små to minutter sammenlagt. I 2013 vandt han 20. etape og distancerede ved den begivenhed Froome med et halvt minut.

Ved de to TdF de har kørt mod hinanden - 2013 og 2015 - har opskriften været den samme: Froome er bedst på de første bjerge, mens Quintana bliver bedre og bedre dybt i tredje uge. Måske fordi de begge gange har kørt i Alperne, og ikke Pyrenæerne, men mere sandsynligt fordi Quintana bare er bedst hen mod slutningen. Må erklære mig enig med Robinho4ever. Forstår ikke, at der bliver stillet spørgsmålstegn ved Quintanas holdbarhed.

PS. De slutter i øvrigt i Alperne igen i år.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #16: 13 Jun 2016, 21:05 »

Nu handler TdF jo ikke kun om hvem der vinder den gule trøje - sad og så dagens etape i Schweiz rundt og her må jeg indrømme at jeg blev imponeret af Peter Sagan og den appetit på sejre han udviste - imponerende kørt ham glæder jeg mig til at se på nogle af de etaper hvor det ikke kun er fladt.

Christoffer Juhl kørte ligeledes fantastisk og fortsætter det i løbet så tror jeg på at han kommer til at køre TdF for Orica Green Edge


Sådan så er Chris Anker udtget til TdF - håber vi får ham at se i nogle udbrud og han er vel også en der med lidt held kan få nogle dage i den prikkede.

Jeg håber stadig at vi får Michael Valgreen og Jesper Hansen med og det samme må gerne ske med Mørkøv og Fuglsang Peace

« Seneste Redigering: 13 Jun 2016, 22:29 af DeBuur » Logged

YNWA

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #17: 13 Jun 2016, 22:30 »

Ja, jeg glæder mig også til at se Sagan - han kan sgu noget på den cykel.
Bliver også spændende at se hvor han havner til næste sæson - håber det er et hold som kan hjælpe ham noget mere end hvad Tinkoff har gjort, for så bliver han mere mægtig end han allerede er nu.
Logged

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #18: 21 Jun 2016, 11:31 »

Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #19: 21 Jun 2016, 18:18 »

Men vigtigere endnu, så er danse-kongen Sondre Holst Enger også blevet udtaget.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #20: 21 Jun 2016, 20:23 »

Det er også rimelig imponerende at Ilnur Zakarin er udtaget af Katusha efter hans styrt i Giroen
Logged

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #21: 22 Jun 2016, 23:36 »

Men vigtigere endnu, så er danse-kongen Sondre Holst Enger også blevet udtaget.

Dansekonge OG supermodel: https://www.instagram.com/sondrehe93/

Ligner næsten han har en fotograf til at følge efter sig hele tiden.. crazy
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #22: 27 Jun 2016, 20:15 »

 Opstemt endnu flere Danskere i TdF det gør ikke sommeren mindre interessant  Thumbs Up


Lars Bak (Lotto Soudal)
Christopher Juul-Jensen (Orica-Greenedge)
Michael Mørkøv (Katusha)
Chris Anker Sørensen (Fortuneo-Vital)
Jakob Fuglsang (Astana)
Matti Breschel (Cannondale)

Så mangler vi bare at Michael Valgren får en plads på den gale Russers hold  Peace
Logged

YNWA

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #23: 28 Jun 2016, 18:48 »

Hvordan ser mulighederne ud for Jilian Alaphillippe og Warren Barguil?

Nu tænker jeg ikke på den gule, men hvilken rolle de kommer til at spille for deres hold? Wink
Logged

H A L A   M A D R I D!

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #24: 29 Jun 2016, 17:37 »

Hvordan ser mulighederne ud for Jilian Alaphillippe og Warren Barguil?

Nu tænker jeg ikke på den gule, men hvilken rolle de kommer til at spille for deres hold? Wink

Barguil bliver kaptajn. Giant-Alpecin stiller til start med Degenkolb og Dumoulin, men det er Barguil der er i centrum. Degenkolb er stadig på vej tilbage efter det forfærdelige styrt i Calpe i januar, og Dumoulin satser mere på OL end Tour de France, har han tidligere udtalt. Jeg forventer at Barguil gør det nogenlunde som sidste år, og slutter som nummer 5-8. Man kan i princippet forestille sig, at Tom Dumoulin gør det godt i starten, at at Barguil bliver sat til at hjælpe ham, men jeg tror ikke å det scenarie af flere årsager: Dels er Barguil ikke med for at hjælpe. Dels er Dumoulin ikke med for at køre klassement.

Alaphillipe er et lidt større spørgsmålstegn. Han har bevist i Californien og i Dauphiné, at han er dygtig. Men han har været hæmmet af kyssesyge i foråret, og det er hans første Grand Tour. Mit eget forsigtige bud vil være, at han måske nok kommer til at gøre flot figur, men at han er væk fra klassementet når det går løs de sidste dage. Jeg tror ikke på, han kan holde til tre ugers væddeløb. Derudover stille Quickstep også til start med Dan Martin, der formentligt står foran i GC-køen. Ireren var godt kørende i Dauphiné, og der bliver snakket lidt i krogene om, at han potentielt kan stå overfor et Grand Tour-gennembrud. Ikke forstået som om, at han vinder, men måske at han for første gang rigtigt kan bide skeer med de største favoritter på de højeste bjerge.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #25: 30 Jun 2016, 17:55 »

Jeg glæder mig over at Frankrig igen har en masse talent som kan være med til at gøre TdF endnu mere interessant det i sig selv kan blive en kamp i kampen.

Når man nu ser holdene så står det lysende klart at Froome har et vildt hold, men også at der på SKY holdet er nogen til at tage over hvis Froome ryger på røven.

Jeg håber at movistar og Astana vil give Sky holdet kamp til stregen og håber vi ser en masse angreb selv på etaper som ikke hører til de sværeste.

Tinkov holdet tror jeg ganske enkelt ikke på og Contador har ikke det antrit han tidligere kunne fremvise så derfra tror jeg ikke vi ser det helt store - jeg vil holde med Dan MArtin og så håber jeg de unge Franskmænd får lidt medvind i året TdF god Tour til alle
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #26: 02 Jul 2016, 22:07 »

 Peace spænding allerede fra første etape en fin etape hvor alle skulle passe på områder med sidevind.

Fin sprint afslutning som desværre blev mindre interessant på grund af Mørkøvs styrt.

Etappen imorgen bliver interessant på grund af en stigning sidst på etapen og mon ikke vi vil se nogen tjekke Contador ud med henhold til dagens skader.

Fedt at TdF er igang  Opstemt
Logged

YNWA

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #27: 02 Jul 2016, 23:41 »

Etapen i dag var da zzz
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #28: 03 Jul 2016, 19:36 »

Nogen der er med i tourspillet? og skal vi have evt. have en gruppe? Smiley
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #29: 07 Jul 2016, 14:58 »

TdF 2016 har allerede givet nogle svar, nemlig at Tinkoff ikke har et hold der kan støtte Contador, som heller ikke ligner en rytter der kommer på podiet.

Movistar og Sky holdet så stærke ud på etapen igår hvor vi ramte de første små bjerge.

Astana stiller op med et på papiret stærk hold - men igår var der ikke mange til at støtte Aru - men det kan så komme i den sidste uge.

Før TdF troede jeg absolut ikke på Quintana men jeg må indrømme at han har kørt stærkt og virker i kontrol og så virker det som om Movistar holdet virkelig bakker op og selv Valverde ligner en super hjælpe rytter.

Jeg håber vi ser alle angribe Froome og Sky på lørdag og Søndag og selv med et stærkt hold så kan han ikke forhindre alle angreb -jeg tror vi får et forrygende cykel løb i de næste par uge - hvilket vi fortjener efter et ualmindeligt trist EM Peace
Logged

YNWA

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010