home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 423 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #15 Dele Spil - Følg vores save
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 Udprint
Forfatter Emne: #15 Dele Spil - Følg vores save  (Læst 70598 gange)
whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #15 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #180: 19 Jul 2016, 16:25 »

Hvor er Shved blevet af? Han var altså fremragende på højrekanten!

Godt købmandsskab, lad os håbe det hedder ChL i næste ombæring Wink
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #15 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #181: 19 Jul 2016, 16:57 »

Hvor er Shved blevet af? Han var altså fremragende på højrekanten!

Godt købmandsskab, lad os håbe det hedder ChL i næste ombæring Wink

Takker  Grin ja det ser da også meget godt ud lige pt er jeg i midt oktober og ligger på en 4 plads med 6 p op til Valencia på 1 plads.

Shved blev solgt i sidste sæson, idet han ville spille ChL  Skuffet
Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: #15 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #182: 20 Jul 2016, 13:09 »

Hva skal spillet ikke sendes videre ? du har da haft det langt over en uge Peace
Logged

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #15 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #183: 20 Jul 2016, 13:57 »

Hvis Szukizek kører videre til december/Januar er det helt iorden med mig, men så skal jeg bare have taktikken med Smiley Så jeg ikke midt i sæson skal køre noget nyt ind.
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #15 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #184: 20 Jul 2016, 14:26 »

Hva skal spillet ikke sendes videre ? du har da haft det langt over en uge Peace

Whapz sendte det 3 dage før derfor har jeg haft det lidt længere ;-)

Hvis Szukizek kører videre til december/Januar er det helt iorden med mig, men så skal jeg bare have taktikken med Smiley Så jeg ikke midt i sæson skal køre noget nyt ind.

spillere lige de sidste 4 kampe så passer det med du får det til januar lader taktikkerne blive  Smiley
Logged


bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #15 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #185: 20 Jul 2016, 14:33 »

Lyder godt Smiley
Finder det meget dumt at skifte taktik midt i sæson så sætter pris på at få overdraget hele molevitten Grin
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: #15 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #186: 20 Jul 2016, 15:57 »

Whapz sendte det 3 dage før derfor har jeg haft det lidt længere ;-)

Naughty boy Peace
Logged

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #15 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #187: 22 Jul 2016, 19:05 »

Jeg fik æren af at spille kamp nr 100 som blev vundet 2-0 mod Real Valladolid


Stillingen efter 16 kampe er således. Det kunne være bedre tabte, mod Osasuna, men den værste hidtil har været 4-2 nederlaget mod Villarreal, hvor jeg var en tur forbi Adelante truppen Sevilla Atletico og hente en 18 årig center forsvarer op hvilket jeg fortrød en smule da han måtte tage en for holdet og modtage sit andet gule kort i debuten.
Real Madrid er blevet slået 1-0 hvilket er min første sejr over klubben


I Øvropa league blev det til en anden plads via nogle skuffende resultater som en tabt mod Bursaspor og uagjort mod Steaua
Vi har endnu ikke fået vores 1 runde knockout modstander.
I Copa del rey møder vi U.D Logrones, hvor vi vandt 2-0 ude, så videre avancement i Copa er muligt, denne turnering vægtes ikke højt men hvorfor ikke forsøge..
som i kan se tæller hvert point i top 5 lige pt. hvor Valencia har lagt sig i førertrøjen.
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #15 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #188: 23 Jul 2016, 10:38 »

Endnu 10 liga kampe er spillet og de er forløbet okay, da vi pt. har et hårdt pakket program forventer jeg langt fra sejr i hver eneste kamp. Vi er guder hjemme på Ramon Sanchez-Pizjuan vinder vi ikke spiller vi uafgjort.
Et tydeligt eksempel er at de dominerende liga etter Valencia som ikke havde tabt mere end en kamp blev spillet ud af stadion med et nederlag på 3-1.

i Copa Del Rey blev Real Madrid endestationen i Kvartfinalen. Bestyrelsen er ligeglad med den turnering så det exit er okay med dem.
I Øvropa league slog vi Chelsea 2-0 hjemme og spillede 2-2 ude. Det resultat har bragt os til 2 knockout runde mod Sampdoria.

I ligaen føles det som om Valencia og Atletico Madrid er ved at stikke af da de henholdsvis ligger 1 og 2 med 59 og 56 point.
fra 3 til 6 pladsen ligger vi ekstremt tæt med meget lidt i point forskel så alle point tæller i kampen om CHL
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #15 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #189: 23 Jul 2016, 12:52 »

Ser godt ud Brylle !! bare forsæt den gode stil ! Opstemt
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #15 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #190: 23 Jul 2016, 16:07 »

Ser godt ud Brylle !! bare forsæt den gode stil ! Opstemt
Tak Smiley det en hård opgave at følge op på jeres gode resultater Smiley
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #15 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #191: 23 Jul 2016, 19:22 »

Ja det er en stærk gruppe du er havnet i (;
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #15 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #192: 23 Jul 2016, 22:39 »

Ser da godt ud  Peace men det bliver noget af en opgave at holde de 2 store bag dig  Cool

håber du får lavet et hul ned til dem :-)

Hvad med Iosu lopez er han begyndt at lave mål ??
Logged


bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #15 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #193: 24 Jul 2016, 08:53 »

R. Madrid og Barca er ikke så stærke igen. Men ja regner jeg regner med at det bliver svært til slut i ligaen. Men nu hjælper det lidt på at jeg ikke er i Copa Del Rey længere og jeg desværre er ude af Øvropa League.
Iosu scorede i et par kampe i streg, og så har det været lidt blandet. Men der er også blevet spillet et par kampe i streg efter Januar, så alle spillerne har været godt trætte
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #15 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #194: 24 Jul 2016, 10:25 »

Der er 3 kampe tilbage i ligaen, Valencia på første pladsen kan ikke hentes da de har fået liga titlen. Dog er anden pladsen tilgængelig men det kræver at Atletico smider point samt vi formår at vinde mod de relativt lette modstandere vi har tilbage
Sådan her ser ligaen ud lige nu før de to sidste kampe

Som i kan se er det alt for tæt, og 3 pladsen giver direkte adgang til CHL gruppespil så den er vigtig at holde fast i

noget andet jeg vil påpege er at der skulle gå 13 kampe før Sociedad fik skovlen under os og ødelagde vores gode run
Vi nåede Kvartfinalen i EL hvor vi møder Tottenham hjemme og spiller 1-1 og desværre spiller vi 0-0 på New White Hart Lane
Så London og Spurs blev vores endeligt hvor vi nåede 2 runder længere end hvad bestyrelsen ønskede os. MEN FAR IKKE SUR, HAN ER SKUFFET :-D

Jeg sad for leden og snakkede lidt med Szukizek om en spiller ved navn Iosu Lopéz. Han nægter at sparke bolden i mål.

Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre med ham. Heldigvis har Paco Alcacer og Richairo Zivkovich scoret en masse mål for holdet
I vintertransferen solgte jeg en af Szukizeks indkøbte af navnet Albert til Schalke04, så jeg hentede en boldvindende midtbane ved navn Francisco Javier. Undskyld Szukizek Opstemt men jeg mente du havde hentet for mange offensive midtbane spillere :)så lidt måtte jeg gøre

Så ønsk mig held og lykke her imod slutningen af sæsonen, for det kommer til at være spændende med de 3 sidste kampe.
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010