home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 408 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2016
| | | | |-+  Fc Fredericia: Next step Europe
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Fc Fredericia: Next step Europe  (Læst 26706 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Fc Fredericia: Next step Europe
« Svar #30: 08 Apr 2016, 23:31 »

i det defensive ligger han foran forsvaret og skærmer af for dybe stikninger, som kan true mit midterforsvar ( lidt ligesom Janus Drachmann gør for SønderjyskE) og prøver at lukke midten af så modstanderne skal ud over kanterne.
angrebsmæssigt vil jeg gerne have ham til at agere lidt ligesom Alonso gør i bayern, hvor han hele tiden er spilbar og spiller den videre med korte og sikre afleveringer og meget bold sikker, men det er ikke lykkes helt, men det har nok noget at gøre med hvilket niveau spillere er på.  Tunge



Lyder spændende, kunne være jeg selv skulle prøve det på et tidspunkt Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fc Fredericia: Next step Europe
« Svar #31: 11 Apr 2016, 21:46 »



Vinter Pausen 2017


Så er efteråret færdig spillet, og hvilket efterår, målsætningen var at vi skulle holde os oppe i superligaen, her har vi taget et kæmpe skridt og ligger pt på en 4 plads, dog kun med 3 point ned til en 7 plads der mangler 4 kampe af den indledende runde i ligaen, og kommer vi med i den øverste halvdel er vi sikret 1 sæson mere i superliagen.
Vi startede efteråret kanont godt det holdt dog kun til oktober hvor vi begyndte at få nogle mindre gode resultater her løb vi inde i et dumt 0-1 nederlag til AGF og 1-2 til Aab, Randers og den sidste kampe her inden vinterpausen til Horsens.
Kampprogram


Det kommende Transfer vindue


Pt er jeg meget tilfreds med truppen, har 22 mand i førsteholdstruppen + nogle unge spillere, planen er at der ikke skal hentets nye spillere over 19 år på nuværende tidspunkt i det klubben ikke har for mange spillere af egen avl.
jeg vil derimod ud og sælge 8 spillere tror dog ikke de ryger i dette vindue da de alle er lejet ud denne sæson, men vil da gøre et forsøg også for at få lidt flere penge i kassen da økonomien ikke er alt for god.
« Seneste Redigering: 17 Apr 2016, 16:45 af szukizek » Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fc Fredericia: Next step Europe
« Svar #32: 17 Apr 2016, 16:41 »



Marts 2017


så blev den sidste kamp i den indledende fase i superligaen spillet, og ja Fc Fredericia kom sku med i mesterskabsgruppe spillet, men det holdt hårdt ligger pt på en 3 plads med 38p og 8 plads har 36p, så ligaen er meget åben, vil dog sige at Fc København og Brøndby har lagt sig godt på de 2 øverste pladser.

Spillet på banen har været lidt op og ned, foråret starter godt med en 3-0 sejr over Viborg, men kampen efter løber vi ind i et 2-4 nederlag til Fc Midtjylland (som ikke kom med i mesterskabsgruppe spillet), men her efter synes jeg vi har fået nogle gode resultater 4 p mod nr 1 og 2 i ligaen, startede med et 1-1 resultat med FCK og en 2-0 sejr over Brøndby som var meget vigtig.
I januar transfer vindue er der kommet en ny spiller til klubben, den unge midtbane spiller Morten Knudsen som har fortid i Inter er kommet til klubben på en fritransfer og så kommer Robert Skov til sommer fra Silkeborg.
Har fået solgt en enkeltspiller og fået sikret nogle leje aftaler til spillere som manglede kampe og ikke fik dem på førsteholdet.
« Seneste Redigering: 22 Apr 2016, 21:39 af szukizek » Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fc Fredericia: Next step Europe
« Svar #33: 22 Apr 2016, 22:08 »



Juni 2017


2 sæson er nu færdig spillet og målsætningen om at blive i superligaen blev indfriet før tid, kampene i mesterskabs gruppespil var hårde og vi løb ind i en lille negativ stime hvor vi tabte 4 kampe i træk, det gjorde desværre at vi ikke kom med i playoff om euro kval i edt vi fik en 4 plads.
Mestre blev FC København foran Randers FC og AGF tog sig af 3 pladsen, AGF vandt også Euro playoff.
Årets nedrykker blev Viborg, og oprykkeren fra 1 division blev Esbjerg, Silkeborg og HB køge kom med i oprykning playoff men begge tabte til henholdsvis OB og FCM.

Holdet har spillet meget bedre end forventet og nogle af sidste års investeringer har vist sig at være rigtig gode Anders Thomsen som kom fra OB blev klubbens Assist konge denne sæson med 7 stk, Markus Bay var den spiller med den bedste GNS som var på 7.77 fordelt på 18 kampe, Jens Martin Gammelby var som den eneste FC Fredericia spiller med i kapløbet til at tage årets superligaen profil i foråret, man han blev slået af Kusk, Cornelius og Falk alle FCK spillere, men FCK havde også en super god sæson med kun 2 nederlag.
den sidste spiller som jeg vil frem hæve er Srdja Kosovic han er den spiller som har fået spillet til at hænge sammen på midtbanen og i bare sin anden sæson i klubben er han blevet udnævnt til vice anfører.
Lige nu er spillerene gået på en velfortjent ferie så de er klar til at fortsætte det gode arbejde og til det får klubben et nyt træning anlæg.
truppen ser meget fin ude lige pt og der skal kun ud og handles hvis der bliver solgt nogle af de vigtige spillere, en handle er allerede på plads da Robert Skov kommer til klubben fra Silkeborg.
Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fc Fredericia: Next step Europe
« Svar #34: 30 Apr 2016, 00:25 »



Vinter Pausen + transfer 2018



Sommerens transfer vindue blev der solgt 5 spillere og 6 spillere kom ind dog var det kun 4 af dem til førsteholdet de sidste to er unge talenter.
Der kom lidt godt med penge i klub kassen, for da HSV kom og bød 17 mio på Bjørn Paulsen kunne jeg ikke sige nej, det samme var da villarreal bød 8 mio på Matej Podstavek.
Dette gjorde at jeg pludselig stod med kun to centrale forsvarsspillere, så der skulle hentes en ny ind, valget faldt på Renan Alves som er kommet til klubben fra Gil Vicente for 5 Mio
Stephan Petersen ville gerne væk fra klubben da han ikke fik den spilletid han ønskede og da Cercle Brugge
bød 300 k + klausul sagde jeg ja.
Magnus Jensen det største talent som var kommet til klubben i foråret havde tiltrukket sig interresse fra Sevilla de endte med at købe ham for 7.5 mio, den sidste spiller som valgte at forlade klubben var Mick Van Buren
han havde en fri købsklausul på 400 k og Sønderjyske valgte at bruge den, jeg tilbød ham en ny kontrakt men han valgte Sønderjyske.
i det Stephan Petersen var solgt manglede jeg en fløjspiller så jeg havde 2 spillere til hver fløj, efter lidt spejding faldt jeg over Florian Loshaj som kom til klubben for 2 mio fra Standard.
derudover er Patrick Olsen kommet til klubben på en fri transfer og Aboubakar Keita er kommet fra FCK for 1.6 Mio. I det Mick smuttede 1 time før transfer vinduet lukkede nåde jeg ikke at hente en ny angriber ind, og da jeg kun spiller med en angriber havde jeg kun to i førsteholdstruppen og da jeg havde lejet resvervene ud, har min unge angriber Drin Gashi fået chancen og Robert Skov har været backup.
 
Sæsonnen startede ikke godt og efter de første 6 kampe havde vi kun samlet 5 point, men efter det tog fanden ved mine spillere og i de efterfølgende 16 superliga kampe har vi kun tabt 1 og spillet 2 udafgjort, den gode stime
har da også gjort at vi nu her ved vinterpausen er sikre på at vi skal spille med om Mesterskabet og ikke kun det med 4 kampe igen i den indl. fase ligger vi på 1 pladsen med 4 point ned til FCK.
Det helt store taber hold denne sæson er FC Midtjylland som for andet år i træk skal spille om at undgå nedrykning, de ligge på en 13 pladsen og kun 3 point mere end Hobro på 14 plads.
 
Det gode efterår har også medført interresse i nogle af mine spillere, og har måtte sige farvel til 4 stk her i januar Rasmus Lindqvist, Morten Beck, Mathias Trane og Srdja Kosovic, det er med en tåre trillende at måtte sige farvel til Kosovic
som kom til klubben i første sæson på en fri transfer, og fra starten var han en af fan favoriterne, han nåede 75 kampe 13 mål, 11 assist, 8 gange kampenspiller og en samlet GNS. på 7.61, Kosovic har fået en 3.5 års kontrakt i Köln som har købt ham for 25 Mio,
klubbens størreste transfer.
Har hentet 4 nye spillere i Obed Malolo , Jesper Laudrup , Abdoulaye Kote og Arni Vilhjalmsson og Brian Quinn på leje.


Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fc Fredericia: Next step Europe
« Svar #35: 30 Apr 2016, 17:03 »



The Duble



Yes 3 sæson endte med at Fc Fredericia kan fejre det første superliga og pokal mesterskab i klubbens historie.
Det var ellers lige før jeg havde fået sparket sidst i Januar måned, FCM valgte at byde 10 Mio + Klausul på Arnder Thomsen dette valgte bestyrelsen at takke ja tak til og det satte mit pis i kog, jeg valgte at protestere mod deres beslutning og det endte med at jeg gav dem et ultimatum, det hjalp ikke på at Anders Thomsen tog til FCM, men har fået bestyrelsens ord på at dette ikke vil ske igen.
Så jeg måtte ud og se hvad der var på transfer marked igen og det blev til et lejemål, havde flere spillere som jeg forsøgte at hente men i sidste ende valgte Marcus Rashford førsteholds fodbold i Fc Fredericia i stedet for resvereholds kampe i United, så i sidste ende fik jeg en noget bedre spiller ind i truppen, Rashford var en af de spillere som hjalp med at få mesterskabet i hus, han blev månedens spiller i april.

Mesterskabet blev vundet med 75 p 2 p mere end FCK på andenpladsen, mesterskabet kom i hus i næstsidse spillerunde på udebane netop mod FCK hvor holdet hæv en small 1-0 sejr hjem.
Det blev til 2 nedrykkere denne sæson de 2 sjællandske hold Lyngby og Fc Norsjælland, Lyngby blev slået af Viborg i nedrykningsslutspil let og FC Nordsjælland tog sig af den direkte nedrykning. Oprykkere blev Vejle (yes rival kampe) og Viborg.
Pokalfinalen blev vundet med 2-1 over Brøndby i en fyldt Telia Parken, vi kom hurtigt foran 2-0 dog stod der 2-1 til pausen, og i anden halveg havde vi alt underkontrol og burde have lavet 2 mål mere, men vi vandt.
Årets spillere i foråret blev Florian Loshaj, han har også haft en ekstremt go sæson 28 kampe 11 mål og 7 assist 5 gange kampenspiller og en GNS. 7.53, håber han kan fortsætte det gode spil i næstesæson.
Logged


Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010