home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 255 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 Udprint
Forfatter Emne: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?  (Læst 112865 gange)
Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #270: 03 Jun 2016, 12:59 »

Mount Everest viser klassen, når det gælder!
Logged

Isolation

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #271: 03 Jun 2016, 17:28 »

Sådan! Første trofæ er i hus, tillykke!

Forhåbentlig det første af mange, og tak Smiley

Fedt fedt fedt..

Mads eller hvem han nu er skal til at passe på i den samlede stilling Wink

Rutineret at være bag ham stort set hele sæson 3 og så lige tage ham til sidst Wink

Mount Everest viser klassen, når det gælder!

Det må man sige. Han er en klippe når det gælder  Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #272: 03 Jun 2016, 19:27 »

Europa, europa, europa, vi skal alle ud og spille i europa :-D
Logged


Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #273: 03 Jun 2016, 19:56 »

Blandt årets transferrygter forlyder det at Real Madrid kigger på Ivan Vladikov !
- Ukendt kilde, El Pais
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #274: 03 Jun 2016, 22:58 »

Aputsiaq er en stjerne!!!
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #275: 07 Jun 2016, 21:52 »



OPSUMMERING PÅ TREDJE SÆSON


Tredje sæson er overstået og det blev endnu et spring op ad i forhold til vores tidligere sæsoner. I vores første sæson blev vi nummer 17. I anden sæson blev vi nummer 10 og i sidste sæson blev vi nummer 3, så hvis det er en indikator for fremtiden, bliver vi som minimum nummer 1 i næste sæson xD



Endnu et år er gået og alle jeres spillere er blevet 1 år ældre og bedre. Hvis man kigger over hele linjen, syntes jeg udviklingen har været rigtig fornuftig hos langt de fleste af jer. Alle spillerne er enten 21 eller 22 år nu, og jeg forventer ikke en vanvittig stor udvikling fremover. På den anden side har i det største potentiale i spillet, så hvem ved om i stadig ikke har noget udvikling tilbage i jer. 


PRISER
Roald Edmundsson havde en rigtig god sæson, hvor han foruden at blive Topscorer i Eredivisie også blev nummer 3 i Årets unge spiller.

Jeg selv blev nummer 2 i Årets manager.

Vi har også fået opdateret vores Bedste 11 gennem tiderne, hvor det der stikker mest ud for mig, er at Kasper Van Meer Madsen spiller oppe på højre kanten i stedet for Paulo Reba Montavo, der jo trods alt spiller den plads som sin primære position.

Årets spiller ifølge fans gik til Aputsiaq Jakobsen, der samtidig vandt årets unge spiller. Aputsiaq har haft sin karrieres bedste sæson med 4 mål, 9 assist og 6 x MOM i 19(7) kampe og med et gennemsnit på 7,47. Tillykke til ham.

Årets mål blev scoret af Roald Edmundsson i kampen mod VVV i starten af sæsonen. Det er de første af de 2 mål nedenfor.

<a href="https://www.youtube.com/v/K4GYKU6-9TI" target="_blank">https://www.youtube.com/v/K4GYKU6-9TI</a>

I får også lige et billede af vores skadesstatistik fra den overståede sæson. Dem der har været værst ramt, er som i kan se Paulo Reba Montavo, Mads Dehli, Mr. Møller og Roald Emundsson.

Ligesom sidste år, så er det igen Mickey Van Meer Madsen, der sælger de fleste trøjer som i kan se her.

Til at slutte af med, så har jeg endnu en gang fået bestyrelsen til at investere i trænings og ungdomsfacilitetern e, og de er færdige henholdsvis 30/9 og 7/12.


UTILFREDSE SPILLERE
Vi har ligesom tidligere transfervinduer et par utilfredse spillere, der gerne vil til større klubber, og jeg håber at jeg ligesom tidligere kan blive ved med at holde dem hen, og at det så går i sig selv igen.
Ólavur Edmundsson vil gerne skifte til Wolsburg og Mr. Møller vil gerne til Leverkusen. Jeg sagde til dem begge at jeg ville lade dem gå, hvis der kom et acceptabelt tilbud.

STABNYT
En enkelt træner, Ruben Schaken, er kommet ind og en er gået ud. Vi gik en halv stjerne op på den bekostning. Vi er nu oppe på 4 stjerner i alle kategorier minus aerobic.

TRANSFERS
En lille transfernyhed er der også plads til. Vi har solgt en dygtig ungdomsmålmand til Arsenal for 30 mio. og det er jo altid rart at vi kan tjene lidt ekstra penge på spillere vi alligevel aldrig ville bruge.

VM 2018
Vi slutter updaten af med lidt om VM. Til at starte med, havde vi 5 mand med i VM bruttotrupperne.

Ivan Vladikov for Rusland
Roald Edmundsson for Holland
Frederik Gade, Mads Dehli og Aputsiaq Jakobsen

Frederik og Ivan var desværre de eneste der kom med i de endelige trupper.

RUSLAND
For Ivan var der desværre ikke det store at skrive om. Han sad på bænken i hele kampen mod Egypten som var en venskabskamp, og i selve slutrunden, sad han på bænken i alle 3 kampe, der noget skuffende endte med en målscorer på 0-5 for de 3 kampe.

DANMARK
For Frederik, gik det en smule bedre, men alligevel ikke helt. Frederik fik trods alt noget spilletid, men hver gang var det som indhopper. Han fik spilletid i alle kampene, men havde ikke den store rolle i nogen af dem, og Danmark fik kun et enkelt point i slutrunden og det var i 1-1 kampen mod Japan.

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #276: 22 Jun 2016, 17:34 »

Hvis der er nogle af jer der stadig følger med, kan jeg sige at der senere i dag endelig kommer en ny update Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #277: 22 Jun 2016, 18:43 »

Dejligt ! følger bestemt stadig med !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #278: 22 Jun 2016, 20:23 »

Hvis der er nogle af jer der stadig følger med, kan jeg sige at der senere i dag endelig kommer en ny update Smiley

Fedt, har troen på at det bliver sæsonen, hvor navnet Montavo bliver verdens kendt.
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #279: 22 Jun 2016, 21:12 »

Dejligt ! følger bestemt stadig med !

Fedt, har troen på at det bliver sæsonen, hvor navnet Montavo bliver verdens kendt.

Fedt i stadig følger med gutter Thumbs Up

Updaten er oppe inden længe
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #280: 22 Jun 2016, 21:44 »



AUGUST 2018


Det er ved at være et godt stykke tid siden jeg sidst har opdateret jer på hvordan det går vores kære klub. Vi har overstået sommerpausen samt august måned, hvor vi havde hele 9 kampe på programmet inklusiv vores første opgør på den europæiske scene. Mere om det senere.

VENSKABSKAMPE
Venskabskampene bar uheldigvis præg af en del skader, og desværre var de alle sammen af en længere varighed. Vi fik 3 skader i vores kamp mod Middlesbrough, og det er nok sidste gang vi spiller mod dem. Thorvald Bendtsen blev værst ramt med en skade på 3-4 måneder. Nanoq Jakobsen røg ud med 5-6 uger og Paulo Reba Montavo fik en skade på 4 uger. Dermed var vi uden begge vores højre fløje i minimum 4 uger frem. Dermed var det oplagt at smide Mads Dehli over på højre fløjen i den periode, da han kan spille i begge sider, men da John Graversen blev skadet i den efterfølgende venskabskamp i 2-3 uger frem, måtte Mads tilbage i venstre siden, mens Aputsiaq Jakobsen i den periode måtte vikariere på højre fløjen.

EL & Super Cuppen
Vi lagde sæsonen ud med 3 kampe på 7 dage. Vi begyndte med Europa League, hvor vi trådte ind i 3. runde og her mødte vi danske Esbjerg. Første opgør var i Danmark og det blev til en lidt for smal 1-0 sejr. Vores enlige mål blev scoret Frederik Gade efter 46 minutter på et oplæg af Mads Dehli, og sejren kunne som sagt sagtens værre endt med en større margin, men 1-0 efter første opgør var trods alt et lovende udgangspunkt for returopgøret.

Ind i mellem kampene mod Esbjerg, havde vi lige kampen mod FC Twente, der kunne give os sæsonens første titel. Og længe så det også ud til at gå den vej. Det var en lige kamp som vi startede forrygende ud, og efter blot 5 minutter kom vi foran på et mål af sidste sæsons topscorer Roald Edmundsson. Efter en halv times spil blev det 2-0 da Frederik Gade sendte et hovedstød i kassen og på det tidspunkt, var jeg naturligvis selvsikker. Det holdt desværre ikke og FC Twente fik scoret 2 gange i anden halvleg, bl.a. på et ret træls mål af Ryan Babel, der sendte et langskud i mål fra en 25-30 meter. Kampen gik til straffesparkskonkur rence, og her blev det til et forsmædeligt nederlag på 1-4. Kun Roald Edmundsson fik sendt kuglen i mål, mens Mount Everest og Mont Blanc missede.

Vi kom tilbage på sejrssporet da Esbjerg kom på besøg på vores nye stadion, FMF Legenderne Stadion, med plads til over 17000 tilskuere. Dog var det kun lige over de 10000, der var mødt op til dagens kamp. Vi var igen dominerende og det var endda endnu mere end i den første kamp, men alligevel blev det ikke til mere end de 1-0 ligesom det første møde. Vores mål kom efter et hjørnespark, hvor Nuka Jakobsen fik forlænget bolden til forsvarskollega Mr. Møller, der headede bolden i mål. I næste runde af Europa League trak vi Lyon og det blev noget af en opgave, men mere om det til sidst i updaten.

SVÆR START I LIGAEN
I ligaen har vi spillet 4 kampe og vi er pt. placeret på en 7. plads med 7 point. En ok start, men den kunne bestemt også have været bedre. Ligaen er rigtig tæt og vi har kun 1 point op til 2. pladsen. Kun PSV er stukket lidt af, med fuldt hus i de første 4 kampe. Vores første kamp var mod ADO Den Haag, et hold som vi altid har haft det svært med. Kun én gang har vi vundet mod dem, og det var i sidste sæson i kvartfinalen i pokalturneringen. I ligaen, er det altså aldrig blevet til en sejr, og det ændrede sig ikke i sæsonpræmieren, hvor vi endte med et 2-1 nederlag. Det var et fortjent nederlag, og kun da vi satsede offensivt i anden halvleg skete der lidt. Mont Blanc var røget op i angrebet, og han lagde op til Roald Edmundssons reduceringsmål efter 71 minutter.

Anden kamp i ligaen og første kamp på vores stadion i ligasammenhæng blev lidt af en fuser. FC Utrecht var modstanderen og det endte i en nulløsning. Vi var klart bedst og havde mest bold og chancer, men vi skabte ingen åbne chancer og måtte derfor tage til takke med 1 point efter vores første 2 opgør.

Med 7 point i 4 kampe, kræver det ikke den store detektiv, at regne ud, at vi fik 2 sejre i vores 2 næste ligakampe. Først fik vi en hårdt tilkæmpet sejr ude mod Heracles. Eller hårdkæmpet, er måske så meget sagt, da vi kampen igennem var det bedste hold, men vi måtte vente længe at komme foran. Med et kvarter igen, trådte Aputsiaq Jakobsen igen. Først med et mål, og 3 minutter senere var han oplægger på et hjørnespark, hvor Mikkel Dehli dukkede op og hamrede bolden i nettet.

Den bedste sejr var dog klart mod FC Twente, hvor vi fik vores revanche for nederlaget i Super Cuppen. Det var helt sikkert vores bedste kamp i sæsonen, og den bedste kamp så længe jeg umiddelbart kan huske. Vi var klart overlegne hele kampen igennem og havde utrolige 8 åbne chancer, og selvom nogle af dem var dobbeltchancer, underbygger det meget godt vores overlegenhed. Vi havde 23 skud i kampen og 2 af disse fik John Graversen sendt i mål. En dejlig sejr mod sidste sæsons mesterhold.

LYON KAMPENE
Som lovet slutter vi med kampene mod Lyon og de er desværre ikke så sjove at skrive om. Vi lagde ud hjemme, og det var ikke nogen god oplevelse. Lyon havde en angrebsduo bestående af Origi og Lacazette og sidstnævnte gjorde hvad der passede ham kampen igennem. 4 mål blev det til, og i alt endte det med et 5-2 nederlag. Lyon brændte endda et straffespark undervejs ved Origi. Vores 2 mål blev sat ind af Mads Dehli og Roald Edmundsson.

I Frankrig, gik det ikke helt så galt, og vi fik begrænset nederlaget til 2-0. Vi spillede godt med, og ud fra skudstatistikken var det næsten helt lige. Lyon havde dog 6 åbne chancer, så kampen kunne sagtens have endt med et større nederlag for os. Samlet blev det altså 7-2, hvilket lige er stort nok efter min smag, men kunne simpelthen ikke klare presset især i den første kamp.




STATISTIK

LIGASTILLING EFTER 4 KAMPE


TOP 3 MÅL
1. Roald Edmundsson 3 mål
2. John Graversen / Frederik Gade 2 mål

TOP 3 ASSIST
1. Aputsiaq Jakobsen 4 assist
2. Malik Jakobsen 2 assist
3. Frederik Gade / Mads Dehli / Mont Blanc / Nuka Jakobsen / Paulo Reba Montavo 1 assist

TOP 3 MOM
1. Aputsiaq Jakobsen 2 MOM
2. Kasper Van Meer Madsen / Frederik Gade 1 MOM

TOP 3 GENNEMSNIT
1. Malik Jakobsen 7,83
2. Aputsiaq Jakobsen 7,34
3. Mikkel Dehli 7,25

TOP 3 DISCIPLIN
1. Mount Everest 2 gule kort
2. Malik Jakobsen / Duncan Edwards / Mont Blanc / Mads Dehli / Thorkild Mogensen 1 gult kort

TOP 3 FLEST KAMPE
1. Roald Edmundsson 9 kampe
2. Frederik Gade 7(1) kampe
3. Aputsiaq Jakobsen / Frederik Gade 6(3) kampe





POINTOVERSIGT I AUGUST 2018
  • Aputsiaq Jakobsen – 1 x mål, 4 x assist (1 assist i finale = + 100 bonuspoint), 2 x MOM = 875 point + 100 bonuspoint
  • Frederik Gade – 2 x mål (1 mål i finale = + 100 bonuspoint), 1 x assist (1 assist i finale = + 100 bonuspoint) 1 x MOM = 500 point + 200 bonuspoint
  • Malik Jakobsen – 2 x assist, 3 x rent bur = 500 point
  • Roald Edmundsson – 3 x mål (1 mål i finale = + 100 bonuspoint) = 300 point + 100 bonuspoint
  • Mr. Møller – 1 x mål, 3 x rent bur = 325 point
  • Nuka Jakobsen – 1 x assist, 3 x rent bur = 325 point
  • Kasper Van Meer Madsen – 1 x MOM, 2 x rent bur = 275 point
  • Mikkel Dehli – 1 x mål, 2 x rent bur = 275 point
  • Mads Dehli – 1 x assist, 1 x mål = 250 point
  • John Graversen – 2 x mål = 250 point
  • Don Vjiir Klaas – 1 x Reddet straffespark, 2 x rent bur = 250 point
  • Ólavur Edmundsson – 3 x rent bur = 225 point
  • Mont Blanc – 1 x assist (som angriber), 2 x rent bur = 200 point
  • Ivan Vladikov – 3 x rent bur = 150 point
  • Paulo Reba Montavo – 1 x assist = 125 point
  • Thorkild Mogensen – 2 x rent bur = 100 point




STILLINGEN
Pointene i denne update fordelte sig således:

1. Peroni21 (Aputsiaq Jakobsen 975 + Nuka Jakobsen 325 = 1300)
2. Arsrea (Frederik Gade = 700)
3. ladelj (Roald Edmundsson 400 + Ólavur Edmundsson 225 = 625)
4. John Graversen (Mr. Møller 325 + John Graversen 250 = 575)
5. Dehli (Mikkel Dehli 275 + Mads Dehli 250 = 525)
6. Wester (Malik Jakobsen 500)
7. Nodiem (Don Vjiir Klaas 200 + Ivan Vladikov 150 = 350)
8. whapz (Kasper Van Meer Madsen (275)
9. Sarl (Mont Blanc 200)
10. szukizek (Paulo Reba Montavo 125)
11. Dennislauridsen (Thorkild Mogensen 100)

SAMLET POINT: 5275 point

Selve stillingen for sæson 4 giver jo sig selv, og her er det selvfølgelig værd at bemærke, at Peroni21 allerede har skabt sig en ret god føring, men det kan selvfølgelig hurtig ændre sig. Særligt når vi når til perioderne med landskampe, hvor man hurtigt kan hente nogle bonuspoint ind.

I den samlede stilling, er det stadig Dehli, der sidder tungt på tronen, mens der på de efterfølgende pladser er kamp om at være førsteudfordrer. Vi har 3 mand i umiddelbar nærhed af hinanden: Dennislauridsen (9995), Nodiem (9970) og Wester (9825), og så kan man egentlig også godt tage ladelj med som er på 9425 point.

Længere nede i stillingen er der sket lidt. Arsrea, der tjente næst flest point i denne runde er gået fra nummer 7 til nummer 6. Peroni21, der jo er rundens topscorer, gik ligeledes en plads frem fra sin 8. plads og han er ny nummer 7. Szukizek gik 2 pladser ned fra sin 6. plads og er nu nummer 8.

ALLTIME REKORDER
Jeg har opdateret første indlæg med lidt rekorder i har opnået gennem savet. Hvis i har nogle forslag til rekorder som i gerne vil have med, skal i bare sige til.

FLEST MÅL – Roald Edmundsson 36 mål
FLEST ASSIST –Aputsiaq Jakobsen 19 assist
FLEST KAMPENS SPILLER TITLER – Aputsiaq Jakobsen 10 MOM
FLEST KAMPE FOR KLUBBEN – Mads Dehli 105 kampe
FLEST A-LANDSKAMPE – Frederik Gade (Danmark) 8 kampe
FLEST A-LANDSHOLDSMÅL – Thorvald Bendtsen (Danmark) 2 mål
FLEST U-LANDSKAMPE – Mikkel Dehli (Danmark) 22 kampe
FLEST U21-LANDSHOLDSMÅL – Frederik Gade 9 (Danmark) mål
STØRST VÆRDI – Mount Everest 36 mio.





Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #281: 26 Jun 2016, 22:42 »



EFTERÅRET DEL 1

Jeg er gået lidt væk fra den månedsopdelte update, i hvert fald i den her update, og jeg har bare spillet derud af. Jeg er nået til starten af november og vi har spillet 10 kampe siden sidst. Vi har haft svært ved at ramme samme højder som i sidste sæson, og vores spil er stadig noget svingende. Vi er placeret et stykke nede i tabellen, der stadig er rimelig tæt, men vi skal til at finde noget stabilt spil frem, hvis vi ikke skal blive hægtet af topstriden inden det for alvor bliver sjovt.

KAMPENE
Tilbage i september lagde vi ud med at møde GA Eagles på udebane, en kamp hvor vi var klare favoritter og det blev til den forventede sejr som lød på 3-1. Hvad der var mere uventet var, at Kasper Van Meer Madsen blev kampens helt store helt. Skader og træthed hos de andre alternativer på højre kanten, gjorde at Kasper måtte vikariere på pladsen. Det viste sig at være en god idé, for han var med i alle målene og noterede sig for 1 scoring og 2 assist, hvilket også gav ham titlen som kampens spiller. En strålende kamp af Kasper.

Næste kamp var hjemme mod PEC Zwolle, og det burde også være en nem kamp, men sådan gik det ikke. Vi kommer hurtigt bagud 2-0 mod et hold, der bare er det mere effektive end os selv. Vi spiller som sådan fint, men er uskarpe i begge felter. Vi får dog vendt kampen i anden halvleg og kommer tilbage og får 2-2 på mål af Mont Blanc og Mads Dehli. Mads havde endda også chancen for at afgøre kampen til vores fordel i overtiden, men hans afslutning tog stolpen.

Mod Feyenoord var vi igen uskarpe, men Feyenoord var på dagen også bare bedre end os og skabte flere store chancer, og de fortjente at vinde 2-1. Vores enlige mål blev sat ind af Mads Dehli, der scorede kort før tid.

Efter Feyenoord kampen fik vi et afbræk fra ligaen, da vi i pokalen tog imod Fortuna Sittard. Som ventet var vi spildominerende og vi har også masser af skud, men skarpheden mangler stadig i for mange situationer. Vi skaber okay med scoringsmuligheder, men vi får kun puttet en enkelt af dem ind ved Nanoq Jakobsen, og vi må tage til takke med en 1-0 sejr.

Den følgende periode var noget af det mere frustrerende jeg har prøvet i det her save. Jeg syntes ofte jeg føler vi havde fortjent mere i kampe som vi taber eller spiller uafgjort, og det er nok også svært (umuligt) at være helt objektiv når det gælder ens eget hold, men især i de 2 kampe mod NEC og VVV var det helt forfærdeligt, at vi kun fik 1 point. NEC gav os vores første nederlag i ligasammenhæng på hjemmebane og det var med en skudstatistik, der lød på 21-7 i vores favør og 58% boldbesiddelse. NEC’s mål falder i anden halvleg efter et skud på kanten af feltet, hvor Ólavur Edmundsson desværre ser lidt skidt ud.

Kampen mod VVV var også på hjemmebane og her fik vi da i det mindste 1-1, men vi havde fortjent langt mere. Hele 29 afslutninger får vi sendt af sted, men kun Diego Montavos fine langskud finder vejen til netmaskerne. Føringen holdt kun i et par minutter før VVV havde spillet os tynde og så endte det altså 1-1.

Sidste trio i den her frustrerende periode var ude mod Vitesse, der trods alt også har lidt mere kvalitet end de 2 forgående modstandere, så et point her er som sådan acceptabelt, men stadig ikke det man lige håber på når man gerne vil kæmpe med i toppen. Begge hold har et par gode chancer for at scorer, men ind ville bolden ikke og kampen sluttede 0-0.

Vi slutter heldigvis lidt mere positivt af, og vi fik bl.a. hentet en utrolig vigtig udesejr mod Heerenveen, der på det tidspunkt lå nummer 2 i ligaen. Vi spiller en rigtig fin kamp og allerede efter 3 minutter kommer vi foran ved Roald Edmundsson, der har haft svært ved at finde sidste sæsons målform. Denne fandt han dog i dag, og han var også manden bag sejrsmålet, der kom i det 79. minut efter Heerenven havde fået udlignet tidligere i anden halvleg. Mod slutningen presser Heereveen godt på, men vi holder dem nede på det ene mål, og får som sagt en vigtig sejr. Det skal også lige med at det var Nanoq Jakobsen, der var manden bag begge oplæg til Roald.

I 4. runde af pokalturneringen havde vi igen trukket et hold fra en lavere række, denne gang Rijnsburgse Boys, og dem havde vi ingen problemer med at besejre. Efter 7 minutter er vi foran 2-0 på mål af Frederik Gade og John Graversen. Vi skaber masser af chancer kampen igennem, men vi skal frem til det 89. minut før det sidste mål blev sat ind, og den pind stod Diego Montavo for. Det var Diegos andet mål i sæsonen og allerede nu er det hans bedste sæson rent målmæssigt, så hvem ved om han er ved at ramme en stime nu.

Vi kan desværre ikke slutte af på en ligeså positiv oplevelse som i de 2 sidste kampe. I updatens sidste kamp, skulle vi nemlig møde PSV på hjemmebane og selvom vi spiller helt op med dem, er det stadig PSV, der stod med de 3 point efter kampen. Det blev til et smalt 1-0 nederlag og endnu engang føler jeg vi sagtens kunne have fået mere med. Vi var helt lige på skud og chancer, men offensivt mangler vi stadig noget i forhold til sidste sæson. Roald har ikke kunne finde sin stabile form fra sidste sæson og Thorvald Bendtsen er først kommet tilbage her i de sidste par kampe af oktober, og han mangler stadig en del på sin kampform før han for alvor kan gøre sig gældende.

LANDSHOLD
Vi skal også lige runde landsholdet, hvor der denne gang har været 4 kampe. Jeg går ikke i dybden med alle kampene vores spillere har været med i, for efterhånden er hele truppen repræsenteret hver gang, og det er ikke hver gang, der sker noget helt vildt spændende.

DANMARK OG HOLLAND U21
Jeg har tidligere skrevet at Danmark U21 og Holland U21 var i samme kvalifikationsgrupp e til det kommende U21 EM og i september måned mødte de 2 hold så hinanden. Det endte 1-1 i en kamp, hvor Mount Everest blev kampens spiller.

Ellers havde vi en del af vores spillere på tavlen rent pointmæssigt for både Holland og Danmark. Mount Everest havde nogle gode kampe og foruden at blive kampens spiller mod Danmark, blev han det også mod Ungarn + han lavede en assist. Og det samme gjorde han i Hollands 2 sidste gruppekampe.

For de danske drenge, fortjener Diego Montavo og Thorkild Mogensen også at blive nævnt. Begge spillere har lavet 3 mål i de 4 landskampe og begge blev også kampens spiller en enkelt gang. Ganske flot at en central forsvarsspiller og en central midtbane.

I sidste runde af U21 gruppespillet slog Danmark førerholdet Tjekkiet med 3-0, hvor begge Montavoer, Paulo og Diego, kom på tavlen. Holland vandt også deres sidste kamp, men det var ikke nok til at gå videre. Tjekkiet slutter som 1’er med 25 point foran Danmark med 23 og Holland med 22. Danmark gik samlet videre som en af de 4 bedste 2’ere og i playoffrunden møder de Bosnien.

Slutteligt skal vi også lige runde Don Vjiir Klaas, der jo har spillet kampe for det hollandske U21 landshold, men i oktober måned fik han debut for det belgiske U21 landshold, og han stod hele kampen i 7-0 sejren mod Gibraltar. Da Don endnu ikke har spillet en A-landskamp for nogen nation, kan han altså spille for Belgien, og det bliver spændende at se hvilken nation han i sidste ende bliver låst til.

DET DANSKE A-LANDSHOLD
På det danske A-landshold, fik Mikkel Dehli sin debut i 2-1 nederlaget mod Tjekkiet og fik efterfølgende fuld spilletid i de 3 næste kampe for Danmark, så man må sige det ser lovende ud for Mikkel. Frederik Gade, Malik Jakobsen og Mr. Møller var med i enkelte kampe, men de eneste point kom til forsvarsspillerne for det rene bur mod Sydafrika.






Don Vjiir Klaas
1 x Rent bur (landshold) – 75 point + 100 bonuspoint
3 x Rent bur – 75 point*3
Total = 400 point

Ivan Vladikov
1 x Assist – 175 point
2 x Rent bur – 50 point*2
Total = 275 point

Mikkel Dehli
1 x Rent bur (landshold) – 50 point + 100 bonuspoint
2 x Rent bur – 50 point*2
Total = 250 point

Malik Jakobsen
2 x Rent bur (landshold) – 50*2 point + 100*2 bonuspoint
1 x Rent bur – 50 point
1 x MOM – 175 point
Total = 525 point

Kasper Van Meer Madsen
2 x Rent bur (landshold) – 75*2 + 100*2 bonuspoint
2 x Rent bur – 50 point*2
1 x Scoring – 175 point
3 x Assist – 175 point*3
1 x MOM – 175 point
Total = 1325 point

Thorkild Mogensen
3 x Scoring (landshold) – 175*3 + 100*3 bonuspoint
2 x Rent bur – 50 point*2
Total = 925 point

Mont Blanc
1 x Scoring (som angriber) – 100 point
1 x Rent bur (forsvar)(landshold) – 50 point + 100 bonuspoint
Total = 250 point

Mr. Møller
1 x Rent bur (landshold) – 50 point + 100 bonuspoint
2 x Rent bur – 50 point*2
Total = 250 point

Nuka Jakobsen
1 x Rent bur – 50 point
Total = 50 point

Duncan Edwards
1 x Scoring – 150 point
Total = 150 point

Mount Everest
3 x Assist (landshold) – 150*3 + 100*3 bonuspoint
2 x MOM (landshold) – 150*2 + 100*2 bonuspoint
Total = 1250 point

Mickey Van Meer Madsen
1 x Assist (landshold) – 150 point + 100 bonuspoint
Total = 250 point

Diego Montavo
3 x Scoring (landshold) – 150*3 point + 100*3 bonuspoint
1 x MOM (landshold) – 150 point + 100 bonuspoint
1 x Scoring – 150 point
1 x Scoring (som O. midtbane) – 125 point
Total = 1275 point

Aputsiaq Jakobsen
2 x Assist – 125 point*2
1 x MOM – 125 point
Total = 375 point

Frederik Gade
2 x Scoring (som angriber) – 100 point*2
1 x Scoring (som O. midtbane) – 125 point
1 x Assist (som O. midtbane) – 125 point
1 x MOM (som O. midtbane) – 125 point
Total = 575 point

John Graversen
1 x Scoring (landshold) – 125 point + 100 bonuspoint
1 x Scoring – 125 point
Total = 350 point

Nanoq Jakobsen
1 x Scoring – 125 point
3 x Assist – 125 point*3
Total = 500 point

Mads Dehli
2 x Scoring – 125 point*2
2 x Assist – 125 point*2
1 x MOM – 125 point
Total = 625 point

Paulo Reba Montavo
2 x Scoring (landshold) – 125*2 point + 100*2 bonuspoint
1 x Assist (landshold) – 125 point + 100 bonuspoint
Total = 675 point

Roald Edmundsson
3 x Scoring (landshold) – 100*3 + 100*3 bonuspoint
1 x Assist (landshold) – 100 + 100 bonuspoint
1 x MOM (landshold) – 100 + 100 bonuspoint
2 x Scoring – 100 point*2
1 x Assist – 100 point
1 x MOM – 100 point
Total = 1400 point






LIGASTILLING EFTER 12 KAMPE
KAMPPROGRAM


TOP 3 MÅL
1. Roald Edmundsson 5 mål
2. Frederik Gade 4 mål
3. John Graversen / Mads Dehli 3 mål

TOP 3 ASSIST
1. Aputsiaq Jakobsen 6 assist
2. Mads Dehl / Kasper Van Meer Madsen / Nanoq Jakobsen 3 assist
3. Frederik Gade / Malik Jakobsen 2 assist

TOP 3 MOM
1. Aputsiaq Jakobsen 3 MOM
2. Kasper Van Meer Madsen / Frederik Gade 2 MOM
3. Mads Dehli / Malik Jakobsen / Roald Edmundsson / Paulo Reba Montavo 1 MOM

TOP 3 GENNEMSNIT
1. Malik Jakobsen 7,51
2. Kasper Van Meer Madsen 7,41
3. Ivan Vladikov 7,28

TOP 3 DISCIPLIN
1. Mount Everest 5 gule kort
2. Duncan Edwards 4 gule kort
3. Thorkild Mogensen 2 gule kort, 1 rødt

TOP 3 FLEST KAMPE
1. Roald Edmundsson 18 kampe
2. Aputsiaq Jakobsen 12(7) kampe
3. Frederik Gade 12(4) kampe)







Pointene i denne update fordelte sig således:
1. szukizek (Diego Montavo 1275 + Paulo Reba Montavo 675 = 1950)
2. Sarl (Mount Everest 1250 + Mont Blanc 250 = 1500)
3. ladelj (Roald Edmundsson 1400)
4. whapz (Kasper Van Meer Madsen 1125 + Mickey Van Meer Madsen 250 = 1375)
5. Wester (Malik Jakobsen 525 + Nanoq Jakobsen 500 = 1025)
6. Dennislauridsen (Thorkild Mogensen 925)
7. Dehli (Mads Dehli 625 + Mikkel Dehli 250 = 875)
8. Arsrea (Frederik Gade 575 + Duncan Edwards 150 = 725)
9. Nodiem (Don Vjiir Klaas 400 + Ivan Vladikov 275 = 675)
10. John Graversen (John Graversen 350 + Mr. Møller 250 = 600)
11. Peroni21 (Aputsiaq Jakobsen 375 + Nuka Jakobsen 50 = 425)

SAMLET POINT: 11675 point

I en relativ tæt top, trækker szukizek sig ud som rundens vinder foran Sarl og ladelj. For szukizek har Diego været manden bag de fleste af pointene, hvoraf mange af dem også kom via landsholdet ligesom tilfældet også var for Paulo Reba Montavo.
 
Ny 1’er i stillingen for sæson 4 er netop szukizek, der placerer sig lige foran ladelj, der kun er 50 point efter den nye førsteplads.

I den samlede stilling, er der stadig mest spænding omkring pladserne efter Dehli, der stadig har et fint forspring ned til forfølgerne selvom forspringet er skrumpet en smule. På de næste pladser, er Wester og ladelj gået forbi Nodiem. Sidste mand i top 6 er szukizek, og dermed henviser han Arsrea til nummer 7. Der er nu kun 570 point mellem nummer 2 og nummer 6. I bunden af stillingen har vi jo Sarl, og der har han vidst været det meste af det her save, men han er ved at røre på sig, og nu er han ”kun” 355 point fra John Graversen på 10. pladsen.



Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #282: 26 Jun 2016, 22:58 »

Det var da satans Diego Montavo viser endelig sit talent frem :-D
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #283: 02 Jul 2016, 14:03 »



EFTERÅRET DEL 2

Vi har fået rettet en smule op på skuden og vi er ubesejret i de 6 kampe jeg har spillet siden sidste update. Det er selvfølgelig rart med lidt fremskridt, men vi er stadig et stykke fra der hvor vi gerne vil være. I hvert fald også når man kigger på stillingen, hvor vi slutter efteråret af på en tiende plads, men det er stadig rigtig tæt i ligaen. F.eks. har vi 4 point op til PSV, der er nummer 4 med en kamp i hånden, så længere væk er vi trods alt heller ikke, men vi skal også snart til at finde sidste sæsons niveau frem og være stabile over en længere periode.

Tilbage i slutningen af november, mødte vi FC Groningen på udebane og det var en svær kamp for os, hvor vi måtte helt hen til det 85. minut for at score det udlignende mål. Selve kampen var ret lige hvad angår store chancer og skud generelt og med vores mål 5 minutter før tid af Roald Edmundsson endte kampen 1-1. Ellers var det også kampen, hvor Thorvald Bendtsen for første gang var tilbage i startopstillingen efter sin skade. Thorvald fik 64 minutter inden Roald kom ind, og han scorede som nævnt vores enlige mål.


POINTOVERSIGT

Ólavur Edmundsson
1 x Rent bur (landshold) – 75 point + 100 bonuspoint
2 x Rent bur – 75 point*2
Total = 325 point

Malik Jakobsen
1 x Rent bur – 50 point
Total = 50 point

Kasper Van Meer Madsen
1 x Assist (landshold) – 175 point + 100 bonuspoint
1 x Rent bur (landshold) – 50 point + 100 bonuspoint
1 x Assist – 175 point
1 x MOM – 175 point
1 x Rent bur – 50 point
Total = 825 point

Thorkild Mogensen
1 x Scoring (landshold) – 175 point + 100 bonuspoint
Total = 275 point

Nuka Jakobsen
1 x Rent bur (landshold) – 50 point + 100 bonuspoint
1 x Rent bur – 50 point
Total = 200 point

Mr. Møller
1 x Rent bur – 50 point
Total = 50 point

Mont Blanc
2 x Rent bur – 50 point*2
1 x Assist (som angriber) – 100 point
Total = 200 point

Mikkel Dehli
1 x Scoring – 175 point
2 x Rent bur – 50 point*2
Total = 275 point

Ivan Vladikov
1 x Assist – 175 point
1 x MOM – 175 point
Total = 350 point

Mickey Van Meer Madsen
1 x Assist – 150 point
1 x Scoring – 150 point
1 x MOM – 150 point
Total = 450 point

Paulo Reba Montavo
1 x Scoring (landshold) – 125 point + 100 bonuspoint
1 x Assist (landshold) – 125 point + 100 bonuspoint
1 x MOM (landshold) – 125 point + 100 bonuspoint
1 x Scoring – 125 point
2 x Assist – 125 point*2
Total = 1050 point

Mads Dehli
3 x Assist (landshold) – 125 point*3 + 100 bonuspoint*3
1 x MOM (landshold) – 125 point + 100 bonuspoint
Total = 900 point

Nanoq Jakobsen
1 x Assist – 125 point
1 x Scoring – 125 point
Total = 250 point

John Graversen
2 x Scoring – 125 point*2
1 x Assist – 125 point
1 x MOM – 125 point
Total = 500 point

Frederik Gade
1 x Scoring – 125 point
Total = 125 point

Aputsiaq Jakobsen
3 x Assist – 125 point*3
Total = 375 point

Thorvald Bendtsen
4 x Scoring (landshold) – 100 point*4 + 100 bonuspoint*4
1 x MOM (landshold) – 100 point + 100 bonuspoint
1 x Scoring – 100 point
1 x Assist – 100 point
Total = 1200 point

Roald Edmundsson
2 x Scoring (landshold) – 100 point*2 + 100 bonuspoint*2
1 x Assist (landshold) – 100 point + 100 bonuspoint
1 x MOM (landshold) – 100 point + 100 bonuspoint
4 x Scoring – 100 point*4
1 x Assist – 100 point
Total = 1300 point

Næste modstander var SC Cambuur hjemme og vi fik den forventede sejr, om end det skete på en lidt anden måde end jeg havde regnet med. Vi kom nemlig bagud efter kun 3 minutter, og med vores seneste form i mente, fik jeg bange anelser, men vi kom fint tilbage i kampen, og efter en halv times spil havde vi scoret 2 gange og kampen endte således 2-1. Paulo Reba Montavo og Roald Edmundsson blev noteret for en scoring hver. I samme kamp blev Paulo desværre skadet og den skade holdt ham ude 2-3 uger frem.

Vi havde endnu til gode at vinde 2 ligakampe i streg, og den ærgerlige statistik fik vi udbygget da vi tog i mod AZ på hjemmebane. Det var endnu en af de her kampe, hvor jeg føler vi i den grad havde fortjent sejren, men det endte i en kedelig nulløsning. Vi vandt skud statistikken 19-2 og selvom vi ikke skabte mange store chancer (1 åben og 3 halve), mener jeg stadig vi skabte nok til at have taget sejren.

Den næste kamp var ude mod FC Dordrecht og det var en helt sindssyg kamp. Vi har tidligere spillet målrige kampe mod dem, som da vi vandt 4-2 og 3-0, men denne kamp toppede de 2 foregående. Det var endnu en af de her kampe, der bare skal vindes hvis man vil være med i toppen, men helt så let gik det ikke.

Vi kunne ellers ikke have fået en bedre start, da vi kommer foran allerede efter 13 sekunder ved Frederik Gade. Det helt geniale ved det mål, var dog John Graversens indlæg som i kan se her. Kampen bølgede frem og tilbage, men efter vores føringsmål, gik det hurtigt ned af bakke for os. På 10 minutter scorede FC Dordrecht nemlig 3 gange og så var udsigterne til point pludselig lange. For at det ikke skal være løgn, kom vi yderligere bagud i første halvleg efter lidt over en halv time og så havde jeg nærmest givet op.  Herfra ændrede kampen karakter, og det var nærmest et rent skydetelt fra vores side i resten af kampen. Da kampen var slut havde vi 35 skud mod deres 14 og hvad angår åbne og halve chancer vandt vi begge de 2 statistikker 5-3, så vi kunne og burde have vundet den her kamp. Kort efter FC Dordrechts mål til 4-1, scorede vi det første reduceringsmål ved Roald Edmundsson. Roald stod også for det næste reduceringsmål efter 68 minutter, og 5 minutter før tid fik vi den fortjente udligning. Mont Blanc var kommet ind i angrebet og han sendte en afslutning på stolpen som bagefter ramte keeperen i ryggen og så røg bolden i mål til 4-4. Det var bestemt fortjent at vi fik point, men det var en ret ambivalent følelse jeg havde bagefter. På den ene side er det tilfredsstillende at komme tilbage og få point når man har været nede med 3 mål, men vi må aldrig komme i den situation til at starte med, og når man har så mange skud og chancer som vi havde, så skal man altså vinde.
 
Sidste ligakamp inden vinterpausen, var hjemme mod ADO Den Haag og vi fik en fin 2-1 sejr. Vi kom hurtigt foran ved Nanoq Jakobsen og den føring blev udlignet efter en halv times tid. Det var et ret bizart mål. Vi har 2 mand, der tættest på bolden i lang tid og ingen af dem vælger at gå efter den. Deres spiller ser det og løber hen til bolden og løber ned mod mål, hvor han er alene med Don Vjiir Klaas og han scorer nemt til 1-1. I starten af anden halvleg scorer Mickey Van Meer Madsen på et flot langskud på kanten af feltet og således vandt vi altså 2-1.

I pokalen har vi spillet en enkelt runde, og det var igen mod et lavere rangeret hold, og det forløb uden problemer. Vi var for en gang skyld rimelig effektive på vores chancer og vi kom afsted med en 4-0 sejr. Thorvald Bendtsen fik scoret sæsonens første mål og så kom Mikkel Dehli og John Graversen (x2) også på tavlen.

I kvartfinalen har vi trukket SC Cambuur på hjemmebane og mulighederne for at nå en semifinale ser bestemt realistiske ud.

LANDSHOLD
Som vanligt, skal vi lige kigge på diverse landhold og se hvordan det er gået vores spillere.

Danmark U21
Danmark skulle jo playoffkamp kamp mod Bosnien for at komme til U21 EM og det første opgør endte 2-2. Når jeg kigger på statistikken efterfølgende, er en kamp som Danmark godt kunne have vundet. Vores spillere stod for begge mål. Paulo Reba Montavo var den ene målscorer og han supplerede med en assist og en titel som kampens spiller. Thorvald Bendtsen vendte tilbage på landsholdet og fik 90 minutter og han scorede Danmarks andet mål. Vi havde 7 spillere med undervejs i kampen.

I returkampen mod Bosnien på hjemmebane vandt drengene 2-1, og igen var det vores spillere der var hovedmænd bag sejren. Thorvald Bendtsen var igen i målhumør og han stod for begge kasser, mens Mads Dehli stod for begge oplæg. Mads blev også kampens spiller lige for næsen af Thorvald.

Der var også en tredje landskamp og det var en venskabskamp mod Aserbadjsjan. Den blev vundet 2-0. Thorvald Bendtsen scorede for tredje kamp i streg og sit fjerde mål i de sidste 3 kampe landskampe. Thorvald blev også kampens spiller. Thorkild Mogensen stod den anden scoring. Mads Dehli blev noteret for en enkelt assist. Vi havde 8 mand med.

Holland U21
På det hollandske U21 landshold, havde vi hele 8 mand med i venskabskampen mod Schweiz, der blev vundet 3-0. Kasper Van Meer Madsen stod for en enkelt assist, mens Roald Edmundsson var den helt store spiller for Holland og han lavede 2 kasser og 1 assist og blev kampens spiller.


ANDET NYT
Jeg har også nogle blandede nyheder til jer. Jeg har modtaget jobtilbud fra både Palermo og Genoa, men jeg afslog selvfølgelig dem begge.

Vi har fået en ny samarbejdsklub i form af PSG, og det er sådan set bare for at få lidt flere indtægter til klubben. PSG giver os lidt over 1 million om året. Det er ikke meget, men det er bedre end ingenting.

I starten af året blev der uddelt priser og her formåede Frederik Gade at komme på årets hold som angriber. Tillykke til ham.






LIGASTILLING EFTER 17 KAMPE
KAMPPROGRAM


TOP 3 MÅL
1. Roald Edmundsson 9 mål
2. Frederik Gade / John Graversen 5 mål
3. Mads Dehli 3 mål

TOP 3 ASSIST
1. Aputsiaq Jakobsen 9 assist
2. Kasper Van Meer Madsen / Nanoq Jakobsen 4 assist
3. Mads Dehli / Paulo Reba Montavo 3 assist

TOP 3 MOM
1. Aputsiaq Jakobsen / Kasper Van Meer Madsen 3 MOM
2. Frederik Gade 2 MOM
3. Mads Dehli / Malik Jakobsen / Roald Edmundsson / Paulo Reba Montavo / Ivan Vladikov / John Graversen / Mickey Van Meer Madsen 1 MOM

TOP 3 GENNEMSNIT
1. Malik Jakobsen 7,52
2. Kasper Van Meer Madsen 7,51
3. Mickey Van Meer Madsen 7,32

TOP 3 DISCIPLIN
1. Duncan Edwards 6 gule kort
2. Mount Everest 5 gule kort
3. Thorkild Mogensen 2 gule kort, 1 rødt

TOP 3 FLEST KAMPE
1. Roald Edmundsson 21(2) kampe
2. Aputsiaq Jakobsen 15(9) kampe
3. Frederik Gade 15(5) kampe)







Pointene i denne update fordelte sig således:
1. ladelj (Roald Edmundsson 1300 + Ólavur Edmundsson 325 = 1625)
2. Dennislauridsen (Thorval Bendtsen 1200 + Thorkild Mogensen 275 = 1475)
3. whapz (Kasper Van Meer Madsen 825 + Mickey Van Meer Madsen 450 = 1275)
4. Dehli (Mads Dehli 900 + Mikkel Dehli 275 = 1175)
5. szukizek (Paulo Reba Montavo 1050)
6. Peroni21 (Aputsiaq Jakobsen 375 + Nuka Jakobsen 200 = 575)
7. John Graversen (John Graversen 500 + Mr. Møller 50 = 550)
8. Nodiem (Ivan Vladikov 350)
9. Wester (Nanoq Jakobsen 250 + Malik Jakobsen 50 = 300)
10. Sarl (Mont Blanc 200)
11. Arsrea (Frederik Gade 125)

SAMLET POINT: 8700 point

Med ovenstående point, er der selvfølgelig sket en del i stillingen for sæson 4. ladelj der havde den bedste runde, er ny 1’er foran whapz, der også havde en god runde. Dennislauridsen har også haft en rigtig god runde og han er sprunget op til en plads som nummer 5 fra sin placering som nummer 11.

I den samlede stilling er ladelj ny mand på 2. pladsen lige foran Dennislauridsen. szukizek er gået 2 pladser frem og er nu på 4. pladsen. Wester er faldet 2 pladser, mens Nodiem er gået en enkelt plads tilbage.






Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #284: 02 Jul 2016, 17:41 »

Danmarks angriber, jaja, mindre kan vel ikke gøre det Wink Burde jeg ikke lige få lidt ekstra point for det?
Logged


Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010