home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 424 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2016
| | | | |-+  Fc Fredericia: Next step Europe
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Fc Fredericia: Next step Europe  (Læst 26702 gange)
szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fc Fredericia: Vejen til Superligaen og Europa
« Svar #15: 04 Apr 2016, 22:17 »



Woot Woot


Yes så skete det med 1 kamp tilbage er jeg nu sikret minimum en 3 plads i 1 division, så oprykning er en realitet, vi ligger inden den sidste kamp på en 1 plads med 1 point ned til AC Horsens og 4 point ned til Lyngby på en 3 plads.
Lyngby er dog ikke sikre på oprykning endnu da de kun har 2 point ned til Vendsyssel på 4 pladsen, og netop Vendsyssel er min modstander i sidste kamp som skal vindes for at jeg skal have pokalen til at stå på Monjasa Park.
Pokalen kan blive den første "store Pokal" klubben henter, men ikke den første i denne sæson i det klubbens u19 hold 2 uger inden havde sikret sig sejren i deres gruppe som de vandt med 24 point ud af 30 mulige.
Netop på mit u19 hold er der nogle spænendene spillere som jeg glæder mig til at se i de kommende år.


Sæsonen sidste kamp


<a href="https://www.youtube.com/v/3sPmR_Lveeg" target="_blank">https://www.youtube.com/v/3sPmR_Lveeg</a>

Kampen endte 4-1 til mig og jeg kan nu kalde mig for Mestre i 1 division, kampen var hurtigere afgjort og nemmere end jeg havde forventet, 1-0 målet kom efter 28 min hvor Felfel slipper forbi sin markering ude på kanten af feltetog lægger bolden ind over, her kommer Jennings løbene og scorer, 2-0 målet kommer efter en fejl fra Vendsyssel som Mcgrath hurtigt opsnapper og udnyttede, 3-0 målet bliver sat ind på straffe af Mathias Hebo og her afgør han kampen, men Jennings var ikke færdig med at spille bold for kun 4 min senere scorer han sit anden mål ved at komme færst på en rippost, i det 83 min scorer Vendsyssel til resultate 4-1.
til sidst i kampen fik Vendsyssel også et rødt kort.


Oprykningen kommer efter en ekstrem god forårs sæson hvor det kun blev til 3 nederlag i 14 kampe og 9 sejre.





« Seneste Redigering: 11 Apr 2016, 20:51 af szukizek » Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fc Fredericia: Vejen til Superligaen og Europa
« Svar #16: 04 Apr 2016, 22:39 »



Okay  Huh


pga minimumskrav til Stadions kapacitet i superligaen valgte klubben først at udsætte udvidelsen til næste år pga den trængte økonomi.
Men de har åbenbart ombestem sig.





Ville nu hellere have haft bedre trænings faciliteter.
Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fc Fredericia: Vejen til Superligaen og Europa
« Svar #17: 05 Apr 2016, 15:05 »



Opsumering


Første sæson er overstået og det gik faktisk bedre end forventet, vi gik efter oprykning men havde ikke regnet med at skulle ende over både Ac Horsens og Lyngby.
Mit personlige mål var oprykning via 3 pladsen og udnytte at der kom en struktur ændring i superligaen, men holdet viste mig at de var klar til at tage kampen op med de andre om mesterskabet.
Der skete ting og sager i superligaen for da vi gik til vinterpausen lå AGF på sidstepladsen med 9 point op, men men men Esbjerg endte med at rykke ned de havde et ekstrem dårligt forår hvor de kun fik 9 point i 15 kampe og kun 1 sejr, de endte 5 point efter Viborg og AGF.
Superliga stilling
Pga struktur ændringerne og at FC Vestsjælland gik konkurs var der ingen nedrykning fra 1 division, så HB køge fik en sæson mere i den anden bedste række i Danmark.


Opsumering



Transfer

Har allerede hentet de første 2 spillere, den første der kom i hus var Marcus Bay , han valgte at tage hjem til Danmark igen efter 4 år i Ajax, den anden er Anders Thomsen den unge knægt er hentet ved de fynske naboer OB, begge spillere havde kontrakt udløb sommer 2016.
Planen er at holde på det fleste spillere men der er dog nogle som jeg har valgt at ville sælge
Rogvi Baldvinsson, Oliver Feldballe, Vincent Weijls er blevet sat til salg.
Oprykningen har gjort andre hold opmærksom på os og det har medført en stor interesse på 3 af mine spillere, de to Hebo brødre som har været en stor faktor i min oprykning har tiltrukket en stor interesse fra både England og Spanien, Her er Blackburn interesseret i at hente begge spillere, den sidste er Brent McGrath som har tiltrukket interesse fra 3 klubber i spanien.
Håber ikke at miste nogen af dem, men får jeg den rigtige pris vil jeg sælge.

Her lige inden transfer vinduet rigtigt går igang, har klubben fået en ny Bestyrelse og ny formand





Målsætningen for næstesæson er at overleve i superligaen, som en journalist spurgte mig:tillykke med oprykningen, det var meget uventet, tror du ikke at det kun varer 1 sæson og så tilbage til 1 division ?
Det var lige før jeg valgte ikke at kommentere dette, men valgte dog at sige dette
FC Fredericia er kommet for at blive !!
« Seneste Redigering: 07 Apr 2016, 13:15 af szukizek » Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fc Fredericia: Next step Europe
« Svar #18: 07 Apr 2016, 13:46 »




Transfer nyheder


Transfer vinduet er godt igang og mine spillere er mere efterbejlet end jeg havde regnet og er glad for, tror det er lidt som en far der står med et hagl gevær i hånden første gang en fyr henter hans datter.
Der er så småt begyndt en lille transfer krig mellem Blackburn, Middlesbrough, Almeria og Betis omkring Jonas Hebo og ja jeg presser citronen så meget som muligt, lige pt er jeg på ca 10 mil,hvilket er mere end fint men jeg går efter hele armen.
Er dog i tvivl om Blackburn vil følge med i det de lige har hentet Mathias Hebo for 6,75 mil (bestyrelsen accepterede)
Brent Mcgrath ,er der og så en lille bud krig igangsat flere spanske klubber, hvor Eibar og Valladolid er favorit efter at de begge er La liga klubber.
De transfer listede spillere er der ikke så meget interesse i fra udenlandske klubber, men der har været i par danske inde omkring, dog er Fledballe i polsk søgelys.

Der er også kommet et par spillere til klubben, Stephan Pedersen fra AGF, har skrevet under på en 2 årige kontrakt sammen med Mick Van Buren begge kommer til på en fri transfer.
Har også været ude og kigge lidt efter en erstatning til Hebo brødrene og her har jeg fundet Mathias Trane og Franck Semou indtil videre dog har dog ikke skrevet kontrakt med nogen af dem endnu.
« Seneste Redigering: 08 Apr 2016, 14:47 af szukizek » Logged


Svartovich
Gæst
 
Sv: Fc Fredericia: Next step Europe
« Svar #19: 07 Apr 2016, 15:46 »

Du har lavet en formateringsfejl angående skriftstørrelse i din sidste opdatering. Smiley
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fc Fredericia: Next step Europe
« Svar #20: 07 Apr 2016, 15:52 »

Du har lavet en formateringsfejl angående skriftstørrelse i din sidste opdatering. Smiley

ja kunne ikke lige se hvad der var galt :-( men det er rettet nu :-)
Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fc Fredericia: Next step Europe
« Svar #21: 08 Apr 2016, 16:22 »



Transfer opsumering


Så er transfer vinduet netop lukket og der er blevet skiftet ud i truppen og tjent penge, det har givet ca + 26 mio på den front.
6 Spillere har forladt klubben hvor de 2 af dem var planlagt, Baldvinsson er taget til Theramo i den italienske serie B og Feldballe er taget til Polske Korona kielce,
den samlede intægt her blev på 250k kr, her sidst i transfer vinduet kom der lige et salg af min gamle målmand Thomas Mikkelsen
han er taget til Rusland og skal spille for Tom han blev solgt for 200k kr.
Jonas Hebo stod for det helt store salg, han tog til Alavés for 15 Mil, han valgte Spanien frem for England og Rusland, hans bror Mathias tog dog en tur til England og Blackburn for 6,75 mil,
et salg jeg var lidt skuffet over da det var den gamle bestyrelse der accepterede dette bud.
Brent Mcgrath er taget til Rayo for 12 mil.
Sune Kiilerich er blevet lejet ud til Tjekkiske Varnsdorf.
samlet transfer intægt 34,17 mio



Hebo brødrene og Brent skulle erstates, til angrebet er Mick Van Buren kommet til klubben, han fik ikke sin kontrakt forlænget i Esbjerg i det de rykkede ned,
Franck Semou er blevet hentet i HamKam for 150k kr som erstatning for Mathias, og Lucas Schoofs som er lejet i AA Gent, de ligner lidt hinanden som spiller dog er Lucas en lidt bedre offensivspiller.
Erstatningen af Jonas Hebo var en meget svær mission, først havde jeg Mathias Trane som skulle være afløseren, og han har underskrevet en 2 årige kontrakt, dog har de første kampe vist han ikke er klar til denne opgave,
han er i stedet blvet udlejet til SønderjyskE, så han kan få noget kamp træning, afløserne er blevet Roger Gomis og Marcus Bay, 2 ungespillere derfor skiftes de så der ikke kommer for meget pres
på deres skuldre.
I det jeg har solgt 1 forsvarsspiller og sendt 1 på lån, manglede der en, her blev det til Bjørn Paulsen som kom til klubben for 6,75 mio og Jens Martin Gammelby som kommer fra Silkeborg for 1,55 mio
samlet udgift 8,62 Mio.



Superligaen


Ligaen begyndte den 17/7 midt i transfer vinduet og holdet var langt fra klar, men holdet har spillet godt, faktisk bedre end forventet efter 8 kampe ligger vi på en 3 plads
og kun 1 nederlag som kom til SønderjyskE, det bedste resultat kom i 4 kamp hvor vi på udebane slog Aab 3-1.

« Seneste Redigering: 08 Apr 2016, 23:02 af szukizek » Logged


Svartovich
Gæst
 
Sv: Fc Fredericia: Next step Europe
« Svar #22: 08 Apr 2016, 16:24 »

Gode salg af Jonas Hebo, og specielt McGrath. Og super start i ligaen! Smiley
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fc Fredericia: Next step Europe
« Svar #23: 08 Apr 2016, 16:30 »

Gode salg af Jonas Hebo, og specielt McGrath. Og super start i ligaen! Smiley

Ja :-) ville nu gerne have beholdt Hebo brødrene, da de var meget vigtige del af holdet.
McGrath havde faktisk en super sæson, han scorede ikke så meget men han havde en gns på 7,30 og havde fået landsholds debut, samt scoret første mål.
Logged


Svartovich
Gæst
 
Sv: Fc Fredericia: Next step Europe
« Svar #24: 08 Apr 2016, 16:34 »

Men stadig. McGrath er en utrolig begrænset fodboldsspiller, og for de penge synes jeg, det er rigtig godt solgt. Tror ikke på han slår igennem i La Liga i dit spil, men hey, kan jo være, jeg bliver overrasket. Smiley
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fc Fredericia: Next step Europe
« Svar #25: 08 Apr 2016, 16:57 »

Men stadig. McGrath er en utrolig begrænset fodboldsspiller, og for de penge synes jeg, det er rigtig godt solgt. Tror ikke på han slår igennem i La Liga i dit spil, men hey, kan jo være, jeg bliver overrasket. Smiley

Helt sikkert at det er gode penge for ham:-) elsker når der kommer bud krig omkring spillere, da man virkelig kan skrue op for prisen :-)
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Fc Fredericia: Next step Europe
« Svar #26: 08 Apr 2016, 22:00 »

Flot flot indledning på superligaen, håber du kan holde fast i den gode form Smiley

Er det muligt at lokke en startellever ud af dig Peace?
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fc Fredericia: Next step Europe
« Svar #27: 08 Apr 2016, 23:01 »

Flot flot indledning på superligaen, håber du kan holde fast i den gode form Smiley

Er det muligt at lokke en startellever ud af dig Peace?

mange tak :-) yes den er her

« Seneste Redigering: 08 Apr 2016, 23:04 af szukizek » Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Fc Fredericia: Next step Europe
« Svar #28: 08 Apr 2016, 23:14 »

mange tak :-) yes den er her



Jeg takker Peace

Hvordan fungere det med en dybdeliggende playmaker på den defensive midtbane? Jeg har aldrig selv brugt den rolle dernede .
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fc Fredericia: Next step Europe
« Svar #29: 08 Apr 2016, 23:26 »

Jeg takker Peace

Hvordan fungere det med en dybdeliggende playmaker på den defensive midtbane? Jeg har aldrig selv brugt den rolle dernede .

i det defensive ligger han foran forsvaret og skærmer af for dybe stikninger, som kan true mit midterforsvar ( lidt ligesom Janus Drachmann gør for SønderjyskE) og prøver at lukke midten af så modstanderne skal ud over kanterne.
angrebsmæssigt vil jeg gerne have ham til at agere lidt ligesom Alonso gør i bayern, hvor han hele tiden er spilbar og spiller den videre med korte og sikre afleveringer og meget bold sikker, men det er ikke lykkes helt, men det har nok noget at gøre med hvilket niveau spillere er på.  Tunge

Logged


Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010