home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 531 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Youth Academy Challenge - FM 16
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Youth Academy Challenge - FM 16  (Læst 74763 gange)
ladelj
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #120: 10 Feb 2016, 18:37 »

Crash dump.....
Sætter mig lige 3 måneder tilbage da autosave er slået fra grundet deltagelse i FMFreaks Mesterskaberne..
For fanden da... Der mistede jeg lysten...
Mit spil er også sat på standby af samme årsag  ticked off
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #121: 10 Feb 2016, 18:45 »

Aris måtte jeg opgive, økonomien var simpelthen for stor en udfordring hvis man ikke rykker op i første sæson.

Er startet med Tuggen fra Schweiz, som er ny oprykker i Division B, holdet er seedet til en 10. plads som betyder nedrykning.
Holdet har dog præsteret over forventningerne og landet på en 5. plads.
Det er en meget jævnbyrdig liga, længe så det ud til at 1 og 2 seeder skulle kæmpe om første pladsen, men så slog 4 seeder til og sikrede sig oprykning.



Den store overraskelse for sæsonen, må absolut være min Nordkoeranske ven Rim Chol Min, som blev topscorer i ligaen med 23 mål  Thumbs Up




Hele sæsonen har jeg stået uden nogen for personale, det er noget nyt for mig ikke engang at have en ass. manager. Meget man selv skal lave, og heller ikke stjernerne på ungdomsspillerne kan man se


Ungdom


Transfer



Da der står til at være lavet transfer for klubben kommer der lige et billede af hvornår jeg tiltrådte klubben. Og det skal siges jeg kom tilbage fra ferien med Holiday manageren inden sæsonen var forbi, så var i klubben med det samme der blev opsummering for sæsonen.


EDIT:
I mellem tiden fandt jeg en ass. manager der var villig til at få en løn på 15k.
Dog har han kun 8 i bedømmelser, så han er ikke helt så dygtig.
« Seneste Redigering: 10 Feb 2016, 19:03 af L.Wee » Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #122: 10 Feb 2016, 23:32 »

Sæsonen 17-18


Føj for helvede det er en hård omgang at lave denne challenge !
en sæson som blev kæmpet i bunden af en igen meget stærk liga.




Dog blev det til en 8. plads og det betyder endnu en sæson i Prof ligaen

Der var dog flere ting at glædes over

Årets topscore og så sætte vi ny rekord !






De unge spillere som er kommet op ser meget lovende ud !
specielt da vi er tyndt besatte i forsvaret




Økonomien ser rigtig lovende ud !

37.000.000 til lønudgifter (7 bliver brugt) og 7 millioner er øremærket til bedre ungdomsfaciliteter !
Balancen i klubben er 12.000.000 og ventes at stige med 4.000.000 over næste sæson !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #123: 10 Feb 2016, 23:53 »

Jeg sidder begravet i SSO, og 15 timer efter den er afleveret flyver jeg en måned til Mellemamerika. Jeg håber fandme at I stadig er i gang når jeg vender tilbage, for hold da op hvor ser jeres saves bare fede ud! Smiley

Jeg tænker lidt på Italien, hvor Parma jo nok dukker frem efter 1 sæson, men det bliver nok lidt for 'let' med de faciliteter, eller hvad mener I erfarne? Wink

Ellers ser Ungarn, Bulgarien og Grækenland super spændende ud - måske Sverige eller Tyskland.

God spillelyst!
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #124: 10 Feb 2016, 23:55 »

Jeg sidder begravet i SSO, og 15 timer efter den er afleveret flyver jeg en måned til Mellemamerika. Jeg håber fandme at I stadig er i gang når jeg vender tilbage, for hold da op hvor ser jeres saves bare fede ud! Smiley

Jeg tænker lidt på Italien, hvor Parma jo nok dukker frem efter 1 sæson, men det bliver nok lidt for 'let' med de faciliteter, eller hvad mener I erfarne? Wink

Ellers ser Ungarn og Grækenland super spændende ud - måske Sverige eller Tyskland.

God spillelyst!

Held og lykke med den ! Wink

I forhold til at det bliver for let... det tror jeg ikke du skal være bange for - på trods af det er en stor klub med god faciliteter er det stadig en udfordring at du hvert år måske får 2-3 brugbare spillere, med måske en 1. holdsspiller efter et par år.

MEN der er stor chance for at andre klubber ripper dig hurtigere - og selvom du takker nej, kan bestyrelsen falde dig i ryggen, er lige sket for mig med mit klart største talent :/

« Seneste Redigering: 10 Feb 2016, 23:59 af Nodiem » Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #125: 10 Feb 2016, 23:57 »

Enig. Jeg har mistet mine to største talenter og har en enkelt, der ikke vil forlænge sin kontrakt, og dermed også snart må sælges. Det er en udfordring.
Logged

Isolation

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #126: 11 Feb 2016, 00:03 »

Det er næsten håbløst - har INGEN angribere i klubben og mistede "den næste Hristo Stoichkov" for sølle 3.5 mio....... 17 år gammel til Ludogorets Razgrad
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #127: 11 Feb 2016, 01:07 »

Det er næsten håbløst - har INGEN angribere i klubben og mistede "den næste Hristo Stoichkov" for sølle 3.5 mio....... 17 år gammel til Ludogorets Razgrad

Jeg har haft Milan Meyer fra start. Han holder et fint niveau og har stadig mange år i sig. Til gengæld er han ret skadesplaget og missede 1/3 af kampene i denne sæson.

Det er dog et problem at der ikke er kommet en eneste brugbar angriber op gennem ungdomsrækkerne. Kan man egentlig gøre noget der får indflydelse på ens regens' positioner. Får masser af brugbare forsvarsspillere, målmænd og kantspillere, men ingen angribere og få centrale midtbanespillere.
Logged

Isolation

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #128: 11 Feb 2016, 08:04 »

Jeg har haft Milan Meyer fra start. Han holder et fint niveau og har stadig mange år i sig. Til gengæld er han ret skadesplaget og missede 1/3 af kampene i denne sæson.

Det er dog et problem at der ikke er kommet en eneste brugbar angriber op gennem ungdomsrækkerne. Kan man egentlig gøre noget der får indflydelse på ens regens' positioner. Får masser af brugbare forsvarsspillere, målmænd og kantspillere, men ingen angribere og få centrale midtbanespillere.

Jeg har desværre min tvivl - jeg føler nogen gange det er meget præget af hvilken nation du spiller - for i nogle lande kan du ikke få en sweeper som regen, det kan du i Italien ofte - og angribere fra Uruguay og Chile virker til at være et par skridt foran Brasilien som dog fostre de bedste midtbane spillere (min egen observering og teori) Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

ladelj
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #129: 11 Feb 2016, 13:36 »

Så fik jeg taget mig sammen og spillet færdig efter et kedelig crash dump, som satte mig langt tilbage! Så her er et lille indblik i hvordan min 3 sæson på Island gik.
En meget svingende sæson, hvor det længe så ud til at jeg skulle en tur ned blev, reddet ved et taktik skift til sidst i sæsonen. Det vil altså sige at vi er ovre vores første sæson syndrom og nu er tilbage i den svære halvdel af rækken, som var forventet fra start.  Smiley



Men en lille overraskelse i sæsonen, skete i pokalturneringen hvor vi nåede en finale. Dog med et lidt ærgerligt resultat, i forhold til spil og chancer.  ticked off



Europa league blev også lidt en succes, især kampen på hjemmebane mod BATE, var jeg lidt stolt af.


Transfers blev en omgang hvor en af de store talenter røg til Sverige, som lige pt. er mit hade land. Da de i den nye sæson også har nuppet 2 af mine profiler. Men hvad fanden, pengene kommer på et tørt sted, som kan være godt for den videre udvikling i klubben.


I perioden med crash dumps og møg, glemte jeg af få et ss af youth intakte, men her får i lidt at talenterne der er kommet:

Reimar Grétarsson
Margeir Gíslason
Ingvi Hrannar Guðmundsson
Viktor Smári Jóhannsson

Så alt i alt en rigtig fin sæson med mange gode ting, men også nogle resultater der skal arbejdes på.
Forsat god vind til jer andre  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 11 Feb 2016, 13:43 af ladelj » Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #130: 11 Feb 2016, 13:50 »

Győr - 2020/21

Femteplads i Ungarns 1. Division.

Vinder af Ungarns Pokalturnering.

Kvalificeret til Europa League, men slået ud i gruppespillet.

Ungarn er nu nummer 16 på UEFAs koefficientliste, og dermed en plads fra en ekstra plads i kvalifikationen til Champions League.

Transfers for 2020/21.

Youth Intake:

Bálint Patvaros
István Csertöi
Antal Szabó
Támas Kovács

En fin årgang og især Patvaros og Szbaó imponerer mig. Csertoi kan desuden spille angriber nogenlunde, men jeg ved ikke om jeg kan forestille mig, at han gør det med succes.

Jeg får til gengæld brug for dem alle. For da sæsonen sluttede var der pludselig stor interesse for mine spillere. Jeg afviste et par bud fra Steaua, hvilket gjorde de pågældende spillere rasende. Men da spillernes kontrakter ikke løb længere en 1-2 år ud i fremtiden, og de ikke ville forlænge... Tja jeg måtte sælge.

Først røg min klassekeeper Szilárd Lencse til Sporting. De bød 19 millioner, men jeg forhandlede og bad om 30 nu, 15 efter hans første fem landskampe og 20 % af hans næste salg. Utroligt salg, tænkte jeg.

Men så kom inter på banen. Først efter min forsvarsgeneral Bálazs Dorogi, som jeg virkelig ikke ville af med. Jeg bad om 50 millioner, og de sagde ja! Det gav mig blod på tanden, og da klubber viste interesse for Zoltán Molnár var prisen den samme. Inter slog til igen og lagde dermed i alt 100 mio. kr. i min klubkasse. Molnár vil jeg ikke engang savne, da unge Patvaros bare tager over på venstrekanten..

Transfers sommeren 2021.

Sportsligt stiller det især min defensiv svækket. Til gengæld er økonomien fantastisk og nogle af pengene er allerede blevet investeret i at gøre faciliteterne endnu bedre. På den lange bane er det nok en god ting.
Logged

Isolation

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #131: 12 Feb 2016, 17:54 »

Okay jeg kan åbenbart ikke beslutte mig, men ga' Aris en ny chance. Og nu lykkedes det at rykke op!  Thumbs Up
Men fy for en skefuld en nervepirende afslutning  Shockeret


Taber fx. mod en nedrykker 6-1 på min egen hjemmebane  ticked off
Og uafgjort mod sidste pladsen på hjemmebane også  Sur


Det blev også en del svære når man mister 3 af sine bedste spiller, men det ga' da penge i den tomme klub kasse.



Årets spiller


Nye ungdomsspillere



Nu kommer så den sværeste del, at blive op uden stjernerne Skuffet
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #132: 12 Feb 2016, 19:08 »

Stærkt arbejde. Nu venter en sindsyg svær sæson.. Økonomien er vel ikke til opgradering af nogle af faciliteterne, og med salg af de måske 3 største stjerner i første sæson, så får du det svært. Målet må vel være undgå nedrykning. Tunge

Held og lykke!
Logged

Arsenal <3

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #133: 13 Feb 2016, 10:34 »

Stærkt arbejde. Nu venter en sindsyg svær sæson.. Økonomien er vel ikke til opgradering af nogle af faciliteterne, og med salg af de måske 3 største stjerner i første sæson, så får du det svært. Målet må vel være undgå nedrykning. Tunge

Held og lykke!

Takker Seller95  Thumbs Up

Ligaen er ikke engang startet endnu, og er tæt på 0 kr for denne sæson allerede  Ubeslutsom
Så ingen penge til noget som helst, men kan da trøste mig med at jeg kun er på -12.8 mio kr. i forhold til -26 mio kr. i det andet save.

Den støste svækkelse må absolut være Tatos, han var jo genial den mand  Græder

Sjovt som de er forskellig de 2 save, i det anden solgte jeg Nlundulu og beholdte Ntounis  Smiley

Det jeg ser allermest frem til denne sæson, er hvor mange der kommer og ser fodbold på det 22.574 store stadion  Grin

Er dog ved at få skaffet mig nogle gode træner, og hvor er det da underligt at forskellen skal være så stor fra Schweiz til Grækenland.
I Aris har jeg nu 1 4* og 3½* og de koster kun 8000kr i løn  Skuffet

EDIT:
Første hjemmekamp og næsten komplet udsolgt!  Peace
Det endte også med en 2-1 sejr  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 13 Feb 2016, 11:06 af L.Wee » Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #134: 17 Feb 2016, 17:35 »

Så er 2. sæson slut for ARIS
Og meget overraskende sikrede holdet sig den allerede efter 24. spillerunde. Derfra gik det rapide galt for resultaterne, men der var også rigtig mange skader, kunne derfor nogen gange kun stille med 3 spillere på udskiftnings bænken.
Charalabos har kun spillet 6 kampe i denne sæson og Stefanos har slet ikke spillet en kamp hele sæsonen  Skuffet Sur

Holdet endte på en 11. plads, dog 17 point foran nedrykning pladsen.

Den bedste kamp, må ha' været mod den forsvarende mester  Thumbs Up

Bestyrelsen har været rigtig glad for mig i år, og har givet mig en kontrakt frem til 2020.
Den er dog ikke længere på 92% efter de sidste kampe af sæsonen  Rullende Øjne

Ungdom holdet ser bedre og bedre ud...
Ilias
Thanasis
Giannis
Vangelis
Fotis

Antonis
Stergios
Vasilis
Carsten er efterhånden blevet tysker og har fået sin første kamp på U19 holdet  Thumbs Up
Veton
Thomas

Nu skal jeg absolut til at ha' givet de unge spillere mere spilletid hvis det skal ske noget med denne challenge  Grin

De bedste spillere
Kostas
Alexandros
Nikos selvom han er ved at være godt oppe i årende er han uundværlig!
Rafail mit personale var alle enige om at jeg skulle ha' skillet mig af med ham i sommers. Ville dog beholde ham for at ha' noget brede og han har gjort det ganske fint  Thumbs Up
Dimitris synes jeg personligt har været den bedste spillere i år. Han har for det meste spillet på venstrekant pga. skader og manglende kvalitet derfra. Og har gjort det rigtig godt og udviklet sig rigtig meget  Opstemt

Hvis jeg nu bare kunne få mit forsvar til at være lidt bedre, så kommer jeg længere op i rækken næste sæson  Grin

Og selvfølgelig transfer oversigt

Så kom der også en oversigt for økonomien for denne sæson, med lidt flere tv-penge og kapitalindsprøjtnin g kan jeg nu prale med overskud  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 17 Feb 2016, 18:09 af L.Wee » Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010