home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 443 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?  (Læst 112909 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #240: 24 Apr 2016, 15:17 »

I år bliver Vladikov's svendestykke !! Glæd jer ! Opstemt

Han har i hvert fald lagt godt ud, vi må se om det kan vare ved Peace
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #241: 25 Apr 2016, 09:56 »



SEPTEMBER 2017

Så er september måned færdigspillet, og det må siges at være en godkendt en af slagsen. Vi har spillet 5 kampe, 4 i ligaen og 1 i pokalen, og vi hænger stadig på i toppen, hvor vi pt. befinder os på en 3. plads.


LANDSKAMPE
Vi sluttede sidste update af med landskampe, og vi starter også denne update med nogle flere landskampe.

ENGLAND U21
Duncan Edwards var med i 2-0 sejren mod Østrig, hvor han dog kun fik 18 minutters spilletid.

FRANKRIG U21
Mont Blanc var igen med hos det franske landshold, og han var med til at holde rent bur mod Albanien. Frankrig vandt 2-0, og Mont Blanc stod minsandten også for et oplæg.

POINT
  • Mont Blanc – Assist af forsvarsspiller 175 (+ 100 bonuspoint)
  • Mont Blanc – Rent bur bonus (forsvar) 50 (+ 100 bonuspoint)

DANMARK V HOLLAND U21
En detalje jeg ikke havde lagt mærke til, var at Holland og Danmark var i samme gruppe her i U21 kvalifikationsturne ringen. Vi havde 12 mand med i opgøret, 5 for Holland og 7 fra Danmark. Selvom vi var godt repræsenteret, så var der ikke så mange point til vores spillere desværre. Kampen endte 2-1 til de hollandske drenge. For Danmark, stod Mads Dehli for oplægget og udover det, fik Diego Montavo rødt kort efter 2 gange gult. For Holland, var Nuka Jakobsen manden bag oplægget, og det var faktisk alt hvad der var af point til vores spillere.

POINT
  • Mads Dehli – Assist af offensiv midtbanespiller 125 (+ 100 bonuspoint)
  • Nuka Jakobsen – Assist af forsvarsspiller 175 (+ 100 bonuspoint)

KAMPENE
Vi startede september måned med at møde Vitesse på udebane, et hold som vi i øvrigt aldrig har slået (1U 3T), så vi havde en svær opgave foran os. Det var en rigtig tæt kamp, dog med Vitesse som det mest chanceskabende og kontrollerende hold. Heldigvis var vi ikke uden evner, og med mellemrum viste vi godt spil. Det var os, der skabte flest store chancer, og i anden halvleg fik vi endelig udnyttet en af disse. John Graversen blev spillet fri i feltet. Han sendte et skud mod mål, som blev parreret af deres keeper og returen røg lige ud til Aputsiaq Jakobsen, der ikke kunne misse i det tomme mål. Mod slutningen af kampen pressede Vitesse på, og det hold hårdt, men vi forsvarede os rigtig godt og vi fik en vigtig 1-0 sejr.

POINT
  • Aputsiaq Jakobsen – Scoring af offensiv midtbanespiller 125 point
  • John Graversen – Assist af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Don Vjiir Klaas – Rent bur bonus (målmand) 75 point
  • Kasper Van Meer Madsen – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Thorkild Mogensen – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Mont Blanc – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Mikkel Dehli – Rent bur bonus (forsvar) 50 point

Vores næste modstander var Willem II på udebane, og det var en kamp, der var langt sværere end jeg havde regnet med på forhånd. Willem bed godt fra sig, og var klart dominerende hvad store chancer angik. Det meste af kampen lignede det et spørgsmål om tid, før Willem ville scorer, men sådan gik det ikke. I hvert fald scorede de ikke i vores ende, men de var så flinke at scorer i deres egen. Med 10 minutter igen kommer vi nemlig foran efter et hjørnespark, som rammer en Willem-forsvarsspiller i ryggen. Få minutter senere lukker vi kampen med målet til 2-0. Mads Dehli kom godt til baglinjen ude i højre side, hvor han slog et indlæg ind til Roald Edmundsson, der var kommet ind i stedet for Thorvald Bendtsen, og Roald satte flot hovedet på og dirigerede bolden ind i målet.

POINT
  • Mads Dehli – Assist af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Roald Edmundsson – Scoring af angriber 100 point
  • Ólavur Edmundsson – Rent bur bonus (målmand) 75 point
  • Malik Jakobsen – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Mr. Møller – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Nuka Jakobsen – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Ivan Vladikov – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Malik Jakobsen – Kampens spiller kåring af forsvarspiller 175 point

Ligaen fik et kort afbræk, da vi mødte NAC Breda i 2. runde af den hollandske pokalturnering. Vi var kontrollerende det meste af tiden, som man også bør kunne forvente, men der var alligevel en smule slinger i valsen undervejs. Vi kommer foran ved Roald Edmundsson, men i starten af anden halvleg udligner NAC Breda. Mod slutningen får vi dog slået fast at vi er det bedste hold, med 2 scoringer 1 til hver Paulo Reba Montavo og Frederik Gade. Kampen slutter 3-1, og vi er videre til næste runde, hvor vi skal møde GVVV, der er et semiprofessionelt hold. Vi spillede faktisk en venskabskamp mod dem ved sidste vinterpause, hvor vi vandt 7-0, så jeg tænker vi har en god chance for avancement.

POINT
  • Roald Edmundsson – Scoring af angriber 100 point
  • John Graversen – Assist af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Paulo Reba Montavo – Scoring af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Frederik Gade – Assist af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Frederik Gade – Scoring af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Frederik Gade – Kampens spiller kåring af offensiv midtbanespiller 125 point

Næste modstander var Feyenoord, og det var en kamp, hvor skudstatistikken og resultatet egentlig lyver lidt. Vi får en fortjent 1-0 sejr, men det kunne nemt være gået meget anderledes. Vi havde masser af gode chancer, der sagtens kunne have givet mål, men sådan gik det ikke. I den anden ende, havde Feyenoord næsten kun langskud, og de blev sjældent rigtig farlige. Det enlige mål, blev sat ind af Thorvald Bendtsen, der scorede efter 24 minutter efter lidt klumpspil inde i feltet.

POINT
  • Thorvald Bendtsen – Scoring af angriber 100 point
  • Ólavur Edmundsson – Rent bur bonus (målmand) 75 point
  • Malik Jakobsen – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Mr. Møller – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Mont Blanc – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Ivan Vladikov – Rent bur bonus (forsvar) 50 point

Sidste kamp i september, var en vigtig en af slagsen. Vi mødte FC Twente, og det var en kamp, der bød på lidt af hvert. I langt det meste af kampen, var vi på hælene, og vi kunne ikke rigtig få vores spil til at flyde. Det var derfor ikke helt ufortjent at Twente var foran 2-0 et godt stykke inde i kampen. Jeg satsede offensivt, bl.a. med Mont Blanc fremme i angrebet, og ud af det blå, scorer vi lige pludselig 2 mål på 2 minutter. Mads Dehli og Roald Edmundsson var de 2 målscorere mens Paulo Reba Montavo lavede begge oplæg. Bedst som vi var ved at få et lidt ufortjent point med fra kampen, scorede Twente i kampens allersidste sekunder, og så endte det hele med et 3-2 nederlag. Det var en rigtig træls måde det skete på, men alt i alt var det et fair nok resultat.

POINT
  • Mads Dehli – Scoring af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Roald Edmundsson – Scoring af angriber 100 point
  • Paulo Reba Montavo – 2 x Assist af offensiv midtbanespiller 250 point

STABNYT
I starten af måneden, gik jeg til bestyrelsen og bedte dem om at få lov til at ansætte flere trænere. Den gik de med til og jeg må nu ansætte 2 mand mere, så klubben nu har plads til 9 trænere. Jeg gik selvfølgelig i gang med, at kigge efter trænere, der kunne forbedre os, men de helt dygtige trænere er stadig ikke interesseret i at træne os. Jeg fandt dog en ny målmandstræner Rob van Dijk, og med ham går vi fra 3,5 til 4 stjerner.


LIGASTILLING EFTER 9 KAMPE
HOLDSTATISTIK
SPILLERSTATISTIK

KAMPPROGRAM

TOP 3 MÅL
1. Roald Edmundsson 5 mål
2. Thorvald Bendtsen 4 mål
3. Mads Dehli / Aputsiaq Jakobsen 2 mål

TOP 3 ASSIST
1. Frederik Gade / Paulo Reba Montavo 4 assist
2. John Graversen / Ivan Vladikov 2 assist
3. Roald Edmundsson / Mads Dehli 1 assist

TOP 3 MOM
1. Malik Jakobsen / Frederik Gade / Ivan Vladikov / Paulo Reba Montavo / Roald Edmundsson 1 MOM

TOP 3 GENNEMSNIT
1. Roald Edmundsson 7,5
2. Ivan Vladikov 7,5
3. Mount Everest 7,38

SKADER
Aputsiaq Jakobsen – 1 dag 



STILLINGEN

Rundens topscorer, er i denne omgang delt af 2 brugeren, nemlig Dehli og Sarl, og for Sarls vedkommende, er jeg ret sikker på det her er hans bedste runde i projektet indtil videre, så tillykke til ham. Ellers ikke en runde, hvor der er sket de helt store forskydninger, da vi har mange brugere på omkring den samme pointtotal. I toppen, taber Nodiem dog lidt terræn til de nærmeste forfølgere, og i den samlede stilling lægger Dehli på samme tid og lidt mere afstand til ham.

Pointene i denne update, fordelte sig således:
1. Dehli (Mads Dehli 475 + Mikkel Dehli 50 = 525)
2. Sarl (Mont Blanc 525)
3. ladelj (Roald Edmundsson 300 + Ólavur Edmundsson 150 = 450)
4. Peroni21 (Nuka Jakobsen 325 + Aputsiaq Jakobsen 125 = 450)
5. Arsrea (Frederik Gade 375)
6. szukizek (Paulo Reba Montavo 375)
7. John Graversen (John Graversen 250 + Mr. Møller 100 = 350)
8. Wester (Malik Jakobsen 275)
9. Nodiem (Ivan Vladikov 100 + Don Vjiir Klaas 75 = 175) 
10. Dennislauridsen (Thorvald Bendtsen 100 + Thorkild Mogensen 50 = 150)
11. whapz (Kasper Van Meer Madsen 50)


 

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #242: 25 Apr 2016, 19:07 »

MONT BLANC! Tror nærmest de to sidste runder har været mere givende end resten af projektet til sammen. Er stadig håbløst sidst.

Godt arbejde Paul.
Logged

Isolation

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #243: 25 Apr 2016, 22:43 »

MONT BLANC! Tror nærmest de to sidste runder har været mere givende end resten af projektet til sammen. Er stadig håbløst sidst.

Godt arbejde Paul.

Ja det sgu lige før, det i hvert fald en god periode dine spillere er inde i Smiley

Og mange tak for kommentaren Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #244: 28 Apr 2016, 23:57 »

Hey folkens Smiley

Jeg ville bare sige at jeg er i fuld gang med den næste update, som jeg regner med kommer på lørdag. Jeg havde håbet den kunne komme op før, men jeg eksperimentere med en ny måde at lave updaten på, og det har vidst sig at være ret tidskrævende, så det er nok ikke form jeg vælger hver gang.
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #245: 29 Apr 2016, 00:03 »

Vi venter i spænding ! Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #246: 30 Apr 2016, 23:34 »

Jeg når sgu ikke at få updaten ud i dag kan jeg se, men lover den er lige på trapperne Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #247: 01 Maj 2016, 00:47 »



OKTOBER 2017

I den her update, har jeg valgt at gøre det lidt anderledes. Jeg gennemgår navn for navn de spillere, der har fået point og hvordan de fik dem.

Thorkild Mogensen 1075 point – 225 almindelige point og 850 bonus point - Dennislauridsen
Den spiller, der har skrabet flest point sammen individuelt, er noget overaskende en af vores centrale forsvarsspillere Thorkild Mogensen. Thorkild har primært skaffet sine point i landskampene, hvor han har været yderst solid. Først var han med til at holde rent bur mod San Marino. En kamp Danmark vandt 2-0. Men de fleste af hans point kom i den anden landskamp, hvor Danmark på ny vandt 2-0, denne gang mod Estland. Udover et nyt clean sheet, blev det også til en scoring og en titel som kampens spiller.

På klubholdet, har Thorkild spillet i 2 kampe. Den ene kamp var mod AZ, en udekamp, der var vigtig i forhold til at holde trit med toppen og her blev Thorkild afgørende, da han blev matchvinder med sit mål til 2-1 i det 73. minut. Thorkilds anden kamp, var i pokalen, hvor vi vandt en overlegen 5-0 sejr over GVVV. Thorkild havde ikke meget at lave i forsvaret, hvor han sjældent kom på prøve, men sammen med resten af sine forsvarskollegaer holdt han godt stand og afviste alt inden det blev farligt.

POINT
  • 2 x Rent bur bonus (forsvar) 100 (+ 200 bonuspoint)
  • Scoring af forsvarsspiller 175 (+ 100 bonuspoint)
  • Kampens spiller kåring af forsvarsspiller 175 (+ 100 bonuspoint)
  • Scoring af forsvarsspiller 175 point
  • Rent bur bonus (forsvar) 50 point

Frederik Gade 825 point – 375 almindelige point og 450 bonuspoint – Arsrea
Frederik Gade har været i fin form i den her sæson, og den gode form fortsatte han i oktober. Vi starter med at se på Frederiks kampe for klubholdet. Frederiks første kamp, var udekampen mod FC Groningen, der endte 2-2 efter vi ellers var foran 2-0. Frederik scorede målet til 2-0, der blev sat ind allerede efter 13 minutter. Han blev spillet fri af Thorvald Bendtsen og han afsluttede med et yderst fornemt spark, der sad helt oppe i krogen uden chance for modstanderens målmand. Frederik blev ved samme lejlighed kåret til kampens spiller. Frederik fik også knap 20 minutters spilletid i pokalkampen mod GVVV, hvor han blev skiftet ind i stedet for Aputsiaq Jakobsen. Frederik nåede i den korte tid at lægge op til det ene af Mads Dehlis mål. Frederik var med fra start i den sidste kamp i oktober mod FC Utrecht, men her gjorde Frederik ikke det store væsen af sig, og det var generelt en svær kamp for os, hvor vi forsøgte at nedbryde Utrechts 3-2-3-2 formation.

På landholdet var Frederik den bedste mand i hans første optræden i kampen mod San Marino. Det blev hverken til mål eller assist, men Frederik spillede en super kamp på midtbanen og lavede bl.a. 16 nøgleafleveringer. Dette gav ham karakteren 9,0, der var nok til at han blev kampens spiller. I den anden landskamp mod Estland, var Frederik ikke helt så iøjnefaldende, men han fik alligevel lavet en assist.

POINT
  • Scoring af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Kampens spiller kåring af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Assist af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Kampens spiller kåring af offensiv midtbanespiller 125 (+ 100 bonuspoint)
  • Assist af offensiv midtbanespiller 125 (+ 100 bonuspoint)


Mickey Van Meer Madsen 750 point – 0 almindelige point 750 bonuspoint – whapz
Mickey har i denne update kun skaffet point til sig selv på det hollandske U21 landshold. I den første kamp, vandt Holland 3-2 mod Estland, og det havde Mickey en stor andel i, da han både lavede en assist, og blev kampens spiller til en karakter på 9,0.

I Hollands anden kamp, blev det endnu en sejr, denne gang var det 1-0 mod Ungarn. Mickey Van Meer Madsen fortsatte sin gode form for den sidste kamp, og han var kampens enlige målscorer. Det var i øvrigt Mickeys første point her i sæson 3.

POINT
  • Assist af midtbanespiller 150 (+ 100 bonuspoint)
  • Kampens spiller kåring af midtbanespiller 150 (+ 100 bonuspoint)
  • Scoring af midtbanespiller 150 (+ 100 bonuspoint)

Thorvald Bendtsen 400 point – 400 almindelige point og 0 bonuspoint – Dennislauridsen
Thorvald startede godt ud, da han i sin første kamp mod Groningen lagde op til begge vores mål. Hans næste optræden, var i pokalen mod GVVV, og her kom han på banen efter 62 minutter i stedet for Roald Edmundsson, og i den knap halve time Thorvald var på banen, nåede han både at lave et mål og en assist.

POINT
  • 3 x Assist af angriber 300 point
  • Scoring af angriber 100 point

Malik Jakobsen 375 point – 225 almindelige point og 150 bonuspoint – Wester
Malik har deltaget i 2 ligakampe i denne update. I den første kamp mod FC Groningen (U), leverede han en rimelig anonym indsats, men i den anden kamp, der var hjemme mod FC Utrecht, var han banens bedste. Han var med til at holde rent bur, og så var han manden bag det indlæg, der førte til et Utrecht selvmål, der også var kampens eneste scoring. Desværre blev indlægget ikke registreret som en assist. 

På landsholdet, var Malik som vanligt med for det danske U21 landshold, og i kamp nummer 2 mod Estland, var han en del af forsvaret, der holdt rent bur, og det er der selvfølgelig bonus for.

POINT
  • Kampens spiller kåring af forsvarsspiller 175 point
  • Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Rent bur bonus (forsvar) 50 (+ 100 bonuspoint)
   

John Graversen 375 point – 375 almindelige point og 0 bonuspoint – John Graversen
John har til tider haft svært ved at være rigtig kampafgørende, men i den her update er han begyndt at finde det gode spil frem. Alle hans point, blev hentet i samme kamp. Det var i pokalen mod GVVV, som vi jo vandt 5-0. John stod for 2 af målene, og det var nok til at give ham prisen som kampens spiller. John spillede også i 2-1 sejren over AZ, men her var der hverken mål eller assist.

POINT
  • 2 x Scoring af offensiv midtbanespiller 250 point
  • Kampens spiller kåring af offensiv midtbanespiller 125 point

Mikkel Dehli 350 point – 50 almindelige point og 300 bonuspoint – Dehli
Næste mand i rækken er Dehli, der har skaffet de fleste af sine point i kampene for det danske U21 landshold. På klubholdet har han fået 50 point, da han var med til at holde rent bur i kampen mod FC Utrecht. På landsholdet var han med i begge kampe, og i begge kampe var der rent bur.

POINT
  • Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • 2 x Rent bur bonus (forsvar) 100 (+ 200 bonuspoint)

Mads Dehli 250 point – 250 almindelige point og 0 bonuspoint - Dehli
Lige efter Mikkel Dehli, kommer brormand Mads Dehli. Mads fik sine 250 point i kampen mod GVVV, og ligesom John Graversen, blev Mads ved den lejlighed dobbelt målscorer.

POINT
  • 2 x Scoring af offensiv midtbanespiller

Ivan Vladikov 225 point – 225 almindelige point og 0 bonuspoint – Nodiem
Ivan var i kamp 3 gange i den her update, da Mikkel Dehli var skadet til AZ kampen og efterfølgende skulle han lige blive helt klar, så Ivan spillede i de 3 første kampe af måneden. Ivan lavede en yderst vigtig assist, i 2-1 sejren mod AZ (U). Ivan tog det hjørnespark, som Thorkild Mogensen fint headede i kassen. Så var Ivan også en del af forsvaret i 5-0 sejren mod GVVV, og det udløser jo 50 point.

POINT
  • Assist af forsvarsspiller 175 point
  • Rent bur bonus (forsvar) 50 point

Roald Edmundsson 200 point – 200 almindelige point og 0 bonuspoint – ladelj
Roald har scoret en enkelt gang i de 2 kampe han har spillet i den her update. Det var i 2-1 kampen mod AZ, hvor han scorede denne perle:

<a href="https://www.youtube.com/v/rSrFArFKIiY" target="_blank">https://www.youtube.com/v/rSrFArFKIiY</a>

I samme kamp, blev han også kåret til kampens spiller.

POINT
  • Scoring af angriber 100 point
  • Kampens spiller kåring af angriber 100 point

Nuka Jakobsen 200 point – 50 almindelige point og 150 bonuspoint – Peroni21
Ligeledes på 200 point, har vi Nuka Jakobsen, der har fået alle sine point for at være med til at holde målet rent. På klubholdet, var han med i 1-0 sejren over FC Utrecht. På landsholdet var Nuka med i begge kampe, og mod Ungarn, blev det altså til endnu et rent bur.

POINT
  • Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Rent bur bonus (forsvar) 50 (+ 100 bonuspoint)

Mont Blanc 200 point – 50 almindelige point og 150 bonuspoint – Sarl
3. mand på 200 point, og Mont fik dem på præcis samme måde som Nuka Jakobsen. Mont Blancs rene bur kom mod GVVV, og på landsholdet var han med i begge kampe for det franske U21 landshold. Det blev til et clean sheet mod Rumænien. Der var faktisk også rent bur mod Georgien, hvor Frankrig vandt 5-0, men Mont spillede som angriber i kampen.

POINT
  • Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Rent bur bonus (forsvar) 50 (+ 100 bonuspoint)

Duncan Edwards 150 point – 150 almindelige point og 0 bonuspoint – Arsrea
Duncan får normalt ikke mange point, men denne gang er han endelig på banen igen. Duncan lavede en fremragende assist til Roald Edmundssons mål mod AZ, som i kan se længere oppe. Man når lige at se Duncans aflevering i starten af klippet.

Duncan var igen med på det engelske U21 landshold, hvor han endnu engang fik fuld spilletid. England vandt 4-0 over Malta og Duncan spillede til 7,5.

POINT
  • Assist af midtbanespiller 150 point

Aputsiaq Jakobsen 125 point – 125 almindelige point og 0 bonuspoint – Peroni21
Aputsiaq var med i kampene mod AZ og GVVV. I GVVV kampen lavede Aputsiaq en enkelt assist.

POINT
  • Assist af offensiv midtbanespiller 125 point

Paulo Reba Montavo 125 point – 125 almindelige point og 0 bonuspoint – szukizek
Også på 125 point, har vi Paulo Reba Montavo. Paulo var manden bag det første mål mod Groningen, hvor vi jo desværre smed en 2-0 føring. 

POINT
  • Scoring af offensiv midtbanespiller 125 point

Ólavur Edmundsson 75 point – 75 almindepoint og 0 bonuspoint – ladelj
Vi nærmer os enden af listen, og vi er nu nået til Ólavur Edmundsson. Òlavur spillede i kampene mod Groningen og FC Utrecht, og får rent bur bonus for den sidste kamp, som vi jo vandt 1-0

Ólavur var med i begge kampe for det hollandske landshold, dog uden at det gav nogen point.

POINT
  • Rent bur bonus (målmand) 75 point

Don Vjiir Klaas 75 point – 75 almindelige point og 0 bonuspoint – Nodiem
Anden mand på 75 point og anden målmand i streg på listen. Don Vjiir Klaas har også spillet 2 kampe i den her update, og han var med i kampene mod AZ og GVVV. GVVV kampen gav ham de 75 point for det rene bur.

POINT
  • Rent bur bonus (målmand) 70 point

Kasper Van Meer Madsen 50 point – 50 almindelige point og 0 bonuspoint – whapz
Kasper Van Meer Madsen er i denne update noteret for 50 point. Kasper var med i kampene mod AZ og GVVV, og for GVVV kampen, får han selvfølgelig også 50 point for det rene bur.

POINT
  • Rent bur bonus (forsvar) 50 point

Mr. Møller 50 point – 50 almindelige point og 0 bonuspoint – John Graversen
Sidste mand på listen, der tjente point, er Mr. Møller. Mr. Møller var med til at holde rent bur i kampen mod FC Utrecht. Det mest spændende for Mr. Møller i den her update var da han blev udtaget til det danske A-landshold, og i samme omgang fik sin debut mod Australien i en venskabskamp. Danmark tabte desværre 1-0, og Mr. Møller fik 61 minutter inden han blev skiftet ud. 

Diego Montavo -100 point – szukizek
Den rigtige sidste mand på listen er Diego Montavo og han er på 100 minuspoint, fordi szukizek har brugt 100 point, så Diego kunne være garanteret én startplads. Diego har spillet 3 kampe i den her update, men det gav desværre ikke nogen point. Szukizek havde rigtig brugt 250 point, men pga. en forglemmelse fra min side og en fejl i pb’en, har jeg kun givet Diego Montavo én startplads og derfor trækker jeg kun 100 point.




LIGASTILLING EFTER 12 KAMPE
HOLDSTATISTIK
SPILLERSTATISTIK

KAMPPROGRAM

TOP 3 MÅL
1. Roald Edmundsson 6 mål
2. Thorvald Bendtsen 5 mål
3. Mads Dehli 4 mål

TOP 3 ASSIST
1. Frederik Gade 5 assist
2. Paulo Reba Montavo 4 assist
3. Thorvald Bendtsen / Ivan Vladikov 3 assist

TOP 3 MOM
1. Malik Jakobsen / Frederik Gade /  Roald Edmundsson 2 MOM
2. Paulo Reba Montavo / Ivan Vladikov / John Graversen 1 MOM

TOP 3 GENNEMSNIT
1. Ivan Vladikov 7,56
2. Roald Edmundsson 7,41
3. Aputsiaq Jakobsen 7,38

SKADER
 



STILLINGEN
Ny mand på førstepladsen er Dennislauridsen, der har haft en rigtig god runde, anført af Thorvald Bendtsen. Arsrea er også hoppet en plads frem i stillingen for sæson 3 og det er generelt rigtig tæt i toppen med kun 375 point mellem nummer 1 og 4.

I den samlede stilling, trækker Dehli igen lidt fra i toppen, og fører nu med lige under 1000 point. Dennislauridsen hopper 2 pladser frem og op på 3. pladsen og Arsrea hopper en enkelt plads op og er nu på 4. pladsen.



Pointene i denne update, fordelte sig således:
1. Dennislauridsen (Thorvald Bendtsen 400 + Thorkild Mogensen 1075 = 1475)
2. Arsrea (Frederik Gade 825 + Duncan Edwards 150 = 975)
3. whapz (Kasper Van Meer Madsen 50 + Mickey Van Meer Madsen 750 = 800)
4. Dehli (Mads Dehli 250 + Mikkel Dehli 350 = 600)
5. John Graversen (John Graversen 375 + Mr. Møller 50 = 425)
6. Wester (Malik Jakobsen 375)
7. Peroni21 (Nuka Jakobsen 200 + Aputsiaq Jakobsen 125 = 325)
8. Nodiem (Don Vjiir Klaas 75 + Ivan Vladikov 225 = 300)
9. ladelj (Roald Edmundsson 200 + Ólavur Edmundsson 75 = 275)
10. Sarl (Mont Blanc 200)
11. szukizek (Paulo Reba Montavo 125 og Diego Montavo -100 = 25)



 

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #248: 07 Maj 2016, 16:11 »



NOVEMBER 2017


Onsdag den 1. november 2017
November måned, startede med en venskabskamp, da jeg lige havde brug for at få nogle i truppen helt op i 100% kampform. Tit går der jo 2 uger, mellem hver hold spiller, da jeg rotere uge for uge, så ofte ryger kampformen lige nogle procenter. Vi spillede mod et ligegyldigt hold ved navn vv IJsselmeervogels. Vi spillede egentlig en ret ringe kamp, men jeg mistænker spillerne for ikke at være helt motiverede, og jeg kan trods alt ikke bebrejde dem. Vi fik en spinkel 1-0 sejr på mål af Mount Everest.

Fredag den 3. november 2017
Vi havde 10 spillere udtaget til de danske landshold, hvor der skal spilles kampe i de kommende uger. Mads Dehli, Mr. Møller, Paulo Reba Montavo, Diego Montavo, Mikkel Dehli, Malik Jakobsen, Thorvald Bendtsen, Thorkild Mogensen og Nanoq Jakobsen er med for U21 landsholdet, mens Frederik Gade for første gang (mener jeg), er udtaget til A-landsholdet.

Søndag den 5. november 2017
Første kamp i november måned, var vigtig kamp mod Ajax på hjemmebane, hvor en sejr virkelig ville kunne slå vores ny fundne status som tophold fast, eller bekræfte os i, at vi fortsat har et stykke vej helt op til de øverste. Vi lå side om side med Ajax før kampen, begge med 25 point.

Det var som sådan en lige kamp, men Ajax viste i momenter, at der stadig er klasseforskel på vores hold. 2 gange på 6 minutter netter de i første halvleg, efter vi ellers havde den første store chance i kampen. I anden halvleg er det en åben slagudveksling med gode tilbud til begge hold. Vi får faktisk reduceret en enkelt gang. I en offensiv satsning, havde jeg sat Mont Blanc frem i angrebet, og det gav pote, da han blev spillet fri af indskiftede Thorvald Bendtsen. Vi taber 2-1, og det er alt i alt et fair resultat. Vi har flere skud, men samlet har Ajax flere store chancer. Vi selv skaber dog 4 åbne chancer, og det skulle jo helst give mere end et enkelt mål, men sådan skulle det ikke gå. Duncan Edwards fik for resten sit andet gule kort mod slutning og vi sluttede derfor kampen med 10 mand.

Efter kampen viste det sig, at Thorkild Mogensen måtte være ude de næste 8-10 dage efter en duel i kampen mod Ajax. Dermed går han givetvis glip af de kommende landskampe for U21 landsholdet.

POINT
  • Mont Blanc – Scoring af angriber 100 point
  • Thorvald Bendtsen – Assist af angriber 100 point

Torsdag den 9. november 2017
Mr. Møller skadet i landskampen mod Ungarn – ude de næste 3-4 uger :/


Fredag den 10. november 2017
Første omgang med landskampe, og som vanligt betyder det point til vores spillere. Mont Blanc var i aktion for det franske U21 landshold, og spillede igen kampen som angriber. Frankrig vandt hele 9-0 over Andorra og Mont scorede et enkelt mål.

POINT
  • Mont Blanc – Scoring af angriber 100 (+ 100 bonuspoint)

På det hollandske U21 landshold, havde vi 5 mand med (Roald Edmundsson, Ólavur Edmundsson, Nuka Jakobsen, Mickey Van Meer Madsen og Mount Everest). Holland tabte 1-0 på trods af at skudstatistikken lød på hele 30-7 i Hollands favør.

Det danske U21 landshold, havde lidt mere tur i den, og de vandt deres kamp mod Ungarn 3-0. Vi havde 7 mand med (Mads Dehli, Mikkel Dehli, Malik Jakobsen, Diego Montavo, Paulo Reba Montavo, Thorvald Bendtsen og Mr. Møller). Vores spillere stod for alle målene. Thorvald Bendtsen stod for de 2 af dem, mens Mikkel Dehli også kom på måltavlen. Mads Dehli var mand for en enkelt assist. Med sine 2 mål, blev Thorvald også kampens spiller, og der er selvfølgelig også rent bur bonus til de forsvarsspillere vi havde med (Malik Jakobsen, Mr. Møller og Mikkel Dehli). 

POINT
  • Thorvald Bendtsen – 2 x Scoring af angriber 200 (+200 bonuspoint)
  • Mikkel Dehli – Scoring af forsvarsspiller 175 point (+ 100 bonuspoint)
  • Mads Dehli – Assist af offensiv midtbanespiller 125 point (+ 100 bonuspoint)
  • Thorvald Bendtsen – Kampens spiller kåring af angriber 100 (+ 100 bonuspoint)
  • Malik Jakobsen – Rent bur bonus (forsvar) 50 (+ 100 bonuspoint)
  • Mr. Møller – Rent bur bonus (forsvar) 50 (+ 100 bonuspoint)
  • Mikkel Dehli – Rent bur bonus (forsvar) 50 (+ 100 bonuspoint)


Lørdag den 11. november 2017
Frederik Gade var i aktion for det danske A-landshold, og fik dermed sin A-landsholdsdebut. Frederik kom på banen med 35 minutter igen, i den meget afgørende VM playoff-kamp mod Slovenien. Frederik fik en hovedrolle, for han scorede nemlig kampens eneste mål i de sidste sekunder af kampen. Tillykke til Frederik med den første landskamp og det første landsholdsmål.

POINT
  • Frederik Gade – Scoring af angriber 100 (+ 100 bonuspoint)

Tirsdag den 14. november 2017
Anden omgang af landskampe, og vi starter igen med Mont Blanc, der nok engang fik fuld spilletid for det franske landshold, og det var igen som angriber. Frankrig vandt 3-0 over Sverige, dog uden at Mont var involveret i nogle af målene. Frankrig ligger nummer 1 i deres kvalifikationsgrupp e med en målscorer på 21-1 og 3 point ned til nærmeste forfølger og selvom der stadig er 4 kampe tilbage, ligner Frankrig et hold, der skal til U21 EM.

De danske drenge spillede topkamp mod Tjekkiet, og desværre endte kampen 0-0. Malik Jakobsen, Mikkel Dehli, Mads Dehli, Diego Montavo, Thorvald Bendtsen og Paulo Reba Montavo var alle med i kampen og der kun point til vores forsvarsspillere for det rene bur.

POINT
  • Malik Jakobsen – Rent bur bonus (forsvar) 50 (+ 100 bonuspoint)
  • Mikkel Dehli – Rent bur bonus (forsvar) 50 (+ 100 bonuspoint)

Det hollandske U21 landshold, der jo er i samme gruppe som det danske, mødte San Marino, og det blev til en let 3-0 sejr. Ólavur Edmundsson, Nuka Jakobsen, Mount Everest og Mickey Van Meer Madsen var med, og der var både point til Ólavur og Nuka Jakobsen for det rene bur. Mount Everest havde en super kamp, og han stod både for en assist og blev kampens spiller. Stillingen i Hollands og Danmarks gruppe er, at Tjekkiet fører med 16 point foran Danmark med 13 og Holland med 12. Kun det bedste hold går videre, så vi håber selvfølgelig på det bliver en af de 2 hold vi har spillere på. De 4 bedste 2’ere for grupperne går i øvrigt også videre til selve slutrunden.

POINT
  • Ólavur Edmundsson – Rent bur bonus (målmand) 75 (+ 100 bonuspoint)
  • Nuka Jakobsen – Rent bur bonus (forsvar) 50 (+ 100 bonuspoint)
  • Mount Everst – Assist af midtbanespiller 150 (+ 100 bonuspoint)
  • Mount Everst – Kampens spiller kåring af midtbanespiller 150 (+ 100 bonuspoint)

Onsdag den 15. november 2017
Frederik Gade var også med i returkampen mod Slovenien, og selvom det hverken blev til mål eller assist, var han med i en større del af kampen end sidst, og det blev til 65 minutter. Frederik spillede som frontangriber i hele kampen, inden han blev erstattet af Martin Braithwaite. Danmark vandt kampen 3-2 og dermed er Danmark med til VM slutrunden, der starter sommeren 2018.

Søndag den 19. november 2017
Anden kamp i november, var mod ligaens nok bedste hold PSV, og så endda på udebane, så det var en svær opgave vi stod overfor. Vi havde i vores 4 tidligere opgør aldrig slået dem og den samlede målscorer lød på 12-2. Mr. Møller skulle rigtig have spillet, men han var stadig ude med skade, og han blev erstattet af Mont Blanc. Det var lige kamp selvom PSV havde overvægt at skudchancer. Vi stillede op med en kontramentalitet, og det virkede til PSV havde svært ved at bryde igennem vores forsvar, og tit forsøgte de sig med ufarlige langskud. 8 af deres 23 skud var langskud. Offensivt var vi helt med i kampen, og vi var faktisk også mest på bolden. 55% endte vi ud med at have. Vi kommer foran efter en smuk dybdebold af Paulo Reba Montavo til indskiftede Roald Edmundsson, der var alene med keeperen, og helt køligt tog han et træk udenom ham og placerede sikkert bolden i nettet. Det var måske lidt imod kampbilledet, men det var ikke decideret ufortjent. Fra det øjeblik pressede PSV som man kunne forvente endnu mere på, og selvom vi forsvarede os godt, kunne vi ikke holde stand hele kampen. Efter 84 minutter kom der et indlæg fra højre side som vores centrale forsvar for en gang skyld ikke kunne afvise og hovedstødet endte i mål. Kampen endte 1-1 og på trods af det sene mål, er jeg egentlig godt tilfreds med resultatet. Paulo Reba Montavo blev kåret til kampens spiller og han spillede til 7,6.

POINT
  • Paulo Reba Montavo – Assist af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Roald Edmundsson – Scoring af angriber 100 point
  • Paulo Reba Montavo – Kampens spiller kåring af offensiv midtbanespiller 125 point

Søndag den 26. november 2017
Næste modstander i ligaen var Heerenveen, der noget overaskende ligger på sidstepladsen i ligaen. Jeg gik ind og kiggede på deres ligahistorik og de er sluttet henholdsvis som 2’er og 3’er de sidste par år, så selvom de lå langt nede, forventede jeg ikke en nem kamp. Heerenveen er også et af de hold vi endnu ikke har slået endnu. Vi har spillet uafgjort mod dem 2 gange og den samlede målscorer i de 4 kampe lyder på 4-1, så det er altid tæt når vi mødes.

Kampen startede på den mest forfærdelige måde, da Heerenveen scorer efter halvanden minut. Jeg havde igen sat mentaliteten til kontra, men den droppede jeg hurtigt. 2 minutter senere, får vi en åben chance til Nanoq Jakobsen, men han afslutter med det svage højre ben og kvaliteten var desværre derefter. Senere blev Roald Edmundsson spillet helt fri i feltet af John Graversen, men heller ikke kan kunne passere keeperen. Efter 25 minutter indkasserer vi et yderst uheldigt mål. Det var som sådan et ufarligt skud, men den tog lige en afretning på Mont Blanc og så var vi bagud 2-0. Meget ufortjent. Efter en halv times spil, får Nanoq Jakobsens endnu en åben chance, men igen skyder han med det dårlige højre ben, og bolden går nært forbi den fjerne stolpe. Kun 2 minutter senere, fik vi endelig vores fortjente mål, og det var John Graversen, der opfangede en løs bold bagerst i feltet. Efter vores mål, kom Heerenveen mere med og skabte 2 helt åbne chancer, som Don Vjiir Klaas begge fik afværget på fornem vis. I anden halvleg var der ikke så meget gang i den, og vi ender med et meget beklageligt 2-1 nederlag. Det var Heerenvens blot anden sejr i ligaen og vi forlængede dermed vores dårlige stime imod dem.

POINT
  • John Graversen – Scoring af offensiv midtbanespiller 125 point

Onsdag den 29. november 2017
Sidste kamp i november måned, og vi trængte virkelig til en sejr, hvis vi skulle holde trit med toppen. 1 point i kampene mod Ajax og PSV og okay, men nederlaget mod Heerenven var ikke godt, og det skulle revancheres mod NEC, der lå nummer 7 før dagens opgør, mens vi var faldet til 5. pladsen, så en sejr kunne gøre vores forspring på 4 point ned til dem endnu mere komfortabelt. Mr. Møller var endnu ikke klar på det her tidspunkt, og igen fyldte Mont Blanc ind for ham. Han var den mest friske af ham og Thorkild Mogensen som valget stod imellem.

Desværre blev det 4. forsøg i november måned, heller ikke til nogen sejr. Det var for det meste en ret lige kamp, og egentlig underligt at den kan ende 0-0, med de chancer, der trods alt var i begge ender. I vores ende, var Ólavur Edmundsson redningsmand et par gange og i den anden ende, havde vi ikke helt skarpheden. Med den uafgjorte er vi pt. placeret på en fin 5. plads, men hullet ned til de næste forfølgere er blevet mindre. Der er naturligvis rent bur bonus til alle forsvarsspillere, og da Kasper Van Meer Madsen kom ind ved halvleg i stedet for Malik Jakobsen, der bar på et gult kort, få begge vores højre backs også point for det rene bur. Slutteligt, blev Ivan Vladikov (7,7) kåret til kampens spiller.

POINT
  • Ólavur Edmundsson – Rent bur bonus (målmand) 75 point
  • Malik Jakobsen – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Mont Blanc – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Nuka Jakobsen – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Ivan Vladikov – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Kasper Van Meer Madsen – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Ivan Vladikov – Kampens spiller kåring af forsvarspiller 175 point


LIGASTILLING EFTER 16 KAMPE
HOLDSTATISTIK
SPILLERSTATISTIK

KAMPPROGRAM

TOP 3 MÅL
1. Roald Edmundsson 7 mål
2. Thorvald Bendtsen 5 mål
3. Mads Dehli 4 mål

TOP 3 ASSIST
1. Frederik Gade / Paulo Reba Montavo 5 assist
2. Thorvald Bendtsen 4 assist
3. Ivan Vladikov 3 assist

TOP 3 MOM
1. Paulo Reba Montavo / Ivan Vladikov / Malik Jakobsen / Frederik Gade /  Roald Edmundsson 2 MOM
2. John Graversen 1 MOM

TOP 3 GENNEMSNIT
1. Ivan Vladikov 7,52
2. Malik Jakobsen 7,3
3. Aputsiaq Jakobsen 7,3

SKADER
Mr. Møller 3 dage



STILLINGEN
Sarl har virkelig fået gang i pointene her på det sidste, og i denne update tager han førstepladsen. De fleste af pointene kommer gennem præstationer på landsholdet, men ikke desto mindre er det rigtig godt gået.

I stillingen for sæson 3, er Dehli rykket op på 2. pladsen, og er nu kun 175 point fra Dennislaurisen på 1. pladsen. Sarl, der jo havde den bedste runde, er sprunget fra en 9. plads til en 7. plads.

I den samlede stilling, går Dennislauridsen forbi Nodiem og overtager hans 2. plads. Dehli sidder stadig solidt på sin 1. plads og har i denne runde udbygget forspringet med 150 point ned til nærmeste forfølger, som nu er Dennislauridsen.

Pointene i denne update, fordelte sig således:
1. Sarl (Mount Everest 500 + Mont Blanc 350 = 850)
2. Dehli (Mikkel Dehli 575 + Mads Dehli 225 = 800)
3. Dennislauridsen (Thorvald Bendtsen 700)
4. Wester (Malik Jakobsen 350)
5. ladelj (Ólavur Edmundsson 250 + Roald Edmundsson 100 = 350)
6. John Graversen (Mr. Møller 150 + John Graversen 125 = 275)
7. szukizek (Paulo Reba Montavo 250)
8. Nodiem (Ivan Vladikov 225)
9. Arsrea (Frederik Gade 200)
10. Peroni21 (Nuka Jakobsen 200)
11. whapz (Kasper Van Meer Madsen 50)



Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #249: 07 Maj 2016, 16:24 »

Sig mig er Vladikov røget af landsholdet Huh
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #250: 07 Maj 2016, 16:35 »

Sig mig er Vladikov røget af landsholdet Huh

Han er stadig udtaget til A-landsholdet, og har siddet på bænken i Ruslands 2 seneste kampe kan jeg se Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #251: 08 Maj 2016, 22:52 »



DECEMBER 2017


Lørdag den 2. december 2017
Første kamp i december måned, var en hjemmekamp mod Heracles, der lå nummer 12 inden dagens opgør, og det var bestemt en kamp jeg følte burde give 3 point. Sidste opgør mod dem, var på hjemmebane, og her vandt vi 3-0, og en ny sejr burde bestemt ikke være urealistisk.

Vi spiller en rigtig god kamp faktisk, og den burde i virkeligheden aldrig have været så tæt i så lang tid som den var. Vi misbruger et par store chancer ved Nanoq Jakobsen og Roald Edmundsson i starten af første halvleg, men efter 34 minutter tog Roald revanche, da han omsatte et indirekte frispark fra Aputsiaq Jakobsen. Føringen var kortvarig, og kun 2 minutter senere stod den 1-1. Resten af kampen stod vi på, og vi skabte flere gode muligheder. Efter en times spil kom Mads Dehli og Paulo Reba Montavo ind i stedet for deres kantkolleger, og førstnævnte mand tog hurtigt en hovedrolle. Et nyt indirekte frispark fra Aputsiaq Jakobsen, blev nemlig omsat efter 68 minutter, hvor lille Mads Dehli kom højest og headede bolden i mål. Med 6 minutter tilbage, blev Mads dobbelt målscorer efter en god dybdebold fra Roald, og Mads scorer efter et fremragende skud, der går ind det fjerne hjørne. Mads var også lige ved at snuppe titlen som kampens spiller, men den går til Aputsiaq Jakobsen, selvom de begge fik samme rating (8,7). Kampen slutter 3-1 og det var godt at komme tilbage på sejrssporet igen.

POINT
  • Aputsiaq Jakobsen – 2 x Assist af offensiv midtbanespiller 250 point
  • Roald Edmundsson – Assist af angriber 100 point
  • Roald Edmundsson – Scoring af angriber 100 point
  • Mads Dehli – 2 x Scoring af offensiv midtbanespiller 250 point
  • Aputsiaq Jakobsen – Kampens spiller kåring af offensiv midtbanespiller 125 point

Tirsdag den 5. december 2017
Mads Dehli og Aputsiaq Jakobsen blev begge udtaget til ugens hold.

Fredag den 8. december 2017
Inden kampen mod GO Ahead Eagles, kom Mads Dehli til mig, og udtrykte ønske omkring et skifte til Sporting, selvom der hverken var bud eller interesse for ham. Jeg lovede at acceptere et bud fra dem, hvis det svarede til min vurdering af ham, og det forventer jeg naturligvis ikke at de laver sådan et bud Wink

Næste kamp var en ny hjemmekamp, og modstanderen var GO Ahead Eagles, og det var en kamp, der bare skulle vindes. Vi havde tidligere i sæsonen slået dem 3-1 på udebane og de havde inden vores kamp endnu ikke vundet på udebane, og kun fået 2 uafgjorte i 8 forsøg. Det var også Mr. Møllers første kamp i et godt stykke tid, da han endelig var kommet sig over sin skade og han var en form, hvor jeg kunne tillade mig at spille ham.

Kampen var lige ved at starte helt forfærdeligt, for allerede efter 35 sekunder, sender vores modstander et skud på stolpen, men vi slipper med skrækken. Herefter får vi sat os på spillet og bringer selv foran efter 12 minutter ved Frederik Gade. Ligesom i sidste kamp, mangler vi dog lidt kynisme og skarphed i det defensive, og GO Ahead Eagles kommer tilbage i kampen efter godt gennemspillet angreb. Senere i halvlegen, modtager en deres spillere sit andet gule kort, og herfra havde vi rimelig godt styr på kampen. Det udmøntede sig ikke i boldbesiddelse dog, men vi skabte klart flere chancer og tilbragte meget tid på deres sidste tredjedel af banen. Kort før pause bringer Mads Dehli og fortjent foran, og herfra var det kun et spørgsmål om hvor stor sejren skulle blive. Vores sejrschancer steg yderligere, da GO Ahead Eagles fik deres 2. mand smidt ud, igen efter 2 gule, og det skete lige inden vi gik til pause. På den anden side af pausefløjtet scorede vi 2 gange, hvor det var Paulo Reba Montavo og Mads Dehli, der stod for målene, og kampen endte 4-1.

POINT
  • Frederik Gade – Scoring af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Mads Dehli – 2 x Scoring af offensiv midtbanespiller 250 point
  • Paulo Reba Montavo – Scoring af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Malik Jakobsen – Assist af forsvarsspiller 175 point
  • Mount Everest – Assist af midtbanespiller 150 point
  • Paulo Reba Montavo – Assist af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Frederik Gade – Assist af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Mads Dehli – Kampens spiller kåring af offensiv midtbanespiller 125 point

Søndag den 10. december 2017
Mr. Møller kom, og ligesom Mads Dehli, udtrykte han ønske om at skifte klub. Han ville gerne til Gladbach, og jeg ligeledes til ham, at jeg ville acceptere et bud, hvis det svarede til min vurdering af ham.

Tirsdag den 12. december 2017
Vi havde hele 4 mand på ugens hold efter vores fine kamp mod GO Ahead Eagles, og de 4 var Malik Jakobsen, Ivan Vladikov, Mads Dehli og Frederik Gade.

Vi havde også en kamp tirsdag, og det var i den hollandske pokalturnering, hvor vi skulle op i mod Roda JC fra den næstbedste række. Selvom vi burde være et niveau over, havde Roda i forrige runde slået Ajax ud, så helt nemt blev det ikke. Samtidig skulle vi også vinde for at leve op til bestyrelsens mål om en kvartfinale plads.

Vi leverede en solid præstation, og selvom det var en smal 1-0 sejr, så var vi i kontrol stort set hele kampen. Vi kunne have scoret mere, men sådan gik det ikke. Roda var farlige et par gange, men Don Vjiir Klaas var klar, der når der vare fare på færre. Manden bag målet var Diego Montavo, og det var hans første mål i sæsonen. Aputsiaq Jakobsen stod for assisten, og han spillede en super kamp og blev også kampens spiller.

POINT
  • Diego Montavo – Scoring af midtbanespiller 150 point
  • Aputsiaq Jakobsen – Assist af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Aputsiaq Jakobsen – Kampens spiller kåring af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Don Vjiir Klaas – Rent bur bonus (målmand) 75 point
  • Kasper Van Meer Madsen – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Mont Blanc – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Mr. Møller – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Mikkel Dehli – Rent bur bonus (forsvar) 50 point


Torsdag den 14. december 2017
I kvartfinalen af pokalen trak vi ADO Den Haag på udebane, så ikke den nemmeste lodtrækning, men heller ikke den sværeste.

Lørdag den 16. december 2017
Det var den sidste kamp i december måned, førend der ville komme en lille vinterpause. Dagens modstander var VVV, der lå på en 17. plads før kampen, og igen var det en kamp, der bare skulle vindes.

Sådan gik det dog desværre ikke. Vi spiller ellers en rigtig god kamp, og skaber rigeligt med chancer til at vinde. Vi vinder skudstatistikken 24-9 og dominere bolden med 61 % i boldbesiddelse. VVV er lige ved at lave det helt store tyveri, da de kommer foran med kun 5 minutter igen. På det her tidspunkt, har jeg rykket Mont Blanc frem i angrebet i jagten på 3 point, og det gav lidt mere plads i vores forsvar, hvor det nu kun var Nuka Jakobsen, der var tilbage og det udnyttede VVV. Vi kommer heldigvis tilbage få minutter senere ved Roald Edmundsson, der scorer efter en fin stikning fra Aputsiaq Jakobsen. Den ender 1-1, hvilket er ret så bittert, men i det mindste fik reduceret til sidst. Et nederlag havde slet ikke været til at bære. Mickey Van Meer Madsen spillede en super kamp på den centrale midt, og han blev kåret til kampens spiller (8,2).

POINT
  • Aputsiaq Jakobsen – Assist af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Roald Edmundsson – Scoring af angriber 100 point
  • Mickey Van Meer Madsen – Kampens spiller kåring af midtbanespiller 150 point

Torsdag den 28. december 2017
Bestyrelsen kom og tilbød mig en ny kontrakt. Min nuværende udløb her til sommer, og den nye kontrakt løber yderligere 2 år frem i tiden til sommeren 2020.

LIGASTILLING EFTER 19 KAMPE
HOLDSTATISTIK
SPILLERSTATISTIK

KAMPPROGRAM

TOP 3 MÅL
1. Roald Edmundsson 9 mål
2. Mads Dehli 8 mål
3. Thorvald Bendtsen 5 mål

TOP 3 ASSIST
1. Frederik Gade / Paulo Reba Montavo 6 assist
2. Aputsiaq Jakobsen 5 assist
3. Thorvald Bendtsen 4 assist

TOP 3 MOM
1. Paulo Reba Montavo / Ivan Vladikov / Malik Jakobsen / Frederik Gade /  Roald Edmundsson / Aputsiaq Jakobsen 2 MOM
2. John Graversen / Mads Dehli / Mickey Van Meer Madsen 1 MOM

TOP 3 GENNEMSNIT
1. Ivan Vladikov 7,6
2. Aputsiaq Jakobsen 7,55
3. Malik Jakobsen 7,49

SKADER
 



STILLINGEN
Rundens topscorer er denne gang Peroni21, der anført at Aputsiaq Jakobsen har tjent 750 point i denne update. Aputsiaq Jakobsen har haft en super december måned med 4 assist og 2 gange kampens spiller. Lige i hælene på ham, har vi Dehi, der med Mads Dehli, også har haft en fornem december. Mads blev dobbelt målscorer i begge de 2 første kampe af december.

I stillingen for sæson 3 har netop Dehli passeret Dennislauridsen, der ikke fik nogen point i den her runde. Dehli har nu 500 point ned til Dennislauridsen på 2. pladsen. Der er også sket lidt forskydninger i den anden ende af stillingen, hvor både ladelj og Peroni21 gik en plads op, og John Graversen gik 2 pladser ned.

I den samlede stilling skete der ikke så meget. Dehli udbyggede sit forspring endnu mere, og ligner efterhånden et kvalificeret bud på vinder af projektet, når det engang slutter. Peroni21 gik en enkelt plads frem, og er nu nummer 8 mens Whapz røg ned på 9. pladsen.

Pointene i denne update, fordelte sig således:
1. Peroni21 (Aputsiaq Jakobsen 750)
2. Dehli (Mads Dehli 625 + Mikkel Dehli 50 = 675)
3. szukizek (Paulo Reba Montavo 250 + Diego Montavo 150 = 400)
4. ladelj (Roald Edmundsson 300)
5. Arsrea (Frederik Gade 250)
6. whapz (Mickey Van Meer Madsen 150 + Kasper Van Meer Madsen 50 = 200)
7. Sarl (Mount Everest 150 + Mont Blanc 50 = 200)
8. Wester (Malik Jakobsen 175)
9. Nodiem (Don Vjiir Klaas 75)
10. John Graversen (John Graversen 50) 




Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #252: 11 Maj 2016, 19:46 »

Kun 805 point op til 10. pladsen. John Graversen watch out! Jeg er træt af at ligge sidst.
Logged

Isolation

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #253: 14 Maj 2016, 18:29 »



JANUAR 2018


Så er januar måned overstået, og jeg må sige det går rigtig fint, og vi spiller stadig med i den sjove ende at tabellen. Vi startede årsskiftet med de sædvanlige priser, og vi var selvfølgelig repræsenteret. Frederik Gade var den helt store vinder, da han både tog prisen som Årets U21 talent og Årets unge spiller i Danmark. Frederik havde i året 2017 spillet 30 kampe, hvor han havde lavet 4 mål og 9 assist. Stort tillykke til Frederik og Arsrea. Men det slutter alligevel ikke helt her for hæderen til Frederik, for han fandt nemlig også vej til Årets hold, hvor han også har selskab af Mads Dehli og så Paulo Reba Montavo, der dog var på bænken.

TRANSFERVINDUET
Som jeg tidligere har skrevet, så havde vi 2 mand (Mads Dehli og Mr. Møller) som gerne ville skifte væk, hvis en given klub bød på dem. Vi havde en del bud på vores spillere i starten af måneden, men jeg afviste selvfølgelig dem alle. Langt de fleste bud var faktisk fra vores ligarivaler Ajax, der både bød på Mads Dehli, Aputsiaq Jakobsen, Mont Blanc og Malik Jakobsen.

KAMPENE
I den korte vinterpause vi havde, spillede vi selvfølgelig en masse venskabskampe, men det er jo ikke det mest spændende at høre om, så dem springer jeg hurtigt hen over. Det eneste nævneværdige der skete, var desværre en dårlig nyhed, da Mickey Van Meer Madsen blev skadet og var ude i de næste 4-5 uger.

Men lad os komme videre til ligakampene, hvor det jo går ret godt. Vi havde et ok program med SC Cambuur ude og ADO Den Haag og Vitesse på hjemmebane. Alle kampe er naturligvis vigtige, men de 2 hjemmekampe var især vigtige, da det var hold, der lå lige omkring os i tabellen.

Vi starter med kampen mod SC Cambuur, som vi vinder i overlegen stil med 3-0. Kampen var egentlig meget tættere end resultatet antyder, men vi var kyniske og udnyttede de chancer vi fik. Roald Edmundsson var den helt store helt, da han stod for alle målene. I den anden ende stod Don Vjiir Klaas en super kamp og var en stor årsag til det rene bur.

POINT
  • Roald Edmundsson – 3 x Scoring af angriber 300 point
  • Roald Edmundsson – Hattrick 100 point
  • Roald Edmundsson – Kampens spiller kåring af angriber 100 point
  • John Graversen – Assist af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Nanoq Jakobsen – Assist af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Mads Dehli – Assist af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Don Vjiir Klaas – Rent bur bonus (målmand) 75 point
  • Kasper Van Meer Madsen – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Mont Blanc – Rent bur bonus (forvar) 50 point
  • Thorkild Mogensen – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Mikkel Dehli – Rent bur bonus (forsvar) 50 point


Næste kamp var hjemme mod ADO Den Haag, endnu et hold vi før kampen ikke havde prøvet at vinde over, og efter kampen var det desværre stadig tilfældet. Vi fik dog spillet uafgjort, men det var sgu en lidt mærkelig kamp. Der blev skabt meget få chancer fra begge hold og det virkede til de 2 hold udlignede hinanden. Vi kommer foran allerede 7 minutter ved Thorvald Bendtsen, men vi kan altså ikke holde fast, og ADO Den Haag kommer fortjent tilbage i kampen med deres mål i starten af anden halvleg. Den ender 1-1 og det er sgu et fair nok resultat. Jeg ærgrer mig dog over vi ikke formår at distancere os yderligere fra dem og at vi stadig ikke har slået dem. Vi får dog snart en ny mulighed, da vi skal møde dem i pokalen på udebane i den første kamp i februar.

POINT
  • Thorvald Bendtsen – Scoring af angriber 100 point
  • Paulo Reba Montavo – Assist af offensiv midtbanespiller 125 point

Tredje og sidste kamp i januar var hjemme mod Vitesse, og her spillede vi virkelig en super kamp. Vitesse var inde i en dårlig periode, og havde flere skader, og det var medvirkende til at vi satte os på kampen. Vi var klart spildominerende, men vi skabte ikke så mange store chancer. Roald Edmundsson var skarp ved en af de chancer vi fik i første halvleg, og han endte som den eneste målscorer. Det var nær ved at gå galt i overtiden, men her hev Don Vjiir Klaas en vanvittig redning frem. Vi vinder altså 1-0 og det var fuldt fortjent. Duncan Edwards var i min mening kampens bedste, selvom den titel gik til Aputsiaq Jakobsen som stod for oplægget til Roald. Duncan ejede simpelthen den midtbane, og nåede op på vanvittige 148 afleveringsforsøg, hvor de 131 var succesfulde.

Vi slutter altså med 7 point i januar måned og selvom man godt kunne have ønsket sig en sejr mod ADO Den Haag, syntes jeg godt vi kan være tilfredse. Vi er pt. placeret på en fin 4. plads og vi har ikke alt for langt op, selvom det nok bliver svært at hente nogle af dem foran. Ajax og PSV er i hvert fald udelukket og FC Twente, der ligger nummer 3, ser altså også stærke ud, men man ved jo aldrig. Feyenoord er lige i hælene på os og er kun 3 point efter, men derfra har vi så et lidt større hul på 8 point ned til ADO Den Haag, så lige nu ser det lovende ud i forhold til europæisk bold efter sommerferien.

POINT
  • Roald Edmundsson – Scoring af angriber 100 point
  • Aputsiaq Jakobsen – Assist af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Aputsiaq Jakobsen – Kampens spiller kåring af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Don Vjiir Klaas – Rent bur bonus (målmand) 75 point
  • Kasper Van Meer Madsen – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Mont Blanc – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Thorkild Mogensen – Rent bur bonus (forvar) 50 point
  • Mikkel Dehli – Rent bur bonus (forsvar) 50 point


LIGASTILLING EFTER 22 KAMPE
HOLDSTATISTIK
SPILLERSTATISTIK

KAMPPROGRAM

TOP 3 MÅL
1. Roald Edmundsson 13 mål
2. Mads Dehli 8 mål
3. Thorvald Bendtsen 6 mål

TOP 3 ASSIST
1. Paulo Reba Montavo 7 assist
2. Frederik Gade / Aputsiaq Jakobsen 6 assist
3. Thorvald Bendtsen 4 assist

TOP 3 MOM
1. Aputsiaq Jakobsen / Roald Edmundsson 3 MOM
2. Paulo Reba Montavo / Ivan Vladikov / Malik Jakobsen / Frederik Gade 2 MOM
3. John Graversen / Mads Dehli / Mickey Van Meer Madsen 1 MOM

TOP 3 GENNEMSNIT
1. Aputsiaq Jakobsen 7,6
2. Ivan Vladikov 7,55
3. Malik Jakobsen 7,45

SKADER
Mickey Van Meer Madsen – 1 til 4 dage



STILLINGEN
Rundens vinder er ladelj og Roald Edmundsson, der har haft en super runde med 4 mål, inklusiv et fornemt hattrick mod SC Cambuur.

Med de 600 point ladelj fik i denne runde, rykker han en enkelt plads op i stillingen for sæson 3 og er nu nummer 7.
I den samlede stilling, går ladelj også en enkelt plads op, hvor han nu er nummer 6.

Pointene i denne update, fordelte sig således:
1. ladelj (Roald Edmundsson 600)
2. Peroni21 (Aputsiaq Jakobsen 250)
3. Dehli (Mads Dehli 125 + Mikkel Dehli 100 = 225)
4. Dennislauridsen (Thorkild Mogensen 100 + Thorvald Bendtsen 100 = 200)
5. Nodiem (Don Vjiir Klaas 150)
6. John Graversen (John Graversen 125)
7. szukizek (Paulo Reba Montavo 125)
8. Wester (Nanoq Jakobsen 125)
9. Sarl (Mont Blanc 100)
10. whapz (Kasper Van Meer Madsen 100)


Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #254: 19 Maj 2016, 00:44 »



FEBRUAR 2018


Vi har fortsat vores gode form fra januar måned, og i februar, blev det til fuldt udbytte i alle kampene undtagen én.

ADO Den Haag (U) - Pokalturnering
Vi lagde ud med et pokalopgør mod ADO Den Haag, som vi for nylig havde spillet 1-1 med. Vi spiller især en god første halvleg, hvor vi har flere gode chancer, og det er også her vi kommer foran. Frederik Gade sendte et god langskud afsted mod mål, og her gav den danske keeper Martin Hansen en retur, som Ivan Vladikov af 2 omgange fik sendt i kassen. Det var i øvrigt Ivans fødselsdag, så en fin fødselsdagsgave han valgte at give til holdet. Vi vinder 1-0 og dermed er vi i semifinalen! I semifinalen, fik vi den bedst mulige lodtrækning vil jeg mene, da vi fik SC Heerenveen på hjemmebane (de 2 andre muligheder var PSV og Feyenoord). Vi har dog ikke slået Heerenveen i en betydende kamp endnu, men vi får altså ikke en bedre mulighed for at nå finalen.

POINT
  • Ivan Vladikov – Scoring af forsvarsspiller 175 point
  • Ivan Vladikov – Kampens spiller kåring af forsvarsspiller 175 point
  • Ólavur Edmundsson – Rent bur bonus (målmand) 75 point
  • Malik Jakobsen – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Mr. Møller – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Nuka Jakobsen – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Ivan Vladikov – Rent bur bonus (forsvar) 50 point

PEC Zwolle (U)
Anden kamp i februar, var ude mod PEC Zwolle, der lå i bunden, og det var bestemt en kamp vi burde kunne vinde. Vi spiller en fornuftig kamp, og vi får de 3 point som jeg havde regnet med. Vi kommer foran efter 10 minutter ved Aputsiaq Jakobsen, der bliver sat op af Roald Edmundsson. Vi holder PEC Zwolle nede på meget få chancer, og i den anden ende, kunne vi godt have scoret en enkelt gang mere eller to, men sådan skulle det altså ikke gå. Vi tager en ny 1-0 sejr, hvilket er vores tredje 1-0 sejr i streg, og vi er nu oppe på 10 kampe uden nederlag med fornemme 6 clean sheets i samme periode.

Udover at vi selv fik en fin sejr, så tabte både Ajax og PSV noget overaskende i samme runde. Dermed har vi nu kun 1 point op til PSV på 3. pladsen og 4 til Ajax på 2. pladsen. FC Twente ligger helt i top med 50 point og så har de utrolig nok ikke indkasseret mål i de 10 sidste kampe.

POINT
  • Aputsiaq Jakobsen – Scoring af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Roald Edmundsson – Assist af angriber 100 point
  • Aputsiaq Jakobsen – Kampens spiller kåring af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Don Vjiir Klaas – Rent bur bonus (målmand) 75 point
  • Kasper Van Meer Madsen – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Mont Blanc – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Thorkild Mogensen – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Mikkel Dehli – Rent bur bonus (forsvar) 50 point

Willem II (H)
Tredje kamp i februar var hjemme mod bundproppen Willem II. Willem havde kun fået 1 point i de foregående 11 udekampe, så jeg forventede på ny 3 point. Samtidig var det også kampen, hvor Mickey Van Meer Madsen endelig var tilbage i startopstillingen, efter at have været ude i 4 uger. Desværre bød kampen på en ny skade til en af vores profiler, nemlig Mads Dehli, der er ude med en brækket tå de næste 2 måneder. Men selvom kampen blev lidt overskygget af Mads Dehlis skade, så fik vi stadig den forventede sejr, på trods af at resultatet blev tættere end hvad godt var. Vi scorer 2 gange på de første 21 minutter ved Paulo Reba Montavo og Nanoq Jakobsen, der var kommet ind i stedet for Mads Dehli. Derfra kontrollere vi kampen hjem, og skaber ikke det helt store efterfølgende. Willem II skaber på den anden side heller ikke meget, men alligevel får de reduceret efter godt en times spil, hvor vi bliver alt for passive i vores forsvarsspil. Vi holder den til 2-1, og selvom jeg er skuffet over vi ikke vandt mere klart over det dårligste hold i ligaen, så er det vigtigste trods alt stadig de 3 point.

POINT
  • Paulo Reba Montavo – Scoring af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Nanoq Jakobsen – Scoring af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Mount Everest – Assist af midtbanespiller 150 point
  • Frederik Gade – Kampens spiller kåring af offensiv midtbanespiller 125 point

Feyenoord (U)
Den på papiret sværeste kamp i februar måned stod for døren da vi mødte Feyenoord på udebane. Vi havde 8 point ned til dem inden opgøret, og det forspring skulle som minimum gerne blive det samme. Feyenoord havde en del skader til deres vigtigste spillere, så endnu en sejr, var bestemt ikke umulig. Hvor vi i de 2 sidste kampe havde vundet uden at spille fremragende, så spillede vi en rigtig god kamp mod Feyenoord. Det var tydeligt at se, at de manglede flere af deres bedste spillere, og vi havde ikke de store problemer med at besejre dem 2-0. Det hele startede med John Graversen, der var hurtig over en løs bold i feltet og så stod den 1-0. I anden halvleg, kom Roald Edmundsson igen på tavlen med sit 13. sæsonmål og han er nu kun et mål efter førstepladsen på topscorerlisten. Med endnu en kamp uden nederlag, satte vi også rekord, og er nu oppe på 12 kampe uden nederlag.

Det blev med rundes andre resultater, en endnu mere fremragende runde, da både PSV og FC Twente smed point. Vi er nu nummer 3, á point med FC Twente på 2. pladsen og med 4 point op til Ajax på 1. pladsen.

POINT
  • John Graversen – Scoring af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Roald Edmundsson – Scoring af angriber 100 point
  • Diego Montavo – Assist af midtbanespiller 150 point
  • Aputsiaq Jakobsen – Assist af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Mikkel Dehli – Kampens spiller kåring af forsvarsspiller 175 point
  • Don Vjiir Klaas – Rent bur bonus (målmand) 75 point
  • Kasper Van Meer Madsen – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Mont Blanc – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Thorkild Mogensen – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Mikkel Dehli – Rent bur bonus (forsvar) 50 point

FC Groningen (H)
Sidste ligakamp i februar måned var mod FC Groningen, og hvis vi kunne hente en ny sejr, ville vi for første gang i klubbens historie have vundet alle kampene i en update. Op til kampen, var Mr. Møller blevet skadet, og han er ude de næste 3 uger. Inden kampen mod havde vi ikke tabt i de seneste 4 opgør mod FC Groningen, og med vores gode form i mente, forventede jeg den stime blev udbygget. Det blev den også, men desværre kunne vi ikke forlænge vores sejrsstime. Vi spiller igen en rigtig fin kamp, men i dag var det ikke nok. FC Groningen kommer foran i kampen, men vi svarer hurtigt tilbage med en scoring af Thorvald Bendtsen efter et godt slået frispark fra Ivan Vladikov. Vi spiller som sagt en fin kamp, og vi skaber nok chancer til at vinde, men ind ville bolden ikke. Den ender 1-1 og selvom jeg er lidt bitter, må jeg stadig være tilfreds med en fantastisk februar måned.

POINT
  • Thorvald Bendtsen – Scoring af angriber 100 point
  • Ivan Vladikov – Assist af forsvarsspiller 175 point
  • Malik Jakobsen – Kampens spiller kåring af forsvarsspiller 175 point



SC Heerenveen (H) - Pokalturnering
Til at slutte af med, tager vi lige pokalsemifinalen mod Heereven, og det var en helt fantastisk kamp, hvor vi til sidst tager en fortjent sejr. I starten har vi svært ved at veksle vores spilovertag til mål, og vi kommer faktisk også bagud, hvilket på det tidspunkt var stik i mod spil og chancer. Men jeg var sikker på vi nok skulle komme tilbage, for vi var bare det bedre hold, og 10 minutter efter vi er kommet bagud, dukker Nanoq Jakobsen op ved bagerste stolpe og kan let prikke bolden i kassen. Kun 4 senere, fuldender vi comebacket. Thorvald Bendtsen var blevet skiftet ind i stedet for Roald Edmundsson, der ikke helt ramte dagen. Thorvald lægger an til at spille Aputsiaq Jakobsen i dybden, men bliver taklet i afleveringsøjeblikk et. Bolden ryger heldigt for os med fuld fart mod Aputsiaq og ind i feltet, og med en førstegangsafslutni ng brager Aputsiaq bolden i kassen. Det er lige ved at brænde på til sidst, hvor Mont Blanc får sit andet gule kort, men vi holder den hjem og booker en fortjent finaleplads med en 2-1 sejr! I finalen skal vi op imod PSV, og det bliver noget af en opgave.

POINT
  • Nanoq Jakobsen – Scoring af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Aputsiaq Jakobsen – Scoring af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Aputsiaq Jakobsen – Kampens spiller kåring af offensiv midtbanespiller 125 point

LIGASTILLING EFTER 26 KAMPE
HOLDSTATISTIK
SPILLERSTATISTIK

KAMPPROGRAM

TOP 3 MÅL
1. Roald Edmundsson 14 mål
2. Mads Dehli 8 mål
3. Thorvald Bendtsen 7 mål

TOP 3 ASSIST
1. Paulo Reba Montavo / Aputsiaq Jakobsen 7 assist
2. Frederik Gade 6 assist
3. Thorvald Bendtsen / Ivan Vladikov 4 assist

TOP 3 MOM
1. Aputsiaq Jakobsen 5 MOM
2. Roald Edmundsson / Ivan Vladikov / Malik Jakobsen / Frederik Gade 3 MOM
3. Paulo Reba Montavo 2 MOM

TOP 3 GENNEMSNIT
1. Aputsiaq Jakobsen 7,58
2. Ivan Vladikov 7,51
3. Malik Jakobsen 7,43

SKADER
1. Mr. Møller – 8 til 12 dage
2. Mads Dehli – 5 til 6 uger



STILLINGEN
Rundens topscorer, er denne gang Nodiem, der lige sniger sig foran Peroni21, der også har haft en rigtig god runde. Hos Nodiem, var det primært Ivan Vladikov, der skaffede pointene. Ivan har både lavet mål og assist og er blevet kåret til kampens spiller i hans kampe i den her update, og han har generelt bare præsteret solidt. Ellers var det igen en runde, hvor vi fik alle brugerne på pointavlen og det er jo altid rart at se.

I stillingen for sæson 3, går Wester en plads op på 4. pladsen forbi Arsrea, der nu er nummer 5. Peroni21, der havde en stærk runde, er også gået frem i stillingen, hvor han nu er nummer 8, hvilket efterlader Sarl på 9. pladsen. Fra nummer 5 til nummer 9, er der dog ”kun” 325 point, så en god update kan stadig nå at vende om på lidt.

I den samlede stilling, går Nodiem forbi Dennislauridsen og han er nu nummer 2, dog stadig med et stort forspring op til Dehli, der bare er suveræn. Ladelj er også gået en plads frem, og han er nu nummer 5, mens Arsrea er gledet ned på 6. pladsen. 

Pointene i denne update, fordelte sig således:
1. Nodiem (Ivan Vladikov 575 + Don Vjiir Klaas 150 = 725)
2. Peroni21 (Aputsiaq Jakobsen 625 + Nuka Jakobsen 50 = 675)
3. Wester (Nanoq Jakobsen 250 + Malik Jakobsen 225 = 475)
4. Dehli (Mikkel Dehli 275)
5. szukizek (Diego Montavo 150 + Paulo Reba Montavo 125 = 275)
6. ladelj (Roald Edmundsson 200 + Ólavur Edmundsson 75 = 275)
7. Sarl (Mount Everest 150 + Mont Blanc 100 = 250)
8. Dennislauridsen (Thorkild Mogensen 100 + Thorvald Bendtsen 100 = 200)
9. Arsrea (Frederik Gade 125)
10. John Graversen (John Graversen 125 + Mr. Møller 50 = 175)
11. whapz (Kasper Van Meer Madsen 100)


Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010