home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 252 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Il gladiatore la passione - #19 Live fra Stadio Olympico, 1. halvleg
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Il gladiatore la passione - #19 Live fra Stadio Olympico, 1. halvleg  (Læst 29602 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Il gladiatore la passione - #12 Gazetta dello Sport sætter skarpt på AS Roma
« Svar #30: 22 Feb 2016, 11:57 »

Det ser godt ud warmon, ser frem til at læse del 2 af interviewet Smiley

Kommer du til at gennemgå din taktik/startopstilling på et tidspunkt?

Hvis jeg skulle komme med et lille kritikpunkt, så er jeg ikke den store fan af den rullende overskrift du har i hver update, så ville jeg droppe hvis det var mig Peace

Ellers fortsæt det gode arbejde Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Il gladiatore la passione - #12 Gazetta dello Sport sætter skarpt på AS Roma
« Svar #31: 22 Feb 2016, 13:25 »

Super lækkert interview, fed må at komme rundt om din trup og taktiske tanker på.
Håber bloggen forsætter længe endnu Wink
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Il gladiatore la passione - #13 Gazetta dello Sport sætter skarpt på AS Roma
« Svar #32: 23 Feb 2016, 00:51 »


#13 Gazetta dello Sport sætter skarpt på AS Roma, kan de gå hele vejen? Del 2


Gazetta dello sport er atter live, nu med 2. del af et eksklusivt interview med A.S. Romas nye træner Cafu, hvor han sætter fokus på og går i dybden med sit eget hold. I denne runde sætter han fokus på midtbanen, og angrebet, ligesom han har lovet at give et bud på et all star hold for Serie A.




Strootman har døjet med en del alvorlige knæskader de sidste par år.
Kan han finde tilbage til banen og tidligere tiders niveau? Cafu er tvivlsom…
”Bredden på vores midtbane er fantastisk. Vi har spillere, som kan spille bold, løbe stærkt, sætte sig igennem fysisk… Der mangler intet. Thiago Maia og Salih Ucan er primært med for at lære, men som med Rugani og Rüdriger i forsvaret så er det med at gribe chancen, når man får den, for jeg har i sinde at belønne det. Vi har en rigtig dygtig midtbane, men jeg føler stadig, vi er lidt bagefter på det individuelle niveau. Så det er som hold, vi skal slå de bedste i ligaen…

De 2 bedste spillere på den centrale midtbane… Hmm… Pogba er i hvert fald den ene. Den anden er langt sværere. Der er faktisk så mange gode spillere… De Rossi, Hamsik, Marchisio… Ja, hvis jeg skal vælge en makker til Pogba, tror jeg valget falder på Nainggolan. Han er afgjort den bedste oprydder på midtbanen pt. efter Vidals afrejse til tysk fodbold.”




”Vores fløje er meget unge, hvilket jeg egentlig ser som en fordel. Når de er så unge, ved de færreste forsvarsspillere, hvordan de skal håndtere dem. En ung spiller er mere overraskende i spil, oftest hurtigere, han tøver ikke, er ikke bange for at søge grænsen, for han kender den ikke… Har endnu ikke mødt den. Så jeg tror helt sikkert på, det falder ud til vores fordel. Samtidig har vi forskellige typer, de gennembrudsstærke i Salah og Iturbe, mens Falque mere er playmaker typer, lidt ligesom Mata er det for Manchester United. ”

Angriber:
Francesco Totti *****
Edin Dzeko *****
Ezequiel Ponce *****


Il Capitano
Legenden har haft en flot karriere med 588 liga optrædner og 243 mål.
Kan han forsætte på toppen eller er alderen ved at indhente ham?

“Totti holder forsat højt niveau trods hans alder, men vi er nødt til at beskytte ham, hvis vi skal have forsat glæde af hans evner. Dzeko har igennem hele sin karriere vist han evner at score mål, uanset liga og plads. Ponce er godt nok ung, men et enormt talent så jeg er sikker på han griber chancen, når han spiller.

De bedste angribere i ligaen… må være Higuain, Dybala, Beradi, Bacca og Balotelli. Specielt Dybala forventer jeg mig meget af. Han har det der ekstra, når det gælder, og han laver mål alene. En fantastisk vigtig evne for en angriber. Samtidig skal han nu forsøge at tage skridtet op fra Palermo til Juventus. Det bliver bestemt ikke nemt for ham, men omvendt er han nok den, som kan i øjeblikket, særligt med tanke på den selvtillid han må have med fra sidste sæson. "



Vi forsøger at lokke en start 11. ud af Cafu, men han afviser blankt, den eksisterer:

”En start 11? Der er ingen, der er garenteret en plads når jeg er træner. Man er aldrig bedre end sin sidste præstation, og det har jeg gjort tydeligt for spillerne. Dem, som ikke har kunne acceptere dette, har forladt omklædningsrummet. Det afhænger af indsats til træning, til kamp, og de spillere jeg har til rådighed. Men jeg giver dog gerne et bud på en start 11. for lig…”

Cafu bliver afbrudt af et opkald på hans mobiltelefon. Han undskylder straks, men erklærer sig nødsaget til at tage den. Han forlader rummet og efterlader os alene i en rum tid. Døren går op og Cafu kommer storsmilende ind, hvor kommer det lige fra?

”Ja, jeg undskylder mange gange, men som sagt var det nødvendigt, jeg tog den. Til gengæld vil jeg afslutte dette interview, og inviterer jer til et pressemøde, der starter om en time. I får de bedste pladser, og lov til at stille det første spørgsmål...”


Forsættelse følger…
« Seneste Redigering: 23 Feb 2016, 23:34 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Il gladiatore la passione - #13 Gazetta dello Sport sætter skarpt på AS Roma
« Svar #33: 23 Feb 2016, 01:02 »

Det ser godt ud warmon, ser frem til at læse del 2 af interviewet Smiley

Kommer du til at gennemgå din taktik/startopstilling på et tidspunkt?

Hvis jeg skulle komme med et lille kritikpunkt, så er jeg ikke den store fan af den rullende overskrift du har i hver update, så ville jeg droppe hvis det var mig Peace

Ellers fortsæt det gode arbejde Thumbs Up

Det kommer jeg til på et tidspunkt ja, og hvis det er noget som folk, de brænder meget for, kan det godt rykkes frem rent historie mæssigt, det er intet problem.

Kritikken hørt omkring den rullende overskrift. Det var mest et "billigt og nemt" forsøg på at gøre bloggen til lidt min egen, da det ikke er noget jeg har set det helt vilde blive brugt. Jeg prøver at gå i tænke boks, men indtil jeg kommer på et alternativ må I nøjes med den rullende Smiley

Mange tak for de pæne ord

Super lækkert interview, fed må at komme rundt om din trup og taktiske tanker på.
Håber bloggen forsætter længe endnu Wink

Det taktiske gemmer jeg lidt endnu, det kommer på et andet tidspunkt. Men som du selv nævner bruger jeg interviewet til at komme omkring spillerne, og giver jer en fornemmelse af, hvad det er jeg tænker om dem i FM sammenhæng. Bloggen handler jo om FM, bare i forklædning. Jeg ved godt der er nogen der er vilde med de rå blogs, kolde facts osv. Det er på sin vis også en fed ting, se på Westers tråd, hvor han gennemgår alle de ting, som folk måske kæmper med derhjemme, men som man ikke lige snakker så meget om. Det er fedt, jeg elsker det...

Men jeg savnede bare de klassiske, de gammeldavs måder at få fortalt FM på. Og da der ikke lige sådan var en blog der fangede, besluttede jeg mig for selv at gå igang. Og siden jeg gik igang, er der flere der er poppet op, så jeg håber det har sat gang i noget. Jeg fornemmer at der er opbakning til det, så planen den er bloggen skal køre, og det gerne resten af fm16. Om det så bliver med AS Roma hele vejen, det må tiden jo vise for Cafu
« Seneste Redigering: 23 Feb 2016, 01:09 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Il gladiatore la passione - #13 Gazetta dello Sport sætter skarpt på AS Roma
« Svar #34: 23 Feb 2016, 01:16 »

Fandt lige et par småfejl, da jeg læste den igennem. Håber jeg fangede dem alle sammen, og ellers må I kæfte op Smiley Sådan er det engang i mellem når man vælger at smide dem op på det her tidspunkt Smiley
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Il gladiatore la passione - #14 Roma spiller med de økonomiske muskler
« Svar #35: 24 Feb 2016, 00:13 »


#14 Roma spiller med de økonomiske muskler, chokbølger sendt igennem den italienske fodboldverden i de sidste timer af transfervinduet!


Ganske overraskende har AS Roma handlet, og handlet stort, i de sidste timer af transfervinduet. Intet mindre end 350 mio. spekuleres det i handlen løber op i for den unge Domenico Beradi. Der var absolut intet meldt om, AS Roma ledte efter en angriber, eller sågar man havde budt på en spiller, hvilket vidner om at Cafu har formået at tøjle de interne kræfter i klubben. Selv har Cafu denne kommentar til handlen:


Beradi og Totti. 2 spillere, 18 års forskel.
Kan den unge Beradi gå i Tottis fodspor, og måske endda ende som kongen af Rom?
Det vil tiden vise…
”Jeg sagde ved et tidligere pressemøde, vi ikke ville foretage flere handler, medmindre der skete noget uventet. Muligheden for at købe Beradi er uventet og unikt. Han er afgjort et af de største angrebstalenter i verden, og da han hørte om vores tilbud og selv ville afsted… Ja så er han nu en af vores gladiatorer.

Selvom han endnu ikke har spillet en kamp for os, er jeg slet ikke i tvivl. Han bliver en af de største denne klub har haft. Jeg vil endda da sige, han minder meget om Totti i hans unge dage, hurtig, gennembrudsstræk, en vilje af en anden verden, og så en fantastisk afslutter med begge fødder og hovedet. Han kommer til at kunne lære fra en af de bedste spillere igennem tiderne, og jeg er sikker på, han kan indfri de forventninger, vi alle har til ham.”


Sikke en udmelding fra Cafu, at sammenligne rekordindkøbet med den levende konge af Rom?! Hvis ikke prisen sætter den unge Beradi under pres, så gør Cafus udmelding i hvert fald! Beradi har selv ikke villet snakke med pressen om sit overraskende skifte men har udsendt en pressemeddelelse:

”Jeg forstår I alle ønsker at høre hvordan og hvorledes og hvorfor jeg har valgt at skifte. AS Roma er en af de største klubber i verden, og efter mine samtaler med Cafu var jeg slet ikke i tvivl. Projektet her er meget spændende, og jeg ser frem til at blive en del af det. Jeg har meget at lære og meget at nå, inden vi skal spille kamp om blot 12 dage mod Genoa. Derfor vil mit fokus være rettet mod banen, og jeg vil stå til rådighed udenfor de obligatoriske match-day interviews, når jeg føler mig klar.”

En ting er helt sikkert, projektet i AS Roma med Cafu og Domenico Beradi er pludselig blevet en del mere spændende!
« Seneste Redigering: 27 Feb 2016, 09:13 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Il gladiatore la passione - #14 Roma spiller med de økonomiske muskler
« Svar #36: 24 Feb 2016, 11:26 »

Stærk signing
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Il gladiatore la passione - #14 Roma spiller med de økonomiske muskler
« Svar #37: 27 Feb 2016, 09:14 »

Stærk signing

Lige mine ord, og spilleren jeg følte der kunne puste liv i mit angreb. Der er selvsagt flere spillere jeg gerne vil købe, men som på nuværende tidspunkt ikke er muligt. :/
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Il gladiatore la passione - #15 Rekordindkøb kommer godt fra start
« Svar #38: 27 Feb 2016, 22:52 »


#15 Rekordindkøb kommer godt fra start, Roma forsat ubesejret!



Beradi har for en stund lukket munden på dem,
der mener han ikke har niveauet til en topklub som AS Roma!
AS Roma er forsat forrygende kørende, og forsætter den fine form i ligaen, hvor det er blevet til 10 point ud af 12 mulige, hvilket betyder, man er placeret på en 2. plads i ligaen, à point med Juventus, men bagud på en dårligere målscore. Kendetegnet for holdets spil har været den solide defensiv, kombineret med en hård fight, hvilket har resulteret i hele 11 gule kort, og et rødt kort på blot fire kampe i ligaen.

I Champions League er klubben ligeledes ubesejret med fire point for to kampe. En lige kamp mod Manchester United, hvor AS Roma scorede alle tre mål, resulterede i en 2-1 sejr, mens endnu en lige kamp i det franske resulterede i en uafgjort, hvor begge hold havde muligheden for at lukke kampen.


Serie A:
Genoa 1-0
Verona 1-0
Atlanta 2-0

Torino 1-1

Champions League:
Manchester United 2-1
Olympique Lyonnais 1-1

Kommende kampe Serie A:
AC Milan (h)
Udinese (u)
Napoli (h)
Palermo (u)
Empoli (h)

Kommende kampe Champions League:
FC Barcelona (u)


Månedens spiller har været rekordindkøbet Domenico Beradi, der er kommet ganske fornuftigt fra start i AS Roma, hvor han har lavet fire mål i seks kampe, heraf de to i Champions League.

”Jeg er forsat yderst tilfreds med holdets vilje og indstilling. Så længe den er i tråd med vores ønsker, kommer vi langt. Desværre er dommeren ikke helt på linje med, hvad vi ønsker og så kommer det desværre til en del kort i perioder. Vi må bare forsætte vores fremgang, og forhåbentligt vil synet på vores tilgang ændre sig, lidt ligesom man har set det med Atletico Madrid og Diego Simone!” udtaler Cafu

Den kommende måned byder på svære kampe mod både AC Milan og Barcelona, så spørgsmålet er mere om AS Roma kan holde niveauet og forsætte, eller om korthuset falder sammen for dem?
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Il gladiatore la passione - #15 Rekordindkøb kommer godt fra start
« Svar #39: 27 Feb 2016, 23:24 »

Rigtig fin update Thumbs Up

Kunne man få et SS af ligaen og stillingen i CL gruppen Smiley?
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Il gladiatore la passione - #15 Rekordindkøb kommer godt fra start
« Svar #40: 28 Feb 2016, 00:05 »

Rigtig fin update Thumbs Up

Kunne man få et SS af ligaen og stillingen i CL gruppen Smiley?

Jeg ville gerne, men har desværrre ikke en save file liggende fra den måned... kom først på at blogge efter vintervinduet, og der have jeg endnu ikke gemt i forskellige filer. :/
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Il gladiatore la passione - #15 Rekordindkøb kommer godt fra start
« Svar #41: 28 Feb 2016, 00:19 »

Jeg ville gerne, men har desværrre ikke en save file liggende fra den måned... kom først på at blogge efter vintervinduet, og der have jeg endnu ikke gemt i forskellige filer. :/

Det bare i orden, fortsæt det gode arbejde  Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Il gladiatore la passione - #15 Rekordindkøb kommer godt fra start
« Svar #42: 28 Feb 2016, 00:20 »

Det bare i orden, fortsæt det gode arbejde  Thumbs Up

Mange tak for de rosende ord. Er jo med til at holde dampen oppe. Regner med der kommer en update i morgen aften engang, der er lige et par småting der skal justeres på, og det overskuer jeg ikke lige i aften med en mandeforkølelse Opstemt
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Il gladiatore la passione - #15 Rekordindkøb kommer godt fra start (pause)
« Svar #43: 29 Mar 2016, 17:20 »

Til alle dem der har været med så langt! Bloggen er ikke død, jeg har blot skiftet fokus mod den kommende måned! Beklager jeg ikke lige har fået fortalt det! Håber I er med mig, når vi vender tilbage til Maj!
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Il gladiatore la passione - #16 Romerne forsætter deres sejrsstime!
« Svar #44: 14 Maj 2016, 23:44 »


#16 Romerne forsætter deres sejrsstime! Nu ubesejret i 11 kampe i ligaen!



I den forgange måned har der været travlhed i den romerske hovedstad, intet mindre end fem kampe i ligaen, samt en enkelt champions League kamp har man spillet. I løbet af disse seks kampe har man indkasseret tre mål, scoret 11 og hentet 16 ud af 18 mulige point. Især kampen mod Milan endte en opvisning på Olympico, hvor man fik sendt den sovende italienske kæmpe hjem med et smertefuldt nederlag, hvor selvmålet fra den tidligere AS Roma knægt Alessio Romagnoli står som den største ydmygelse for AC Milan.


Dzeko, her på Stadio Olympico ved Curva Sud,
fejrer en af sine scoringer mod AC Milan!
I Champions League var de italienske vicemestre taget til Spanien for at besøge de spanske mestre. Her tog man føringen efter blot 5 min med det eneste skud, man havde på mål i løbet af kampen, og med flot fight samt ligeså grimt spil fik man et point med hjem til den italienske hovedstad, da Andrés Iniesta scorede i 88. min.
Selvom Beradi har scoret to mål i denne måned, er det dog hans angrebs kollega Edin Dzeko der har været i øjenfaldende med fem mål, og derfor er kåringen som månedens spiller bestemt ikke ufortjent
.

Selv har den store angriber, med en fortid i Wolfsburg og Manchester City, følgende ord at sætte på sin egen form:

Serie A:
AC Milan (h) 4-0
Udinese (u) 2-1
Napoli (h) 1-0
Palermo (u) 2-1
Empoli (h) 1-0


Champions League:
FC Barcelona (u) 1-1

Kommende kampe Serie A:
Sampdoria (u)
Chievo (h)
Lazio (u)

Kommende kampe Champions League:
FC Barcelona (h)
Manchester United (u)






”Jeg er naturligvis glad for min gode form for tiden, men det vigtigste må forsat være om holdet vinder, og jeg bidrager med det til holdet, træneren ønsker. Alt andet er sekundært. Det er jo underordnet, om det er mig eller min gode ven Miralem der scorer, bare bolden den kommer i kassen. Men jeg elsker naturligvis at score mål og er da glad for, jeg er kommet i gang for AS Roma. Man kan virkelig mærke på klubbens fans! Det betyder meget for dem!”

Den imponerende form i hovedstaden har sat Juventus under voldsomt pres, der har smidt hele 8 point i den forgange måned, og dermed er sat alvorligt tilbage i mesterskabskampen tidligt på sæsonen! Det bliver derfor spændende om Massimiliano Allegri kan få Juventus tilbage på ret køl i den hjemlige liga, eller om formen fra ligaen smitter af på en perfekt start på Champions League, hvor klubben har hentet 9 ud af 9 mulige point…
« Seneste Redigering: 23 Maj 2016, 15:29 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010