home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 375 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Il gladiatore la passione - #19 Live fra Stadio Olympico, 1. halvleg
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Il gladiatore la passione - #19 Live fra Stadio Olympico, 1. halvleg  (Læst 29619 gange)
warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Il gladiatore la passione - #19 Live fra Stadio Olympico, 1. halvleg
« : 06 Feb 2016, 20:58 »


#1 Breaking news! Rudi Garcia fortid hos AS Roma!



AS Roma meddeler her til eftermiddag, man har valgt at opsige samarbejdet med Rudi Garcia! I meddelelsen takker man for samarbejdet og den energi som Rudi har lagt i klubben, men giver samtidig udtryk for nye kræfter er nødvendige for at klubben skal tage det næste skridt mod toppen.

Rudi Garcia efterlader et blandet indtryk i den italienske hovedstad. Der er ingen tvivl om, han har været med til at flytte klubben tættere på toppen, hvor man har konsolideret sig i toppen med to 2. pladser de sidste to sæsoner. Desværre har der været enorme 17 point op til 1. pladsen i ligaen begge gange, og dermed stadig lang vej før man kunne tro på klubben kunne udfordre Den gamle dame for alvor.

Europæisk har AS Roma gjort comeback, men især nederlagt på hjemmebane mod Bayern Munchen, hvor man tabte 1-7 på hjemmebane. Mange fans satte efterfølgende spørgsmålstegn ved Garcias taktiske evner, og kaldte tilgangen til kampen for naiv.

Ser Ancelotti skeptisk ud ved udsigten
 til at tage over i den italienske hovedstad?

Om det blot er fordi man vil skridtet videre, eller der stikker noget dybere bag fyringen af Rudi Garcia er på nuværende tidspunkt uklart, men rygterne går at Rudi simpelthen havde tabt omklædningsrummet til sidst, og derfor så bestyrelsen ingen anden udvej end at måtte fyre ham.

Hvem der skal overtage er på nuværende tidspunkt endnu klart, men AS Roma skriver i pressemeddelelsen, de forventer at kunne præsentere en ny manager i løbet af kort tid. De lokale medier spekulerer i om, hvorvidt Vincenzo Montella er den nye mand til at tage tøjlerne eller om det bliver den mere rutinerede Luciano Spalletti, som skal lede de romerske gladiatore? Der er sågår snak om Carlo Ancelotti, der jo er en af de bedste ledige managers på markedet, men spørgsmålet er om nok nærmere om klubben er god nok for Ancelotti?
« Seneste Redigering: 23 Maj 2016, 14:02 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Il gladiatore la passione - #1 Breaking news!
« Svar #1: 06 Feb 2016, 20:59 »

Et blik på blogscenen på FMF... og jeg er rigtig ærgelig... De gode fortalte historier er væk, og i stedet er de mere FM-realtime/taktiske blogs kommet i højsædet. En udvikling man er nødt til acceptere, men desværre ikke er en jeg er synderlig vild med. Så nu prøver jeg at tage fanen op... Hvordan det bliver, hvordan det ender... Det aner jeg ikke, men jeg har tænkt mig at forsøge i det omfang jeg nu kan og har tid Smiley Jeg håber i vil være med mig hele vejen, og herfra er der ikke så meget mere at sige end: God vind, og hæng i! For det her save tegner til at blive et af de mest spændende jeg har haft i nyere tid!
« Seneste Redigering: 06 Feb 2016, 21:06 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Il gladiatore la passione - #1 Breaking news!
« Svar #2: 06 Feb 2016, 21:02 »

I dette indlæg vil der figurerer trofæoversigt, update oversigt for hver sæson samt andre nyttige informationer der er relevant for bloggen. Hvis der er nogen der forslag, idéer eller på anden vis noget i vil bidrage er i meget velkomne til at byde ind. Jeg er åben og vil gerne lære Smiley

Update-oversigt:

Sæson 15/16
#1 Breaking news! Rudi Garcia fortid hos AS Roma!
#2 Montella og Spalletti afviser comeback på Olimpico, Ancelotti meldes tæt på!
#3 AS Roma indkalder til pressemøde om fremtiden, Ancelotti på plads i hovedstaden!
#4 Gazetta dello Sport latterliggjort, Ancelotti blev ikke ny manager for AS Roma!
#5 Brasiliansk landsholdslegende tager over i AS Roma, han fløj under radaren!
#6 AS Roma profil spottet i Manchester, flere meldes på vej til England?
#7 Svensker og brasilianer ankommet til Rom, to profiler forlader klubben!
#8 Roma handler hos mesterskabsrivaler, scoop eller flop?
#9 Rutineret herre fortid på Olimpico, vender hjem til England
#10 Træningskampene overstået, er Cafu den rette manager for holdet?
#11 Roma topper Serie A med maksimum point, debutant med hattrick!
#12 Gazetta dello Sport sætter skarpt på AS Roma, kan de gå hele vejen? Del 1
#13 Gazetta dello Sport sætter skarpt på AS Roma, kan de gå hele vejen? Del 2
#14 Roma spiller med de økonomiske muskler, chokbølger sendt igennem den italienske fodboldverden i de sidste timer af transfervinduet!
#15 Rekordindkøb kommer godt fra start, Roma forsat ubesejret!
#16 Romerne forsætter deres sejrsstime! Nu ubesejret i 11 kampe i ligaen!
#17 Braget mellem italiensk vicemester og spansk triple-vinder, optakten
#18 Live fra Stadio Olympico, 45 min. til kampstart!
#19 Live fra Stadio Olympico, 1. halvleg
« Seneste Redigering: 23 Maj 2016, 14:03 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Il gladiatore la passione - #1 Breaking news!
« Svar #3: 06 Feb 2016, 21:02 »

Et indlevende spørgsmål om hvem der skal overtage - jeg følger med Thumbs Up
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Il gladiatore la passione - #2 Montella og Spalletti afviser comeback
« Svar #4: 06 Feb 2016, 23:32 »


#2 Montella og Spalletti afviser comeback på Olimpico, Ancelotti meldes tæt på!


Ifølge avisen Gazetta dello Sport nægter hhv. Montella og Spalletti de er på vej til at gøre et comeback i hovedstaden. Angiveligt har Montella udtalt:

”Jeg er stolt af min tid, og de bedrifter jeg opnåede med Roma, men jeg har inden hensigt om at tage tilbage til klubben som situationen er nu. Jeg har intet ønske om at være brandslukker, jeg vil være valget! Det var ikke lykken at være ansat som cheftræner sidst, velvidende jeg nærmest ikke kunne gøre det godt nok, fordi der skulle en anden træner ind efter sæsonen. Jeg brænder for klubben og vil altid give alt for trøjen, under forudsætning af det bliver påskønnet! ”

Er James Pallotta ved at sikre Roma årets træner scoop?

Gazetta dello Sport skriver i forlængelse af interviewet at ukendte kilder melder om fremskridt i forhandlingerne mellem Carlo Ancelotti og AS Roma, men at klubben samtidig forhandler med flere andre i tilfælde af Plan A ikke bliver til noget. Avisen har ikke fået konkrete navne ud over Carlo Ancelotti, men spekulerer i navne som Fabio Capello, Marcello Lippi og sågar Michael Laudrup er nævnt som en mulig mand på posten. Det sidste er dog usandsynligt, da Laudrup har en fortid i både Juventus og ikke mindst ærkerivalerne fra S.S. Lazio.

James Pallotta, bestyrelsesformande n for AS Roma, har knyttet følgende kommentarer til rygtet om forhandlingerne med Carlo Ancelotti:



”Selvfølgelig er Carlo Ancelotti en kæmpe kapacitet, hvis han ønsker at komme til klubben. Vi står gerne ved, vi er meget interesseret i en manager med hans evner og cv. Derudover kan jeg sige til situationen omkring vores nye manager, at vi er nået længere på nuværende tidspunkt end vi havde turde tro på, og har snævret feltet, og kan begynde at snakke mere konkret med de enkelte kandidater. Herudover har jeg ikke flere kommentarer. ”
« Seneste Redigering: 11 Feb 2016, 11:25 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Il gladiatore la passione - #2 Montella og Spalletti afviser comeback
« Svar #5: 07 Feb 2016, 00:01 »

God start på bloggen. Jeg følger med Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Il gladiatore la passione - #2 Montella og Spalletti afviser comeback
« Svar #6: 07 Feb 2016, 00:59 »

Et indlevende spørgsmål om hvem der skal overtage - jeg følger med Thumbs Up

Dejligt at høre, håber jeg kan levere, så du forsat er med Wink

God start på bloggen. Jeg følger med Smiley

Herligt! Skønt der flere! Hvis i har forslag, ris eller ros modtages det med kyshånd. Jeg er ikke den skarpeste rent grafiks, men gør et forsøg med de evner jeg besidder Peace
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Il gladiatore la passione - #3 AS Roma indkalder til pressemøde om fremtiden
« Svar #7: 07 Feb 2016, 01:07 »



#3 AS Roma indkalder til pressemøde om fremtiden, Ancelotti på plads i hovedstaden!



AS Roma har indkaldt til pressemøde her til eftermiddag, hvor det forventes man præsenterer Carlo Ancelotti på en 2-årig kontrakt, med mulighed for at forlænge med yderligere et år. Det skriver den italienske sports avis Gazetta dello Sport, der skriver at dens kilder melder, Ancelotti glæder sig til at påbegynde udfordringen i hovedstaden, samt at han kommer tilbage i de trygge rammer, hvor hans fodboldmæssige karriere for alvor tog fart. Det har været umuligt at få en kommentar fra hverken formand James Pallotta eller manager Carlo Ancelotti, der begge henviser til det forestående pressemøde, hvor alle spørgsmål vil blive besvaret.

Mens det ser ud til at Ancelotti tager tøjlerne i AS Roma, er der stor usikker om hvilke spillere der bliver og hvem der forlader klubben. Selvom Ancelotti er en stor kapacitet, og AS Roma er en af de største klubber i Italien, rygtes spillere som Iturbe, De Rossi, Nainggolan, Manolas og Florenzi alle til større klubber. Især de engelske hold har rettet blikket mod den italienske hovedstad, hvor det ser ud til, den kommende manager skal berede sig på en hård kamp for at holde på sine spillere, da AS Roma eftersigende er presset på økonomien og de engelske hold har adskillige gange vist, det ikke er prisen, der stopper dem.
« Seneste Redigering: 07 Feb 2016, 01:08 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Gungner
Gæst
 
Sv: Il gladiatore la passione - #3 AS Roma indkalder til pressemøde om fremtiden
« Svar #8: 07 Feb 2016, 01:14 »

Selvom jeg er Inter supporter, følger jeg da med her Wink
Er stor fan af "fortæller" blog stilen, så følger selvfølgelig med.
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Il gladiatore la passione - #3 AS Roma indkalder til pressemøde om fremtiden
« Svar #9: 07 Feb 2016, 22:39 »

Selvom jeg er Inter supporter, følger jeg da med her Wink
Er stor fan af "fortæller" blog stilen, så følger selvfølgelig med.

Selvom jeg er Roma fan, nyder jeg mest af alt blogs om det italienske fodbold Smiley en liga der helt igennem er underrated af mange mennesker, men som forhåbentligt får mere tv-tid herhjemme efterhånden som folk er med Smiley Dejligt du er med, der er en update underway Peace
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Il gladiatore la passione - #4 Gazetta dello Sport latterliggjort
« Svar #10: 07 Feb 2016, 22:45 »


#4 Gazetta dello Sport latterliggjort, Ancelotti blev ikke ny manager for AS Roma!


Vi skriver live fra pressemødet ved Stadio Olimpico, hvor James Pallotta netop har offentliggjort, det ikke bliver Carlo Ancelotti, som tager over i AS Roma.

”Som jeg har nævnt ved tidligere lejligheder ville Carlo være en kæmpe kapacitet at få til klubben. Selvom der har været indledende samtaler om emnet, stod det tidligt i forløbet klart, at vi ville noget andet end Carlo. I stedet kiggede vi på vores andre muligheder, men også her stod det klart efter indledende samtaler med kandidaterne, at vi ville noget end de ville. ”

”Vi var derfor nødt til at kigge andre veje, end vi hidtil havde gjort, tænke i andre løsninger… ”

James Pallotta trækker vejret dybt og kigger rundt på de fremmødte journalister. Han ligner en mand der ikke helt ved om han skal græde eller grine?

Hvem skal være ny træner for i Giallorossi?

”Vi har valgt at gå tilbage, vi ønsker en mand, der kender klubben, som forstår vores fans, forstår hvad de kræver, hvad de forventer… I det nye trænerteam kan vi præsentere ingen ringere end Il Capitano, Francesco Totti, der vil fungere som spillende assisterende manager. Han bliver vores nye managers direkte vej til truppen og den direkte vej tilbage til vores rødder! Hertil kommer den unge belgier Stijn Quanten fra Genk, en enorm passioneret ung mand, som brænder for fodbolden og har udmærket sig på diverse trænerkurser med rene topkarakterer, der ligeledes skal fungere som assisterende manager. Begge er tilknyttet det nye træner team efter ønske fra vores nye manager. ”


Imens Pallotta præsenterer, træder både Totti og Quantan smilende ind i rummet og tager plads ved bordet. Samtidigt med overraskelsen fornemmer man også stemningen stiger i rummet, er det ved at være tid til, man får sat navn på denne mand, som skal tage tøjlerne i AS Roma?

”Manden, der skal stå i spidsen for dette nye projekt, vi starter i dag, har en imponerende karriere bag sig. Han har spillet på højeste niveau, vundet mesterskaber, pokalturneringer, Champions League, to verdensmesterskaber og kender den italienske liga ud og ind. Han har spillet flere landskampe end nogen anden for sit land, og betragtes af mange
som en af de bedste, hvis ikke den bedste, nogensinde på hans position.
Jeg er stolt over at kunne præsentere… ”
« Seneste Redigering: 01 Apr 2016, 17:36 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

martindue
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Il gladiatore la passione - #4 Gazetta dello Sport latterliggjort
« Svar #11: 08 Feb 2016, 11:09 »

Jeg følger med spænding din Blog. Og jeg giver dig helt ret. Fortæller Blogs er blevet en sjældenhed.
Håber det vil gå godt med at få flyttet Roma det sidste stykke, samt at få væltet Damen ned af taburetten!
Logged

Brøndby IF - Siden 1985
Liverpool - Siden Jan Mølby
Football manager - Fordi det er fedt

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Il gladiatore la passione - #4 Gazetta dello Sport latterliggjort
« Svar #12: 08 Feb 2016, 11:15 »

Jeg er helt sikkert også med! Hvad den italienske liga ikke har af småspil fra Spanien og fysisk styrke og konkurrence fra England, har den i intensitet, personificeret ved Danielle De Rossi og kampene mellem rivaler, eksempelvis Roma/Lazio! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Il gladiatore la passione - #4 Gazetta dello Sport latterliggjort
« Svar #13: 08 Feb 2016, 23:53 »

Jeg følger med spænding din Blog. Og jeg giver dig helt ret. Fortæller Blogs er blevet en sjældenhed.
Håber det vil gå godt med at få flyttet Roma det sidste stykke, samt at få væltet Damen ned af taburetten!

Dejligt der er så mange. som følger med. Hjælper afgjort på motivationen, hvilket jo er den der driver værket i den sidste ende Opstemt

Jeg er helt sikkert også med! Hvad den italienske liga ikke har af småspil fra Spanien og fysisk styrke og konkurrence fra England, har den i intensitet, personificeret ved Danielle De Rossi og kampene mellem rivaler, eksempelvis Roma/Lazio! Smiley

Intensitet, drama... Man får det hele med i Italien og især i Roma med den nye træner der er klar... Stay tuned! Og dejligt du er med Smiley
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Il gladiatore la passione - #5 Brasiliansk landsholdslegende tager over
« Svar #14: 09 Feb 2016, 00:24 »


#5 Brasiliansk landsholdslegende tager over i AS Roma, han fløj under radaren!



” Marcos Evangelista de Morais, eller som de fleste af jer blot kender ham, Cafu, som vores nye manager! ”

Cafu? Legenden fra det brasilianske landshold, der deltog i tre VM-finaler og vandt de to? Manden, som spillede for både AS Roma og AC Milan? Døren i siden af lokalet går op og det er ganske rigtig Cafu der træder ind, storsmilende, så ivrig at han nærmest snubler på vejen hen til James Pallotta, Francesco Totti og Stijn Quanten. Han takker bestyrelsesformande n for chancen, og henvender sig nu til journalisterne:


En storsmilende Cafu ved hans
1. pressemøde som manager for AS Roma

”Jeg er stolt over at vende tilbage til den italienske liga, og især over at vende tilbage til dette stadion, nej denne arena! Da jeg blev spurgt til om jeg kunne tænke mig jobbet var min 1. tanke… Nej, det er jeg da ikke klar til? Men James forsikrede mig, jeg var det rette valg, hvis jeg blot ville lægge samme energi og passion i min karriere som træner, som jeg lagde i min karriere som spiller. Og det er nøjagtig det vi skal gøre.

Jeg har idéerne, tanker, visionerne… Men det er spillerne, der skal føre dem ud i livet! De er ikke længere blot spillere, og dette er ikke længere blot et fodboldstadion… Nu skal vi være mere! Vi skal være gladiatorerne fra glemte tider, som kæmper for vores liv i den blodige arena! Kun ved at vinde, og ved at underholde kan vi sikre vores frihed, og det er publikummet, der afgør om vi skal leve… eller skal dø!

Det er den passion, den vilje jeg vil bringe ind i dette hold, det er det I kan forvente af fremtidens AS Roma. "



Nainggolan, Florenzi og De Rossi er alle tre rygtet til andre klubber.
Kan Cafu holde dem i Rom og forvandle dem til ægte gladiatore?

Journalisterne råber i munden på hinanden, alle vil snakke med den nye træner, men det nye træner team træder roligt ud igennem døren, imens James Pallotta beder om ro og orden:

”Jeg har stor forståelse for I har mange spørgsmål I ønsker at få svar på, men med den nye sæson, som venter om hjørnet har vores trænerteam brug for al den tid, de kan skaffe for ikke at komme bagud i forhold til vores konkurrenter. Jeg lukker hermed dette pressemøde, og henviser til vores presseansvarlige, der vil svare på de mest relevante spørgsmål I måtte have. ”

Mens journalisterne pakker sammen står de store spørgsmål tilbage:
Har Cafu evnerne til at tøjle spillerne, og hvordan vil han håndtere den store interesse, der er for hans spillere?
« Seneste Redigering: 09 Feb 2016, 00:32 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010