home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 348 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AC Milan
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: AC Milan  (Læst 20327 gange)
DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #30: 20 Maj 2016, 06:35 »

Jeg kan ikke helt huske reglerne i Italien, men har jeg ret, hvis jeg siger, at man kun må hente 2 ikke-europæiske spillere pr. sæson? Smiley
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #31: 20 Maj 2016, 09:09 »

Jeg kan ikke helt huske reglerne i Italien, men har jeg ret, hvis jeg siger, at man kun må hente 2 ikke-europæiske spillere pr. sæson? Smiley
Det er korrekt Wink
Logged

H A L A   M A D R I D!

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #32: 20 Maj 2016, 09:37 »

Det er korrekt Wink

Øv, det er det, der holder mig fra at spille med italienske hold. Ubeslutsom
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #33: 20 Maj 2016, 09:57 »

Øv, det er det, der holder mig fra at spille med italienske hold. Ubeslutsom

Synes ikke, det er så stort et problem. De fleste argentinere eksempelvis har som regel altid enten italiensk eller spansk statsborgerskab også Smiley
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #34: 20 Maj 2016, 12:13 »

Øv, det er det, der holder mig fra at spille med italienske hold. Ubeslutsom

Hvorfor dog ? det er da blot et spørgsmål om at købe andre folk så.
Logged

Phrepsak
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #35: 20 Maj 2016, 12:42 »

Jeg er efterhånden kommet frem til starten af 3 sæson. Første sæson vandt jeg ligaen og pokalen. Sæsonen jeg lige har afsluttet vandt jeg igen ligaen og pokalen. Jeg røg desværre ud i knockout runden til Man City hvor jeg tabte samlet 5-3.

Jeg har virkelig prøvet at skaffe mig et italiensk hold, men enten så har de ikke niveau eller også så de pisse dyre. Derfor er jeg gået lidt væk fra det.

Her til 3 sæson er jeg på udkig lidt af hvert til holdet. Kunne rigtig godt tænke mig en ny angriber som skal fungere som skarpretter, men kan ikke bestemme mig helt.

TRUPPEN TIL 3 SÆSON
Donnarumma - Diego Lopez
Abate - Calabria
Rugani - Ely
Romagnoli - Paletta
Antonelli - Jorge
Bertolacci - Mauri
Bazoer - Kucka
Lozano - Klaassen
Douglas Costa - Locatelli
Berardi - Klaassen
Niang - Cutrone


Jeg kan ikke helt bestemme mig hvor jeg for alvor skal finde en erstatning. Tager gerne i mod nogle råd.

Fedt hold Dennis! Spiller du med opdatering, og hvordan har du købt og solgt i de forskellige sæsoner?  Smiley (Er i øvrigt enig; en klasseangriber vil gøre det hold uhyggeligt)
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #36: 20 Maj 2016, 17:13 »

Fedt hold Dennis! Spiller du med opdatering, og hvordan har du købt og solgt i de forskellige sæsoner?  Smiley (Er i øvrigt enig; en klasseangriber vil gøre det hold uhyggeligt)
Ville gerne have det mere italiensk, men enten så vil de ikke til min klub ellers så er de for dyre.

Jeg overvejer Vietto fra At. Madrid, Andre silva fra Porto og Belotti fra Torino. Det er dem jeg tænker mest lige nu ville være gode at have.

Ja jeg spiller med opdatering. første sæson var jeg i stor krise rent økonomisk. Klubben skyldte simpelthen alt for mange penge væk, men blev reddet hver gang. Derfor man ikke ser over dyre køb. Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #37: 21 Maj 2016, 01:37 »

jeg kan bare ikke vinde kampe... hvilken taktik bruger i andre? jeg har brug for nogle gode råd Smiley
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #38: 21 Maj 2016, 23:38 »

jeg kan bare ikke vinde kampe... hvilken taktik bruger i andre? jeg har brug for nogle gode råd Smiley
4-4-2 med 2 defensive. spiller hurtigt og direkte
Logged

H A L A   M A D R I D!

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #39: 25 Maj 2016, 00:46 »

Er også startet et spil op med A.C Milan, hvor jeg er nu er igennem halvanden sæson.
I foråret af første sæson blev jeg overtaget af en engelsk rigmand ved navn Graham Taylor, dette har vendt klubbens situation på hovedet. Midlerne er nu større og spillermaterialet er virkelig spændende.

Første sæson endte med en 2. plads, 21 point efter Juventus. Her i anden sæson er der netop spillet første kamp i knockout runderne i CHL mod PSV, i ligaen ligger jeg a point med Juventus på førstepladsen, samt semifinalen i pokalturneringen.

I de fire transfervinduer jeg har været igennem, har meget af tiden gået med at sælge ud af den 106 mand store spillertrup A.C Milan starter op med. Har hidtil solgt for 1.1 mia og købt ind for 1.6 mia.

Stiller op i en 4-1-2-2-1. Holdet er følgende.

Målmænd:
- Gianluigi Donnaruma
- Geronimo Rulli

Back(s):
- Mattia De Sciglio
- Davide Calabria
- Jetro Williams
- Luca Antonelli

Central forsvar:
- Alessio Romagnoli
- Emanuel Mammana
- Rodrigo Ely
- Christian Zapata

Central midtbanespiller:
- Ruben Navas
- Renato Sanches
- Wesley Sneijder (C)
- Saul
- Andrea Bertolacci
- Jose Mauri

Wing(s)
- Domenico Berardi
- Andrija Zivkovic
- Yannick Ferreira Carrasco
- Jeremy Menez

Angriber:
- Zlatan Ibrahimobiv
- Gabriel Barbosa
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #40: 29 Aug 2016, 15:57 »

Er halvvejs igennem anden sæson. Første sæson endte med en andenplads 7 point efter Juventus. Det er gået forrygende indtil videre i anden sæson, hvor jeg ligger 1'er i ligaen med 42 point efter 17 kampe ved vinterpausen. Juventus er 2'er med 34 point, Inter 3'er med 34 point og Roma 4'er med 33 point. I CHL gik jeg sikkert videre med fem sejre og en uafgjort. Jeg var i gruppe med Bayern, Monaco og Benfica, så det var udmærket. Den uafgjorte kom i øvrigt hjemme mod Monaco i sidste gruppekamp, hvor jeg stillede med rent reservehold.

Spiller i en 4-2-3-1.
Min trup ser sådan her ud:

Donnarumma - Gabriel, Gianluca Curci.

Calabria - De Sciglio, Lorenzo Dickmann.
Niklas Süle - Andreas Christensen.
Ramagnoli - Rodrigo Ely, Jorge (fra Tenerife).
Hector - Murru.

Renato Sanches - Mauri.
Sturaro - Alberto Grassi, Locatelli.

Luan - Niang, Matheus Pereira.
Saponara - Lucas (fra Deportivo),
Sansone - Matheus Pereira, Felicioli.

Barbosa - Niang, Patrick Cutrone.

Min bedste spiller indtil i halvanden sæson har være Luan. Desværre er han utilfreds, fordi Bayern har vist interesse. Da jeg afviste Bayerns bud, fik jeg en lille kontrovers med ham. Så har tilbudt ham væk og sat ham til salg. Bayern bød så 200 millioner, hvilket var til grin. Fik så forhandlet aftalen til 330 millioner, som jeg accepterede. Hans værdi er 245 millioner.

Jeg har sikret mig Denis Suarez, som gør, at jeg regner med at sælge Lucas. Udover har jeg hentet en ung italiensk angriber (regen), som min talentspejder gav 4(5) stjerner i potentiale.

Jeg er i gang med at lede efter en erstatning for Luan, som meget gerne skal have italiensk pas. Berardi er skiftet til Juve, så han er udelukket. Jeg overvejer Vietto eller Bernardeschi, hvis Atletico og/eller Fiorentina vil sælge.
Logged

Liverpool F.C

Jepved
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #41: 25 Sep 2016, 12:09 »

Som de fleste andre herinde, er jeg også startet op med Milan. Trods det at jeg er glødende Juventus fan, gør det en lille smule ondt at se Milan i den forfatning de er i, da jeg savner de rigtig store opgør, hvor følelsen af at slå Milan var federe end den er nu.
Nu har jeg midlertidigt sat mig for at skulle være redningsmanden for denne historiske klub.

Jeg har sat mig for at lave lidt delmål i spillet, for at have noget at stræbe efter.
 - Efter et par spil hvor omstillingsbold var i hovedsædet, har jeg denne gang sat mig for at skulle være det mest boldbesiddende hold i Italien.
 - Jeg skal have den bedste talentudvikling i nationen. Dvs. at mine faciliteter skal udvikles hurtigst muligt. Derudover kigger jeg først på egne ungdomsrækker, inden jeg vælger at købe. Jeg vil hellere ofre lidt resultater her og nu, for at mine egne talenter kan få spilletid og udvikle sig.
 - Juventus har ved flere lejligheder argumenteret for at deres defensiv er nøglen til deres succes. Da man umiddelbart ikke kan modargumentere dette, skal jeg have den stærkeste defensiv i Italien.
 - Sværest af alt, skal jeg blive mester senest i sæson 3.

Målet for første sæson er at skabe et fundament, og noget stabilitet. Resultater og selvtillid er altafgørende.
 - Top 3, så jeg kan komme i CL, hvor Milan hører hjemme i mine øjne, samt hvor pengene er!
 - Gå 100% efter pokalen. Pokaler giver tro på tingene, og efter en mindre tørke er det vigtigt at få noget sølvtøj i pokalskabet igen.

Truppen for sæson 1 er som følger:
Donnarumma - Abbiati

Abate - Calabria
Mexes - Zapata
Romagnoli - Alex
De Sciglio - Antonelli

Thiago Maia - Poli, Nocerino

Montolivo - José Mauri
Bertolacci - Prince Boateng, Kucka

Honda - Niang
Bonaventura - Menez

Bacca - Luiz Adriano

Jeg er nået til 2. marts i første sæson. Jeg ligger pt. nummer 2 i ligaen hvor der resterer 10 kampe. Juventus fører med imponerende 17 point.
I pokalen lignede det et tidligt exit da Juventus kom op af hatten i kvartfinalen, vel og mærke på udebane. Jeg kom også "planmæssigt" bagud, men så skete der noget med Juve spillerne. Disciplinen fejlede og først blev Khedira udvist, og efter et voldsomt pres mod slutningen, lykkedes det Honda at score med 5 minutter igen. 1-1 og vi skulle ud i forlænget spilletid. Her fejlede disciplinen nok engang for Bianconeri, og Pogba måtte se sig selv udvist med 10 minutter igen. Desværre fik jeg ikke udnyttet 2 mand i overtal, og vi måtte ud i straffespark. Her trak jeg det længste strå!
I semi'en slog jeg Atalanta ud på udebanemål, og nu venter Cagliari i finalen. (Lodtrækningsheld og hvad så)

Vender tilbage med update på sæsonafslutningen.
Logged

FORZA JUVE!

Tenelka
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #42: 21 Nov 2016, 16:22 »

Vi skal da også have en AC Milan klubtråd.

Har selv startet mit første "seriøse" FM16 save op med Milan, hvopr målet naturligvis er at genrejse den faldne kæmpe.

Så her har vi en tråd hvor vi kan dele de erfaringer, ideer og resultater med vi har med AC Milan.


Truppen syntes jeg er rigtig spændende, og der er ryddet en lille smule op i de gamle spillere - min plan er at rydde meget mere op.

Transfers ind:
Nicola Murru - 30 millioner dkr.

Transfers ud:
Zapata - 60 millioner
Abiatti - 5 millioner
Cerci, Ballotelli sendt retur.

Planen er at gøre truppen mere Italiensk, drømmen er Rugani som makker til Romagnoli i midterforsvaret. Sturaro eller Cataldi til den defensive, og Berardi og Bernadeschi til offensiven. Nogen der har andre bud eller gode tips til italienske spillere så meld endelig ind.

Jeg har valgt at spille en 4-1-2-2-1, da jeg mener det er det spillermaterialet passer bedst til.

Målmandsposten: Her har jeg Diego Lopez som det klare 1. valg, så har jeg hentet mega talentet Donnarumma op som 2. valg og solgt gamle Abiatti.

Backs: Her er Abate som det ser ud lige nu 1. valg på højre back, og De Sciglio på 1. valg på venstre. Der bliver dog roteret en del på backs, da jeg har talenterne Davide Calabria og Nicola Murru.

Midterforsvar: Her er mit sikre kort Romagnoli, og så roterer Rodrigo Ely og Mexes på pladsen ved siden af. Alex er Backup.

Central + defensiv midtbane: De Jong er mit 1. valg på den defensive, så starter Poli og Bertolacci på den centrale, Montolivo roterer lidt på alle 3 pladser. backups er Nocerino og Kucka.

Kantspillere: Her starter Bonaventura på venstre og Honda på højre, Suso og Menez er backups.

Angriber: Helt fremme starter Carlos Bacca, og Luiz Adriano er backup.

Har indtil videre spille 5 kampe, og vundet alle 5.

   
Vil høre hvad bruger du af taktik ting til den opstilling, altså pres spil , lang bold o.s.v.
 
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #43: 21 Nov 2016, 20:03 »

Jeg syntes da også jeg skal bidrage lidt til denne tråd, da de er det eneste hold jeg har spillet med i dette års fm. Jeg er lige pt. halvvejs i anden sæson. Første sæson blev vundet i sikker stil, med 16 point ned til Juventus.

2 sæson ligger jeg klart 1'er med 7 point ned til Juventus. Jeg er videre i CHL hvor Man Utd venter i første knockout-runde.

Logged

H A L A   M A D R I D!

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010