home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 567 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Youth Academy Challenge - FM 16
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Youth Academy Challenge - FM 16  (Læst 74760 gange)
Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #75: 06 Feb 2016, 12:30 »

Overvejer også denne challenge. Hvilket land vil i anbefale at starte i? Smiley
Logged

Arsenal <3

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #76: 06 Feb 2016, 12:31 »

Overvejer også denne challenge. Hvilket land vil i anbefale at starte i? Smiley
folks præferencer er forskellige, men jeg kunne godt tænke mig at se en klare sig i Grækenland - svag økonomi, og få kæmper ! Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #77: 06 Feb 2016, 12:32 »

Tillykke med 1. trofæ  Thumbs Up

Forhåbentlig kan det hjælpe med at udvikle klubben  Smiley

Økonomien i klubben er fremragende. Tror jeg har 28 mio. kr. på kontoen her i starten af min anden sæson. Har blandt andet en sponsoraftele der giver mig 9 mio. om året indtil 2019. De penge skal bare postes i faciliteter!
Logged

Isolation

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #78: 06 Feb 2016, 12:47 »

folks præferencer er forskellige, men jeg kunne godt tænke mig at se en klare sig i Grækenland - svag økonomi, og få kæmper ! Smiley
Tror muligvis Grækenland er lidt for stor en mundfuld for en elendig manager som mig  Grin
Logged

Arsenal <3

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #79: 06 Feb 2016, 13:00 »

Mens resultaterne stadig sejler i øst og vest i den hjemlige 2. division, så leverer vi sensation efter sensation i Europa!



Jeg havde regnet med at FCK ville blive endestationen, men min taktik er åbenbart utroligt effektiv, når jeg er i rollen som underdog. Regner dog stadig med at få bøllebank i gruppespillet, hvor gruppen ser ufatteligt svær ud.



Min økonomi ser dog helt fantastisk ud nu, og med de lønudgifter jeg kører, kommer min balance næppe til at falde meget i løbet af sæsonen.

Logged

Isolation

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #80: 06 Feb 2016, 13:02 »

Tror muligvis Grækenland er lidt for stor en mundfuld for en elendig manager som mig  Grin

i og med du ikke må købe spillere er det netop en liga jer tror kunne passe dig godt, selvom du beskriver dig selv som en "elendig manager" Wink

og ellers er der jo altid Nordirland Opstemt
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #81: 06 Feb 2016, 19:08 »

2017/18:

Fremragende sæson! Oprykningen kom i hus efter et taktikskifte, der sikrede os 76 point og en stensikker andenplads.



I Europa League havde jeg spået os til at få bøllebank. Det fik jeg dog kun i udekampene mod Sporting og Spartak. På hjemmebane blev det til tre uafgjorte og på udebane mod Dinamo blev det til en overraskende 1-0 sejr. Fantastisk sæson i Europa for et hold, der spillede i næstbedste ungarske række!



Som sædvanligt købte jeg ingen spillere.

Dette års Youth Intake var ok, men ikke prangende. Jeg har skrevet under med tre spillere:

Zsolt Illés
Balázs Lendvai
László Gáspár

Af de tre er det dog kun Zsolt Illés jeg tro kan komme til at spille en rolle på førsteholdet.

Sidste års talenter får i status på her:

Zsolt Major
Har udviklet sig rigtig fint og banker efterhånden på til en fast plads på førsteholdet. Jeg er dog lidt ked af at han ikke er hurtigere. Det skal der arbejdes på.

Csaba Katona
Det begynder så småt at ligne noget her. Han er klar til en indskifterrolle i den kommende sæson, og så håber jeg at han kan fortsætte udviklingen. Jeg synes fundamentet til noget godt er til stede, men der er noget vej endnu.

Atilla Szántó
Er stadig ikke et reelt tema, og jeg tror ikke i kommer til at høre mere til ham.

Økonomien er som sagt glimrende, og balancen rundede ved sæsonafslutningen de 50 mio. kr. Kort efter investerede bestyrelsen på min opfordring hele 30 mio. i nye ungadoms- og træningsfaciliteter. Lækkert.

Logged

Isolation

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #82: 06 Feb 2016, 19:18 »

Tillykke med oprykning, en flot økonomi du har fået igang.
Logged


Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #83: 06 Feb 2016, 19:21 »

Tillykke med oprykning, en flot økonomi du har fået igang.

Med minimale udgifter og en solid sponsoraftale er det sgu også nemt. Sponsorpengene kom fx rullende ind igen nu.

Logged

Isolation

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #84: 06 Feb 2016, 22:55 »

Overvejer at starte i de nordiske lande. Men er det ikke en kæmpe ulempe med vinterpausen hvert år, når der forhåbentlig på et tidspunkt skal spilles EL og CL?
Logged

Arsenal <3

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #85: 06 Feb 2016, 23:26 »

Overvejer at starte i de nordiske lande. Men er det ikke en kæmpe ulempe med vinterpausen hvert år, når der forhåbentlig på et tidspunkt skal spilles EL og CL?
Man kan med fordel arrangere træningskampe ingen deltagelse i CL eller EL, således spillerne kommer i kampform. Hvis du fx er i den danske superliga kan du, når der bliver vinterpause, arrangerer venskabskampe.
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #86: 07 Feb 2016, 10:55 »

Så er jeg hoppet med på vognen og er taget til Grækenland som Nodiem anbefalede. Valget falgt uden tøven på Aris Saloniki, da jeg så, at de var rykket op i Beta Ethniki


Holdet er spået til en 3. plads, så der er pres på fra start af..

Til Bonus info kan jeg sige, at den tidligere Real Madrid mand, Raul Bravo er at finde i klubben
« Seneste Redigering: 07 Feb 2016, 10:58 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #87: 07 Feb 2016, 11:28 »

Så er jeg hoppet med på vognen og er taget til Grækenland som Nodiem anbefalede. Valget falgt uden tøven på Aris Saloniki, da jeg så, at de var rykket op i Beta Ethniki


Holdet er spået til en 3. plads, så der er pres på fra start af..

Til Bonus info kan jeg sige, at den tidligere Real Madrid mand, Raul Bravo er at finde i klubben

Dem spiller jeg også med! Smiley
Raul Bravo smutter desværre for 600.000kr til vintertransfer.
Han gad ikke mere Smiley

Må man se dit hold?
Overtog dem nemlig lidt for sent til at forlænge med alle spillere  Ubeslutsom
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #88: 07 Feb 2016, 11:33 »

Dem spiller jeg også med! Smiley
Raul Bravo smutter desværre for 600.000kr til vintertransfer.
Han gad ikke mere Smiley

Må man se dit hold?
Overtog dem nemlig lidt for sent til at forlænge med alle spillere  Ubeslutsom
Jeg har også mistet langt de fleste af mine spillere, da de fleste ikke ville forlænge kontrakten.. fik dog forlænget med et par, heriblandt Ntounis, som jeg ser om en af de bedste spillere i ellers meget aldrende truppe.. Så jeg håber, at jeg får nogle fornuftige YI, da det ellers bliver meget vanskeligt..

Holdet


Transfers


Raul Bravo er også en eftertragtet herre, men jeg håber at jeg kan beholde ham.

Jeg ser frem til sæsonstart, men jeg tror, at det bliver svært at leve op til bestyrelsens forventninger..

Hvordan går det dig, L.Wee, og hvor langt er du?
Logged

Arsenal <3

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #89: 07 Feb 2016, 13:03 »

Jeg har også mistet langt de fleste af mine spillere, da de fleste ikke ville forlænge kontrakten.. fik dog forlænget med et par, heriblandt Ntounis, som jeg ser om en af de bedste spillere i ellers meget aldrende truppe.. Så jeg håber, at jeg får nogle fornuftige YI, da det ellers bliver meget vanskeligt..

Holdet


Transfers


Raul Bravo er også en eftertragtet herre, men jeg håber at jeg kan beholde ham.

Jeg ser frem til sæsonstart, men jeg tror, at det bliver svært at leve op til bestyrelsens forventninger..

Hvordan går det dig, L.Wee, og hvor langt er du?

Jeg mister også Koke til vinter nu, han vil væk da Sporting er interesseret i ham.
Og når sådan nogle klubber vl have ens spiller, så er det vel fair ikke at stå i vejen for dem. Han er jo heller ikke helt ny mere Smiley

Derud over bruger jeg meget de helt unge spiller, for at få dem klar hurtigt. Som du selv siger, en aldrende truppe de har Aris Smiley

Det vildeste der er sket, er at jeg slog Olympiakos i pokal gruppen 1-0  Cool



Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010