home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 376 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2016
| | | | |-+  |21| Welcome to Ibrox
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: |21| Welcome to Ibrox  (Læst 30025 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: |13| Welcome to Ibrox
« Svar #45: 06 Apr 2016, 20:43 »

Ærgerligt "nederlag", men alligevel flot, at du formår at spille lige op med dem . Det lover godt for fremtiden Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: |13| Welcome to Ibrox
« Svar #46: 06 Apr 2016, 22:05 »

utrolig velskrevet blog og så fanger du en som læser rigtig godt synes jeg Smiley den eneste blog der har fanget mig indtil videre Smiley fortsæt det gode arbejde Smiley
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Svartovich
Gæst
 
Sv: |13| Welcome to Ibrox
« Svar #47: 07 Apr 2016, 00:21 »

Ærgerligt "nederlag", men alligevel flot, at du formår at spille lige op med dem . Det lover godt for fremtiden Thumbs Up

Ja, det er helt sikkert positive takter på trods af det mildest talt uheldige nederlag.


utrolig velskrevet blog og så fanger du en som læser rigtig godt synes jeg Smiley den eneste blog der har fanget mig indtil videre Smiley fortsæt det gode arbejde Smiley

Tusind tak, er rigtig glad for, at bloggen har fanget dig.
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |13| Welcome to Ibrox
« Svar #48: 07 Apr 2016, 01:49 »

Det er en vildt god blog - og sikker gode billeder. Fantastisk
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: |13| Welcome to Ibrox
« Svar #49: 07 Apr 2016, 10:30 »

Det er en vildt god blog - og sikker gode billeder. Fantastisk

Mange tak Esmark! Dejligt at have dig med som læser.
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: |10| Welcome to Ibrox
« Svar #50: 07 Apr 2016, 11:58 »

Jeg siger mange tak! Kan du evt. udpege de tastefejl du studsede over, så jeg kan rette dem? Smiley

Og held og lykke til dig også. Du har efter min mening et af de flotteste layouts i konkurrencen.

I hvert fald i dit første post. "Det var jo trods alt mig første job som træner.

Rigtig spændende blog ellers!
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Svartovich
Gæst
 
Sv: |13| Welcome to Ibrox
« Svar #51: 07 Apr 2016, 12:16 »

I hvert fald i dit første post. "Det var jo trods alt mig første job som træner.

Rigtig spændende blog ellers!

Mange tak. Lidt pinligt det er i første post, da det er denne, jeg har læst igennem flest gange. Grin
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: |13| Welcome to Ibrox
« Svar #52: 07 Apr 2016, 12:50 »


          WELCOME TO IBROX
          11.4.2016 | 2 Trofæer

Hvad kan jeg fortælle siden sidst? Tja, vi har vundet et trofæ. Faktisk to. Men okay, så er det heller ikke vildere. Det var Challenge Cup som der var tale om. Vi vandt finalen 2-0 mod Elgin City. Vi kunne have vundet med over dobbelt så meget, men deres målmand stod en fantastisk kamp. De havde ikke et eneste skud inden for rammen hele kampen - men is på, det er jo blot et League 2 hold.

Det andet trofæ var til gengæld mere spændende. Vi havde sikret os Championship titlen med mange runder tilbage. Derfor måtte jeg jo betragte sæsonen som en succes, da det var en af hovedmålsætningerne fra start.  Vi var så småt begyndt at blive mere stabile defensiv, og jeg havde udviklet en 'Plan B' (4-3-1-2 Kontrollér) og sågar en 'Plan C' (4-1-4-1 Kontra).

Plan B var mod hold der dækkede godt af på kanten, f.eks. i en 4-4-2 eller 4-5-1, hvor vi istedet kunne tage kontrollen over midten af banen. Plan C var til to ting: Mod større hold, hvor vores offensive spillestil ville være naiv at gå til kamp med, og så mod hold som pakkede sig, og vi vil lokke frem på banen, for at lirke deres betondefensiv op.

På transferfronten var der også sket noget stort. Frederik Børsting havde virkelig imponeret mig i de måneder vi havde lejet ham ind til videre, og det lykkedes mig at skrive en forhåndskotrakt med ham. Derfor havde vi nu papir på Frederik fra næste sæson.

Derudover var vi videre i Pokalturneringen efter et sandt drama mod SPL-klubben Aberdeen. Første kamp endte 0-0, hvilket irriterende nok betød omkamp. Vi klarede ærterne nemt i anden kamp, og vi vandt 2-0 efter 180 minutter. Nu var det tid til revanche. Semifinalen var mod Celtic. New Firm was back.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: |14| Welcome to Ibrox
« Svar #53: 07 Apr 2016, 16:52 »

Næste opdatering kommer i aften klokken 19. Det er sæsonafslutning, og dermed den sidste opdatering om The Championship. Smiley

EDIT: Undskyld forsinkelsen, den kommer ud inden for 5 minutter.
« Seneste Redigering: 07 Apr 2016, 20:15 af Svartovich » Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: |14| Welcome to Ibrox
« Svar #54: 07 Apr 2016, 20:16 »


          WELCOME TO IBROX
          30.4.2016 | Helt Alene

Jeg havde ikke lyst til at tale om det. Uanset hvad der kom ud af min mund, vidste jeg at det på daværende tidspunkt ikke ville være noget fornuftigt. Jeg var vred, desperat og aggressiv. Vi havde vundet ligaen, og alligevel virkede jeg som en lille pige, der ikke kunne få, hvad hun ville have. Vi gad ikke mere. Drengene var ligeglade. De idioter havde sikret oprykningen, og det gjorde at de troede sæsonen var slut. Fuck tilskuerne der brugte tid og penge på at se os, fuck dem. Det var det, de udstrålede, og det gjorde mig sindssyg.

Jo, jeg havde da brokket mig over nogle småproblemer igennem sæsonen, men intet kunne sammenlignes med dette. Det startede egentlig udmærket. Vi spillede mod Celtic, og igen endte den uafgjort i ordinær spilletid. Efter forlænget spilletid hev Celtic en 2-1 sejr hjem i en meget tæt kamp, hvor vi ramte overliggeren to gange. Naturligvis vil man jo altid vinde Old Firm, men jeg var tilfreds med præstationen.

Hvad der til gengæld gjorde mig stik tosset, var de følgende kampe. Fy for den. Jeg får helt kvalme af at tænke på det. Den første var på udebane mod Livingston. Vi havde spillet imod dem 4 gange igennem sæsonen, og vundet med mindst 2 mål hver gang. Hvad var anderledes denne gang? Helt klart motivation.

Vi løb ikke. Vi tacklede ikke. Vi stod bare. Jeg sagde de skulle vise passion. Jeg sagde de skulle tackle igennem. De hørte ikke efter. Jeg kunne se på dem at de tænkte: "Giv os nu bare ferie". Vi tabte kampen 0-2, og det værste var vel næsten at begge mål blev scoret af Nicky Clark - den angriber jeg selv kasserede i starten af sæsonen, da jeg fandt ham for let.

Synes i den kamp var slem? Rolig nu, det skulle blive meget værre. Næste kamp var, om muligt, endnu mere uduelig. Der var kun to hold, vi havde mødt og endnu ikke besejret: Celtic og St. Mirren. Denne gang skulle det være... Tænkte ingen af spillerne åbenbart.

Vi dækkede slet ikke op. Mine forsvare stod bare hvor de havde lyst, uden nogen som helst tanke på deres tildelte mand. Vi kom bagud 0-4 i første halveg. Ja, du hørte rigtigt, 0-4. Jordan Thompson satte et lille plaster på såret, ved at reducere til 1-4. Men helt ærligt ville jeg bare have kampen fløjtet af, for uanset hvad jeg gjorde, kom St. Mirren tættere og tættere på 1-5, og det var et held, at det ikke lykkedes for dem.



| #LorteSæsonAfslutning | #SundayLeagueQuality | #SplHereWeCome |
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: |15| Welcome to Ibrox
« Svar #55: 07 Apr 2016, 20:42 »

Det er altid svært at holde sin spillere motiveret, når de ikke rigtigt har mere at spille for. Og som managere der ønsker at vinde hver enkelt kamp, så er det pisse irriterende..! 

Men heldigvis sker det jo netop på baggrund af at I er videre og ikke har mere at spille for..   Cool


Glæder mig til at følge din næste sæson i SPL. Håber det bliver nogle tætte kampe mod Celtic og at du gør noget ekstra ud af de kampe ifht. dine updates.. Det er jo trods alt The Old Firm.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: |15| Welcome to Ibrox
« Svar #56: 07 Apr 2016, 20:57 »

Det er altid svært at holde sin spillere motiveret, når de ikke rigtigt har mere at spille for. Og som managere der ønsker at vinde hver enkelt kamp, så er det pisse irriterende..! 

Men heldigvis sker det jo netop på baggrund af at I er videre og ikke har mere at spille for..   Cool

Du har helt ret, men nøj hvor er det frustrerende. Jeg hader at få en dårlig sæsonafslutning.


Glæder mig til at følge din næste sæson i SPL. Håber det bliver nogle tætte kampe mod Celtic og at du gør noget ekstra ud af de kampe ifht. dine updates.. Det er jo trods alt The Old Firm.

Det har jeg helt sikkert tænkt mig! Det første Old Firm opgør i SPL får sin helt egen opdatering i overmorgen. Smiley
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: |15| Welcome to Ibrox
« Svar #57: 07 Apr 2016, 21:09 »

Hehe. Det lyder til holdet skal straffes med en ekstra lang pre-season.

Men virkelig god blog. Du er klart blandt mine favoritter indtil videre.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: |15| Welcome to Ibrox
« Svar #58: 07 Apr 2016, 21:17 »

Hehe. Det lyder til holdet skal straffes med en ekstra lang pre-season.

Men virkelig god blog. Du er klart blandt mine favoritter indtil videre.

Lyder som en rigtig fornuftig idé. Næste opdatering bliver "Diktaturet i Glasgow", ahaha.

Og mange tak, det sætter jeg stor pris på. Du er helt sikkert også en af mine favoritter.
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: |15| Welcome to Ibrox
« Svar #59: 07 Apr 2016, 23:00 »

Lyder som en rigtig fornuftig idé. Næste opdatering bliver "Diktaturet i Glasgow", ahaha.
Haha. Perfekt.
Og mange tak, det sætter jeg stor pris på. Du er helt sikkert også en af mine favoritter.
Selv tak. Det er jo aldrig helt tosset at høre.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010