home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  3 Brugere, 238 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crash på Fmfreaks?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Crash på Fmfreaks?  (Læst 10157 gange)
Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Crash på Fmfreaks?
« : 23 Feb 2016, 08:40 »

Jeg underskylder såfremt dette er lagt i forkert forum, men her til morgen mangler der en del på FMF.

Jeg kan kun se forumet fra 2014 og min forside ser ud som på nedenstående billede. Har der været et crash henover natten?

http://www.spic.dk/index.php?view=9661456213028 - Forsiden

http://www.spic.dk/index.php?view=8511456213222 - Forum
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Crash på Fmfreaks?
« Svar #1: 23 Feb 2016, 09:02 »

Jeg underskylder såfremt dette er lagt i forkert forum, men her til morgen mangler der en del på FMF.

Jeg kan kun se forumet fra 2014 og min forside ser ud som på nedenstående billede. Har der været et crash henover natten?

http://www.spic.dk/index.php?view=9661456213028 - Forsiden

http://www.spic.dk/index.php?view=8511456213222 - Forum

Det er en bivirkning ved have en Challenge Master titel - havde samme problem sidste år Smiley
Meld det til Crew så løser de det Opstemt og tillykke !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Crash på Fmfreaks?
« Svar #2: 23 Feb 2016, 09:30 »

Mange tak Nodiem Smiley

Jeg håber en admin ser denne tråd og ellers må jeg skrive direkte til en af dem senere.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Online Online


 
Sv: Crash på Fmfreaks?
« Svar #3: 23 Feb 2016, 09:54 »

Mange tak Nodiem Smiley

Jeg håber en admin ser denne tråd og ellers må jeg skrive direkte til en af dem senere.

Det skete også for mig i december. Jeg smed Sunbao en mail og så var det fixet på få minutter  Thumbs Up
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Crash på Fmfreaks?
« Svar #4: 23 Feb 2016, 10:10 »

Denne tråd er jo næsten en slags Hall of Fame ! Opstemt
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Crash på Fmfreaks?
« Svar #5: 23 Feb 2016, 10:12 »

Jeg underskylder såfremt dette er lagt i forkert forum, men her til morgen mangler der en del på FMF.

Jeg kan kun se forumet fra 2014 og min forside ser ud som på nedenstående billede. Har der været et crash henover natten?

http://www.spic.dk/index.php?view=9661456213028 - Forsiden

http://www.spic.dk/index.php?view=8511456213222 - Forum

Modsat visse andre på fm scenen har vi her på fmf daglig backup hver nat så crash, bestemt ikke Peace vi fixer dine rettigheder om 2 sek
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Crash på Fmfreaks?
« Svar #6: 23 Feb 2016, 10:20 »

Modsat visse andre på fm scenen har vi her på fmf daglig backup hver nat så crash, bestemt ikke Peace vi fixer dine rettigheder om 2 sek

Fantastisk, og mange tak Smiley
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Crash på Fmfreaks?
« Svar #7: 23 Feb 2016, 12:55 »

Modsat visse andre på fm scenen har vi her på fmf daglig backup hver nat så crash, bestemt ikke Peace
Man skulle ellers tro man ville lære af sådan en fejl, men nej.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Crash på Fmfreaks?
« Svar #8: 23 Feb 2016, 15:27 »

Man skulle ellers tro man ville lære af sådan en fejl, men nej.

Ja når man først har set konsekvensen en gang burde man tro at folk lærte at sikre sig for fremtiden, men det var desværre ikke tilfældet men desværre ikke i det tilfælde nej. Men okay ejeren var vel også ret ligeglad ?
Logged

John Graversen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Crash på Fmfreaks?
« Svar #9: 23 Feb 2016, 18:00 »

For dem der er i tvivl, så handler de passiv-aggressive og indirekte bemærkninger om crashet eller crashene på FMDanmark, der gjorde de tabte en masse forum-data og derfor også måtte starte forfra.
Den tidligere ejer, Pronomen (VAR DET) var en svensker, der hovedsageligt kørte siden som en kilde til indtjening af penge, og derfor var "ligeglad", som det nævnes.

Hav en god dag. Smiley

EDIT: Navneændring
« Seneste Redigering: 23 Feb 2016, 20:15 af John Graversen » Logged

Naah.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Crash på Fmfreaks?
« Svar #10: 23 Feb 2016, 18:44 »

For dem der er i tvivl, så handler de passiv-aggressive og indirekte bemærkninger om crashet eller crashene på FMDanmark, der gjorde de tabte en masse forum-data og derfor også måtte starte forfra.
Den tidligere ejer, Plutonium (tror jeg det var) var en svensker, der hovedsageligt kørte siden som en kilde til indtjening af penge, og derfor var "ligeglad", som det nævnes.

Hav en god dag. Smiley

Der er skam intet angreb i det overhovedet, det er sådan set blot et sørgeligt kapitel der more or less dræbte fmdanmark, Plutonium hed han i alt fald ikke, det er et mange årigt crewmedlem her på siden.
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Crash på Fmfreaks?
« Svar #11: 23 Feb 2016, 19:42 »

Han hed Pronomen :-P Men Det er da på vej tilbage igen, men langsomt :-P
Logged

John Graversen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Crash på Fmfreaks?
« Svar #12: 23 Feb 2016, 20:17 »

Der er skam intet angreb i det overhovedet, det er sådan set blot et sørgeligt kapitel der more or less dræbte fmdanmark, Plutonium hed han i alt fald ikke, det er et mange årigt crewmedlem her på siden.

Det lød nu en smule bittert, og jeg ville bare sørge for transparenthed, så alle forstod hvad der blev sagt. Og du kan ikke bilde mig ind der ikke er et snært af passiv-aggressivitet over dine indlæg. Men nu vel, nu vel. Så længe der er god stemning! Smiley
Logged

Naah.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Crash på Fmfreaks?
« Svar #13: 23 Feb 2016, 20:17 »

Jeg så ikke Sunbao's kommentar som en angreb men sandheden. Det var da sørgeligt det der skete på FMD, både under Nifo og derefter Pronomen. Begge gange tabte man ufattelig meget data og det var med til at dræbe FMD. I Nifo's tilfælde var det en dumhed/uheld men under Pronomen var det ligegyldighed.. Heldigvis for os alle så har FMD med SotD i spidsen fået nogen som virkelig vil FMD. Det kan man jo se i de ufattelig mange timer der pt. bliver brug på f. eks månedens fokus Silkeborg.

Nu kan jeg ikke tale på Sunbao vegne men ved han gerne ser flere danske sites, da det skaber en synergieffekt som også kommer hans egen side til gode.  
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

John Graversen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Crash på Fmfreaks?
« Svar #14: 23 Feb 2016, 20:29 »

Modsat visse andre på fm scenen har vi her på fmf daglig backup hver nat så crash, bestemt ikke Peace

Måske var det mig, der misforstod denne 'stikpille'. I mine øjne var den en smule unødvendig, og (i bakspejlet) nok med et glimt i øjet (måske illustreret via smileyen?), men det glimt fløj så hen over hovedet på mig.

Hvad angår det højere antal af sites, så må jeg erklære mig helt enig. Monopol har aldrig gavnet et 'marked', som det vel kan kategoriseres som, så flere udbydere, og specielt hvis kommunikationen mellem dem er åben, kan det skabe et højere niveau på alle fronter.
Logged

Naah.

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010