home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 592 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Parma Calcio 1913
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Parma Calcio 1913  (Læst 13275 gange)
Sinno
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Parma Calcio 1913
« Svar #30: 09 Feb 2016, 15:13 »

Jeg ved ikke om de andre her i tråden har prøvet det, eller om der ikke har været nogen som helst problemer med deres . Smiley
Det er dog ikke første gang jeg prøver det, da det også er sket for mig i en af de tidligere udgaver af manager, hvor databasen gik ned til serierne i Danmark!
Derfor har jeg nu besluttet, at jeg kun spiller spillet med originale opdateringer osv! Ikke flere databaser, hvor jeg kan risikere at opleve det!
Logged

Clakz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Parma Calcio 1913
« Svar #31: 10 Feb 2016, 16:01 »

Jeg er i år 2021 og har ingen problemer haft. Efter første sæson som blev reddet til sidst men forholdsvis sikkert er jeg kommet 4 og er kommer i chl da Italien har fået ekstra plads. Har næsten kun hentet gratis spillere eller regent spillere scoutet på geniescout.
Logged

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Parma Calcio 1913
« Svar #32: 10 Feb 2016, 22:10 »

Jeg startede spillet uden en udvidelse, gik på ferie hele første sæson, så rykker Parma op i serie c, så kan man overtage dem uden problemer, samt er spillet helt originalt og ingen fejl og mangler, samtidig var det sjovt, ikke at have indflydelse fra start af..
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

Sinno
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Parma Calcio 1913
« Svar #33: 11 Feb 2016, 14:19 »

Den tanke havde jeg ikke da jeg startede mit spil i sin tid, der handlede det om at jeg ville føre dem hele vejen fra Serie D! Men skulle da klart have tænkt i de baner, så havde jeg nok stadig været igang med Parma .
Men mon ikke jeg gør det en dag, når jeg igen får lyst til Parma . Wink
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Parma Calcio 1913
« Svar #34: 25 Feb 2016, 19:27 »

Nogen der har et link til en fungerende database?
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Parma Calcio 1913
« Svar #35: 19 Maj 2016, 22:08 »

Jeg spiller med Parma og er rykket op i Serie B. Bruger SI's vinterupdate. Er der nogen, der ved om man ikke må tilbyde spillere bonusser for spillede kampe, mål, osv.? Jeg kan pludselig kun tilbyde bonusser der relaterer som Serie B og TIM Cup.
Logged

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Parma Calcio 1913
« Svar #36: 28 Jun 2016, 21:39 »

Ved ikke hvordan det helt fungerer.. Men der er nogle meget særlige regler i Serie B, har været der, det er bare hurtigt videre til Serie A, så er de regler glemt.. Smiley
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Parma Calcio 1913
« Svar #37: 10 Aug 2016, 09:51 »

Så er jeg endnu engang startet op med Parma i Serie D (har fundet en anden database - krydser fingre for den virker!)! Som jeg altid gør ved mindre hold nede i rækkerne vælger jeg at leje en stor del af mine spillere (uden at betale løn) og denne gang er ingen undtagelse.

Af spillere på kontrakt (alle har deltidskontrakter da klubben kun er semiprofessionel) i klubben som spiller på førsteholdet er således kun den aldrende forsvarsklippe Alessandro Lucarelli og frontangriberen Daniele Melandri. Ellers har jeg lejet følgende spillere til min start 11'er:

Stojanovic på mål - Efter et år udløb hans kontrakt og han er blevet hentet til klubben - Han er sweepermålmand hvilket er lige efter min smag! Smiley
Felicioli højre back (angreb) - jeg er klar over han som udgangspunkt ikke kan spille denne plads, men han er for vild som back! Over 8 i gennemsnit på en sæson og 15 assists.
Ivan de Santis ved siden af Lucarelli - begge er boldspillende (forsvar) - han er efter en sæson blevet købt fri af AC Milan, da han er fremtiden - måtte slippe 9 mio.kr. men satser på de er godt givet ud.
Lancini venstre back (angreb) - angrebsivrig og målfarlig - udskiftede ham dog i vinterpausen med Andres Llamas, som kunne erhverves i AC Milan for 3,75 mio. kr. Llamas startede med at lave tre assists i første kamp og stoppede ikke resten af sæsonen - nogenlunde samme statistik som Felicioli - mine backs har været flyvende i første sæson.
Urso som dybdeliggende playmaker på DM (forsvar) - Købt fri efter sæsonafslutning for 4 mio. kr. - stabil spiller med gode egenskaber og som kan bruges længere fremme skulle der blive behov for dette.
Picchi som dybdeliggende playmaker på CM (support) - købt fri efter sæsonen - spiller vanvittigt! Måtte have ham, selvom det kostede godt 10 mio. kr.
Locatelli som fremskudt playmaker på CM (support) - Passer rigtig godt sammen med Picchi på midtbanen, samt .. ..
Castellano som fremskudt playmaker på OMC (angreb) - Det vildeste talent i FM efter min smag! Bedste gennemsnit i sæsonen og heldigvis fik jeg indarbejdet en klausul i lejekontrakten på 7 mio. kr., så han blev købt fri så snart jeg kunne! Assistkonge og målfarlig!
Clemenza som Falsk 9'er (support) - Bliver bare ved med at score og score og score! Eneste grund til at han ikke blev topscorer var fordi at hans angrebsmakker slog scoringsrekorden for Parma, tidligere Hernan Crespo.
Melandri som fremskudt angriber (angreb) - Var bare det rette sted på det rette tidspunkt RIGTIG RIGTIG RIGTIG mange gange i løbet af sæsonen!

Opstillingen er en form for 4-4-2 diamant rent udseendesmæssigt, men fungerer mere som en 3-4-3. Vi spiller kontrolleret og fleksibelt med kontrol på bolden og højt pres og masser og masser af overlaps fra backs. Vi er det hold der gik færrest mål ind på i ligaen og vandt Serie D med 10 point foran nærmeste forfølger. Derudover vandt vi Serie D-cuppen.

Til den nye sæson er der indkøbt bl.a. (klubben er blevet fuldtidsprofessione l og har valgt at udvide trænings- og ungdomsfaciliteter):
Di Gennaro fra Inter - god målmand som Carpi i Serie A også bød på.
Adjapong - højre back, da Felicioli ikke ville til Parma igen - ung og håbefuld spiller med masser af potentiale
Capradossi - klar til at tage over efter Lucarelli når han går på pension en gang (tager ihvertfald en sæson mere)
Sciacca - det samme er denne unge herre hentet fra Inter
Schiavone - til den defensive midt - er hentet på fri transfer
Arigoni - det samme som Schiavone - gode spillere til rotation begge to

Derudover er der lejet (uden løn) følgende spillere:
Locatelli - fordi han er vild!
Clemenza - tilsvarende!
Luca Vido - skulle have gode chancer for at blive til noget fornuftigt, så håber på at kunne købe ham fri, hvis han bliver til det jeg håber
Bentivegna - har haft ham i et tidligere save, hvor han var virkelig god, så nu skulle han prøves af i Parma.

Vi er seedet 1'er i Serie C (vildt nok at man som oprykker kan det), og det er også hvad bestyrelsen forventer. Efter 4 kampe har vi endnu ikke tabt, dog ligger vi kun med 6 point, med tre op til Reggiana på førstepladsen.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010