home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 396 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Den nordjyske fare '4
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Den nordjyske fare '4  (Læst 5585 gange)
fernando
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Den nordjyske fare '4
« : 16 Dec 2015, 10:29 »


Ove Christensen forlader Vendsyssel FF

01.07.15 – Bold.dk

Vendsyssel FF har pr. Dags dato brudt samarbejdet med Ove Christensen. Vendsyssel FF har bekræftet, at Christensens afgang var efter gensidig forståelse, og klubben ønsker ham alt godt i fremtiden.

Sportsdirektør, Jacob Krüger udtaler til Bold.dk, at han allerede har nogle mulige kandidater i kikkerten, men at han kommer til, at bruge meget tid på, at komme bredt rundt for, at så sikre som muligt i ansættelsen. Han erkender dog, at der er få kandidater, som har de kompetencer Vendsyssel FF søger, hvilket vanskeliggør situationen, men han afviser ikke, at afløseren snart er fundet.


Kort om klubben:
Vendsyssel FF, grundlagt i 2013 er et resultat af samarbejde mellem flere klubber i Vendsyssel-området og en videreførelse af FC Hjørring, der i 2006 blev etableret som en overbygning på Hjørring Idrætsforening - stiftet den 9. november 1886.
Vendsyssel FF sikrede sig i sommeren 2010 for første gang nogensinde oprykning til i 1. division. Siden oprykningen har klubben været en fast del af landets næstbedste række, hvor man i 2014/2015-sæsonen sikrede sig sin historisk bedste placering i turneringsregi ved at slutte på rækkens fjerdeplads efter en sæson, hvor man undervejs indtog både første, anden- og tredjepladsen.

Hjemmebane: Bredbånd Nord Arena, Hjørring.


Information om spillet:
Database: 16.0.1
Størrelse: Stor
Ligaer: Danmark (2. Div), England (Premier League), Frankrig (Ligue 1), Holland (Jupiler league), Italien (Serie A), Norge (Eliteserien), Sverige (Allsvenskan), Portugal (2. Liga), Spanien (Liga BBVA), Tyrkiet (Spor toto superliga), Tyskland (2.Liga)
« Seneste Redigering: 17 Dec 2015, 10:42 af fernando » Logged

fernando
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Den nordjyske fare '1
« Svar #1: 16 Dec 2015, 10:34 »

Update oversigt


Sæson 15/16
1.Intro


Trofæer:
« Seneste Redigering: 16 Dec 2015, 11:41 af fernando » Logged

fernando
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Den nordjyske fare '2
« Svar #2: 16 Dec 2015, 12:28 »


Ukendt træner overtager roret i Vendsyssel FF

17.07.15 – Bold.dk

Efter ugers overvejelser har Vendsyssel FF udpeget manden, som skal stå i spidsen for klubben. Valget er faldet på den uerfarne 35-årige danske manager, Theis Hansen.

Sportsdirektør, Jacob Krüger udtaler til Bold.dk, at Hansen havde tilbud fra flere klubber, men at han er begejstret for, at han valgte Vendsyssel FF efter en række konstruktive møder med bestyrelsen. Hansen udtaler selv ’’Jeg er glad for, at komme til Vendsyssel FF. Både jeg og klubben har i sinde, at rykke os i en positiv retning og jeg vil gerne stå for noget bold, som vi alle både er glade for og finder attraktivt. Jeg ser store muligheder i Vendsyssel FF og kan ikke vente til, at komme i gang.''

35-årige Hansen starter officielt i Vendsyssel FF 17. Juli 2015 og parterne har underskrevet en kontrakt, som forløber frem til 30. juni 2016.
« Seneste Redigering: 16 Dec 2015, 16:22 af fernando » Logged

r19r
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Den nordjyske fare '2
« Svar #3: 16 Dec 2015, 12:48 »

Spændende blog, følger helt sikkert med ☺️
Logged

fernando
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Den nordjyske fare '2
« Svar #4: 16 Dec 2015, 12:55 »

Spændende blog, følger helt sikkert med ☺️

Det er jeg glad for. Der kommer højst sandsynligt en update eller to til i dag. Smiley
Logged

r19r
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Den nordjyske fare '2
« Svar #5: 16 Dec 2015, 12:58 »

Lækkert, kan også godt lide layoutet du køre
Logged

fernando
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Den nordjyske fare '2
« Svar #6: 16 Dec 2015, 12:59 »

Jeg takker, kom endelig med ris/ros Smiley
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den nordjyske fare '2
« Svar #7: 16 Dec 2015, 13:41 »

Argh! En blog om ens hjemby og tidligere klub kan kun fange en ekstra meget. Du har fået en trofast følger hos mig!

Har tidligere selv haft mange sjove stunder og timer med Vendsyssel FF i FM-regi. Pas på økonomien den har tidligere gjort mig meget ondt.
Logged

fernando
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Den nordjyske fare '2
« Svar #8: 16 Dec 2015, 13:49 »

Argh! En blog om ens hjemby og tidligere klub kan kun fange en ekstra meget. Du har fået en trofast følger hos mig!

Har tidligere selv haft mange sjove stunder og timer med Vendsyssel FF i FM-regi. Pas på økonomien den har tidligere gjort mig meget ondt.
Ja, deres økonomi er ikke just verdens bedste, og tak fordi du følger. Peace
Logged

fernando
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Den nordjyske fare '3
« Svar #9: 16 Dec 2015, 16:11 »


Opstartsfasen

Transfers
Ind:
Paul Jatta
Andreas Blomqvist
Giorgio De Luca
Mathias Thrane
Jeppe Mogensen

Ud:
Martin Bergvold
Mads Østergaard
Ruben Winther


Transfers

I det første transfervindue ud af mange, blev der købt ind til midtbanen og angrebet. Den første spiller, som blev hentet var gambiske Paul Jatta, som blev hentet på en fri transfer, og som er tiltænkt en rolle i startopstillingen og som vil rotere med Kemi Agustien, Hallur Hansson, og Simon Okuson. Næste spiller der blev hentet var den 20-årige italiener, Giorgio De Luca som også blev hentet på en fri transfer og som er tiltænkt en rolle som rotationsspiller/backup. Jeppe Mogensen skiftede på fri transfer fra Randers FC og er tiltænkt en rolle, som backup. Midtbanespillerne Andreas Blomqvist og Mathias Thrane er lejet i samarbejdsklubben, Aab og går direkte i startopstillingen.

Tre spillere har forladt klubben selvom jeg også har prøvet at skille mig af med flere, heriblandt Kemi Agustien, som er en løntung herre. Den første der forlod klubben er den tidl. FCK spiller, Martin Bergvold, som er skiftet til Slavia Prague for 850.000 kr. Derudover er forsvarsspilleren Mads Østergaard og midtbanespilleren Ruben Winther blevet fritstillet. 


Venskabskampe:
Hjørring IF 7-0
Standard Liege 1-3
Krasnodar 0-6
Club Brügge 1-1
Hvidovre 4-2
Thisted FC 2-2
Aalborg Freja 5-1


Venskabskampe
Blandede bolsjer, det må venskabskampene siges at have været. Der har både været positive og negative resultater, men nederlagene har været til markant bedre modstandere og jeg godt kunne have ønsket et bedre resultat mod Thisted FC. I venskabskampene har jeg eksperimenteret både med en 4-5-1 og en 4-4-2, men jeg har besluttet mig for, at benytte 4-4-2 da den passer bedst til spillermaterialet og den form fodbold jeg vil spille, som er en kontrollerende spillestil. Nu hvor ligaen snart går i gang, så har jeg endegyldigt sat taktikken og startopstillingen, som i kan se her
« Seneste Redigering: 16 Dec 2015, 16:33 af fernando » Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den nordjyske fare '2
« Svar #10: 16 Dec 2015, 16:19 »

Rigtig fin start. Ser frem til mere, er stor fan af blogs om de lidt 'mindre' danske hold! Smiley
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

fernando
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Den nordjyske fare '3
« Svar #11: 16 Dec 2015, 16:34 »

Mange tak, næste update kommer i morgen Smiley
Logged

fernando
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Den nordjyske fare '3
« Svar #12: 17 Dec 2015, 10:41 »


En godkendt start


1. Division:
1-0 HB Køge
Næstved 2-1
Helsingør 1-2
Skive 2-0
Silkeborg 3-1
FC Vestsjælland1-1


Juli & August
Mine to første måneder er netop passeret i Vendsyssel FF og ligaen er skudt i gang. Det har været to travle måneder med en masse kampe og, hvor der har været et par skader til profiler, som Chris Sørensen, Jesper Christiansen og Zoran Vujovic. Vores målsætning inden sæsonstart var at slutte midt i tabellen, men lige pt. Indtager vi en 3. Plads efter 5 kampe og er 3 point efter Lyngby og 4 point bagefter Silkeborg. I første runde af pokalturneringen trak vi Odder, som vi relativt let ekspederede ud med en sejr på 3-1, og i lodtrækningen til 2. Runde trak vi en noget sværere modstander, som var superliga klubben, Esbjerg. Her havde jeg regnet med et hurtigt exit, men vi hev en overraskende 3-0 sejr i land på hjemmebane.
De tre sidste kampe i August blev spillet mod henholdsvis Skive Silkeborg, og FC Vestsjælland.
Kampen mod Skive blev afviklet på hjemme og set af 1.164 tilskuere og det blev til en 2-0 sejr på to mål af angriberen Zoran Vujovic.

Pokalturneringen
3-1 Odder
Esbjerg 3-0

Topbraget mod Silkeborg startede sensationelt med et mål i vores favør i 1. Minut af Nicolas Bøgild, hvorefter Jeppe Illum fra Silkeborg udlignede i 67. Minut, men i 73. Minut steg lejesvenden, Viktor Ahlmann op i feltet og headede Vendsyssel foran 2-1 og blot 3. Minutter senere blev føringen udbygget til 3-1 på det andet mål af Nicolas Bøgild. Kampen endte derfor 3-1 og derved indtog vi en 3. Plads.  Efterfølgende gjaldt det kampen mod FC Vestsjælland, som indtog en 8. Plads, og jeg havde regnet med en komfortabel sejr på Harboe Arena Slagelse, men FCV fik et straffe i 63. Minut, som Henrik Madsen scorede sikkert på, men i 72. Minut udlignede Viktor Ahlmann, og i resten af kampen skubbede vi frem for, at jagte føringen, men kampen endte 1-1.
« Seneste Redigering: 17 Dec 2015, 10:49 af fernando » Logged

frederiksr
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Den nordjyske fare '4
« Svar #13: 17 Dec 2015, 10:59 »

Spændende blog, og spændende klubvalg! Du skriver super godt - og dejlig simpel opsætning. En lille ting: Hvor har du hentet den Facepack henne? Wink
Logged

fernando
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Den nordjyske fare '4
« Svar #14: 17 Dec 2015, 11:30 »

Mange tak! Jeg forsøger, at holde opdateringer simple og ikke alt for lange. Min facepack hedder Scope faces megapack og er hentet fra en af de store fm-forums, kan dog ikke huske hvilket. Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010