home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 432 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?  (Læst 112940 gange)
Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #180: 09 Mar 2016, 14:02 »

Stærk update, trods de lidt skuffende resultater :-(

Til gengæld fedt at mine folk begynder at få lidt point!

Ps. Skøre du skal føde mine børn.
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #181: 09 Mar 2016, 20:50 »

Stærk update, trods de lidt skuffende resultater :-(

Til gengæld fedt at mine folk begynder at få lidt point!

Ps. Skøre du skal føde mine børn.

Ja det stadig ikke helt optimalt, men jeg forbliver optimistisk  Peace

Det med børnene bliver sgu et praktiskt problem, men vi må lige se på det  Kys  Hævet Øjenbryn
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #182: 10 Mar 2016, 14:33 »



MAJ 2016
Vi havde 2 kampe tilbage af ligaen, og det helt store spørgsmål var selvfølgelig om vi kunne holde De Graafschap bag os, og undgå den direkte nedrykning.

KAMPENE

Vs. SC Cambuur (1/5/16) (U)
Kampen startede ret stille uden nogen chancer rigtig. Vi havde et enkelt skud efter 10 minutter, og SC Cambuurs første skud kom først efter 20 minutters spil, men det gik selvfølgelig i mål og så var vi bagud 1-0. Ud af ingenting, scorer de igen efter 29 minutter og så så det for alvor svært for os. Der bliver generelt ikke skabt mange chancer i kampen, og vi fik først skabt en stor chance efter 57 minutter, hvor Aputsiaq Jakobsen blev sendt i dybden, men han skød en smule for tidligt og endte med at skyde langt over mål. Mod slutningen af kampen satsede jeg offensivt i et forsøg på at hente point, men i stedet fik Cambuur bare flere chancer, uden at vi rigtig skabte noget. I kampens overtid, får Cambuur scoret en enkelt gang mere og så tabte vi fortjent 3-0. De Graafschap førte længe i deres kamp mod PEC Zwolle, og var endda en mand i overtal i næsten en time, men heldigvis fik Zwolle udlignet og vi har dermed 2 point ned til før den sidste runde skal spilles. 

(5) 14V-11U-7T SC Cambuur 3-0 FMF Legenderne 4V-5U-23T (17)
Mål: Furdjel Narsingh (19), Xander Houtkoop (29), Rodney Antwi (90+2)
Assist:
MoM:

Indskiftninger/udskiftninger:
  • Mads Dehli – John Graversen (39)
  • Aputsiaq Jakobsen – Frederik Gade (65)
  • Thorvald Bendtsen – Roald Edmundsson (76)

Point:


Vs. PEC Zwolle (8/5/16) (U)
Det var en ret begivenhedsløs første halvleg. Der var enkelte chancer til begge hold, men ikke noget af nævneværdig karakter. Vi går til pause 0-0. Anden halvleg var mere af samme historie, og den smule fremgang vi havde haft i spillet for nogle kampe siden, var helt forduftet. På det her tidspunkt var De Graafschap bagud 2-0 til Feyenoord, så vores situation så stadig god ud.  PEC Zwolle havde masser af skud, men de fleste af dem var ufarlige langskud, og vi holdte dem fra de helt store chancer. 7 minutter før tid får de en kæmpe chance, da de har en helt fri hovedstødschance ved bagerste stolpe, men angriberen headede et stykke over målet. Vi holder hjem, og får 0-0.

(14) 8V-14U-11T PEC Zwolle 0-0 FMF Legenderne 4V-5U-24T (17)
Mål:
Assist:
MoM:

Indskiftninger/udskiftninger:
  • Duncan Edwards – Mount Everest (65)
  • Diego Montavo – Mickey Van Meer Madsen. (65)
  • Aputsiaq Jakobsen – Frederik Gade (79)

Point:
  • Ólavur Edmundsson – Rent bur bonus (målmand) 75 point
  • Kasper Van Meer Madsen – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Thorkild Mogensen – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Nuka Jakobsen – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Ivan Vladikov – Rent bur bonus (forsvar) 50 point

LIGASTILLING EFTER 34 KAMPE

KOMMENDE KAMPE
11/5/16 Helmond Sport (U)
14/5/16 Helmond Sport (H)

TOP 3 MÅL
1. Roald Edmundsson 7 mål
2. Thorvald Bendtsen 7 mål
3. Paulo Reba Montavo 4 mål

TOP 3 ASSIST
1. Mads Dehli 7 assist
2. Aputsiaq Jakobsen 4 assist
3. Thorvald Bendtsen 4 assist
 
TOP 3 GENNEMSNIT
1. Mickey Van Meer Madsen 7,04
2. Nanoq Jakobsen/Frederik Gade/Kasper Van Meer Madsen 7

SKADER
1. Paulo Reba Montavo 10 dage -3 uger
2. John Graversen 3-4 uger


AFRUNDING
Vi undgik altså den direkte nedrykning, og det er selvfølgelig glædeligt. I playoffrunden skal vi møde Helmond Sport 2 gange på 3 dage. Vinder vi den, skal vi ud i en ny playoffrunde, som vi selvfølgelig også skal vinde for at blive i Eredivisie. Jeg er selvfølgelig glad for vi undgik 18. pladsen, men det er alligevel skuffende vi ikke kunne scorer i nogle af kampene, og at vi skabte så lidt som vi gjorde. Jeg er spændt på playoff kampene, og forhåbentlig kan vi klarer skærene.

STILLINGEN
Der var ikke mange point i den update, men grundet vores 0-0 mod PEC Zwolle, var der rent bur bonus til de involverede forsvarsspillere + målmanden.

Som altid har i 24 timer hvis i vil bruge nogle af jeres point, på noget der påvirker spillet. I kan se hvad man købe i første indlæg af tråden.






Jeg har besluttet at alle point, der bliver tjent i playoff kampene vil tælle som bonuspoint, så derfor bliver der lagt 100 point oveni ved hver mål, assist osv. Smiley


Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #183: 14 Mar 2016, 11:21 »



PLAYOFF 2. RUNDE VS HELMOND SPORT
Efter en lille pause, er det langt om længe tid til at opdatere jeg på, hvordan de 2 kampe mod Helmond Sport i 2. playoffrunde gik. Men før jeg fortæller om det, så har Peroni21 brugt 200 point på 1 garanteret startplads til hver af sine 2 spillere; Aputsiaq Jakobsen og Nuka Jakobsen. De er garanteret en startplads i hjemmekampen mod Helmond Sport. Det skal lige siges at han ville købe 2 garanteret startpladser til begge spillere, så de ville spille i begge kampe, men jeg kom til, at spille den ene før de 24 timer var gået, så derfor har Peroni21 kun købt de garanterede startpladser, der som sagt gælder i kamp nummer 2.

Vs. Helmond Sport (11/5/16) (U)
Nerverne var ude på tøjet i før den første playoff kamp mod Helmond Sport. Spillerne fik dog hurtigt rystet dem af sig, og allerede efter 6 minutter spiller vi os flot igennem. Mads Dehli får muligheden, men får en lidt dårlig aflevering, så han ender i en meget spids vinkel og hans forsøg bliver nemt taget keeperen. Få minutter senere, spiller Helmond Sport sig igennem vores forsvars, og deres angriber har et frit skud fra lidt inde i feltet, men han skyder et stykke ved siden af. Vi skal frem til første halvlegs slutning før der er en ny chance, der er værd at skrive om. Helmond Sport kommer til en god skudchance efter et indlæg, men afslutningen ender en lille meters penge ved siden af stolpen. I første halvlegs overtid, sker det der bare ikke må ske. Vi har et hjørnespark i mod os som først bliver clearet, men bolden bliver spillet ind i feltet ind. Her har de en mand helt fri, der sender den på tværs ind foran mål, hvor en anden spiller sætter hovedet på. Don Vjiir Klaas laver en formidabel redning, men bolden ryger ud i feltet igen, og da ingen af vores spillere er hurtige nok over bolden, kan samme angriber prikke den i mål til stillingen 1-0.

Anden halvleg starter også skidt, med en stor chance til Helmond Sport, men igen laver Don Vjiir Klaas en god redning. Efter 53 minutter får vi tilkendt et straffespark efter en lidt tilfældig bold bliver slået ind i feltet. Der var åbenbart en forseelse omkring Roald Edmundsson. Kasper Van Meer Madsen tager presset på sine skuldre og går op til pletten. Han tager tilløb og sætter bolden sikkert ude i højre siden udenfor keeperens rækkevidde. 1-1! Det var Kaspers første mål for klubben, og må man sige det var et godt tidspunkt det kom på. På trods af vores mål, er det stadig Helmond Sport, der har det meste spil og de største chancer. Efter 67 minutter kommer de igennem igen til en åben chance, men igen står Don Vjiir Klaas klar, og laver en god redning. 5 minutter senere har vi selv en god mulighed, da Mount Everest sender et godt langskud afsted, som dog lige ryger ved siden af stolpen. I det 84. minut er vi lige ved at stjæle sejren, da et godt opspil ender hos Roald Edmundsson, der sender Nanoq Jakobsen i dybden, men han får en lidt spids vinkel + den lægger til hans svage ben, så afslutningen tog desværre siddenettet. I Helmond Sports næste angreb får de en kæmpe chance på bagerste stolpe, da vi ikke får clearet bolden ordentlig, men igen disker Don Vjiir Klaas op med en kæmpe redning. I overtiden er vi så lige ved at få sejren, da Roald Edmundsson bliver sendt afsted i dybden på en fin bold fra Nanoq Jakobsen. Roald har dog en forsvarsspiller i ryggen hele vejen og da han får afsluttet ender den stykke forbi mål. Kampen ender 1-1, hvilket jeg syntes er et udmærket udgangspunkt før returkampen om 3 dage.

Helmond Sport 1-1 FMF Legenderne
Mål: Carlo de Reuver (45+1) - Kasper Van Meer Madsen (str 54)
Assist: Roald Edmundsson
MoM: Kasper Van Meer Madsen (7,9)

Indskiftninger/udskiftninger:
  • Mount Everest – Aputsiaq Jakobsen (62)
  • Ivan Vladikov – Mads Dehli (62)

Point:
  • Kasper Van Meer Madsen – Scoring af forsvarsspiller 175(+100 bonuspoint)
  • Kasper Van Meer Madsen – Kampens spiller kåring af forsvarsspiller 175(+100 bonuspoint)
  • Roald Edmunsson – Assist af angriber 100(+100 bonuspoint)


Vs. Helmond Sport (14/5/16) (H)
Om det var kampens betydning, eller manglende kvalitet hos de 2 hold, er svær at sige, men de første 20 minutter af kampen var en ren ørkenvandring. Et gult kort til Thorkild Mogensen, var det eneste nævneværdige der skete der. Men det varede heldigvis ikke ved. For få minutter efter, bød vi ind med vores første skud, og søreme og det ikke også gav et mål. Mickey Van Meer Madsen spillede en god bold ud til Ivan Vladikov i venstre siden. Han sendte et højt indlæg ind mod Thorvald Bendtsen, der i første omgang blev afvist af Helmond Sports forsvar. Bolden røg lige tilbage til Vladikov, der slog et nyt indlæg, og denne gang, fandt han Thorvald Bendtsen, der satte hovedet på og udplacerede keeperen. 1-0! Helmond Sport pressede naturligvis på efterfølgende, og efter 35 minutter, var det kun stort målmandsspil af Ólavur Edmundsson, der forhindrede en scoring til modstanderholdet. De bryder igennem i venstre side og har en én-mod-én med Ólavur, der må redde hele 3 forsøg fra den samme spiller som blev ved med at få returbolden, men efter 3 forsøg røg bolden dog til hjørne. Vi havde ikke mange skud i første halvleg, men dem vi havde, var farlige, og efter 41 minutter viser vi dette endnu en gang. Thorvald Bendtsen netter for anden gang, efter han flot er blevet sat op af Malik Jakobsen, som fra baglinjen sendte et fladt indlæg ind til Thorvald, der ikke havde nogen problemer med at scorer tæt under mål. Vi går til pause 2-0 og vores chancer for, at gå videre samlet så gode ud. Vi starter bedst ud i anden halvleg og har en mellemstor chance ved Mads Dehli, hvis skud dog sidder lige på keeperen. Lidt efter er Helmond Sport lige ved, at komme tilbage, da de slår en god kontra som ender med et indlæg ude fra højre, der bliver slået helt hen til bagerste stolpe, hvor en Helmond Sport spiller kommer først på den, og firsttimer den med stor kraft over mål. Der var vi heldige. Et par minutter efter, burde Nanoq Jakobsen have lukket kampen, da Thorvald Bendtsen sendte han i dybden, men hans afslutning sad lige i sidenettet. Med et kvarter igen, er Helmond Sport igen tæt på, efter en af deres spillere modtager bolden i feltet, vender rundt og sender et skud mod det nærmeste hjørne, hvor Ólavur igen hev en fin redning frem, og redder bolden til hjørne. Med 5 minutter igen kommer afgørelsen på kampen. De 2 indskiftere spillere Kasper Van Meer Madsen og Diego Montavo var henholdsvis oplægger og afslutter, og det udgjorde målet til 3-0. Det var i øvrigt Diego Montavos første mål for klubben. Diego kom ind og spillede på venstre fløjen, så han får 125 point for den scoring. Uret siger 92.12 og Aputsiaq Jakobsen står med et indirekte frispark et godt stykke fra mål. Han sender bolden ind i feltet i en høj bue, og her springer Mickey Van Meer Madsen til vejrs og dirigere bolden i mål til hele 4-0. Måske et par mål for stort i forhold til spil og chancer, men det er vi ligeglade med, for nu er vi klar til 3. playoffrunde.

FMF Legenderne 4-0 Helmond Sport
Mål: Thorvald Bendtsen (22, 41), Diego Montavo (85), Mickey Van Meer Madsen (90+3)
Assist: Malik Jakobsen, Ivan Vladikov, Aputsiaq Jakobsen, Kasper Van Meer Madsen
MoM: Mickey Van Meer Madsen (9,0)

Indskiftninger/udskiftninger:
  • Kasper Van Meer Madsen – Malik Jakobsen (64)
  • Frederik Gade – Nanoq Jakobsen (64)
  • Diego Montavo – Mads Dehli (80)

Point:
  • Thorvald Bendtsen – 2x Scoring af angriber 200 point(+200 bonuspoint)
  • Diego Montavo – Scoring af offensiv midtbanespiller 125 point(+100 bonuspoint)
  • Mickey Van Meer Madsen – Scoring af central midtbanespiller 150 point(+100 bonuspoint)
  • Kasper Van Meer Madsen – Assist af forsvarsspiller 175 point(+100 bonuspoint)
  • Malik Jakobsen – Assist af forsvarsspiller 175 point(+100 bonuspoint)
  • Ivan Vladikov – Assist af forvarsspiller 175 point(+100 bonuspoint)
  • Aputsiaq Jakobsen – Assist af offensiv midtbanespiller 125 point(+100 bonuspoint)
  • Mickey Van Meer Madsen – Kampens spiller kåring af midtbanespiller 150 point(+100 bonuspoint)
  • Ólavur Edmundsson – Rent bur bonus (målmand) 75 point(+100 bonuspoint)
  • Malik Jakobsen – Rent bur bonus (forsvar) 50 point(+100 bonuspoint)
  • Thorkild Mogensen – Rent bur bonus (forsvar) 50 point(+100 bonuspoint)
  • Nuka Jakobsen – Rent bur bonus (forsvar) 50 point(+100 bonuspoint)
  • Ivan Vladikov – Rent bur bonus (forsvar) 50 point(+100 bonuspoint)



KOMMENDE KAMPE
17/5/16 Fortuna Sittard (U)
20/5/16 Fortuna Sittard (H)

TOP 3 MÅL
1. Thorvald Bendtsen 9 mål
2. Roald Edmundsson 7 mål
3. Paulo Reba Montavo 4 mål

TOP 3 ASSIST
1. Mads Dehli 7 assist
2. Aputsiaq Jakobsen 5 assist
3. Thorvald Bendtsen 4 assist
 
TOP 3 GENNEMSNIT
1. Mickey Van Meer Madsen 7,1
2. Kasper Van Meer Madsen 7,03
3. Frederik Gade/Aputsiaq Jakobsen 7

SKADER
1. Paulo Reba Montavo 3-12 dage
2. John Graversen 2-3 uger


AFRUNDING
Jeg er selvfølgelig ovenud tilfreds med vi formåede at gå videre over de 2 kampe, og selvfølgelig er jeg også meget tilfreds med den store sejre vi tog på hjemmebane. Havde sgu ikke lige regnet med 4-0 og jeg håber det kan give os et godt skub før de 2 sidste kampe af sæsonen.

STILLINGEN
Denne gang er der sket ret meget selvom vi kun har spillet 2 kampe. Selvfølgelig på grund af vores 4-0 sejr, som gav en masse point til mange brugere, og det skyldes selvfølgelig også de bonuspoint som blev givet til hver bedrift. Rundens helt store vinder er whapz som har hentet i alt 1325 point med sine 2 spillere. Dermed springer han fra en 9. plads til en 3. plads.

Som altid har i 24 timer hvis i vil bruge nogle af jeres point, på noget der påvirker spillet. I kan se hvad man købe i første indlæg af tråden.

I sidste playoff runde, vil der også være 100 bonuspoint på spil ved hver mål, assist osv.



Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #184: 14 Mar 2016, 13:25 »

Thorvald, kommer lige så stille bagfra  Wink
Logged

H A L A   M A D R I D!

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #185: 14 Mar 2016, 14:27 »

Typisk først nå ryggen er mod muren begynder Diego Montavo at spille bold. Håber næste sæson bliver bedre.
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #186: 15 Mar 2016, 21:44 »



PLAYOFF 3. RUNDE VS FORTUNA SITTARD
Så er det tid til at få spillet de 2 vigtigste kampe i sæsonen. Klarer vi skærene? Eller skal vi en tur ned i Jupiler League?
Forud for den første kamp mod Fortuna Sittard, kom bestyrelsen og tilbød mig en kontraktforlængelse, som jeg selvfølgelig sagde ja til. Dermed har jeg nu kontrakt med klubben frem til sommeren 2018.

Vs. Fortuna Sittard (17/5/16) (U)
Efter kun 2 minutter, er vi lige ved at komme bagud efter en god 1-2 kombination fra Fortuna Sittards side, på kanten af vores felt. Deres angriber kommer alene med Don Vjirr Klaas, men han hiver en vigtig redning frem. Få minutter efter, er det vores tur til at brænde en stor chance. En bold der er ment til Roald Edmundsson, kommer lidt tilfældigt videre til Nanoq Jakobsen, der er alene igennem, men hans afslutning er for dårlig og ender et stykke ved siden af mål. Vi er rigtig meget på bolden i første halvleg, og efter et kvarter får vi vores anden chance. Roald Edmundsson bliver spillet dybt af Aputsiaq Jakobsen. Roald afslutter hurtigt og tvinger keeperen ud i en god redning. Lidt efter var de 2 igen involveret i en god mulighed, denne gang med omvendt fortegn med Aputsiaq Jakobsen som afslutter. Han sender et godt langskud afsted lige lidt udenfor feltet, som keeperen redder til hjørne. Vi fortsætter med at være mest på bolden og skaber de fleste chancer, og efter 53 minutter, er der endelig bid. Det starter med et indirekte frispark fra Aputsiaq Jakobsen. Bolden bliver slået ind i feltet, hvor en Fortuna Sittard forsvarer header den på tværs af feltet. Her dukker Mads Dehli op, og af 2 omgange får han sendt bolden i kassen, til en efter min mening fortjent føring. Vi bliver ved at lægge tryk på, og kun 7 minutter senere scorer vi til 2-0. Et godt opspil i højre side, ender med en dybdebold til Roald Edmundsson, der bliver taklet lige i skudøjeblikket. Bolden ryger på tværs af feltet, forbi keeperen, og ud i venstre side til Mads Dehli, der endnu engang står på det rigtige sted, og han sender nemt bolden i kassen. Med et kvarter igen, bliver en træt Mads Dehli udskiftet med Ivan Vladikov, og det er faktisk også her at Fortuna Sittard kommer tilbage i kampen. De scorer lidt ud af ingenting. De har ikke haft en chance siden kampens første kvarter, men et indlæg fra vores højre side, får lov at rejse på tværs af feltet uden vi afværger den, og så scorer de ved bagerste stolpe. Nu var der nerver på, og kun 2 minutter senere, er den samme situation lige ved at gentage sig, men denne gang redder Don Vjiir Klaas os igen. Vi får afværget det værste pres herefter og vi holder vores 2-1 føring. Dermed står vi med et rigtig fint udgangspunkt foran returkampen om 3 dage.

Fortuna Sittard 1-2 FMF Legenderne
Mål: Lars Hutten (76) – Mads Dehli (53, 60)
Assist:
MoM: Mads Dehli (9,0)

Indskiftninger/udskiftninger:
  • Malik Jakobsen – Kasper Van Meer Madsen (59)
  • Frederik Gade – Aputsiaq Jakobsen (59)
  • Ivan Vladikov – Mads Dehli (75)

Point:
  • Mads Dehli – 2x Scoring af offensiv midtbanespiller 250 point (+200 bonuspoint)
  • Mads Dehli – Kampen spiller kåring af offensivt midtbanespiller 125 point (+100 bonuspoint)


Vs. Fortuna Sittard (20/5/16) (H)
Det var en stille indledning, men i det 12. minut kom der gang i den. Først var det Fortuna Sittard, der var tæt på at komme foran efter lidt klumpspil ved et hjørnespark. Vi får clearet og gennemført en omstilling, der ender ude hos Ivan Vladikov i venstre side. Han sender et fladt indlæg ind til Thorvald Bendtsen, der er i en helt fri position, men han skyder lige på keeperen. Den bliver halvclearet et par gange, og ender igen ude hos Vladikov, der nok engang finder Thorvald Bendtsen, men denne gang bliver hans afslutning blokeret af en forsvarsspiller. Udover de chancer jeg lige har beskrevet, skete der faktisk ikke det store i første halvleg, der slutter 0-0. Lige på den anden side af pause, kommer der gang i den igen. Et indirekte frispark fra vores side, bliver sendt ind i feltet, og så dømmer dommeren pludselig straffespark til os. Det var angiveligt en Fortuna Sittard spiller, der havde for højtløftet ben. Ivan Vladikov gik hen til straffesparksplette n, og selvom keeperen går til den rigtige side, sender han sikkert bolden i mål helt ude ved den ene stolpe. Anden halvleg, er generelt chancefattig, dog med os i kontrol. Kort før tid, gør vi tingene færdigt med et flot gennemspillet angreb, der ender hos Aputsiaq Jakobsen som bliver spillet dybt af Thorvald Bendtsen. Aputsiaq er kølig alene med keeperen og gør det altså til 2-0, der også bliver kampens resultat. Mickey Van Meer Madsen blev i øvrigt kampens spiller, og han leverede en rigtig god præstation på den centrale midt, med en afleveringsprocent på 89 og med 8 nøgleafleveringer.

FMF Legenderne 2-0 Fortuna Sittard
Mål: Ivan Vladikov (str. 47), Aputsiaq Jakobsen (83)
Assist: Nuka Jakobsen, Thorvald Bendtsen
MoM: Mickey Van Meer Madsen (8,7)

Indskiftninger/udskiftninger:
  • Duncan Edwards – Mount Everest (66)
  • Aputsiaq Jakobsen – Nanoq Jakobsen (66)

Point:
  • Ivan Vladikov – Scoring af forsvarsspiller 175 point (+100 bonuspoint)
  • Nuka Jakobsen – Assist af forsvarsspiller 175 point (+100 bonuspoint)
  • Aputsiaq Jakobsen – Scoring af offensiv midtbanespiller 125 point (+100 bonuspoint)
  • Thorvald Bendtsen – Assist af angriber 100 point (+100 bonuspoint)
  • Mickey Van Meer Madsen – Kampens spiller kåring af midtbanespiller 150 point (+100 bonuspoint)
  • Ólavur Edmundsson – Rent bur bonus (målmand) 75 point (+100 bonuspoint)
  • Malik Jakobsen – Rent bur bonus (forsvar) 50 point (+100 bonuspoint)
  • Mr. Møller – Rent bur bonus (forsvar) 50 point (+100 bonuspoint)
  • Nuka Jakobsen – Rent bur bonus (forsvar) 50 point (+100 bonuspoint)
  • Ivan Vladikov – Rent bur bonus (forsvar) 50 point (+100 bonuspoint)




TOP 3 MÅL
1. Thorvald Bendtsen 9 mål
2. Roald Edmundsson 7 mål
3. Paulo Reba Montavo 4 mål

TOP 3 ASSIST
1. Mads Dehli 7 assist
2. Aputsiaq Jakobsen/Thorvald Bendtsen 5 assist

TOP 3 KAMPENS SPILLER
1. Mickey Van Meer Madsen/Kasper Van Meer Madsen/Nanoq Jakobsen 2
 
TOP 3 GENNEMSNIT
1. Mickey Van Meer Madsen 7,15
2. Kasper Van Meer Madsen 7,07
3. Aputsiaq Jakobsen 7

SKADER
1. Paulo Reba Montavo 1-4 dage
2. John Graversen 9 dage – 2 uger


AFRUNDING
Det gik altså som håbet, og vi undgik at rykke ned i den næstbedste hollandske række. Jeg er glad for vi trods alt var så suveræne som vi var, og jeg syntes egentlig aldrig vi var i fare for ikke at gå videre samlet. Forhåbentlig kan vi gøre det bedre næste sæson og komme højere oppe i tabellen. I den ordinære sæson fik vi altså kun 4 sejre og 18 point i alt og det skal vi gerne have forbedret en hel del.

Næste update bliver med fokus på lidt forskellige kåringer og så kommer der et nyt billede af alle jeres spillere, hvor jeg også vil se på hvordan de hver især har udviklet sig i forhold til starten af projektet.

STILLINGEN
I den samlede stilling, har vi selvfølgelig også fundet en vinder af sæsonen, i og med, vi ikke har flere kampe på programmet for denne sæson. Vinderen af første sæson af projektet, bliver Nodiem, hvis spillere har opnået 3200 point, hvilket er 400 mere end Dehli, som sneg sig op på 2. pladsen her i sidste update. Nodiem fik 425 point til sin scorer i denne update, så med lidt held kunne Dehli godt have snuppet titlen. Sidste mand i top 3, er Wester som lige får sneget sig foran whapz.




Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #187: 15 Mar 2016, 22:20 »

Pisse fedt Poul !!

Er glad for at have kunne bidrage så meget til holdet og båret de som ikke rigtig er kommet i gang - jeg vil gøre mit for at hive dem op på mit niveau i sommerpausen !! Forventer tilgengæld at anfører bindet lander på Ivan Vladikov's arm Wink
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #188: 17 Mar 2016, 19:20 »

Pisse fedt Poul !!

Er glad for at have kunne bidrage så meget til holdet og båret de som ikke rigtig er kommet i gang - jeg vil gøre mit for at hive dem op på mit niveau i sommerpausen !! Forventer tilgengæld at anfører bindet lander på Ivan Vladikov's arm Wink

Mange tak Nodiem Smiley

Dine 2 spillere har uden tvivl gjort det rigtig godt, men mange af de point, er også kommet via gode præstationer på diverse landshold, så de skal også stramme sig an, hvis du skal vinde i 2. sæson Peace

Jeg regner i øvrigt med, at næste kommer i løbet af aftenen Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #189: 17 Mar 2016, 22:04 »



OPSUMMERING PÅ FØRSTE SÆSON

Vi starter ud med et nyt billede af alle jeres spillere, og jeg sammenlignet disse med det første billede af jeres spillere, og set hvordan i hver især har udviklet jer. Nogle har haft en rigtig fin udvikling, mens andre har haft en lidt bekymrende udvikling.




Overordnet set, har de fleste udviklet sig rigtig fint, mens nogen ikke har rykket sig særlig meget. Det kan der være alle mulige årsager til. Nogle af spillerne var tættere på deres fulde potentiale fra starten, og har derfor ikke rykket sig ligeså meget, som dem der var længere fra deres potentiale fra start af. Nogle af spillerne, har også været en del skadet i denne sæson, og det har også sat en stopper for deres udvikling. Vi har selvfølgelig heller ikke de allerbedste trænere og de bedste faciliteter endnu, og det betyder jo også noget. Apropos skader, så får i her en skadesstatistik for den netop overståede sæson.

PRISER OG ÅRETS HOLD

Årets spiller, og årets unge spiller gik til Mickey Van Meer Madsen, og i vores klub giver det jo fin nok mening, da i alle sammen er unge spillere. Denne kasse blev kåret til årets mål, og det er da bestemt også et fint mål, men min favorit er stadig, det her mål, som Roald Edmundsson scorede mod De Graafschap. Nanoq Jakobsens mål var også mod De Graafschap og det er åbenbart en god modstander, hvis man vil scorer flotte mål.

KLUBNYT
Jeg fik en besked fra bestyrelsen om at faciliteterne var blevet nedgraderet, og det var jeg naturligvis ikke tilfreds med, så jeg fik bestyrelsen overtalt til at investere i ungdomsfacilitetern e igen. De bliver klar om ca. 5 måneder og koster 8,5 mio. Jeg fik også forbedret træningsfaciliteter ne, og det tager knap et halvt år, og koster 9,75 mio.

Klubben har også indgået et samarbejde med Toulouse FC betaler os 504K om året og ellers kan vi leje spillere fra dem.

Sidste afdeling af klubnyt er en opsummering af det kommercielle og som i kan se på det her billede, så var det igen Mickey Van Meer Madsen, der løb med overskrifterne, da han er spiller, der er blevet solgt flest trøjer med.

STILLINGEN
Selvom i selvfølgelig selv kan læse ud af stillingen, syntes jeg stadig det er sjovt at dykke lidt ned i. Hvis vi ser på de almindelige point, så er topscoreren Thorvald Bendtsen, der har skrabet 1400 point til sig. Lige i halen på ham, har vi Mads Dehli med sine 1375. Hvis vi kun kigger på bonuspoint, så er det måske lidt overaskende Paulo Reba Montavo, der vinder med sine 1175 point. Paulo har været skarp på det danske U21 landshold, hvor det blev til 7 optrædener i sæsonen. Hvis man ser på det samlet, så er den spiller, der har skrabet flest almindelig point samt bonuspoint, Mads Dehli, der scorede 2350 point.






Til sidst vil jeg sådan set bare høre om i har noget kritik til mig efter den første sæson. Et er det sportslige  crazy som jeg selvfølgelig håber på bliver bedre Peace Men har i noget som i gerne ser tilføjet/justeret/fjernet osv. til projektet? Flere billeder? Færre billeder? Kortere/længere updates osv. Smiley

Ellers vil jeg bare sige tak til dem af jer, der læser med, og som af og til smider en kommentar. Det er nu det, der gør det sjovt at lave disse projekter Smiley

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #190: 17 Mar 2016, 23:31 »

Det er fandme flot arbejde, du skal have så meget ros for dit arbejde, så tak for det!

Kritik? Udover du er en ringe manager der ikke formår at udvikle de rigtige spillere? Det kan du jo ikke gøre for.... Peace
Logged


Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #191: 18 Mar 2016, 08:56 »

Det er godt nok et lækkert arbejde det der!!! Hold da op

Helt gennemført projekt indtil videre! Jeg er med, og håber på endnu mere!

Og hold da op jeg er tilfreds med mine spilleres udvikling, selvom pointsystemet ikke er helt godt for dem!

Fortsæt Skøre, fortsæt! Peace
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #192: 18 Mar 2016, 17:38 »

Det er fandme flot arbejde, du skal have så meget ros for dit arbejde, så tak for det!

Kritik? Udover du er en ringe manager der ikke formår at udvikle de rigtige spillere? Det kan du jo ikke gøre for.... Peace

Tusind tak for rosen Arsrea, glad for du kan lide projektet Smiley

Arbejder fortsat på at forbedre mine ringe managerskills  crazy

Det er godt nok et lækkert arbejde det der!!! Hold da op

Helt gennemført projekt indtil videre! Jeg er med, og håber på endnu mere!

Og hold da op jeg er tilfreds med mine spilleres udvikling, selvom pointsystemet ikke er helt godt for dem!

Fortsæt Skøre, fortsæt! Peace

Også stor tak til dig Peroni, er glad for at have dig med Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #193: 18 Mar 2016, 20:18 »



SOMMERPAUSE 2016

TRANSFERNYT
På trods af at vi langt fra havde den bedste sæson, har der stadig været mange bud på mange af vores spiller fra alle storklubberne i Europa. Mads Dehli, Mount Everest, Mont Blanc, Roald Edmundsson, Thorvald Bendtsen, Mr. Møller, Mickey Van Meer Madsen og Ólavur Edmundsson, er dem, der I skrivende stund er blevet budt på. Jeg har selvfølgelig afvist alle buddene. Der har dog været et par bud som jeg ikke kunne afvise, og de var begge fra Schalke 04. De bød på Mads Dehli, jeg afviste, og så blev han utilfreds. Jeg måtte så love ham at jeg ville acceptere et nyt bud, hvis det mødte min vurdering af hans værdi, men jeg afviser også et eventuelt nyt bud fra dem, og så bliver han nok utilfreds. Schalke bød også på Mount Everest og han blev også utilfreds og forlangte en forbedring i hans kontrakt som jeg gik med til. Eneste minus ved det, er at hans tidligere kontrakt udløb om 19 år og den nye udløber ”kun” om 5 år, men jeg tænker det nok skal gå alligevel.

EM 2016
Holland blev slået ud af gruppe C efter 3 kampe med 3 point. De øvrige i gruppen var minsandten Danmark, Sverige og Rusland og både Danmark og Sverige gik videre med 6 point. Danmark slog England 1-0 i anden runde, inden de tabte til Belgien i kvartfinalen.

OL 2016
Frederik Gade, Mr. Møller, Mads Dehli og Mikkel Dehli blev alle udtaget til Danmarks trup til OL.
Først spillede de 2 venskabskampe mod Iran og Brasilien. Første kamp vandt Danmark 4-1 mod Iran. Mads Dehli lavede en enkelt assist og det får han selvfølgelig 225 point for (125 for assisten og 100 point i bonus). Anden kamp vandt de sgu 2-1 over Brasilien, dog uden nogen mål eller assist fra vores spillere. Alle 4 var involveret i begge venskabskampe.
Den første turneringskamp var mod Sydkorea og her vandt Danmark 2-0. Mr. Møller og Mikkel Dehli spillede begge fuldtid og fik gode ratings (8,1 og 7,4). De 2 andre 2 hold i gruppen er Argentina og Ghana, og jeg vil holde jer opdateret på turneringen i næste update. Mr. Møller og Mikkel Dehli får selvfølgelig point for at være med til at holde clean sheet og i alt får de 150 point hver.

VENSKABSKAMPENE
Venskabskampene er som regel bare noget, der skal overstås i forberedelserne til en ny sæson, men jeg vil alligevel lige tage det med, for jeg syntes det er gået rigtig fint. Vi har 4 sejre og 2 uafgjorte og en målscorer på 10-5. Det jo i sig selv ikke super overbevisende, men i langt de fleste kampe, har vi skabt masser af chancer og det lover rigtig godt syntes jeg. De 2 bedste præstationer kom mod Bournemouth og Newcastle. Mod Bournemouth blev den 2-2, og selvom Bournemouth havde en anelse flere skud og åbne chancer, var vi rigtig godt med. Vi kom bagud 2-0, men fik hentet det igen ved mål af Thorvald Bendtsen og Mads Dehli. Mod Newcastle var det mere lige, og her blev den 1-1. Igen var Thorvald Bendtsen på pletten. Vi havde hele 60% boldbessidelse mod Newcastle, og det syntes jeg er rigtig flot. Hvis vi kan fører noget af det spil videre vi har vist i venskabskampene, skal vi nok klare det bedre i ligaen end i sidste sæson.

KOMMENDE KAMPE
5/8/16 PEC Zwolle (U)
10/8/16 PSV (H)
13/8/16 FC Dordrecht (U)
21/8/16 SC Cambuur (H)
28/8/16 FC Utrecht (H)

STILLINGEN
De første point er opnået til stillingen, og det er med en Dehli i front da begge hans spillere har tjent point til ham. Dette bringer ham også rigtig tæt på at være nummer 1 i den samlede stilling, da han nu kun mangler 25 point for, at nå op på Nodiem.



Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #194: 18 Mar 2016, 21:32 »

Årets spiller! Jeg er beæret. Wink

Jeg har tænkt lidt over noget, det er måske et dumt spørgsmål, men hvorfor har Sarl kun en spiller? Opstemt

P.S: Voll fedt projekt altså, jeg er total mundlam over engagementet og hvor meget du ligger i det. Kæmpemæssig kredit herfra!
Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010