home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 560 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Parma Calcio 1913
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Parma Calcio 1913  (Læst 13277 gange)
TimBolin
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Parma Calcio 1913
« Svar #15: 19 Dec 2015, 23:19 »

Spiller også med Parma.
Første sæson rykkede jeg op.
I anden sæson i serie c lå jeg omkring 9-10 pladsen, og min egen forventning var at rykke op, så jeg handlede kraftigt ind til oprykning - spillere som Wayne Hennessey, Ante Rebic og Steve Beleck blev hentet ind. og jeg endte på en tredjeplads. og via playoff rykkede jeg op.
Skal nu spille Serie B, men har kun 7 mio til handel. Håber på oprykning, men satser på top 8 Smiley
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Parma Calcio 1913
« Svar #16: 21 Dec 2015, 11:30 »

Er der stadig problemer med at databasen driller i forhold til deltagelse i enkelte turneringer? Eller var det et tidligt problem?
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

RayRayDK
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Parma Calcio 1913
« Svar #17: 15 Jan 2016, 06:39 »

Er lige kommet op i Serie B.
Er der nogen der har haft success med oprykning til Serie A?
Logged

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Parma Calcio 1913
« Svar #18: 16 Jan 2016, 00:00 »

Jeg spiller med Parma, men med alm. datadase, startede uden job, og satsede på de ville rykke op i C efter en sæson, det gjorde de, og overtog dem der. Jeg rykkede op som nummer 1 fra Serie C, blev så nummer 3. med 72 point, samme antal som nummer 2, men dårligere indbyrdes, vandt dog play-off og rykkede op i Serie A, hvor jeg er nu, og befinder mig i slutningen af Dec 2018. Ligger nummer 15, men der er faktisk kun 11-13 point op til nummer 2, hvis jeg husker rigtigt, så alt er muligt, målet er dog bare at blive oppe, og få brugt så mange talenter som muligt.
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

RayRayDK
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Parma Calcio 1913
« Svar #19: 17 Jan 2016, 09:48 »

Jeg spiller med Parma, men med alm. datadase, startede uden job, og satsede på de ville rykke op i C efter en sæson, det gjorde de, og overtog dem der. Jeg rykkede op som nummer 1 fra Serie C, blev så nummer 3. med 72 point, samme antal som nummer 2, men dårligere indbyrdes, vandt dog play-off og rykkede op i Serie A, hvor jeg er nu, og befinder mig i slutningen af Dec 2018. Ligger nummer 15, men der er faktisk kun 11-13 point op til nummer 2, hvis jeg husker rigtigt, så alt er muligt, målet er dog bare at blive oppe, og få brugt så mange talenter som muligt.

Får man en ordenlig pose penge når man rykker op i Seria A?

Fik 80mln kr. da jeg rykkede op i Serie C - har du ikke brugt nogle penge, da jeg kun hentede fri-transfers og leje.
Tænkte nemlig at oprykning til Serie B ikke gav ret meget, og det var så rigtigt.. Smiley
Logged

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Parma Calcio 1913
« Svar #20: 17 Jan 2016, 20:40 »

Har ikke fået noget særligt, men over 100 mil at handle for, da jeg fik omkring 200 i tv. Kan også læse mig frem til, at folk fik mega mange penge, da de kom op i serie c, gjorde jeg heller ikke, da jeg først overtog dem der, og der havde de ingen penge, plus 1. mil på balancen.

Problemet i serie b er, at man ikke kan hente nogle spillere udenfor EU, det kan man heldigvis i serie a  Wink
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

Clakz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Parma Calcio 1913
« Svar #21: 25 Jan 2016, 10:37 »

Parma er sindsyg fede at spille med. Rykkede også op i første sæson. Jeg var ikke så overlegen i serie d som jeg havde forventet men. 2 sæson i gik meget nemmere. Et transfer budget på 104 mil og der blev hentet nogle gode spillere i forhold til division. Hentet falcinelli og parigini grats. Plus nogle andre. Havde lejet bastoni i Atalanta og gasperoni samme sted. Købte begge to efter en halv sæson og brugte omkring 50 mil på dem. Rykkede op til serie b helt suverænt. 3 sæson i serie b gik fint nok. Endte nr 6 og røg i playoff tabte desværre playoff finalen mod Livorno. Er egentligt ret tilfreds med at blive i serie b et år endnu Og lige få endnu bedre styr på økonomien så man kan blive i serie A når jeg kommer op. Solgte for 170 mio. Falcinelli røg afsted for 20. Parigini for 55 og bastoni for 52 og en Young gun for 45. Alt sammen gik faktisk i klubkassen. Har solgt for omkring 200 i alt og hentet for ca 50 mil. Ret fornuftige handler da der er tjent gode summer. Og mener klart jeg har et konkurrencedygtigt hold i serie b i år. Det eneste jeg mangler er en angriber da begge er blevet solgt. Spiller pt med en regent som har potientiale på 200. Han gør det sku fint, men bomber ikke endnu.
Fed tråd!!!
Logged

Clakz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Parma Calcio 1913
« Svar #22: 25 Jan 2016, 10:39 »

Grundet økonomien satses der stort på egen avl. Har fået en del gode op fra akademiet og ellers er der hentet lidt unge som kom fra mindre klubber men med stort potientiale.
Logged

JacobSvarrer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Parma Calcio 1913
« Svar #23: 08 Feb 2016, 16:30 »

Hvorfor kan jeg kun nå ned til serie C? Ubeslutsom
Logged

DAVID VILLA = BOMBER

Sinno
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Parma Calcio 1913
« Svar #24: 08 Feb 2016, 18:00 »

Det er fordi du skal hente en udvidelse/database, som går ned til Serie D som minimum JacobSvarrer! Wink
Men pas på! For jeg spillede selv 3 sæsoner med Parma, sikrede mig oprykning hvert år, og var rigtig klar til det nye eventyr i Serie A! Dog opstod der et problem i at de italienske rækker ikke (gjorde klar) til den nye sæson . Jeg rykkede aldrig op og ligaerne stod som om de lige var færdigspillet . Alle andre ligaer jeg havde med, var der sket op og nedrykninger og alle hold stod på 0 point, så det var selvfølgelig kun i Italien, der var et problem!
Jeg var rasende og ærgerlig, nu det gik så godt, men måtte slette det save og starte noget nyt op! Jeg ved ikke om andre har oplevet det, eller om jeg bare har været uheldig med en "dårlig" database!
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Parma Calcio 1913
« Svar #25: 08 Feb 2016, 18:48 »

Det er fordi du skal hente en udvidelse/database, som går ned til Serie D som minimum JacobSvarrer! Wink
Men pas på! For jeg spillede selv 3 sæsoner med Parma, sikrede mig oprykning hvert år, og var rigtig klar til det nye eventyr i Serie A! Dog opstod der et problem i at de italienske rækker ikke (gjorde klar) til den nye sæson . Jeg rykkede aldrig op og ligaerne stod som om de lige var færdigspillet . Alle andre ligaer jeg havde med, var der sket op og nedrykninger og alle hold stod på 0 point, så det var selvfølgelig kun i Italien, der var et problem!
Jeg var rasende og ærgerlig, nu det gik så godt, men måtte slette det save og starte noget nyt op! Jeg ved ikke om andre har oplevet det, eller om jeg bare har været uheldig med en "dårlig" database!

Hvilken database var det? Smiley
Logged

Sinno
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Parma Calcio 1913
« Svar #26: 08 Feb 2016, 21:30 »

Det var en jeg fandt på fmscout.com, som er lavet af en bruger på FMOnline Forum Italy! Jeg valgte den, da jeg tænkte at når det var en italiensk side, så havde de nok godt styr på den italienske liga . Wink
Det gik som sagt i vasken for mit vedkommende!
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Parma Calcio 1913
« Svar #27: 09 Feb 2016, 03:50 »

Det var en jeg fandt på fmscout.com, som er lavet af en bruger på FMOnline Forum Italy! Jeg valgte den, da jeg tænkte at når det var en italiensk side, så havde de nok godt styr på den italienske liga . Wink
Det gik som sagt i vasken for mit vedkommende!
Det var synd. Hvor har I andre downloadet fra? Har I også haft et problem?
Logged

Sinno
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Parma Calcio 1913
« Svar #28: 09 Feb 2016, 11:41 »

Jeg vil love dig for at jeg også var ærgerlig, da det gik op for mig at ligaen ligesom gik i stå efter 3. sæson! Det tager jo alligevel noget tid for mig at nå så langt, og med 3 oprykninger i streg, var jeg virkelig klar til at bide skeer med de store i serie A!
Bliver stadig ærgerlig når jeg nu sidder og tænker over det, for det var sgu et godt og fedt save jeg havde gang i . Wink
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Parma Calcio 1913
« Svar #29: 09 Feb 2016, 14:26 »

Jeg vil love dig for at jeg også var ærgerlig, da det gik op for mig at ligaen ligesom gik i stå efter 3. sæson! Det tager jo alligevel noget tid for mig at nå så langt, og med 3 oprykninger i streg, var jeg virkelig klar til at bide skeer med de store i serie A!
Bliver stadig ærgerlig når jeg nu sidder og tænker over det, for det var sgu et godt og fedt save jeg havde gang i . Wink
Øv øv synes dette er noget af det mest ulykkelige jeg har hørt om FM og dets relationer Græder Håber nogen kan fixe en bedre opdatering
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010