home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 598 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Youth Academy Challenge - FM 16
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 Udprint
Forfatter Emne: Youth Academy Challenge - FM 16  (Læst 74733 gange)
ernemann
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #195: 17 Maj 2016, 21:41 »

Endnu en sæson er gået i det Tyrkiske og hvilken en det også blev  Smiley Nedrykning var aldrig på tale i sæsonen og vi kunne efter 34. spillerunde indtage en imponerende 9. plads og derved vores hidtil bedste resultat Thumbs Up



Der var mange om buddet til at blive årets profil. Valget er dog faldet på denne gut:



Han blev nr. 3 på topscore listen og var i den grad manden bag en del smalle sejre!

Årets YI var fantastisk med 3 spillere der allerede er udtaget til u19 landsholdet  Smiley



Her kommer for de interesseret mangerprofil og transfers efter 6. sæson.





Vi er til trods for den flotte placering igen dømt til nedrykning. Truppen, der skal vise de såkaldte eksperter tager fejl, ser således ud.



Hvordan er det med præmiepenge i de lave rækker i Tyrkiet? Er jo udbetaling i bedste række efter hver kamp men hvad med de 2 laveste rækker?
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #196: 17 Maj 2016, 22:11 »

Så Bubbles nu sker der ting og sager, spiller faktisk med om en EL plads i denne sæson !!

Fedt - Glæder mig til at læse om det i den årlige update  Thumbs Up
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #197: 17 Maj 2016, 22:22 »

Hvordan er det med præmiepenge i de lave rækker i Tyrkiet? Er jo udbetaling i bedste række efter hver kamp men hvad med de 2 laveste rækker?

Det er ved at være noget tid siden, men umiddelbart fik klubben ca. 5 mio for førsteplads i 3. bedste række og i 2. bedste kom der vidst nok ca. 10 mio for 2. pladsen.

Der kom først for alvor penge i kassen da der stod super league på programmet. Klubben kunne dog sagtens løbe rundt, da der ikke blev brugt nogen penge på transfers osv. Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #198: 21 Maj 2016, 19:40 »

8. sæson er nu overstået, fristes man til at sige, da det desværre blev til en lille tilbagegang i år. Forhåbentlig er det bare for en enkelt sæson  Smiley



sæsonens profil blev vores højre kant som kom igennem vores system i 3. år. Desværre ønsker han at skifte ti en større klub.



Årtes YI var igen god og det har virkelig hjulpet at få forbedret faciliteter. Igen i år har bestyrelsen accepteret at gøre dem endnu bedre  Smiley


Her er de 2 spillere jeg forventer mig mest af



Manager og transfers kommer her





Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #199: 22 Maj 2016, 23:44 »

Endnu sæson er gået i det tyrkiske og det blev status quo i ligaen med endnu en 12. plads.


Årets profil blev topscoren i ligaen


Jeg er egentlig godt tilfreds med dette, da vi har snuppet det første "rigtige" trofæ via en smuk cup sejr  Cool


Årets YI skuffede ikke og var igen god ved os. Desværre er det begyndt at blive svært at holde på de virkelig gode spillere, da der ikke er meget fremgang i klubben.


Hermed transfer og managerprofil for de interesseret  Thumbs Up

Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #200: 24 Maj 2016, 23:50 »

Ser dælme vildt ud hvad i to har gang i  Cool

Nodiem, kan du ikke lige sende et screen af hvad dine staff koster, for da jeg prøvede mig af i Schweiz var priserne UHYRE dyre i forhold til hvad priserne er i Grækenland  Shockeret Skuffet
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #201: 25 Maj 2016, 19:33 »

Ser dælme vildt ud hvad i to har gang i  Cool

Nodiem, kan du ikke lige sende et screen af hvad dine staff koster, for da jeg prøvede mig af i Schweiz var priserne UHYRE dyre i forhold til hvad priserne er i Grækenland  Shockeret Skuffet

Tænker du deres lønninger for personale ? (har skaffet det bedste trænerteam i Schweiz)
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #202: 25 Maj 2016, 22:13 »

Tænker du deres lønninger for personale ? (har skaffet det bedste trænerteam i Schweiz)
Da jeg spillede med et hold i Schweiz, kostede en skod træner over 30.000 i den anden bedste række.

I Grækenland, kan man få 4 stjernede til 10.000-20.000
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #203: 26 Maj 2016, 21:35 »

Da jeg spillede med et hold i Schweiz, kostede en skod træner over 30.000 i den anden bedste række.

I Grækenland, kan man få 4 stjernede til 10.000-20.000

Altså jeg betaler 8.000.000 om året for 23 stabsmedlemmer, deriblandt mig selv, (jeg tjener ikke mest)
med højst betalte får 850.000 og den ringest betalte får 70.000 Smiley

så godt 30.000 i snit om måneden pr stabsansat. Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #204: 26 Maj 2016, 22:05 »

Sæsonen 18-19 blev som de foregående år en udfordring af de store,
Vi havde dog beholdt alle spillerne i klubben så truppen kendte hinanden på forhånd, spillestilen samt modstanderne - Alligevel blev det en rigtig svær sæson som langt hen af vejen lignede en nedrykning.




Vi redder dog røven og sender rivalerne fra Vaduz ned !

Det var generelt et dårligt år fra Servette FC, de nye ungdomsspillere har ikke samme standard som vi har set de sidste par år, og med flere bud på 75 mio for Salvatore Melillo risikere vi at blive svækket ind i næste sæson.

De nye spillere er


Vi kan dog glæde os over

Melvin Bonnot



Robert Piragic



Og Enrico Gardini


Alle tre med talent, men om det er nok til at udvikle klubben - det tvivler jeg på.
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #205: 26 Maj 2016, 22:18 »

Sæsonen 19-20 er den første sæson i mange man som Servette FC fan kunne glæde sig over - ikke nok med at vi beholdte hele truppen på når Mirsad Hasanovic som blev købt af Stade Malherbe Caen for 9.5 mio, vi viste også fodbold Europa at på trods af konkurrenter med trupper for 3-500 mio kan vi udfordre dem på trods af en trup værdi på små 35 mio ved sæson start.

Og vi starter med årets ungdomspillere, som virkelig viser at investeringerne de sidste år i ungdomsafdelingen og de bedste træner teams i Schweiz har været de rigtige valg.




Her er de fire bedste

Elia Meli




Eric Chaix



Og en længe ventet målmand
Gabriele de Kalbermatten



til sidst har vi Pasquale Leccese



At netop disse spillere er trådt ind i klubbens senior afdeling gav et uventet afkast af sig med det samme nemlig den første pokal under min kontrol. Efter Young Boys har vundet de sidste 7 år.



og blot ugen efter dette sikrede vi os en billet til Europa League !




Og dermed sluttede en fornem sæson således




Desuden har vi takket nej til sammenlagt 250 millioner de sidste 2 uger, 120 mio for Melillo, 50 mio for Bonnot og 70 mio for Saric - men disse er af så vital betydning de ikke må slippe før de har ét år tilbage af deres kontrakt og pt. kan de alle forlænges med yderligere 3 år via en klausul !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #206: 29 Maj 2016, 01:00 »

Er det tilladt at forlænge kontrakterne med spillere som er i klubben ved spillets start?
Logged

Thaurat al Shabab

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #207: 29 Maj 2016, 10:47 »

Er det tilladt at forlænge kontrakterne med spillere som er i klubben ved spillets start?

Ja det er tilladt :-)
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #208: 12 Sep 2016, 13:41 »

Jeg har lige læst denne tråd igennem, og det var da super læsning!

Er folk helt stoppet eller hvordan?
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #209: 12 Sep 2016, 20:47 »

Jeg har lige læst denne tråd igennem, og det var da super læsning!

Er folk helt stoppet eller hvordan?

Jeg er ikke længere i gang i det tyrkiske, da min computer med manager gik neden om og hjem.

Jeg starter op på en ny her til aften denne gang i Spanien  Cool
« Seneste Redigering: 12 Sep 2016, 20:56 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010