home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 359 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Youth Academy Challenge - FM 16
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Youth Academy Challenge - FM 16  (Læst 74644 gange)
L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #105: 08 Feb 2016, 17:46 »

De to spillere du nævner smuttede allerede inden min første sæson i klubben, da de ikke ville forlænge..
Mit hold er virkelig sløjt op til 2. sæson, da mine bedste spillere er skiftet væk. Klubben har accepteret bud på dem, da økonomien virkelig er skræntende..
Jeg står nu med en trup på 19 mand. Jeg overvejer at starte challengen i et andet land, da jeg intet kan gøre med den forfærdelige økonomi der er i græsk fodbold..

Au for dælen da!
De er ellers rigtig go' ved mig, må ha' været heldig at kunne forlænge med dem da jeg startede.

Har i alt med U20 35 spillere, så kan godt følge dig i at starte nyt. Også pga. økonomien.
Og kan da se det ikke er særlig smart at vælge et hold med en stort stadion(20.000), som kun er fyldt 10%.
Stadion vedligeholdelse koster næsten det samme, som spillerlønningerne  Græder Shockeret
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #106: 08 Feb 2016, 19:39 »

2019/20

Resultaterne:

Efter en forfærdelig sæsonstart, fik jeg endelig tingene til at klikke taktisk. En 4-1-4-1 formation ser ud til at være løsningen. Jeg var lidt nervøs, da jeg mistede Major midt på sæsonen, men i sidste ende fik vi slidt os til en fornem 4. plads. Denne ville normalt ikke give europæisk deltagelse, men da Videoton vandt pokalturneringen fik vi pladsen. Apropos Europa, så blev tredje kvalrunde endestationen, da Hannover slog os ud. Inden da havde jeg besejret albanske KF Tirana og slovenske NK Zavrc.

Ungdom og transfers

Her har i mine transfers. Zsolt Major blev som nævnt solgt, da bestyrelsen accepterede et bud fra Olympiakos. Det går mig på, for Major var en fremragende spiller og det hidtil bedste produkt fra vore ungdomsafdeling.

Desuden var der ikke en oplagt erstatning til venstrekanten i dette års Youth Intake. Jovist kan Zoltán Molnár spille den, men han er naturlig på OVM og ikke VM positionen, som jeg bruger. Alligevel er det en meget tilfredsstillende årgang og jeg har skrevet kontrakt med hele seks unge spillere i denne omgang.

Zsolt Pálfi
Zsoltán Farkas
Zsoltán Molnár
Szilárd Lencse
Tamás Szabó
Károly Szalánczi

Af disse vil Molnár og Pálfi begge få en del spilletid på hver deres kant, og så går Lencse direkte ind som fast førsteholdsmålmand allerede.

Ser vi på de tidligere års nye spillere, så vil jeg fremhæve disse:

István Nagy (Sæson 3)
Har det problem at han ikke passer helt ind i vores formation. Fik dog alligevel 11 kampe og kan blive nyttig. Pálfi er gennem sin naturlige position som HM dog ved at overhale ham. Udvikler sig ikke helt så eksplosivt, som jeg gerne så det.

Balázs Dorogi (Sæson 3)
Bedste mand der kom igennem i tredje sæsons intake. Tredjevalg i midterforsvaret, men banker på til mere. Fik 13 kampe med solide præstationer i denne sæson og udvikler sig som han skal.

Csaba Katona (Sæson 1)
Fik en startplads op til denne sæson og greb chancen uden tøven. Spillede alle 33 ligakampe i sæsonen. Førstevalg til midterforsvaret og inde i en rigtig fin udvikling. Ham er jeg glad for.

Zsolt Illés (Sæson 2)
Naturlig i midterforsvaret, men får sin spilletid på højreback, hvor han mod slutningen af sæsonen erobrede en fast plads. Giver mig masser af muligheder ned bagved og spillede solidt i de 11 kampe han fik.
Logged

Isolation

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #107: 09 Feb 2016, 09:56 »

Godt at læse i alle er er godt igang. Jeg har det svært i Altay for tiden. Alle mine talenter vil til større klubber og jeg taber mange kampe i den første sæson i næstbedste række  Skuffet

Jeg håber en overlevelse vil gøre underværker!


@Bubbles

Det kan tilføjes til listen at Grækenland starter omkring d. 20 juni


Tak den er hermed sat på listen  Thumbs Up
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #108: 09 Feb 2016, 16:24 »

Så er jeg igang igen og jeg har valgt den måske største udfordring i denne challenge. Nemlig at starte i England, nærmere betegnet i Salford City. Spændende klub med en rig ejer i baggrunden, nemlig Peter Lim som ejer 50 % af klubben. Den anden halvdel ejer hhv. Ryan Giggs, Paul Scholes, Nicky Butt, Gary Neville og Phil Neville med 10 % hver. Så det er store mænd i baggrunden.



Holdet har en medieprognose på 12. Men uden muligheden for køb af spillere forventer jeg ikke, at rykke op allerede i første sæson.

Bliver helt klart den største udfordring jeg nogensinde får prøvet i FM sammenhæng, og der venter rigtig, rigtig mange sæsoner før jeg er at finde i PL.
Nu må vi se hvor længe jeg holder ud. Men giver det et skud!



Logged

Arsenal <3

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #109: 09 Feb 2016, 16:39 »

Så er jeg igang igen og jeg har valgt den måske største udfordring i denne challenge. Nemlig at starte i England, nærmere betegnet i Salford City. Spændende klub med en rig ejer i baggrunden, nemlig Peter Lim som ejer 50 % af klubben. Den anden halvdel ejer hhv. Ryan Giggs, Paul Scholes, Nicky Butt, Gary Neville og Phil Neville med 10 % hver. Så det er store mænd i baggrunden.



Holdet har en medieprognose på 12. Men uden muligheden for køb af spillere forventer jeg ikke, at rykke op allerede i første sæson.

Bliver helt klart den største udfordring jeg nogensinde får prøvet i FM sammenhæng, og der venter rigtig, rigtig mange sæsoner før jeg er at finde i PL.
Nu må vi se hvor længe jeg holder ud. Men giver det et skud!

Fedt valg, jeg havde dem også inde i overvejelserne hvis England skulle prøves af  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #110: 09 Feb 2016, 23:37 »

Opdager i at lønnen er lidt forskellig fra land til land?

Synes den var rimelig i Grækenland, men i Schweiz kan man ikke engang få en ringe fysisk træner til under 30k kr.
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #111: 09 Feb 2016, 23:55 »

Opdager i at lønnen er lidt forskellig fra land til land?

Synes den var rimelig i Grækenland, men i Schweiz kan man ikke engang få en ringe fysisk træner til under 30k kr.

Det skal jeg ikke kunne sige. I Ungarn er det ikke noget problem, selvom mine bedste spillere efterhånden er begyndt at kræve lidt mere. Tror jeg betaler den mest løntunge spiller 27k kr. om ugen.
Logged

Isolation

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #112: 10 Feb 2016, 09:29 »

Opdager i at lønnen er lidt forskellig fra land til land?

Synes den var rimelig i Grækenland, men i Schweiz kan man ikke engang få en ringe fysisk træner til under 30k kr.

Jeg har en spiller gående til 12.000 om ugen og ellers ligger de omkring 5.000. Talenter nøjes med ca. 1.000.

Staben der ligger lønningerne i intervallet 1.000 - 5.000, men det har været svært at støve noget kvalitet op indtil videre.
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #113: 10 Feb 2016, 15:01 »

Sådan så det ud ved mig i Aris



Men i Tuggen i Schweiz kan jeg ikke engang hente nogen der er dårligere til under 33k.
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #114: 10 Feb 2016, 16:24 »

Første store test med Salford. League one holdet Birmingham, og så på St. Andrews..



Men flot indsats af gutterne!
Logged

Arsenal <3

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #115: 10 Feb 2016, 16:36 »



Puha. Der røg endnu en nøglespiller. Dog til en langt mere tilfredsstillende pris. Steaua havde først budt omkring 2 mio. + klausuler. Jeg bad om 25 + klausuler og regnede med, at de ville trække sig. Det gjorde de bare ikke. Fornuftigt salg, men synd at Katona smutter.
Logged

Isolation

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #116: 10 Feb 2016, 16:56 »



Puha. Der røg endnu en nøglespiller. Dog til en langt mere tilfredsstillende pris. Steaua havde først budt omkring 2 mio. + klausuler. Jeg bad om 25 + klausuler og regnede med, at de ville trække sig. Det gjorde de bare ikke. Fornuftigt salg, men synd at Katona smutter.
Øv ja.. Men nøj en pris. Din økonomi må efterhånden være fremragende. Måske mulighed for forbedring af de forskellige faciliteter med salget. Selvom jeg må sige, at ud udvikler nogle rigtig godt spillere, synes jeg.  Smiley
Logged

Arsenal <3

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #117: 10 Feb 2016, 17:10 »

Øv ja.. Men nøj en pris. Din økonomi må efterhånden være fremragende. Måske mulighed for forbedring af de forskellige faciliteter med salget. Selvom jeg må sige, at ud udvikler nogle rigtig godt spillere, synes jeg.  Smiley

Udover at der ingen angribere kommer gennem ungdomsrækkerne, så er jeg også tilfreds. Alle penge investeres så vidt muligt i faciliteterne, der efterhånden ser pæne ud.



Økonomien er også ganske fin efter endnu et Europa League gruppespil og salget af Katona. Mange af pengene bliver dog forhåbentlig snart postet videre i faciliteterne.

Logged

Isolation

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #118: 10 Feb 2016, 17:15 »

Så er der gået en sæson mere i det tyrkiske og det holdte virkelig hårdt.

Hvis vi starter med det mest positive, så kom vi til gruppespillet i den tyrkiske cupturnering hvor vi bl.a. skulle møde selveste Galatasaray  Thumbs Up Vi præsteret langt over niveau og fik hele 4 point mod giganterne.


Gruppespillet var rigtig godt for økonomien, så der råd til at få opgraderet faciliteterne  Thumbs Up


I ligaen var det en lang og hård kamp for overlevelse. Vi var kort nede og runde sidstepladsen, da vi kun havde vundet 2 kampe ud af de første 15. Et taktik skifte hjalp på det hele og vi har sikret endnu en sæson i den næstbedste række  Smiley




YI var ganske fin, der er dog ikke nogle spillere der skilte sig voldsomt, som de tidligere år. Det der glædede mest var at der kom en talentfuld keeper igennem!


Vi har måtte vinke farvel til et af talenterne for sølle 2,2 mio., da han konstant skabte uro i truppen. Selvfølgelig er der ikke blevet hentet nogle spillere  Wink


Vi ses om en sæsons tid  Cool
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #119: 10 Feb 2016, 18:19 »

Crash dump.....
Sætter mig lige 3 måneder tilbage da autosave er slået fra grundet deltagelse i FMFreaks Mesterskaberne..
For fanden da... Der mistede jeg lysten...
Logged

Arsenal <3

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010